Montako korkea koulutettua syntyperäistä pelkosenniemeläistä on palannut takaisin pelkosenniemelle ennen eläkeikää! Tasan kaksi! Miksiköhän on palanneet! Päässä kusta ja itseään! Maailmalla ei mitään menestystä. Nyt tultiin politikoimaan ja muka näyttämään keksittyjä saavutuksia! Oppositio kutsuu maanantaina. Yes!
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Jo 1980 -luvulla sain ohjeen, että nyt ha kun lähdet yliopistoille, niin muista, ettet koskaan hae tai tule Niemehen töihin. Tällä joko kiusataan hengiltä tai sitten sinusta tulee juoppo. No, en ole kyllä kunnan oven saranoita kuluttanut ja olen pysynyt poissa. Riittää, kun seuraa etäältä pitkän tapahtumia.
- Anonyymi00004
Harmi kun Aapajärven yliopisto paloi.Olisi varmaan otettu sinne oppilaaksi,ja olisi voinut jäädä paikkakunnalle opiskelemaan. Voisikohan kunta ostaa takaisin Kairalan koulun? Voisiko? Siihen saisi hyvän yliopiston!
- Anonyymi00011
Koulutuksesi meni aivan hukkaan,kun tällaista kanavaa viitsit lukea ja kommentoida.
- Anonyymi00002
Pelkosenniemi on hieno paikka kesällä mutta talvella taas hyi helvetti.
- Anonyymi00005
On kyllä mahtavaa,vihreys peittää romut alleen mutta niin peittää kyllä lumikin ! Joten kumpikin vuodenaika on mahtava ja tulee tarpeeseen.Niin on!
- Anonyymi00003
Korkeasti koulutettu ja Pelkosenniemi,
siinä varmaan on sellainen pari
oli kylmä tai vaikkapa vari
niin kumpikin paikkansa ties - Anonyymi00006
Kumpa joku osaisi keittää kunnon hevosen kuivalihavelliä! Saa olla koulutettu korkeasti tai vähemmän korkeasti! Sillä ei ole väliä,vain vellillä on! Missä se keittjä luuraa ku ei tule esiin?
- Anonyymi00007
Tiiä häntä ,mitä sitä sitte täälä tekkee kouluttamattomalla paluumuuttajalla? Joka ei töitä tehe?! Makkaa ja pierii. Tai vötkyää toimeentulotuella.
- Anonyymi00008
Mutta kun Savonmaan suuri älymystö katoaa pakopirtille Kairalaan, akkain hameen alle, silloin äly hoi älä jätä. Savossa älykkyys kasvoi yhtä paljon kuin se väheni Esmeraldan naapurissa Kairalassa. Keski-ikäisen miehen eläkepäivät lipuvat leppoisasti kun Mopopoika päräyttää ratsullaan kirkolta hevoshakaan. Kaksi moloa löysi taas toisensa. Quasimodo aivasti väärästä päästä.
- Anonyymi00010
Viisas pysyis totuudessa!
- Anonyymi00012
Minä tulin muualta ja toin järkeä ja valoa tänne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510