Lihakset malttamattomina!

Anonyymi-ap

Haluaisin jo kuntosalille. 💪

Mutta kello on niin vähän, ettei sinne oikein vielä voi mennä. Ja aamupalakin pitäisi syödä.

Onneksi eilinen viininhimo vaihtui raudan himoon. 🏋️‍♀️😛

🦄

29

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minä jo kävin. Sinne vaan!

Aikaisin aamulla siellä on hyvin tilaa ja rauhallista.

Muistelisin että haluat katsojia itsellesi. Sikäli kannattaa odotella ruuhka-aikaa.

xLiner

• Anonyymi00005

Olen myös iltavirkku, joten illemmalla rauta nousee paremmin.

🦄

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Olen myös iltavirkku, joten illemmalla rauta nousee paremmin.

🦄

Olen aamuvirkku, ja mullakin rauta nousee paremmin illalla. Kaikista parhaiten nousee kun on niin hyvässä kunnossa (nyt en ole), että voi vetää kaksi kovaa reeniä päivässä - iltatreenin kulkeminen on silloin jotain ylimaallista 🥳

xLiner

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Olen aamuvirkku, ja mullakin rauta nousee paremmin illalla. Kaikista parhaiten nousee kun on niin hyvässä kunnossa (nyt en ole), että voi vetää kaksi kovaa reeniä päivässä - iltatreenin kulkeminen on silloin jotain ylimaallista 🥳

xLiner

Eeeh. Minulla yksi treenireissu kestää aina yli kaksi tuntia suihkuineen päivineen.

Kyllä sitä nyt vähän muutakin joutuu elämässä tekemään kuin treenaamaan.

Miksi et yhdistänyt kahta treeniä, niin olisit selvinnyt yhdellä suihkulla?

🦄

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Eeeh. Minulla yksi treenireissu kestää aina yli kaksi tuntia suihkuineen päivineen.

🦄

Siksi, että se toinen 1,5+ tunnin reeni oli niin mahtavan tuntuinen. Kokeilehan joskus. Olis kiva kuulla miten muiden kropat pelaa.

Mulla ei ole mitään faktaa aiheesta, mutta arvelen sen päivän ensimmäisen treenin herätelleen kropassa kaikenmoisia hormonitoimintoja ja täyttäneen lihakset päivän aikana en-nyt-muista-millä-kaikilla superaineilla.Tietynlaista pehmeyttä oli, mutta voimat, voi ❤️! Tuon jälkeen täytyy tietysti muistaa kunnon lepo.

Olen tuntenut kroppani toiminnan aikoinaan tosi hyvin. Nykyään kaikki on jo vähän toisin kun vanhenen, enkä enää vedä samoilla tavoitteilla. Mutta olen aina ollut innokas selvittämään, mikä toimii just mulle. Ja mikä yleisistä ohjeista ei toimi.

Suihkussa käyminen monesti päivässä ei ole mulle ongelma.

xLiner

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Siksi, että se toinen 1,5 tunnin reeni oli niin mahtavan tuntuinen. Kokeilehan joskus. Olis kiva kuulla miten muiden kropat pelaa.

Mulla ei ole mitään faktaa aiheesta, mutta arvelen sen päivän ensimmäisen treenin herätelleen kropassa kaikenmoisia hormonitoimintoja ja täyttäneen lihakset päivän aikana en-nyt-muista-millä-kaikilla superaineilla.Tietynlaista pehmeyttä oli, mutta voimat, voi ❤️! Tuon jälkeen täytyy tietysti muistaa kunnon lepo.

Olen tuntenut kroppani toiminnan aikoinaan tosi hyvin. Nykyään kaikki on jo vähän toisin kun vanhenen, enkä enää vedä samoilla tavoitteilla. Mutta olen aina ollut innokas selvittämään, mikä toimii just mulle. Ja mikä yleisistä ohjeista ei toimi.

Suihkussa käyminen monesti päivässä ei ole mulle ongelma.

xLiner

Kiitos, mutta kaksi treeniä päivässä on minulle liikaa. Joudun aina hieman toipumaan siitä yhdestäkin. 🥵

Kuulostat kyllä siltä, että lihaksesi täyttyvät hyvin niillä aineilla. 😄👍

🦄

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kiitos, mutta kaksi treeniä päivässä on minulle liikaa. Joudun aina hieman toipumaan siitä yhdestäkin. 🥵

Kuulostat kyllä siltä, että lihaksesi täyttyvät hyvin niillä aineilla. 😄👍

🦄

Minä ->🦸(onpas nolon pieni kuva teräsmiehestä...)

xLiner

• Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

🦄

Kun treenireissut kestää yli 2 tuntia, on selvää, ettei sellainen innostus kanna kovin pitkälle. Lihakset pitäisi olla kunnossa vielä 8-kymppisenä, niin parempi kun treenaa tehokkaasti 15 min, tai puolituntia, niin sitä pystyy jatkamaan vuosikymmeniä. Silläkin tahdilla saa näkyvät lihakset ja V-linjaisen kropan vielä 60 - 70 vuotiaana.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kun treenireissut kestää yli 2 tuntia, on selvää, ettei sellainen innostus kanna kovin pitkälle. Lihakset pitäisi olla kunnossa vielä 8-kymppisenä, niin parempi kun treenaa tehokkaasti 15 min, tai puolituntia, niin sitä pystyy jatkamaan vuosikymmeniä. Silläkin tahdilla saa näkyvät lihakset ja V-linjaisen kropan vielä 60 - 70 vuotiaana.

Kyllä se on kantanut jo kohta kymmenen vuotta. 😁

Tuohon kahteen tuntiin kuuluu siis automatkat, vaatteiden vaihdot, suihku, sauna ja niin edelleen. Lähin sali ei tietenkään kelpaa... Itse treeni kestää harvoin kovin paljon yli tuntia.

🦄

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Aika paljon on geeneistä kiinni millaisena saa kropankin pysymään kun ikää tule. Jos säilyttää mahdollisimman pitkään seksuaalisuuttaan, silloin säilyttää myös nuorekkuutta, lihaksia, hyvää kuntoa ja on muutenkin elinvoimaisen ja energisen näköinen.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Aika paljon on geeneistä kiinni millaisena saa kropankin pysymään kun ikää tule. Jos säilyttää mahdollisimman pitkään seksuaalisuuttaan, silloin säilyttää myös nuorekkuutta, lihaksia, hyvää kuntoa ja on muutenkin elinvoimaisen ja energisen näköinen.

Ei tuo geeniskenaario pidä paikkaansa. Ei vanheneminen johda lihomiseen ja läsähtämiseen, siihen johtaa laiskuus, asenteet, huonot elintavat, stressi jne.
        Seksuaalisuuden katoaminen johtuu samoista syistä.

• Anonyymi00002

ei aamupalaa tarvitse syödä

• Anonyymi00003

Painonhallinnan ja terveellistwn elintapojen kannalta voi olla järkevää syldä aamu-ja päiväpainotteisesti.

Mutta totta, aamupalaa ei tarvitse syödä. Ei tarvitse syödä myöskään lounasta eikä välipaloja. Ei tarvitse syödä koskaan, jos tavoitteet sitä vaativat. Jos tavoitteet ovat jotain muuta kuin nääntymällä kuoleminen, niin jotain tarvitsee syödä. Yleensä ihmisillä on jotain ajatuksia miksi, miten ja mitä syövät.

xLiner

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Painonhallinnan ja terveellistwn elintapojen kannalta voi olla järkevää syldä aamu-ja päiväpainotteisesti.

Mutta totta, aamupalaa ei tarvitse syödä. Ei tarvitse syödä myöskään lounasta eikä välipaloja. Ei tarvitse syödä koskaan, jos tavoitteet sitä vaativat. Jos tavoitteet ovat jotain muuta kuin nääntymällä kuoleminen, niin jotain tarvitsee syödä. Yleensä ihmisillä on jotain ajatuksia miksi, miten ja mitä syövät.

xLiner

Kyllä, jossain kohtaa päivää tarvitsee syödä. 😄

Pidän pienestä paastosta (n. 12 - 14 tuntia), mutta aloitan sen mieluummin illalla ja syön aamupalan, sen sijaan että söisin myöhään illalla ja jättäisin aamupalan väliin.

Paasto käynnistää autofagian ja pitää ihmisen nuorempana. ✨👌

🦄

• Anonyymi00015

Totta. En ole koskaan ymmärtänyt aamupalasta koohkaamista. Minulla on nälkä vasta lounasaikaan. Pieni paasto tekee pelkkää hyvää.

• Anonyymi00010

Kannattaa hankkia kotikuntokeskus, ei montaa m2 tarvii tilaa ja on aikatauluista vapaa. Itsellä on elinikäinen lihaskunto treeniohjelma, ei se missään salilla onnistuisi.
      Aamutreeni jos mahdollista, on kropalle ja psyykkeelle parempi, esim. selän välilevyt painuu iltaa kohden kasaan 1 - 1,5 cm, eikä enää jousta ja vaimenna rasituksessa, kuten pitäisi.

• Anonyymi00021

En kestäisi aina kotona kuntoilla, molempi parempi tässäkin tapauksessa.

• Anonyymi00014

jos kävelet hitaaasti, niin matkaan kuluu useampi tuntikin, kävele hitaasti kuin mekkomies-dressman -mainoksessa, eikä hurjaa juoksuvauhtia.

hiljaa hyvä tulee, kuin töissäkin teet hidastettuna kaikki asiat, jotta hiljaa hyvä tulee, yhden naulankin ehdit naulata puoliväliin yhtenä työpäivänä.

• Anonyymi00017

Onko noin kova miehen puute että ihan malttamattomana olet

• Anonyymi00019

Kapitalismin uhri. Jos olisi järki päässä, osaisi tehdä punnerruksia maksamatta siitä kenellekään rahaa.

• Anonyymi00020

Ylätaljaa ja muita ylhäältä vetäviä liikkeitä on vaikea tehdä kotona.

Samoin monta muuta.

🦄

• Anonyymi00025
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Samoin monta muuta.

🦄

Kyllä ne sumopainijat osaa ja osasivat kauan ennen mitään länsimaisia laitteita. Samoin kung fu äijåt Kiinassa tuhat vuotta sitten.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Samoin monta muuta.

🦄

Kuminauhat. Liinat tangon yli. 😉

Mutta joo, kotona voi jumpata. Ei siellä voi oikeasti rautaa nostella, jollei ole rakentanut kotikuntosalia.

xLiner

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Kuminauhat. Liinat tangon yli. 😉

Mutta joo, kotona voi jumpata. Ei siellä voi oikeasti rautaa nostella, jollei ole rakentanut kotikuntosalia.

xLiner

Kyllä, kotona saa tehtyä jotain, mutta hankala sinne on rautaa kasata.

Minä haluan tietää jokaisessa liikkeessä, sekä vetävässä että työntävässä, vastuksen tarkan kilogrammamäärän!

Kuminauhoissa sitä ei näe. Siksi inhoan niitä.

🦄

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Kyllä, kotona saa tehtyä jotain, mutta hankala sinne on rautaa kasata.

Minä haluan tietää jokaisessa liikkeessä, sekä vetävässä että työntävässä, vastuksen tarkan kilogrammamäärän!

Kuminauhoissa sitä ei näe. Siksi inhoan niitä.

🦄

Ymmärrän. Minäkin pidän treenistä jota voin mitata ja siten vertailla.

Kuminauhat toimivat lämmittelyssä, kehonhuollossa ja osaharjoitteissa. Esim. mavea voi vetää kuminauhat lisävastuksina. Leuanvetoja tai muscle uppeja voi keventää kuminauhoilla (tekniikka, voiman kasvatus, toistomäärän lisääminen, pakkotoisto..)

Höntsäilykin on joskus hyvästä. Etenkin pitkän treenitauon jälkeen, kun herättelee kroppaa taas toimintaan.

xLiner

• Anonyymi00022

Nyt oikeesti. Kyllä treenaminen ja kahvipaketin lattialta nostaminen on minullekkin tärkeää, mutta tuo kuulosti jo riitelyltä. Kanntsii halvaantua puoleksi vuodeksi, niin treenit saa uuden ulottovuuden.

Sellainen asiakin kuin kävely saattaa olla ilo ja suuri saavutus. Sitäpaitsi se kallio hyökkäsi mun päälle! 😇

>Simiti<

• Anonyymi00023

treenimusiikki, pitää saada vähän aggressiota päälle, olin kerran joku isompi opasti,joku bodari liikkeitä risrivetoja, eli jos on 2-talja-juttu niin rinta lihaksia, ja sitten pyörähdät ympäri niin toiseen suuntaan levittämällä käsiä.

... niin treeni-musiikki, kun oli soimassa Accept - Losers and Winners, tuli tämä, sanoin haittaako mjusiikki, sanoi anna olla tämä on hyvä treenimusiikki.

• Anonyymi00024

salilla oli pingis-pöytäkin pelasimme aina sarjojen välissä huviksi sitä.. nyrkkeilyhuonekin missä säkki ja , kuin nyrkkeilyä pitäisi treenata, ripustaa tennispallon narun päähän katosra ja osut aina siihen, koordinaatiota katsos.

• Anonyymi00027

tanskan valtiokin uppoutuu antlswnttiin dokumentti yler1 kanavalla vesi valtaa kaiken, jonka auheuttaa hhah tuulivoimalat ja aueinkopaneeley hoh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      175
      1461
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      41
      1039
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      735
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      660
    5. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      650
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      643
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      642
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      593
    10. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      577
    Aihe