Hänelle yöhön...

Anonyymi-ap

...Olen kauhuissani, mitä muistoni paljastavat.

Koenko saman kohtalon, mitä edellisessä elämässäni? Kohtaloni silloin kyllä ansaitsin.

En täysin ymmärrä, miksi sinua alunperin vastustin. Itsepäisyyttäni, uhmasta vai pelosta johtuen.

Luojani minut mursi, turhamaisuudesta ja typeryydestä riisuen.

Nyt ymmärrän, antaudun tahtoosi...

32

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      ❤️❤️❤️

    • Anonyymi00002

      No älä nyt kenenkään toisen tahtoon antaudu kuitenkaan.

    • Anonyymi00003

      Juuei, vastaus on jo sinetöity. EI.

    • Anonyymi00004

      Oletko ollut regressioterapiassa?

    • Anonyymi00005

      Höpö löpö. Jos on olemassa entisiä elämiä niin niillä ei ole mitään hemmetin merkitystä tämän elämän kannalta.

      Olen todella pahoillani tästä mitä seuraavaksi totean: Kirjoittamasi kuulostaa siltä, että kannattaisikohan ottaa yhteyttä terveydenhuoltoon?

      Ei ole mitään korkeampaa tahoa, joka olisi kostamassa saatika karmaa, joka määrittäisi elämän.

      • Anonyymi00008

        Juu, ei ole jumalaakaan.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Juu, ei ole jumalaakaan.

        Olipa Jumala olemassa tai ei niin tuskin häntä kiinnostaisi sekaantua jokaisen maapallolla elävän yli kahdeksan miljardin ihmisen elämään saatika olla kostamassa tyyliin: Tallasit vahingossa muurahaisen päälle vuonna 2001 ja nytpä kostetaan. Sama mahdollisten menneiden elämien kohdalla.
        Mikähän pointti olisi siinäkin, jos olisi karma, joka tuo eri inkarnaation ja eri tietoisuuden, saatika sukulaisten (niin kuin tietyt spiritualistit väittävät sukukarman yms. vaikuttavan) teot kärsittäväksi elämässä, jossa ei ole tietoakaan aiemmasta persoonasta, tai tekemisistä.

        Siinä mielessä suku vaikuttaa, että esimerkiksi perheen dynamiikka ja kokemukset säteilevät myöhempiin ihmissuhteisiin. Ja kyse on psykologiasta. Nykyiset sukupolvet eivät ole kuitenkaan syyllisiä aiempien sukupolvien tekoihin tai muidenkaan kokemuksiin, jotka ovat tapahtuneet ennen, kuin heitä on edes kohdannut.

        Kyse on myös uskomuksista, ja he jotka uskovat karmaan uskokoot, mutta samalla lailla on vapaus olla uskomatta.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Olipa Jumala olemassa tai ei niin tuskin häntä kiinnostaisi sekaantua jokaisen maapallolla elävän yli kahdeksan miljardin ihmisen elämään saatika olla kostamassa tyyliin: Tallasit vahingossa muurahaisen päälle vuonna 2001 ja nytpä kostetaan. Sama mahdollisten menneiden elämien kohdalla.
        Mikähän pointti olisi siinäkin, jos olisi karma, joka tuo eri inkarnaation ja eri tietoisuuden, saatika sukulaisten (niin kuin tietyt spiritualistit väittävät sukukarman yms. vaikuttavan) teot kärsittäväksi elämässä, jossa ei ole tietoakaan aiemmasta persoonasta, tai tekemisistä.

        Siinä mielessä suku vaikuttaa, että esimerkiksi perheen dynamiikka ja kokemukset säteilevät myöhempiin ihmissuhteisiin. Ja kyse on psykologiasta. Nykyiset sukupolvet eivät ole kuitenkaan syyllisiä aiempien sukupolvien tekoihin tai muidenkaan kokemuksiin, jotka ovat tapahtuneet ennen, kuin heitä on edes kohdannut.

        Kyse on myös uskomuksista, ja he jotka uskovat karmaan uskokoot, mutta samalla lailla on vapaus olla uskomatta.

        Kyllä Jumalaa nimenomaan kiinnostaa olla tekemisissä jokaisen luomansa ihmisen kanssa henkilökohtaisesti. Jo paratiisissa hän keskusteli jatkuvasti Aatamin ja Eevan kanssa. Se on koko homman ydin: jumalasuhde!

        Jumala rakastaa sinuakin mustasukkaisesti ja haluaa vain että viettäisit aikaa hänen kanssaan, kysyisit hänen tahtoaan ja kiittäisit kaikesta mitä olet saanut ja tulet saamaan. Siinä on onnen avaimet.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Kyllä Jumalaa nimenomaan kiinnostaa olla tekemisissä jokaisen luomansa ihmisen kanssa henkilökohtaisesti. Jo paratiisissa hän keskusteli jatkuvasti Aatamin ja Eevan kanssa. Se on koko homman ydin: jumalasuhde!

        Jumala rakastaa sinuakin mustasukkaisesti ja haluaa vain että viettäisit aikaa hänen kanssaan, kysyisit hänen tahtoaan ja kiittäisit kaikesta mitä olet saanut ja tulet saamaan. Siinä on onnen avaimet.

        EI, EI ja Ei.

        Ei yhtäkään uskonnollista, henksisyys/spiritualismi yhteyttä saatika yhteisöä. Elämänsä voi pilata monella tapaa ja yksi niistä on täyttää elämänsä uskonnolla ja henkisyydellä. Lisäski suurin osa spiritualisteista ja uskonnollisista johtajista on manipuloivia kontrolloijia, jotka vaativat korkeammille voimille antautumista, mutta todellisuudessa he ovat itse nukkemestareita, jotka käyttävät uskontoa maniouloinnin välineenä.

        Ainoa keino, jolla uskonto toimisi, olisi se ettei uskonnon ympärille muodostettaisi yhteisöjä ja valtarakenteita vaan kaikki perustuisi jokaisen henkilökohtaisiin uskomuksiin.

        Trollihan sinä tosin olet, koska ei yksikään uskossa oleva muotoilisi sanomaasi muotoon J rakastaa sinua mustasukkaisesti


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        EI, EI ja Ei.

        Ei yhtäkään uskonnollista, henksisyys/spiritualismi yhteyttä saatika yhteisöä. Elämänsä voi pilata monella tapaa ja yksi niistä on täyttää elämänsä uskonnolla ja henkisyydellä. Lisäski suurin osa spiritualisteista ja uskonnollisista johtajista on manipuloivia kontrolloijia, jotka vaativat korkeammille voimille antautumista, mutta todellisuudessa he ovat itse nukkemestareita, jotka käyttävät uskontoa maniouloinnin välineenä.

        Ainoa keino, jolla uskonto toimisi, olisi se ettei uskonnon ympärille muodostettaisi yhteisöjä ja valtarakenteita vaan kaikki perustuisi jokaisen henkilökohtaisiin uskomuksiin.

        Trollihan sinä tosin olet, koska ei yksikään uskossa oleva muotoilisi sanomaasi muotoon J rakastaa sinua mustasukkaisesti

        Raamattu kannattaa ottaa itse esille ja lukea sieltä esim.
        Jaakobin kirje 4: 5-6
        "Vai luuletteko, että Raamattu syyttä sanoo:
        »Mustasukkaisen kiihkeästi hän halajaa henkeä, jonka on meihin pannut»? Mutta vielä suurempi on se armo, jonka hän antaa. Siksi Raamattu sanoo:
        – Jumala on ylpeitä vastaan,
        mutta nöyrille hän antaa armon."


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Raamattu kannattaa ottaa itse esille ja lukea sieltä esim.
        Jaakobin kirje 4: 5-6
        "Vai luuletteko, että Raamattu syyttä sanoo:
        »Mustasukkaisen kiihkeästi hän halajaa henkeä, jonka on meihin pannut»? Mutta vielä suurempi on se armo, jonka hän antaa. Siksi Raamattu sanoo:
        – Jumala on ylpeitä vastaan,
        mutta nöyrille hän antaa armon."

        Anteeksi nyt vain, mutta se mitä etenkin Vanhaan Testamenttiin on kirjoitettu, saa J:n kuulostamaan lähinnä persoonallisuushäiriöiseltä, kostonhimoiselta diktaattorilta.


    • Anonyymi00006

      Karma is a bitch

      • Anonyymi00007

        Karma on ainoastaan viihteellinen ilmaisu, jota ei ole olemassa muutoin, kuin uskomusmaailmoissa.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Karma on ainoastaan viihteellinen ilmaisu, jota ei ole olemassa muutoin, kuin uskomusmaailmoissa.

        Hindulaisuuden juuret ylettyvät 3500-5000 vuoden taakse, buddhalaisuus 2500 vuoden taakse. Ovat vanhimpia uskontoja/elämänfilosofioita maailmassa. Syyn-ja seurauksenlaki on olemassa, vaikket sinä siihen uskoisikaan.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Hindulaisuuden juuret ylettyvät 3500-5000 vuoden taakse, buddhalaisuus 2500 vuoden taakse. Ovat vanhimpia uskontoja/elämänfilosofioita maailmassa. Syyn-ja seurauksenlaki on olemassa, vaikket sinä siihen uskoisikaan.

        En suostu kinastelemaan uskonnollisista aiheista tai elämänfilosofioista. Olkoot kuinka vanhoja uskontoja tahansa niin minun ei tarvitse väkipakolla omaksua heidän uskomuksiaan.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        En suostu kinastelemaan uskonnollisista aiheista tai elämänfilosofioista. Olkoot kuinka vanhoja uskontoja tahansa niin minun ei tarvitse väkipakolla omaksua heidän uskomuksiaan.

        Kaiken minkä taakseen jättää, löytää edestään.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Kaiken minkä taakseen jättää, löytää edestään.

        Nope ja sitä kutsutaan eteenpäin menemiseksi, menneisyyden vatvomisen sijaan.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Kaiken minkä taakseen jättää, löytää edestään.

        Tämä on totta. Ylimielisyyden hurmassa kielsin totuuden, pakenin kerta toisensa jälkeen. - Ap


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Tämä on totta. Ylimielisyyden hurmassa kielsin totuuden, pakenin kerta toisensa jälkeen. - Ap

        Kuulostaa siltä kuin olisit jonkinlaisessa uskonnollisessa hurmoksessa (kauniiisti omaistuna).


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Kuulostaa siltä kuin olisit jonkinlaisessa uskonnollisessa hurmoksessa (kauniiisti omaistuna).

        Uskonnollisuus ja henkisyys ovat kyllä kaksi ihan eri asiaa.
        - en ap, sivusta


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Hindulaisuuden juuret ylettyvät 3500-5000 vuoden taakse, buddhalaisuus 2500 vuoden taakse. Ovat vanhimpia uskontoja/elämänfilosofioita maailmassa. Syyn-ja seurauksenlaki on olemassa, vaikket sinä siihen uskoisikaan.

        Kristinusko ulottuu siihen päivään, kun Jumala loi maailman sanallaan. Se Sana on Jeesus Kristus, joka oli siis läsnä jo luomisessa, koska Jumala on kolmiyhteinen. Miettikääpä, miksi hindulaisuus, buddhalaisuus, enkeliusko tai kristallit eivät saa ihmisiä raivostumaan, mutta kun joku mainitsee Jeesuksen, tunnelma sähköistyy välittömästi ja ihmiset joko ihastuvat tai vihastuvat. Se johtuu siitä, että vain Jeesus-nimessä on pelastava voima, joka aiheuttaa kaikissa jonkin reaktion.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Kaiken minkä taakseen jättää, löytää edestään.

        Ei se aina ole noin!


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Kristinusko ulottuu siihen päivään, kun Jumala loi maailman sanallaan. Se Sana on Jeesus Kristus, joka oli siis läsnä jo luomisessa, koska Jumala on kolmiyhteinen. Miettikääpä, miksi hindulaisuus, buddhalaisuus, enkeliusko tai kristallit eivät saa ihmisiä raivostumaan, mutta kun joku mainitsee Jeesuksen, tunnelma sähköistyy välittömästi ja ihmiset joko ihastuvat tai vihastuvat. Se johtuu siitä, että vain Jeesus-nimessä on pelastava voima, joka aiheuttaa kaikissa jonkin reaktion.

        Sen reaktion aiheuttaa ihan vaan Jesse-fanaatikot. Ei Jeesuksessa mitään vikaa ole, mutta uskovaisissa on. Tuputatte ja manipuloitte. Ja Raamatun on eliitti muokannut sopivaksi orjuutusvälineeksi hölmöille.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Uskonnollisuus ja henkisyys ovat kyllä kaksi ihan eri asiaa.
        - en ap, sivusta

        Kyllä. Kyse on eri asioista, muttä mistäpä oletat henkisyyden ottaneen oppinsa. Aivan yhtä jäykkää ja uskonoppien kaltaista on spiritualismikin, kuin uskonnot. Karmanusko, Kristustietoisuus, henkien ohjauksen etsiminen, merkkeihin ja enteisiin uskominen ja profetointi (ennustaminen). Spiritualismi on sekoitus eri uskonnoista poimittuja näkmyksiä ja oppeja eli käytännössä se on uskontoa vaikkei ehkä samalla tavoin järjestäytynyttä kuin kristinusko, islam jne. Lisäksi spiritualismin/henkisyyden parissa on myös käsitys oikeaoppisuudesta, poikkeavien näkemysten vaientamisesta ja guruiksi (johtajiksi) pyrkivistä, jotka yrittävät manipuloida ihmisen elämänvalintoja, jopa siinä määrin, että pyritään puuttumaan parisuhdevalintoihin yms. Ei hitto. Niinhän toimitaan suljetuissa uskonnollisissa lahkoissa ja yhteisöissä.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Kristinusko ulottuu siihen päivään, kun Jumala loi maailman sanallaan. Se Sana on Jeesus Kristus, joka oli siis läsnä jo luomisessa, koska Jumala on kolmiyhteinen. Miettikääpä, miksi hindulaisuus, buddhalaisuus, enkeliusko tai kristallit eivät saa ihmisiä raivostumaan, mutta kun joku mainitsee Jeesuksen, tunnelma sähköistyy välittömästi ja ihmiset joko ihastuvat tai vihastuvat. Se johtuu siitä, että vain Jeesus-nimessä on pelastava voima, joka aiheuttaa kaikissa jonkin reaktion.

        Sinun näkemyksesi mukaan. Kyllä kaikki uskomusmaailmojen manipulointiin ja pakottamisiin herättä ärtymystä, olipa kyse Jeesuksesta, Allahista, Jahvesta, Kristalleista, enkelienergiasta, Budhasta, Visnusta, Baalista, Ukko yli-jumalasta, Odinista, Zeusta tai Amonista jne.

        Fiksu ei tuputa uskontoaan vaikka useissa uskonnoissa onkin lähetyskäsky.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Sen reaktion aiheuttaa ihan vaan Jesse-fanaatikot. Ei Jeesuksessa mitään vikaa ole, mutta uskovaisissa on. Tuputatte ja manipuloitte. Ja Raamatun on eliitti muokannut sopivaksi orjuutusvälineeksi hölmöille.

        Laajennan tämän käsittämään kaikkien uskontojen fanaatikot. Joillekin on vain hemmetin vaikeaa käsittää ettei uskontoa kannata tulla tuputtamaan ja yhden kieltäytymisen pitää riittää, jonka jälkeen tajututaan ettei kannata uudemman kerran yrittää.

        Ei sillä ettenkö uskoisi, että on mahdolliseti olemassa korkeampi voima. Minua ei vain kiinnosta kuulua yhteenkään uskonnon saatika henkisyyden ympärille muodostettuun yhteisöön.

        Harkitsin, jopa vapaaehtoistyötä uskontojen uhrien tuki ry:ssä, kiitos kaiken tuputtamisen. Sitten tajusin etten jaksaisi ottaa vastaan uskonnollisen- ja henkisyyden väkivallan tarinoita enää yhtään enempää.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Kyllä. Kyse on eri asioista, muttä mistäpä oletat henkisyyden ottaneen oppinsa. Aivan yhtä jäykkää ja uskonoppien kaltaista on spiritualismikin, kuin uskonnot. Karmanusko, Kristustietoisuus, henkien ohjauksen etsiminen, merkkeihin ja enteisiin uskominen ja profetointi (ennustaminen). Spiritualismi on sekoitus eri uskonnoista poimittuja näkmyksiä ja oppeja eli käytännössä se on uskontoa vaikkei ehkä samalla tavoin järjestäytynyttä kuin kristinusko, islam jne. Lisäksi spiritualismin/henkisyyden parissa on myös käsitys oikeaoppisuudesta, poikkeavien näkemysten vaientamisesta ja guruiksi (johtajiksi) pyrkivistä, jotka yrittävät manipuloida ihmisen elämänvalintoja, jopa siinä määrin, että pyritään puuttumaan parisuhdevalintoihin yms. Ei hitto. Niinhän toimitaan suljetuissa uskonnollisissa lahkoissa ja yhteisöissä.

        Vaikka olen henkiselle tielle päässyt, ei minulla ole guruja tai esikuvia sillä tavalla, että ketään lähtisin nostamaan yläpuolelle. Muutenkin peräänkuulutan ihmisen omaa vastuuta asioista ja omaa ajattelua.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Sinun näkemyksesi mukaan. Kyllä kaikki uskomusmaailmojen manipulointiin ja pakottamisiin herättä ärtymystä, olipa kyse Jeesuksesta, Allahista, Jahvesta, Kristalleista, enkelienergiasta, Budhasta, Visnusta, Baalista, Ukko yli-jumalasta, Odinista, Zeusta tai Amonista jne.

        Fiksu ei tuputa uskontoaan vaikka useissa uskonnoissa onkin lähetyskäsky.

        Tuputtaako fiksu uskonnottomuuttaan? Aivan.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Sen reaktion aiheuttaa ihan vaan Jesse-fanaatikot. Ei Jeesuksessa mitään vikaa ole, mutta uskovaisissa on. Tuputatte ja manipuloitte. Ja Raamatun on eliitti muokannut sopivaksi orjuutusvälineeksi hölmöille.

        Se on totta kuten sanoit, että Jeesuksessa ei ole mitään vikaa. Jeesus käskee tekemään näin:
        "Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää."


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Vaikka olen henkiselle tielle päässyt, ei minulla ole guruja tai esikuvia sillä tavalla, että ketään lähtisin nostamaan yläpuolelle. Muutenkin peräänkuulutan ihmisen omaa vastuuta asioista ja omaa ajattelua.

        Tässä onkin nyt se ero näkemyksissä, että sinä kerrot päässeesi henkiselle tielle. Minulle se olisi vastoin tahtoani joutumista.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Tuputtaako fiksu uskonnottomuuttaan? Aivan.

        Minä en kulje kaupungilla kyselemässä kiinostaako näkemykseni ja haluaako joku liittyä seuraani keskustelemaan uskoonnolisista näkemyksistä. niin kauan kuin minua ei yritetä pakotta uskonnoliin yhteisöihin, ei minulla ol emyöskään tarvetta keskustella uskonnoista.

        En myöskään sanonut olevani uskonnoton. Sanoin etten suotu tuputtamisen kohteeksi saatika uskonnollisen käänyttämisen kohteeksi.

        Kannatan esimerkiksi Suvivirren laulamista kevätjuhlissa, koska kyse on myös kulttuurillisesta perinteestä.

        On asia erikseen kieltäytyä ja usein kaikki olisi silitelty sillä, jos ymmärrettäisiin sana Ei. Kuitenkin vuosia jatkunut eri uskontokuntien ja henkisyyden esittely on saanut mittani täyttymään siinä määrin, etten siedä tippaakaan, jos minua yritetään houlutella seurakuntiin, lahkoihin, noitapiireihin, moskeijoihin, temppeleihin, retriitteihin tai muihin uskonnollisen harjoituksen piireihin.

        Esimerkiksi kiekot ovat usein kauniita rakennuksia ja pidän tunnelmasta, joka on etenkin keskiaikaisissa ja koristeellisissa sekä katolilaisissa kirkkorakennuksissa. Nautin matkoilla kirkoissa käymisestä. Samoin tosin muidenkin historiallisiin ympäristöihin ja rakennuksiin tutustumisesta.

        Uskontojen tutpuutaamisessa on sein se ongelma, että he jotka haluavat käännyttää kokevat oikeutukseskseen märitellä itsensä moraalisesti ylivertaisiksi ja tuomitsevat eri uskontoa harjoittavat tai uskonnottomat vääräuskoisiksi, joihin nähden heillä on suuremmat oikeudet ja jopa valta päättää muiden elämästä uskontonsa varjolla. Tästä esimerkkinä Islam, joka mihin tahansa soluttautuessaan pyrkii muokkaamaan valtakulttuurin uskonnon mukaiseksi ja tuo mukanaan juuri ne puolet, joita muuttaneet ovat alun perin paenneet kotimaastaan.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Kuulostaa siltä kuin olisit jonkinlaisessa uskonnollisessa hurmoksessa (kauniiisti omaistuna).

        En ole uskonnollisessa hurmoksessa. Yritän jäsentää muistojeni kautta mieleni ja sydämeni asioita. Ymmärtää suhdettani ympäristöön.

        Käyn vuoropuhelua kyllä Jumalan kanssa, mutta se on minun ja hänen välinen asia.

        Hänelle jolle kirjoitin, ymmärtää kyllä viestini. Voin vain rukoilla, että hän kykenee antamaan minulle anteeksi kaikki tekoni. -Ap.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe