Tuli katsottua areenasta tämä vanha dokumenttifilmi vuodelta 2006. Onkohan päähenkilö Alfred vielä elossa?
https://areena.yle.fi/1-420708
Vieläkö tv-esiintyjä vanhapoika Alfred elää?
4
172
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
On näkkyy niitä Poliisi Titta Rasmuksen ja Justus Repon OMIA joten kyllä pitäis elossa, koska tuskin he OMIENSA ANTAA KUOLLA FB KUNNIALLISINA.
Alfred lausutaan utsjokilaisittain muuten ALVREETI oli jäänyt siinä tuo kielioppi erikseen mainitsematta eli voisit tehdä tuon TOKUMENTIN uudelleen.
Poliisit Titta Rasmus ja Justus Repo on niin HUOLIMATTOMIA RAPPIO FB KUNNIALLISIA KOIRA-POLIISEJA, että istuvat tietenkin nytkin Ivalon S-marketin pihalla arpomassa RAPPIO KOLTTA FB KUNNIALLISTEN POLIISIEN HOLON JA VASENIUKSEN KANSSA LIPPALAKISTA, ETTÄ KUKA KÄY TÄNÄ AAMUNA OSTAMASSA ALKOSTA VIINA PULLON!- Anonyymi00002
Lisään, että POLIISIT ovat julkisuuden HENKILÖITÄ, mutta FB KUNNIALLISET OVAT SENTÄÄN OIKEIN RAPPIO SOME STAROJA!
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Lisään, että POLIISIT ovat julkisuuden HENKILÖITÄ, mutta FB KUNNIALLISET OVAT SENTÄÄN OIKEIN RAPPIO SOME STAROJA!
Unohdin mainita, että YHDENVERTAISUUSLAKI SAA AIKAAN TUON!
FB KUNNIALLISET OVAT NIIN ÄLYKÄSTÄ RAPPIO SOME VÄKEÄ!
Ei sillä ole mitään väliä vaikka FB KUNNIALLISET RAPPIO SOMETTAJAT OLISIVAT ITSENSÄ POISTANEET FB:STÄ, koska RAPPIO SOMETTAJAT OSAAVAT KYLLÄ TOISIAAN SYRJIÄ SEKÄ VALEHDELLA, ETTÄ HE OVAT MUKA LOPETTANEET!
Minä Holo olen ainut KUNNIATON ja en minä FB KUNNIALLISTEN RAPPIO SOME SEURAAN KELVANNUT.
Kunnioiden loukkaus tarkoitti just sitä, mutta Mikko Kärnähän on FB KUNNIALLINEN RAPPIO SOMETTAJA OLLUT KOKOAJAN! - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Unohdin mainita, että YHDENVERTAISUUSLAKI SAA AIKAAN TUON!
FB KUNNIALLISET OVAT NIIN ÄLYKÄSTÄ RAPPIO SOME VÄKEÄ!
Ei sillä ole mitään väliä vaikka FB KUNNIALLISET RAPPIO SOMETTAJAT OLISIVAT ITSENSÄ POISTANEET FB:STÄ, koska RAPPIO SOMETTAJAT OSAAVAT KYLLÄ TOISIAAN SYRJIÄ SEKÄ VALEHDELLA, ETTÄ HE OVAT MUKA LOPETTANEET!
Minä Holo olen ainut KUNNIATON ja en minä FB KUNNIALLISTEN RAPPIO SOME SEURAAN KELVANNUT.
Kunnioiden loukkaus tarkoitti just sitä, mutta Mikko Kärnähän on FB KUNNIALLINEN RAPPIO SOMETTAJA OLLUT KOKOAJAN!Otahan lääkkeesi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1411583- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69956Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi302837- 68743
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56723- 37629
- 62602
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7601Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33571