Moni heistä joutuu arviosi mukaan helvettiin ja kuinka moni pääsee ensimmäiseen jo kuolleiden esim. Leo Meller, Kalevi suurevanlista, jälleen eläväksi Jumlan asettamiin tai herättämiin eli Jumala antaa kuolleille uuden ruumiin ja asettaa siihen ruumiiseen sielun ja hengen, joten he ovat kuten ennenkin elossa, eroina ties mmitkä, ainakin uusi ruumis, jossa tiettävästi ja kaikin tai joinkin osiksin paremmat käyttöjärjestelämäksen ominaisuuvet, äly, olotilaisuus, mentaliteetti, luonneominaisuuvet, ylösnousemukseen uuteen maahan.
Huom! Arvijointi ei ole sama asija kuin tuomijointi. Täs vaan mietitään rosen tu aali suuksija, että jokhan ollaan siin ajassa jolloin ihmiset ovat ja eleskelevät kuin aikanaan Noovan sukupolveksen aikalaiset eleleksivöivät naureskellen Noovakselle, kunnes nauruisuus tukahtuneisuus, ja paljot veet hukuttivat heijät kaikki sukupolven ihmiset, paitti ne 8 ihmistä, kutkat pääsilöivät arkkiin sisälle ja pelastuivat ja asuttivat maan jällekselleen. Mikä voi Noova olla sinulle suvullisesti sukulinjaisuukses?
Sen verran uskallan sanoo että elämä on ekaan ylösnousemukseen päässeillä varmastikin paljollisesti parenpija dynaamisija, puhuttelevia ominaisuuksija.
Veistoksellisuus,
Selef Urge
Suomessa kuolee keskimäärin 160 ihmistä päivittäin
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Kuuluuko kauppaan Wow-efekti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398