45 Nm vääntö

Anonyymi-ap

7

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Korjaan. 85 Nm vääntö!

    • Anonyymi00002

      Ootko jo laittanut sähklisen eksoskeletonin hankintaan?

    • Katos, jopa ihan asiallisilla osilla varustettu FitNord, miten nyt näin...
      Ei nyt mitään huippua, mutta aikeisempiin FitNordin malleihin verrattuna hyvinkin perusharrastajan pyörästä voisi puhua.

      Tosin tuossa 2500€:n hintatasossa löytyy muitakin vastaavantason pyöriä.

    • Anonyymi00003

      Niin on, se on koko pyörä, oikein asiallisen oivallinen vaihtoehto! Vanha sanonta, hyvää ei saa halvalla, kannattanee muistaa tässäkin tapauksessa, sillä harvoinpa on yhtä hyvää hintaa pyydetty vastaavasta laadusta. Ja hinta on tässä tapauksessa yhteneväinen laadun kanssa. Kuin sveitsiläisten kellojen pieteetillä kootut koneistot, toimivat tässä tapauksessa kuhunkin tarkoitukseen valitut osat saumattomasti keskenään. Niistä lähtevää harmonista ääntä kelpaa kriittisimmänkin hienomekaniikan ystävän kuunnella, ja miksei kelpaisi, kyseessähän on laadukkaiden osien saumattoman yhteistyön tuloksena syntynyt äänikollaasi, ellei jopa sinfonia - foneettinen kuvakudos joka vangitsee nihkeimmänkin neitokaisen kuuntelemaan kaihoiten. Kokonaisuus onkin osiensa summa. Tämän kokonaisuuden rakentamisessa ei ole tingitty hinnasta laadun kustannuksella, voidaan jopa sanoa osien olevan arvoaan arvokkaampia. Näin onkin ymmärrettävää, että ne nousevat arvoon arvaamattomaan, kun ne yhdistetään tinkimättömällä tarkkuudella toteutetuun laatumetalliseen runkoon. Lopputiloksena on menopeli, joka on pyörien aatelia. Ja vähän aatelisen leimaa saa salskea ajajakin, sillä kaunottaret kyllä huomaavat tuon pyöräteiden ritarin. Ei ihme, että häntä pyydetään usein kahville - mutta kahvi onkin ihmejuoma, jolla on lukuisia myönteisiä vaikutuksia terveyteen ja kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin. Niinpä Fitnord-mies onkin aina terässä, kuin tuulispää hän polkee neitokaisten ihastellesssa.

    • Anonyymi00004

      Mukavia hurruutteluja sähköhärvelin kyydissä aloittajalle.

    • Anonyymi00005

      Mitkä osat tuosta on valmistettu kotimaassa? Entä mitkä kiinassa? Onko osisya 100% kiinassa ja vain markkinointi Suomessa ja sekin enimmäkseen anonyymipalstoilla ketään työllistämättä?

      • Minkä takia olettaisin että tuon pyörän komponenttejä olisi valmistettu Suonessa?
        Pyörän ilmoitusta lukiessa missään ei näin myös edes luekkaan?
        Oletko paljonkin kuullut Suomalaisista valmistajista jotka tekevät vaikkapa Shimanon vaihteistoja taikka jarruja? Taikka vaikkapa Suntourin ilmakeuloja yms..?
        Osa osista varmaankin tulee kyllä Kiinasta, mutta esimerkiksi Shimanolla on isoimmat tehtaansa Malesiassa ja Singaporessa. Samoin Taiwan on todennäköinen lähtömaa isolle osalla laadukkaammasta pyörien komponenteistä ihan yleisesti ottaen, joten todennäköisesti osa osista on sieltä lähtöisin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe