Simiti syö oudosti

Anonyymi-ap

Niin. Mielestäni Simiti syö outoja ruokia.

Minä syön kasviksia, lihaa, kanaa ja rasvaa (voi ja oliiviöljy).

Simiti syö kaikkea keinotekoista.

🦄

55

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kaikki syövät oudosti paitsi minä ☝️

      xLiner

      • Anonyymi00008

        Olen samaa mieltä. Kaikki, jotka syövät punaista lihaa, ovat jotenkin päästään vialla. Kukaan normaali ihminen ei syö mitään niin etovan makuista. 😛


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Kaikki, jotka syövät punaista lihaa, ovat jotenkin päästään vialla. Kukaan normaali ihminen ei syö mitään niin etovan makuista. 😛

        Syön mielelläni sinunkin kiintiösi. 😄😛🥩🥓🍖

        🦄


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Kaikki, jotka syövät punaista lihaa, ovat jotenkin päästään vialla. Kukaan normaali ihminen ei syö mitään niin etovan makuista. 😛

        Jos olisi varaa niin luultavasti olisin ketovore- ruokavaliolla ja söisin enimmäkseen lihaa ja jonkin verran kasviksia ja marjoja. Kyseisellä ruokavaliolla voin parhaiten ja kaikki nivelkivut ja tulehdusoireet katoavat. Nytkin maistuisi entrecote, raikas salaatti ja avocado.tms.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Kaikki, jotka syövät punaista lihaa, ovat jotenkin päästään vialla. Kukaan normaali ihminen ei syö mitään niin etovan makuista. 😛

        Mee ituhippi muualle pätemään siitä.


      • Anonyymi00040

        Koskee muuten muutakin kuin syömistä!
        Aivan outojen tyyppien kanssa täällä joutuu porskuttamaan.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Koskee muuten muutakin kuin syömistä!
        Aivan outojen tyyppien kanssa täällä joutuu porskuttamaan.

        -keinovaginamies-

        No älä... On raskasta olla ainoa normaali ihan joka paikassa.

        xLiner


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Mee ituhippi muualle pätemään siitä.

        Mene sinä läskipossu karsinaasi ihailemaan ituhippi Purraa ja toista idunsyöjää Halla-ahoa, joka on lisäksi fillarikommunisti.

        >Simiti<


    • Se on varmaan ideologinen valinta. Simiti edistyksellisenä ihmisenä inhoaa tai ehkä jopa vihaa maalaisjuntteja eikä siten luonnollisesti halua syödä maalla kasvanutta ruokaa.

      • Anonyymi00002

        Aivan! Kyllä. Tuosta sen täytyy johtua. 😄💡

        🦄


      • Anonyymi00004

        Edistyksellisyydestä voidaan olla montaa mieltä? Tietenkin jos tietää, et elinkaarta ei ole paljoa jäljellä silloin, ei enää säästele tai pidättele mielihalujaan? Näin ainakin itse toimisin ja tulen toimimaankin, että nautin viimeiset päivät, kuukaudet ja vuodet herkkuja, jotka eivät tuota pahaa oloa ja tee arjestani entistä vaikeampaa? Oletus, että elinkaari on jo ehtoo puolella Simpalla?


    • Anonyymi00003

      Ihanaa!
      Pitsulia, pottulia ja sipulia,
      maksulilaatikkoa ja hernulikeittoa.

      • Anonyymi00005

        Hernekeitto ja sipuli maistuvat minullekin!

        Mutta valmiissa hernekeitossa on liian vähän lihaa. 😞 Sitä täytyy aina lisätä sinne. 😄

        🦄


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Hernekeitto ja sipuli maistuvat minullekin!

        Mutta valmiissa hernekeitossa on liian vähän lihaa. 😞 Sitä täytyy aina lisätä sinne. 😄

        🦄

        Minusta sitä on taas liikaa siellä. Ei tarvitse lihaa hernekeitto, myöskään ravintoarvojen puolesta.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Minusta sitä on taas liikaa siellä. Ei tarvitse lihaa hernekeitto, myöskään ravintoarvojen puolesta.

        Lihattomasta hernekeitosta ei tule tarpeeksi proteiinia lihaa syövälle, valkoiselle, autoa ajavalle heteronaiselle! ☝️

        Te muut voitte vähentää lihan syöntiänne, niin minä voin pitää sen ennallaan. 😛🥩 Ympäristö kiittää. 🙏

        🦄


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Lihattomasta hernekeitosta ei tule tarpeeksi proteiinia lihaa syövälle, valkoiselle, autoa ajavalle heteronaiselle! ☝️

        Te muut voitte vähentää lihan syöntiänne, niin minä voin pitää sen ennallaan. 😛🥩 Ympäristö kiittää. 🙏

        🦄

        Taatusti tulee. Ravintoarvojen takia hernekeitto ei lihaa tarvitse. Vaikka nostaisit kuinka punttia koko proteiini höyryily on yksi aivopieru. Vegaanillakin kasvaa lihas yhtälailla, paremminkin. Nähty on monesti.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Taatusti tulee. Ravintoarvojen takia hernekeitto ei lihaa tarvitse. Vaikka nostaisit kuinka punttia koko proteiini höyryily on yksi aivopieru. Vegaanillakin kasvaa lihas yhtälailla, paremminkin. Nähty on monesti.

        Jalostajan perinteisessä hernekeitossa on proteiinia 6,1 grammaa sadassa grammassa.

        Jos syö puolet 435 g:n purkista (218 g), siitä tulee yhteensä 13,3 grammaa proteiinia.

        Are you kidding me?

        Tarvitsen pääaterialla 30 - 50 grammaa proteiinia!

        🦄


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Taatusti tulee. Ravintoarvojen takia hernekeitto ei lihaa tarvitse. Vaikka nostaisit kuinka punttia koko proteiini höyryily on yksi aivopieru. Vegaanillakin kasvaa lihas yhtälailla, paremminkin. Nähty on monesti.

        Sadassa grammassa tuota hernekeittoa on 126 kcal.

        Luuletko että alle 300 kcal pääateria riittäisi minulle? 😄

        Ei todellakaan riitä. Yhdessä sipuliannoksessa on noin 10 kcal, joten se ei paljon lämmitä hernekeiton lisänä.

        🦄


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Taatusti tulee. Ravintoarvojen takia hernekeitto ei lihaa tarvitse. Vaikka nostaisit kuinka punttia koko proteiini höyryily on yksi aivopieru. Vegaanillakin kasvaa lihas yhtälailla, paremminkin. Nähty on monesti.

        Totta. On eri asia perustella yletöntä lihansyöntiä makukysymyksillä. Makuasia on makuasia. Ravitsemuksellisilla tarpeilla älytöntä lihamättöä ei kuitenkaan voi perustella. Tosiaan vaikka nyt kunnon hernekeitto ei ravintoarvojen takia lihaa tarvitse, mutta makuasioiden takia jotkut sitä haluavat.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Jalostajan perinteisessä hernekeitossa on proteiinia 6,1 grammaa sadassa grammassa.

        Jos syö puolet 435 g:n purkista (218 g), siitä tulee yhteensä 13,3 grammaa proteiinia.

        Are you kidding me?

        Tarvitsen pääaterialla 30 - 50 grammaa proteiinia!

        🦄

        Kyllähän se syödään koko purkki ja sekaan vaikka raejuustoa.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Jalostajan perinteisessä hernekeitossa on proteiinia 6,1 grammaa sadassa grammassa.

        Jos syö puolet 435 g:n purkista (218 g), siitä tulee yhteensä 13,3 grammaa proteiinia.

        Are you kidding me?

        Tarvitsen pääaterialla 30 - 50 grammaa proteiinia!

        🦄

        Pääaterialla?

        Aika moni ulkonäköön keskittyvä treenaaja jakaa päivän makrot 5-6 aterialle suht tasaisesti. Proteiinipannari jälkiruuaksi, niin hyvin pelittää. Yleensä 2 x omapaino = lukemana riittävä proteiinin määrä grammoissa, jos lihaa kasvattaa. (Ylimääräiset läskit kannattaa toki vähentää elopainosta ennen laskutoimitusta.)

        Jos syöt koko purkin hernaria, saat tarpeeksi prodea yhdelle aterialle. Jos tarvitset 50 g, proteiinipannari jälkkäriksi. Harvemmin vain yhdestä tavallisesta ruuasta saa kaiken tarvitsemansa. Jollei sitten valmista itse mössöjä, joita kutsuu ruuaksi. Lisukkeilla tuunataan makrot kohdilleen.

        xLiner


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Kyllähän se syödään koko purkki ja sekaan vaikka raejuustoa.

        En käytä raejuustoa. En siedä sen hajuakaan. Enkä todellakaan syö koko purkkia kerralla. 😄

        Katsoin toista sivustoa, jonka mukaan tuossa hernekeitossa on 107 kcal / 100 g.

        Jos sitä söisi 435 g, saisi 466 kcal, mikä on jo melko hyvä määrä, jos toinen pääateria olisi isompi. Tuo koko purkillinen ei kuitenkaan mahdu vatsaani, koska laitan sekaan aina n. 200 g vettä. Ja jos mahtuisikin, tuosta liemestä saisi liian vähän proteiinia.

        Proteiinin määräkin tuossa hernekeitossa vaihtelee eri sivuilla 6,1 ja 6,4 gramman välillä.

        Toisaalta: melkein mistä tahansa ruuasta saa tarpeeksi proteiinia, jos sitä syö tarpeeksi paljon kerralla. 😉 Mutta nyt puhuttiin normaaleista annoksista.

        🦄


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Pääaterialla?

        Aika moni ulkonäköön keskittyvä treenaaja jakaa päivän makrot 5-6 aterialle suht tasaisesti. Proteiinipannari jälkiruuaksi, niin hyvin pelittää. Yleensä 2 x omapaino = lukemana riittävä proteiinin määrä grammoissa, jos lihaa kasvattaa. (Ylimääräiset läskit kannattaa toki vähentää elopainosta ennen laskutoimitusta.)

        Jos syöt koko purkin hernaria, saat tarpeeksi prodea yhdelle aterialle. Jos tarvitset 50 g, proteiinipannari jälkkäriksi. Harvemmin vain yhdestä tavallisesta ruuasta saa kaiken tarvitsemansa. Jollei sitten valmista itse mössöjä, joita kutsuu ruuaksi. Lisukkeilla tuunataan makrot kohdilleen.

        xLiner

        En syö makeaa, enkä varsinkaan ota energiaani mistään makeasta.

        Syön pienen aamupalan ja kaksi pääateriaa, joissa on paljon kasviksia ja lihaa. That's it. Energia pääasiassa rasvasta ja toissijaisesti proteiinista, volyymi kasviksista. 12 - 14 tunnin paasto.

        Muut saavat toki syödä niin kuin itse haluavat. Mutta voin kutsua sitä oudoksi ruuaksi, varsinkin jos siihen kuuluu pizzaa. 😄

        🦄


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        En syö makeaa, enkä varsinkaan ota energiaani mistään makeasta.

        Syön pienen aamupalan ja kaksi pääateriaa, joissa on paljon kasviksia ja lihaa. That's it. Energia pääasiassa rasvasta ja toissijaisesti proteiinista, volyymi kasviksista. 12 - 14 tunnin paasto.

        Muut saavat toki syödä niin kuin itse haluavat. Mutta voin kutsua sitä oudoksi ruuaksi, varsinkin jos siihen kuuluu pizzaa. 😄

        🦄

        Ei proteiinipannari ole makeaa, jollet laita sokeria sekaan. Tai sitten on, jos syöt sen hedelmillä tai marjoilla.

        Sulla on ihan oma tapasi syödä ja treenata. Pidä se toki, mutta vähän haiskahtaa sellainen ylimielisyys... Niin kuin AV:lla. Kova on kehu, mutta sitten ei oikein mitään kuitenkaan 😁

        xLiner


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Jalostajan perinteisessä hernekeitossa on proteiinia 6,1 grammaa sadassa grammassa.

        Jos syö puolet 435 g:n purkista (218 g), siitä tulee yhteensä 13,3 grammaa proteiinia.

        Are you kidding me?

        Tarvitsen pääaterialla 30 - 50 grammaa proteiinia!

        🦄

        Tarvitset juntti aivojasi. Saitko kiljinaama vai haluatko lisää idiotismimisi ja ätmiytenisi toteamiseen?


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        En käytä raejuustoa. En siedä sen hajuakaan. Enkä todellakaan syö koko purkkia kerralla. 😄

        Katsoin toista sivustoa, jonka mukaan tuossa hernekeitossa on 107 kcal / 100 g.

        Jos sitä söisi 435 g, saisi 466 kcal, mikä on jo melko hyvä määrä, jos toinen pääateria olisi isompi. Tuo koko purkillinen ei kuitenkaan mahdu vatsaani, koska laitan sekaan aina n. 200 g vettä. Ja jos mahtuisikin, tuosta liemestä saisi liian vähän proteiinia.

        Proteiinin määräkin tuossa hernekeitossa vaihtelee eri sivuilla 6,1 ja 6,4 gramman välillä.

        Toisaalta: melkein mistä tahansa ruuasta saa tarpeeksi proteiinia, jos sitä syö tarpeeksi paljon kerralla. 😉 Mutta nyt puhuttiin normaaleista annoksista.

        🦄

        Mulle normaali annos on purkillinen hernekeittoa raejuustolla + ruisleipä juustolla + tietysti lasi maitoa ja salaatiksi tomaatti.

        T. 68 kg mies, joka ei käy salilla, mutta on fyysisesti arkiaktiivinen sekä työssä että vapaalla.


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Kyllähän se syödään koko purkki ja sekaan vaikka raejuustoa.

        Raejuustoa hernesoppaan? Olet sekaisin.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Ei proteiinipannari ole makeaa, jollet laita sokeria sekaan. Tai sitten on, jos syöt sen hedelmillä tai marjoilla.

        Sulla on ihan oma tapasi syödä ja treenata. Pidä se toki, mutta vähän haiskahtaa sellainen ylimielisyys... Niin kuin AV:lla. Kova on kehu, mutta sitten ei oikein mitään kuitenkaan 😁

        xLiner

        Ok, en ole koskaan syönyt proteiinipannaria.

        Pyrin ottamaan proteiinin muualta kuin sellaisista tuotteista, joihin sitä on lisätty. En pidä niiden mausta.

        Tavoitteenani ei ole kuulostaa ylimieliseltä, mutta onnistun siinä usein yrittämättäkin! 🤔

        Mielestäni Simitin linja vain on outo. Hän kertoo usein ruokailutottumuksistaan.

        🦄


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Mulle normaali annos on purkillinen hernekeittoa raejuustolla ruisleipä juustolla tietysti lasi maitoa ja salaatiksi tomaatti.

        T. 68 kg mies, joka ei käy salilla, mutta on fyysisesti arkiaktiivinen sekä työssä että vapaalla.

        En käytä:
        - raejuustoa
        - ruista
        - maitoa

        Enkä varsinkaan ikinä sekoittaisi hernekeittoon yhtään mitään juustoa... 😱

        Juustoa ja tomaattia voin syödä, mutta en tuolla tavalla yhdisteltynä kuin sinulla. Mieluummin esimerkiksi mozzarellaa ja tomaattia, joiden sekaan on sekoitettu vihreää pestoa. 😋

        🦄


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Ok, en ole koskaan syönyt proteiinipannaria.

        Pyrin ottamaan proteiinin muualta kuin sellaisista tuotteista, joihin sitä on lisätty. En pidä niiden mausta.

        Tavoitteenani ei ole kuulostaa ylimieliseltä, mutta onnistun siinä usein yrittämättäkin! 🤔

        Mielestäni Simitin linja vain on outo. Hän kertoo usein ruokailutottumuksistaan.

        🦄

        "Pyrin ottamaan proteiinin muualta kuin sellaisista tuotteista, joihin sitä on lisätty."

        Luulen, ettei kannata jatkaa tätä. Teet kummallisia oletuksia ja luiskautat koko ajan sivuraiteille (tuo ei ole loogista). Varmasti ymmärrät, että jopa sinulla on muitakin vaihtoehtoja, vaikka kovin rajoittunut oletkin.

        xLiner


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Taatusti tulee. Ravintoarvojen takia hernekeitto ei lihaa tarvitse. Vaikka nostaisit kuinka punttia koko proteiini höyryily on yksi aivopieru. Vegaanillakin kasvaa lihas yhtälailla, paremminkin. Nähty on monesti.

        Juu, mutta olisiko aika hyväksyä sekin, että ekologisista seikoista huolimatta vegaanius ja runsas palkokasvien kulutus ei sovi jokaisen keholle.

        Siinä kohtaa, kun laitetaan linjalle kaksi seikkaa, jotka ovat oma terveys ja toimintakyky sekä ekologia niin kuinka moni valitsee näistä kahdesta ekologian? Etenkin, kun ruokavalio ei ole ainoa keino kestävään kehitykseen.

        Olen kokeillut kasvisruokavaliota ja yhdessä kohtaa vegaaniuttakin. Järkyttävä aivosumu ja lihas- sekä nivelkipuja kaupan päälle. Eikä ollut todellkaan kyse b-vitamiinien puutoksesta, koska käytössä oli ravintolisä.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        "Pyrin ottamaan proteiinin muualta kuin sellaisista tuotteista, joihin sitä on lisätty."

        Luulen, ettei kannata jatkaa tätä. Teet kummallisia oletuksia ja luiskautat koko ajan sivuraiteille (tuo ei ole loogista). Varmasti ymmärrät, että jopa sinulla on muitakin vaihtoehtoja, vaikka kovin rajoittunut oletkin.

        xLiner

        Pahoittelut, luulin että tarkoitat niitä valmiita pannarijauhesekoituksia, joissa on heraa.

        🦄


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Lihattomasta hernekeitosta ei tule tarpeeksi proteiinia lihaa syövälle, valkoiselle, autoa ajavalle heteronaiselle! ☝️

        Te muut voitte vähentää lihan syöntiänne, niin minä voin pitää sen ennallaan. 😛🥩 Ympäristö kiittää. 🙏

        🦄

        Lihassa on paskan vähän protskua. Pelkkää haitallista läskiä. Ota umpijuntti asioista selvää. Herneessäkin on enemmän protskua kuin sun verisissä lapsissa, jotka tapan huomenna

        Eihän se maalaisjunttia haittaa?


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Lihassa on paskan vähän protskua. Pelkkää haitallista läskiä. Ota umpijuntti asioista selvää. Herneessäkin on enemmän protskua kuin sun verisissä lapsissa, jotka tapan huomenna

        Eihän se maalaisjunttia haittaa?

        Tuon ilkeilyn energian saat takaisin itsellesi. Mutta faktoista en jousta. 😄

        Käsittääkseni minulla ei ole lapsia.

        🦄


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Lihattomasta hernekeitosta ei tule tarpeeksi proteiinia lihaa syövälle, valkoiselle, autoa ajavalle heteronaiselle! ☝️

        Te muut voitte vähentää lihan syöntiänne, niin minä voin pitää sen ennallaan. 😛🥩 Ympäristö kiittää. 🙏

        🦄

        Tiedätkö pöljä edes sitä, että herneessä on protskua?

        Herneproteiini on erinomainen kasvipohjainen proteiinin lähde, joka valmistetaan keltaisista peltoherneistä. Se on suosittu vegaaninen vaihtoehto, sillä se sisältää kaikki välttämättömät aminohapot ja sille on ominaista hyvä sulavuus ja korkea proteiinipitoisuus.Herneen proteiini eri muodoissaHerneen proteiinia voi nauttia ja hyödyntää monella eri tavalla ruoanlaitossa:Tuoreet ja pakasteherneet: Tavalliset herneet sisältävät proteiinia noin 5–6 grammaa per 100 grammaa. Esimerkiksi MTVuutiset nostaa pakasteherneet yhdeksi edullisimmista kuitu- ja proteiinipommeista. herneet ja keitot: Hernekeitto on perinteinen proteiininlähde, sillä kasvishernekeitto sisältää noin 4,7 grammaa proteiinia per 100 g."


      • Anonyymi00058
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Jalostajan perinteisessä hernekeitossa on proteiinia 6,1 grammaa sadassa grammassa.

        Jos syö puolet 435 g:n purkista (218 g), siitä tulee yhteensä 13,3 grammaa proteiinia.

        Are you kidding me?

        Tarvitsen pääaterialla 30 - 50 grammaa proteiinia!

        🦄

        Et tarvitse. Älä viitsi olla hölmö. Tai sitten ryhdyt syömään pelkkää vebabbia. Siinä on huomattavasti enemmän protskua, kuin missään lihassa.

        >Simiti<


      • Anonyymi00059
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Sadassa grammassa tuota hernekeittoa on 126 kcal.

        Luuletko että alle 300 kcal pääateria riittäisi minulle? 😄

        Ei todellakaan riitä. Yhdessä sipuliannoksessa on noin 10 kcal, joten se ei paljon lämmitä hernekeiton lisänä.

        🦄

        Syötkö vain kerran päivässä ja silloinkin vain 100grammaa?
        Pitäisiköhän tehdö sinusta huoli-ilmoitus?

        >Simiti<


    • Anonyymi00006

      Eikö se ole hänen oma asiansa?

      • Anonyymi00010

        Ei, koska hän kertoo siitä tällä palstalla.

        🦄


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Ei, koska hän kertoo siitä tällä palstalla.

        🦄

        Niin minustakin. Miksi kertoisi, ellei odota vastetta. En tietenkäön tiedä. Kaurulipuuro ja maksulilaatikko ei menisi minulta aamulla, mutta onpahan täällä muiden hämmästeltävänä 😂


    • Anonyymi00018

      vihannes allergia on paha, ei voi syödä muuta kuin lihaa.

    • Anonyymi00020

      Ratkaisen tuon hernekeittopurkin lihattomuuden siten, että prisman valmisruokatiskiltä otan possunkyljystä pari vaaksan mittaa pakettiin. Syön parhaat lihat ensin ja huomiseksi loput purkkihernekeittoon. Ynnä luut.

      Mies 65

      • Anonyymi00030

        Kuulustaa kivalta, mutta et kuitenkaan mene bussiautolla.


    • Anonyymi00029

      Simitimilä on outo kun haukkuu persuja syöden kuitenkin persuruokaa. Kovin on outoa.

      • Anonyymi00031

        Kaksisuuntainen!


      • Anonyymi00049

        Syön persujen vammanaama kakarapaskoja. Hyi vittu joku persun kakara. Minkeille se ällötys pitää syöttää.

        Niin ja persujohtajat halla-ahi ja purra on muuten vegaaneja. Halla-aho on lisäksi fillarikommunisti.

        Miksi vihreät ja persut eivät yhdisty? Molemmilla homomamuja kannattajissa.


    • Anonyymi00033

      jos on monisuuntainen mieliala, monipuoilinen, sekaruokainen, kuin karhukin eläimenä, mielentilasta riippuu eli roikkuu m itä tekee mieli tunkea kitaan milläkin sekunnilla.

      amerikan pastillejakin 12 kiloa joskus.

    • Anonyymi00037

      Kaikkea voi syödä, kunhan sen tekee kohtuudella. Simiti pääateriaksi ja yksisarvinen jälkiruuaksi :D. Simiti on valmiiksi oluella marinoitu ja yksäri tankattu proteiinilla 😋

      • Anonyymi00050

        🤣🐖💨

        >Simiti<


    • Anonyymi00052

      Kasvisten puputtajat ja varsinkinkin sitä aatetta muille jyräävät ovat mun mielestä outoja ja erittäin epäilyttäviä.

      • Anonyymi00053

        Entä peruna, joka on juurimukula, kelpaisko se vai onko sekin puputtamista. Nyt loppui perunan syönti !


      • Anonyymi00062
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Entä peruna, joka on juurimukula, kelpaisko se vai onko sekin puputtamista. Nyt loppui perunan syönti !

        Nuo läskit luulee ja sekoilee. Tajuaakohan ne vasta lääkärin sanoessa, että ihminen on sekasyöjä? Ei lihansyöjä, vaikka sitä voi ollakin ruokavaliossa pienissä määrin.


      • Olen kasvisten "puputtaja" ja tuputan niitä muillekin ihan sillä perusteella, että kaupasta helposti ja halvalla saatavat kasvikset ovat nykyajan elintasoa ja rikkautta jota kannattaa hyödyntää. Hyvin monina aikoina hyvin monien ruokavalio on koostunut enimmäkseen viljasta ja pienestä määrästä vahvasti suolattua kalaa tai lihaa.

        Kasvisten ohella sama toki pätee lihaan ja jossain määrin kalaan. Kannattaa hyödyntää. Paradoksi on, että kauppojen laadukkaimmat tuotteet ovat ne, joita mainostetaan kaikkein vähiten.


      • Anonyymi00063
        scrg kirjoitti:

        Olen kasvisten "puputtaja" ja tuputan niitä muillekin ihan sillä perusteella, että kaupasta helposti ja halvalla saatavat kasvikset ovat nykyajan elintasoa ja rikkautta jota kannattaa hyödyntää. Hyvin monina aikoina hyvin monien ruokavalio on koostunut enimmäkseen viljasta ja pienestä määrästä vahvasti suolattua kalaa tai lihaa.

        Kasvisten ohella sama toki pätee lihaan ja jossain määrin kalaan. Kannattaa hyödyntää. Paradoksi on, että kauppojen laadukkaimmat tuotteet ovat ne, joita mainostetaan kaikkein vähiten.

        Tämähän on täyttä asiaa. 👍

        🦄


    • Anonyymi00056

      Just ostin sian sisäfileen. Paistan siitä ohuita viipaleita isossa pannussa ja tytär tulee syömään. Annan sitten loput kämpilleen matkaan, ei ole ruoanlaittoihmisiä hän.
      Ja kattilaan keittymään perunoita ja porkkanoita, siihen päälle parsakaali höyrystymään ja kansi lujasti kiinni.
      Jälkiruoaksi parin euron vaniljajäätelölitrasta lohkareet lautaselle ja kinuskikastiketta purkista päälle. Hyvä siitä tulee meille molemmille. Sitä perus.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe