Kunnia demari Arto Valo

Anonyymi-ap

Oli jättänyt mainitsematta, että hän on TYÖURALLAAN ollut minun KUNNIATTOMAN HOLON äidin sekä naapurin kanssa ollut perustamassa TYÖ-OSUUSKUNTA MONITAITOA JA MINÄ HOLOKIN PÄÄSIN TÖIHIN, koska OSUUSKUNNAN JÄSENET TARVIVAT TYÖNTEKIJÄN JA EI OLLUT MUITA JOUTILAITA, KUIN MINÄ KUNNIATON HOLO!

Valon Artohan on kuulemma FB KUNNIALLISTEN RAPPIO SOMETTAJA YRITTÄJIEN INKILÄN MARKUN JA LAPPALAISEN MARIN ISÄ-PUOLI OLLUT JOSSAIN VAIHEESSA JOS EI OLE VIELÄKIN!

Kyllä se minustakin oli vähän outoa lukea, että Valon Arto oli DEMARI jonka lapset edustaa KOKOOMUSTA YRITTÄJINÄ FB KUNNIALLISEN RAPPIO KOKOOMUS YRITTÄJÄ RAINER SIIRTOLAN PORUKASSA!

Siellä on kyllä kaks kovaa vastakkain, kun Valon Arto demarina jyrisee Siirtolan Rainerille joka on kokoomuslaisena YRITTÄJÄNÄ sitä mieltä, että TYÖN TEKO EI OLE KANNATTAVAA EDES YRITTÄJÄLLE VAAN KÄY YRITTÄJIEN KUNNIOIDEN PÄÄLLE!

Minkäs minä sille voin, että olen molemmilla ollut TÖISSÄ!
Osuuskunnantoiminta lakkas ja he lähtivät kaikki omilleen, mutta Osuuskunnan asiakkaat siirtyivät minun äidille ja minä olin äitini työntekijänä.

Siirtolan Rainerin EI OLISI OLLUT PAKKO PYYTÄÄ SIIVOUS TAI MUUTAKAAN APUA MINUN ÄIDILTÄNI, KOSKA TUO LOUKKASI MYÖS HÄNEN OMIEN LASTENSA, VAIMONSA SEKÄ LUKUISTEN MUIDEN KUNNIOITA!

Ei minunkaan ollut pakko lähteä töihin Osuuskunnalle, mutta lähdin äidin avuksi, koska hän oli perustamassa TYÖ OSUUSKUNTAA jolla oli tarkoitus työllistää ihmisiä ja sain sentään PAREMPAA PALKKAA!

TYÖ OSUUSKUNNAN TYÖNTEKIJÄNÄ OPIN OTTAMAAN VASTUUTA OMASTA TYÖSTÄNI, MUTTA HÄNELLÄ OLI VASTUU TYÖN OSTAJANA PEREHDYTTÄÄ TYÖHÖN SEKÄ TYÖKONEISIIN.
VESTERISEN PETRI JA MINNA SANOI, ETTÄ : ENHÄN MINÄ TAASKAAN MUISTANUT TÄMÄNKÄÄN KÄYTTÖÄ OPASTAA, MUTTA OSUUSKUNNAN VAKUUTUS KYLLÄ KORVAA UUDET PELIPAIDAT!

Minua kyllä nauratti, kun minä olin Vesterisen Petrin ohjeilla laittanu LAPIN SUSIEN lentopallo pelaajien peli asut kuivuriin ja hän ei ollut edes opastanut kuivurin käyttöä!

HE SAIVAT UUDET PELI ASUT, KOSKA OSUUSKUNTA MONITAITO ILMOITTI, ETTÄ : MEIDÄN VAKUUTUS KORVAA, KOSKA HOLO ON MEIDÄN TYÖNTEKIJÄ!

Siirryin Vesteriselle töihin, mutta sanoin itseni irti ja lähdin Espooseen!
Osuuskunnan työntekijänä minua arvostettiin, mutta Vesterisen työntekijänä olin kaikista PASKIN TYÖNTEKIJÄ!

Aloin vielä kuulemaan niitä Vesteristen touhuja.
Olin mennyt sairasloman sijaiseksi osuuskunnan kautta alunperin.
Hän tuli takasin töihin ja ei meillä mitään riitaa ollut, mutta Petri oli siirtänyt pesulan Minnalle.

En minä tienny sitä ja minä ihmettelin, että mikä tuota oikein vaivaa, ku vittuilee joka asiasta mitä vaan keksii.
Minä sanoin itseni irti, kun sain uuden työpaikan ja asunnon Espoosta ja muutin pois.

Minun äiti soitti ja kyseli kuulumisia ja kerto, että riidan haastaja vittuilija oli sanonu itsensä irti, kun minä olin lähteny ensin OVET PAUKKUEN menemään.

Vesterisen Minnan piti saada olla IVALON KAUNEIN PYYKKÄRI.

Autokuskit toi pesuaineita Vesterisen pesulaan ja minä olin pyykkäys vuorossa.
Minä sain TITTELIN eli minä olin IVALON KAUNEIN PYYKKÄRI ja siihen ei kyllä paljoa siinä porukassa tarvinnut, mutta pikku pesulahan oli perustettu ensin.
Inkilän Siiri oli muistaakseni minun mummon siskon tyttö ja mummoni pesi hänen kaverina pyykkiä eli MINÄHÄN OLIN SYNTYNYT IVALON KAUNEIMMIKSI PYYKKÄREIKSI JA MINÄ OLIN AINUT MEIDÄN SUVUN NAISISTA JOKA OLI PYYKKÄRINÄ IVALOSSA!

Minä olin 3 sukupolvi meidän KAUNIIDEN SUOMALAISTEN TURJAKKEIDEN SUVUN NAISISTA JOKA OLI PYYKKÄRI SEKÄ SIIVOOJA.

Sehän on kunnian loukkaus, että FB KUNNIALLISET RAPPIO SOMETTAJAT OVAT OLLEET PESULASSA IVALOSSA TÖISSÄ JA MINÄ OLEN SIIVOONNUT KAUPASSA HEIDÄNKIN JÄLKIÄ!

4

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Joka paikkaan se minäkin Kunniaton Holo olen ehtinyt itseni ehtinyt TUKKIMAAN PASKOMAAN FB KUNNIALLISTEN RAPPIO SOMETTAJIEN HOMMIA!

POTTUKOIRA ELI JOUKO KÄRKKÄINEN ON SENTÄÄN FB KUNNIALLINEN JA VIRALLINEN RAPPIO SOME STRIIMAJA JOKA VETÄÄ LIVE STRIIMIÄ JA JUO ALKOHOLIA NIISSÄ STRIIMEISSÄÄN!

Minkäs vittu teet, kun minä en ollut samaa mieltä siitä, että olin toiminut KUNNIALLISESTI vaan myönsin olevani kunniaton paska, koska EN KÄYTÄ PÄIHTEITÄ ELI EN OLE RAPPIOLLA!

Kuulin, että joku kunniallinen rappio somettaja oli tullut kuulemma portaat alas päissään ja hänellä on käsi ja olkapää murtuneet, mutta minä sanoin, että : Hän on jo TYÖKYVYTTÖMYYSELÄKKEELLÄ joten sehän on ihan sama onko hänellä 1 vai 2 kättä käytössä, koska ei hän ole muutenkaan TYÖKUNNOSSA ja ei kai TYÖKYVYTTÖMYYSELÄKKEELLÄ olevia NUORIA ALETA KUNTOUTTAMAAN TAKASIN TÖIHIN.
      He ovat sentään ansaituilla ELÄKKEELLÄ ja kyllähän hänkin on sentään muutaman vuoden käynyt jossain PÄTKÄ TÖISSÄ!

• Anonyymi00003

Tuossa näky taas pyörivän niitä FB kunniallisia tulevia TYÖKYVYTTÖMYYSELÄKELÄISIÄ.

Minä KUNNIATON HOLO en kyllä puutu FB KUNNIALLISTEN LASTEN ASIOIHIN, koska HE OVAT KÄRNÄN, SIIRTOLAN, PARPALAN, LAGERIN, SEPPÄSEN SEKÄ OPETTAJIEN LASTEN KANSSA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAISIA!

Ei minulla ole ALA-IKÄISIÄ LAPSIA JA AINUT LAPSI JONKA KANSSA OLEN KUNNIATTOMANA HOLONA OLLUT TEKEMISSÄ ON TYTTÄRENI HOLO JOKA TULI KESÄTÖIHIN MINUN HOLON ÄIDILLE KAVERIKSI.
        HÄN ON KYLLÄ LUKIOLAINEN, mutta HÄN KÄY LUKIOTA KEMISSÄ.
        Kyseessä on vanha TYTTÖ LYSEO joka TYTÖILLE ALUNPERIN PERUSTETTU, mutta nykyisin se on KEMIN LYSEON LUKIO, mutta en ole tietenkään KUNNIATTOMANA HOLONA ENKÄ MYÖSKÄÄN SUOMI 100vuotta Vanhempana Panostaja äitinä saanut mieheni Holon kanssa KUTSUA mihinkään tyttäreeni liittyvään tilaisuuteen, koska äiti-puoli eli ex-mieheni uusi oma RAKAS VAIMO HALUSI FB KUNNIALLISENA VANHUSTEN HOITAJANA EDUSTAA PERHEENSÄ KANSSA MINUA JA MINUN MIESTÄNI.

Ei me sitä oltu hyväksytty, mutta FB KUNNIALLISET VAATIVAT KUNNIOITTAMAAN HEITÄ.

Minä ja mieheni Holo valittiin mielummin vankila, kuin FB kunniallisten juoppojen kunnioitus.
        Tai siis minä VALIKOIN, mutta mieheni Holo sai päättää ihan itse ja hän halusi kunnioittaa minun päätöstä EI FB KUNNIALLISTEN.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Tuossa näky taas pyörivän niitä FB kunniallisia tulevia TYÖKYVYTTÖMYYSELÄKELÄISIÄ.

Minä KUNNIATON HOLO en kyllä puutu FB KUNNIALLISTEN LASTEN ASIOIHIN, koska HE OVAT KÄRNÄN, SIIRTOLAN, PARPALAN, LAGERIN, SEPPÄSEN SEKÄ OPETTAJIEN LASTEN KANSSA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAISIA!

Ei minulla ole ALA-IKÄISIÄ LAPSIA JA AINUT LAPSI JONKA KANSSA OLEN KUNNIATTOMANA HOLONA OLLUT TEKEMISSÄ ON TYTTÄRENI HOLO JOKA TULI KESÄTÖIHIN MINUN HOLON ÄIDILLE KAVERIKSI.
        HÄN ON KYLLÄ LUKIOLAINEN, mutta HÄN KÄY LUKIOTA KEMISSÄ.
        Kyseessä on vanha TYTTÖ LYSEO joka TYTÖILLE ALUNPERIN PERUSTETTU, mutta nykyisin se on KEMIN LYSEON LUKIO, mutta en ole tietenkään KUNNIATTOMANA HOLONA ENKÄ MYÖSKÄÄN SUOMI 100vuotta Vanhempana Panostaja äitinä saanut mieheni Holon kanssa KUTSUA mihinkään tyttäreeni liittyvään tilaisuuteen, koska äiti-puoli eli ex-mieheni uusi oma RAKAS VAIMO HALUSI FB KUNNIALLISENA VANHUSTEN HOITAJANA EDUSTAA PERHEENSÄ KANSSA MINUA JA MINUN MIESTÄNI.

Ei me sitä oltu hyväksytty, mutta FB KUNNIALLISET VAATIVAT KUNNIOITTAMAAN HEITÄ.

Minä ja mieheni Holo valittiin mielummin vankila, kuin FB kunniallisten juoppojen kunnioitus.
        Tai siis minä VALIKOIN, mutta mieheni Holo sai päättää ihan itse ja hän halusi kunnioittaa minun päätöstä EI FB KUNNIALLISTEN.

Minä en suostu TYÖKYVYTTÖMYYSELÄKKEELLE ENNEN, kuin TYÖKUNTO, TYÖKYKY SEKÄ UUDELLEEN KOULUTUS ON KÄYTY LÄPI!

Jos Suomessa koulutetaan PANOSTAJAKSI ja FB;N KAUTTA HAETAAN TODISTEITA, että SAADAAN PILATA MAINEET JA VAATIA KUNNIOITTAMAAN VIELÄ HEITÄ NIIN KOHTA ON KAIKKI FB KUNNIALLISET ITSE TYÖTTÖMIÄ PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJIÄ, MUTTA MILLÄ RAHALLA HE OVAT KUVITELLEET ELÄVÄNSÄ!?

Ei he vois edes velvottaa minua elättämään heitä, koska HE KALTOINKOHTELEVAT, ESTÄVÄT MINUA TYÖLLISTYMÄSTÄ ELI SYRJIVÄT SUORAAN!

Minähän olisin jo ihan varmasti edennyt PANOSTAJANA jo RÄJÄYTYSTYÖNJOHTAJAKSI, koska minulla on YRITYS JA minähän olisin voinut alkaa jo vanhempana panostajana PANOSTUS YRITTÄJÄKSI!

En minä FB kunniallisia kyllä olis TÖIHIN huolinut, koska heillä on lain ymmärryksen kanssa niin SUURI ONGELMIA ja minä en heidän LAKIMIESTEN kanssa suostu töihin!

Onhan se mukava, kun saan räjäytellä vaikka 100vuotiaana jos siltä tuntuu!
        Sovintovaara ja Kaunispää olis kyllä siistiä räjäyttää ja Kiilopää!
        Oliskohan niissä muuten KULTAA, RUBIINEJA tai jotain muita hienoja JALOKIVIÄ!?

Kukaan ei vielä tutkinut niitä…

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Minä en suostu TYÖKYVYTTÖMYYSELÄKKEELLE ENNEN, kuin TYÖKUNTO, TYÖKYKY SEKÄ UUDELLEEN KOULUTUS ON KÄYTY LÄPI!

Jos Suomessa koulutetaan PANOSTAJAKSI ja FB;N KAUTTA HAETAAN TODISTEITA, että SAADAAN PILATA MAINEET JA VAATIA KUNNIOITTAMAAN VIELÄ HEITÄ NIIN KOHTA ON KAIKKI FB KUNNIALLISET ITSE TYÖTTÖMIÄ PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJIÄ, MUTTA MILLÄ RAHALLA HE OVAT KUVITELLEET ELÄVÄNSÄ!?

Ei he vois edes velvottaa minua elättämään heitä, koska HE KALTOINKOHTELEVAT, ESTÄVÄT MINUA TYÖLLISTYMÄSTÄ ELI SYRJIVÄT SUORAAN!

Minähän olisin jo ihan varmasti edennyt PANOSTAJANA jo RÄJÄYTYSTYÖNJOHTAJAKSI, koska minulla on YRITYS JA minähän olisin voinut alkaa jo vanhempana panostajana PANOSTUS YRITTÄJÄKSI!

En minä FB kunniallisia kyllä olis TÖIHIN huolinut, koska heillä on lain ymmärryksen kanssa niin SUURI ONGELMIA ja minä en heidän LAKIMIESTEN kanssa suostu töihin!

Onhan se mukava, kun saan räjäytellä vaikka 100vuotiaana jos siltä tuntuu!
        Sovintovaara ja Kaunispää olis kyllä siistiä räjäyttää ja Kiilopää!
        Oliskohan niissä muuten KULTAA, RUBIINEJA tai jotain muita hienoja JALOKIVIÄ!?

Kukaan ei vielä tutkinut niitä…

Ei tässä kunnassa puututtu siihenkään, kun Inarin kunnanjohtaja aikoinaan HAUKKUI KAIKKI JA LOUKKASI MYÖS MINUN KUNNIAA!

Ei puututtu myöskään siihen, kun samainen KUNNANJOHTAJA OLI TAPATTAMASSA KOKO KYLÄÄ, koska hän oli alkamassa PANOSTAMAAN.
        Minun isäni rakensi samaan aikaan Ivaloon taloa eli KUNNANJOHTAJA OLI VALMIS TAPPAMAAN MYÖS MINUT, koska me muutettiin Ruotsiin ja EI KUNNANJOHTAJA KOSKAAN OLE JOUTUNUT TEOISTAAN VASTUUSEEN!

Pitäis ensin hoitaa nämä vanhat KUNNIAN LOUKKAUKSET, koska MINULLE HOLOLLE KUULUU OIKEESTI IVALON PRINSESSAN ARVO SEKÄ PALKKA, mutta kyllä tässä kylässä kuuluu monille muillekkin ARVOT sekä palkat siitä, koska ME OLLA NÖYRÄSTI ELÄTETTY HEITÄ JOTKA VALEHTELEE PÄIN NAAMA HUOLEHTINEENSA MEIDÄN ASIOISTA!

Minä olen sentään nostanut MEIDÄN IVALOLAISTEN IHMIS ARVOA JOHON KUNNANJOHTAJAN HAUKKUMISET ELI KUNNIOIDEN LOUKKAUKSET KOHDISTUI!

Minä olen myös istunut KUNNANJOHTAJAN TÖRKYILYN puolesta KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA JA KYLLÄ SEKIN OLI TÖRKEÄÄ KYSEISEN KUNNANJOHTAJAN VAIMOLTA SEKÄ POJALTA PYYTÄÄ VIELÄ SIIVOAMAAN HEIDÄN KOTIAAN KAIKEN TUON LISÄKSI!

Minä saan toistuvasti KUNNIAN LOUKKAUS TUOMIOITA, koska TÄSSÄ KUNNASSA EI HOIDETA ASIOITA MUTTA PALKAT KYLLÄ KAIKILLE KELPAA VAIKKA TYÖT ON YLI 55VUOTTA OLLEET TEKEMÄTTÄ!

ANTEEKSI VAAN, MUTTA MINÄ KYLLÄ OLISIN ASIAN HOITANUT AIKOINAAN, MUTTA PRINSESSANA SATUIN OLEMAAN VAUVA JA 2 KUUKAUDEN IKÄINEN, KUN VANHEMPIENI KANSSA OLLAAN LÄHDETTY HAKEMAAN PRINSESSAN ARVOA.

He kyllä lähtivät OIKEESTI TÖIHIN, kosks ei Ivalossa ollut töitä tuolloinkaan KAIKILLE IVALOLAISILLE.

Isälläni oli sentään PERHE ELÄTETTÄVÄNÄ, mutta hänellä oli myös unelma eli hän rakentaa TALON PERHEELLEEN KOTI-KYLÄÄN JOKA ON EDELLEEN IVALOON.
        Hän sentään oli panostajan apulaisena VESILAITOKSELLA, niin saitte ne VITUN VEDET JOITA VIELÄ TÄNÄKIN PÄIVÄNÄ HANOISTA TULEE!
        Ymmärrän myös sen, että siihen aikaan PANOSTETTIIN VÄHEMMÄN TURVALLISESTI, mutta ON KYLLÄ HARMI ETTEI HÄNKÄÄN YMMÄRTÄNYT SANOA KUNNANJOHTAJALLE, että : KYLLÄ SINULLE VITUN KYRVÄN NÄKÖISELLE ÄIJÄLLE JA PERHEELLESI VESI KELPAA, MUTTA OLENKO MINÄ EDES KUTSUNUT TÄHÄN KYLÄÄN!

Isäni oli vain apulainen ja hän jonka apulainen hän oli kylläkin KOLAN OIVA, mutta EI KOLALAISIAKAAN OLE KOSKAAN KUNNIAT KIINNOSTANEET!
        APULAISET PERII ISIENSÄ TYÖT, KOSKA JOHTAJAT ELI KOLAT OVAT JO TODISTANEET, ETTÄ EI HE YMMÄRRÄ PANOSTAMISESTA YHTÄÄN MITÄÄN!

Siksi tämä onkin niin hyvä juttu, koska KOLAN LEENA ON OLLUT KOKOAJAN ETULINJASSA KYRÖLÄISTEN KANSSA TÄSSÄ KYLÄSSÄ!

En minä ole KOLALAISTEN kaveri ollut vaan hän oli minun sisko joka KOLALAISTEN ja SEURUJÄRVIEN KANSSA OLI KAVERI.
        Minä olin hän joka aina ihmetteli ivalolaisten KOMMUNISTI juttuja, koska en ollut ikinä RUOTSISSA edes kuullut kommunisteista.
        Ensimmäisiä asioita joita minulle koulussa kaverit opetti Ivalossa oli tuo, että : Kolat ja Seurujärvet on KOMMUNISTEJA ja Hannolan Pekka on Pottu-Pekka.

Olin ihan ihmeissään, kun kaikkia muita kutsuttiin POTUIKSI joilla oli sama sukunimi, kuin minulla mutta minua ei.
        Ei minulle edes mainittu sitä, että he ovat minun sukulaisia.
        Lukiolla oli äitini serkku tai minun pikku-serkku töissä vahtimestari/siivooja Elsa.
        Hän seiso minun vieressä ja katsottiin, kun serkkuni joka on 2-3 vuotta vanhempi minua leikki ala-astelaisten pipon heittelyä.
        Hän sanoi minulle, että : Minä olen sinun Aino-mummon kautta sinulle sukua.
        Minä sanoin hänelle, että : Mun mummo on kuollut.
        Tuo olis ollut KOULUN TEHTÄVÄ hoitaa eli Inarin kunnan, mutta Inarin kunta on ilmeisesti ollut sitä mieltä, että MINUN HOLON OLISI PITÄNYT 14 VUOTIAANA HALLITA ASIOITA JOITA HE EIVÄT HALLITSE VIELÄKÄÄN, mutta KEHTAAVAT VAATIA KUNNIOITUSTA!

En minä edes muista Kreiviä koulu ajoilta vaikka nimen kyllä muistan, mutta mehän oltais voitu IVALO VALLATA JO 1980 luvulla, kun meidän perhe palasi Ruotsista takaisin, mutta EI MEILLE EDES PERUSKOULUSSA SUOSTUTTU OPETTAMAAN KUNINKAALLISTEN TAPOJA VAIKKA MINÄ PALASIN SENTÄÄN PRINSESSANA VIRALLISESTI IVALOON TAKAISIN!

En ole itsenäni koskaan pitänyt edes prinsessana enkä muunakaan, koska minua KIELLETTIIN.
        Siskoni piti olla Ruotsissa Prinsessa serkku-tyttöni kanssa, koska toinen oli syntynyt Ruotsissa ja serkkuni ovat Kaamasesta, mutta he muuttivat myöhemmin Ivaloon.
        Minähän olin tietenkin prinsessa niin kauan, kun olin yksin tyttönä.

Minä olin ollut koulussa, kun serkkuni joka on vuotta vanhempi niin hänen ei tarvinnut olla koulussa.
        Äitini näytti minulle valokuvan jossa siskoni ja serkkuni istuivat pöydän päällä tuoleilla.
        Tietenkin ärsyynnyin, koska minä en ollut saanu olla mukana.
        Äitini oli tehnyt heille VOIKUKISTA seppeleet päähän ja minäkin olisin tietenkin halunnut.
        Hän näytti minulle PRINSESSOISTA kuvan niin minä sanoin äidilleni, että : EI NUO OLE MITÄÄN PRINSESSOJA VAAN OHUKAINEN JA PAKSUKAINEN!

Minä olin sentään niin älykäs, että minä sanoin heille usein leikeissä, että : Kyllä te voitte olla Prinsessoja/ hienoja naisia tässä leikissä niin minä voin Peppi Pitkätossun apina HerraTossavainen. Eli osasin nöyrtyä hienosti myös.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      690
      2718
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      31
      1366
    3. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1274
    4. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      113
      1225
    5. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      47
      1188
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      103
      1042
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      112
      953
    8. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      105
      949
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      779
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      761
    Aihe