Olihan kyllä hyvä juttu.

Anonyymi-ap

Postilla yks väitti, että minä EN JAKSA KANTAA AUTON RENKAITA.

Minulla on 2 todistajaa ja isä lisäksi, että KYLLÄ KUNNIATON HOLO JAKSO KANTAA RENKAITA JA KANNOIN VIELÄ RENKAAT VANTEIDEN KANSSA JA NE PAINO VIELÄ ENEMMÄN, mutta kannoin ne niin, ettei selkä ja kädet rasitu eli ERGONOMISESTI OIKEIN.

Posti jaetaan miten sattuu ja Lapin Kansaa ei tullut niin minä sanoin isälleni, että : Soita ja kysy, koska jos se tilaus loppunu niin lehti ei tule sen takia.
Hän oli soittanut ja kyseessä on ollut E-lasku jossa on joku raja miten kauan he voivat velottaa.
Eihän tuo toimi, koska E-lasku on suoraveloitus lasku ja ei tule mitään tietoa edes kirjeellä niin VANHUKSILTA SAATTAA KATKEKA SÄHKÖT KUN TULEE RAJA VASTAAN.

Heidät otetaan edunvalvontaan, koska asia saadaan näyttämään siltä, että vanhuksella on muistin kanssa ongelmia koska sähkölasku on jäänyt maksamatta vaikka hän on huolehtinut sähkölaskun E-laskuksi jossa on raja jonka jälkeen sopimus päättyy!

Näitä muistisairaitako meillä on hoivakodit täynnä?
Sehän on yhteiskunnalle KANNATTAVAMPAA ottaa hyvä kuntoisia vanhuksia hoivakoteihin asumaan joille saadaan KEKSITYLLÄ syyllä MUISTISAIRAUS AIKAAN ja huono kuntoiset on TK:ssa vuodepotilaina josta he jossain vaiheessa EHKÄ siirtyy hoivakotiin.

Näin minä toki YHDELLÄ silmäyksellä KUNNIAN LOUKKAUKSEN joka hymyili minulle, mutta en viittiny sanoa, että : Meistä tulee varmaan tulee varmaan hyviä kämppäiksiä, mutta isälläs on kyllä PALJO RAHAA PANKISSA!

Tämä oli varmaan meidän MÖSSYKKÄ ja TYLLERÖ lähti isänsä luo takaisin.

Tuskin on tulossa takaisin, koska hän sai tarpeekseen siitä, kun hänen äitinsä riisu itsensä alasti samalla kun vaihto vaatteet!
Minä sanoin hänelle lopulta, että : Minä muutan yksiöön asumaan mieheni kanssa ja me kutsutaan kaikki meidän lapset ja heidän puolisot sekä heidän lapset meille Jouluksi ja kyllä teki JOUDUTTE NIITÄ VAATTEITA VAIHTAMAAN!

Yritin sentään sanoa, että : OLEN SINUN ÄITI ENKÄ MIKÄÄN VIERAS NAINEN JOKA ASUU TEILLÄ!

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Olin unohtanut kokonaan, että äitini pesulassa oli töissä myös hollantilainen mies.

Tutustuin häneen eräiden kavereiden kautta joiden kanssa pyörin, mutta en kyllä muista että olisin nähnyt heitä sen jälkeen.
      Hollantilainen ajeli Saabilla ja ei hän muuta osannutkaan, kun loukata minun kunniaa.

Me tarvittiin pesulaan huoltomies ja minun äitini sano, että : En saanut ketään muuta, kuin tämän hollantilaisen.

Minä sanoin äidilleni, että : Et oo kyllä tosissas, että hän tulee tänne töihin!
      Sanoin myös, että : Minä kyllä pärjään hänen kanssa, mutta toiset ei kyllä pärjää, koska minä tunnen hänet entuudestaan ja hän on aina puhunu minulle TÖRKYJÄ eli loukannut kunniaa.

Ongelma oli se, että HÄN EI KELVANNUT MINULLE, mutta minä hyväksyin hänet kaverina.
      Oli siellä vähän muutakin, mutta ONNEKSI SIITÄ EI TARVI MAINITA, koska sehän liittyy niihin KUNNIAN LOUKKAUKSIIN vaikka ei siellä mitään rikollista tapahtunut.

Hänellä voi olla perhe ja EI TÄSSÄ KENENKÄÄN PERHEITÄ JA SUHTEITA ALETA HAJOTTAMAAN, KOSKA SE ON ASIA MITÄ MINÄ EN HYVÄKSY VAIKKA FB KUNNIALLISET VAATII KUNNIOITTAMAAN SEKÄ HYVÄKSYMÄÄN.

Kyseinen hollantilainen joka loukkasi varmaan miljoona kertaa minun KUNNIATTOMAN HOLON KUNNIAA meidän kaveruuden aikana niin hän on kuollut.

Kyllä minäkin sanoin hänelle takaisin välillä rumasti, mutta hän oli ensin LOUKANNUT KUNNIAA ja minä kävin siivoojana siellä missä hänen ja veljensä olis kuulunut olla siivoamassa eikä käydä vain hakemassa rahaa!

• Anonyymi00003

Hollantilainen loukkasi minun kunniaa ja me oltiin yöllä kylällä aikaan, kun IVALOSSA OLI VIELÄ KUULUISA KARVA-KOLMIO jota kaikki ajeli.

Ei siellä ollut, kuin 2 autoa ja poliisit.
        Toisilla ei ollu bensaa, mutta minulla oli kyllä.

Minä ajoin Ivalosta pyörätietä pitkin lentokentän tien haaraan. Olin jo normi auto kaistalla, kun POLIISIT ajo vastaan ja he olivat menossa Saariselälle.

Olin niin kiltti sinä ilta, kun tyhjässä kylässä autoilin.
        Kävin ajelemassa Urheilukentän luistinradalla ilman valoja tietenkin.
        Minä ajoin parkkiin sen jälkeen niin pojat tuli oikein kertomaan meille tytöille TYTTÖJEN AUTOON TYHJÄN IVALON KYLÄN TAPAHTUMIA.

Joku ajo autolla urheilukentän luistelukentällä ja minä katoin heitä vähän pitkään sekä sanoin, että : Tuo olin minä.
        He kysy, että eikö sinua pelottanut, että joku soittaa poliisit!?
        Kerroin heille, että minä olin ajanut pyörätietä pitkin jo Ivalosta lentokentän tien haaraan ja poliisit ajo vastaan, kun ajoin Ivaloon takaisin.

Ei siihen aikaan ollut, kun YKSI POLIISI PARTIO joka päivysti yöllä. Tuo oli arkipäivänä ja ei siellä kylällä ollut ketään. Me jotka oltiin niin me oltiin niitä jotka asui vanhempien luona.

Minä olin joutilaana työttömänä silloin ja minä olin oppinut, että KYLLÄ TYTÖKIN SAA TEHDÄ POIKIEN JUTTUJA!

Pojat ei käyneet KAUNOLUISTELEMASSA AUTOLLA IVALON URHEILUKENTÄN ULKOKENTÄN JÄÄLLÄ jossa minä luistelin koulussa liikuntatunneilla ensimmäistä kertaa Suomessa HOKKAREILLA KAUNOA, mutta en ole sen jälkeen laittanut luistimia jalkaan.

Ruotsissa olin aina luistelemassa ja isä sitoi kotona luistimet kiinni ja minä kävelin kotoa yhden kaverin kanssa huutamaan Petri Nygårdin taloon hänen siskolleen, että nyt ollaan menossa ja haetaan samalla xxxx luistelemaan.
        Hän asui siinä luistelukentän vieressä, mutta me käveltiin varmaan noin 700 metriä luistimet jalassa luistelemaan ja takaisin kotia.

Koulussa meillä oli liikuntatunnit 3-4 kilometrin päässä kotoa. Meitä oli 4 tyttöä jotka kuljettiin kouluun samaa matkaan.
        Minä ja Petri Nygårdin sisko joilla aina välähti. Me ei jaksettu vaihtaa luistimia niin me käveltiin luistimet jalassa kotia.
        Luistimet jalassa kävely lapsena on vaikuttanut myös siihen, että minä olen oppinut kävelemään noin 20-25 sentin koroilla, mutta ei meistä kukaan ole edes ajatellut 1970 luvulla, että se on hengen vaarallista.
        Me elettiin täysillä ABBA HUUMASSA ja kyllä mekin oltais haluttu ABBA kengät, mutta MEILLÄHÄN OLI, kun käveltiin luistimet jalassa joissa oli PUISET SUOJAT, koska ne oli KORKEAMMAT.

Olin ajanut myös aikuisena polkupyörällä jalkakäytävällä ja sekin olin siihen aikaan laitonta ja sekin olin LAITONTA, kun aikoinaan käveltiin Ivalossa Lauran Grilliltä tänne kirkon puolelle jokea.
        Minulla Kunniattomalla Hololla oli vähän tylsää KESÄ-YÖNÄ joten ensin kävelin KESKI VIIVAA PITKIN, mutta sitten riisuin takin pois päältä ja juoksin takki ilmassa sekä huusin ” BÄTMÄNNIÄ”!
        Ihmiset kyllä katso ja ajo autolla ohi, mutta ilmeet kerto suoraan, että : KUKAPA MUU TUO OLIS VOINUT OLLA, KUIN HOLO!

Kyllä minulla vaatteet sentään päällä oli, mutta KOTONA SAA OLLA MITEN ITSE HALUAA, MUTTA MUUALLA OLLAAN KUNNOLLA!

Ivalolaiset ollaan IVALOSSA AINA KOTONA, mutta myönsin myös sen, että EN OLLUT RAASEPORISSA KUNNOLLA VAAN KYLLÄ MINÄ RYYPPÄSIN, RÄLLÄSIN SEKÄ ELIN ELÄMÄÄ JOTA EN OLLUT KOSKAAN ELÄNYT!

Kerran elämässä TISSIT PALJAANA PITKIN LOHJAJÄRVEÄ, MUTTA KAVERIT NÄYTTI VASTA ISKUNA MUNIA PITKIN LOHJAJÄRVEÄ!
        Me oltiin menossa KALJAASIIN KALJALLE JA SINNE EI VALITETTAVASTI PÄÄSTY SAMAISEN KAVERIN TAKSILLA JOTEN ME MENTIIN HÄNEN VENEELLÄ!

Kyllä me yleensä oltiin hänen taksilla liikkeellä ja kerran valehdeltiin, että me oltiin Inarista lähetty Inkooseen krapula kaljalle, koska me oltiin kuultu, että INKOOSSA ON HYVÄÄ KRAPULA KALJAA!
        Kyllä hänkin ihan varmasti valehteli joka väitti olevansa Siilinjärveltä Pöljän kylän naapurista tai sitten se on TOTTA, että INKOOSSA ON SUOMEN PARASTA KRAPULA KALJAA!

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Hollantilainen loukkasi minun kunniaa ja me oltiin yöllä kylällä aikaan, kun IVALOSSA OLI VIELÄ KUULUISA KARVA-KOLMIO jota kaikki ajeli.

Ei siellä ollut, kuin 2 autoa ja poliisit.
        Toisilla ei ollu bensaa, mutta minulla oli kyllä.

Minä ajoin Ivalosta pyörätietä pitkin lentokentän tien haaraan. Olin jo normi auto kaistalla, kun POLIISIT ajo vastaan ja he olivat menossa Saariselälle.

Olin niin kiltti sinä ilta, kun tyhjässä kylässä autoilin.
        Kävin ajelemassa Urheilukentän luistinradalla ilman valoja tietenkin.
        Minä ajoin parkkiin sen jälkeen niin pojat tuli oikein kertomaan meille tytöille TYTTÖJEN AUTOON TYHJÄN IVALON KYLÄN TAPAHTUMIA.

Joku ajo autolla urheilukentän luistelukentällä ja minä katoin heitä vähän pitkään sekä sanoin, että : Tuo olin minä.
        He kysy, että eikö sinua pelottanut, että joku soittaa poliisit!?
        Kerroin heille, että minä olin ajanut pyörätietä pitkin jo Ivalosta lentokentän tien haaraan ja poliisit ajo vastaan, kun ajoin Ivaloon takaisin.

Ei siihen aikaan ollut, kun YKSI POLIISI PARTIO joka päivysti yöllä. Tuo oli arkipäivänä ja ei siellä kylällä ollut ketään. Me jotka oltiin niin me oltiin niitä jotka asui vanhempien luona.

Minä olin joutilaana työttömänä silloin ja minä olin oppinut, että KYLLÄ TYTÖKIN SAA TEHDÄ POIKIEN JUTTUJA!

Pojat ei käyneet KAUNOLUISTELEMASSA AUTOLLA IVALON URHEILUKENTÄN ULKOKENTÄN JÄÄLLÄ jossa minä luistelin koulussa liikuntatunneilla ensimmäistä kertaa Suomessa HOKKAREILLA KAUNOA, mutta en ole sen jälkeen laittanut luistimia jalkaan.

Ruotsissa olin aina luistelemassa ja isä sitoi kotona luistimet kiinni ja minä kävelin kotoa yhden kaverin kanssa huutamaan Petri Nygårdin taloon hänen siskolleen, että nyt ollaan menossa ja haetaan samalla xxxx luistelemaan.
        Hän asui siinä luistelukentän vieressä, mutta me käveltiin varmaan noin 700 metriä luistimet jalassa luistelemaan ja takaisin kotia.

Koulussa meillä oli liikuntatunnit 3-4 kilometrin päässä kotoa. Meitä oli 4 tyttöä jotka kuljettiin kouluun samaa matkaan.
        Minä ja Petri Nygårdin sisko joilla aina välähti. Me ei jaksettu vaihtaa luistimia niin me käveltiin luistimet jalassa kotia.
        Luistimet jalassa kävely lapsena on vaikuttanut myös siihen, että minä olen oppinut kävelemään noin 20-25 sentin koroilla, mutta ei meistä kukaan ole edes ajatellut 1970 luvulla, että se on hengen vaarallista.
        Me elettiin täysillä ABBA HUUMASSA ja kyllä mekin oltais haluttu ABBA kengät, mutta MEILLÄHÄN OLI, kun käveltiin luistimet jalassa joissa oli PUISET SUOJAT, koska ne oli KORKEAMMAT.

Olin ajanut myös aikuisena polkupyörällä jalkakäytävällä ja sekin olin siihen aikaan laitonta ja sekin olin LAITONTA, kun aikoinaan käveltiin Ivalossa Lauran Grilliltä tänne kirkon puolelle jokea.
        Minulla Kunniattomalla Hololla oli vähän tylsää KESÄ-YÖNÄ joten ensin kävelin KESKI VIIVAA PITKIN, mutta sitten riisuin takin pois päältä ja juoksin takki ilmassa sekä huusin ” BÄTMÄNNIÄ”!
        Ihmiset kyllä katso ja ajo autolla ohi, mutta ilmeet kerto suoraan, että : KUKAPA MUU TUO OLIS VOINUT OLLA, KUIN HOLO!

Kyllä minulla vaatteet sentään päällä oli, mutta KOTONA SAA OLLA MITEN ITSE HALUAA, MUTTA MUUALLA OLLAAN KUNNOLLA!

Ivalolaiset ollaan IVALOSSA AINA KOTONA, mutta myönsin myös sen, että EN OLLUT RAASEPORISSA KUNNOLLA VAAN KYLLÄ MINÄ RYYPPÄSIN, RÄLLÄSIN SEKÄ ELIN ELÄMÄÄ JOTA EN OLLUT KOSKAAN ELÄNYT!

Kerran elämässä TISSIT PALJAANA PITKIN LOHJAJÄRVEÄ, MUTTA KAVERIT NÄYTTI VASTA ISKUNA MUNIA PITKIN LOHJAJÄRVEÄ!
        Me oltiin menossa KALJAASIIN KALJALLE JA SINNE EI VALITETTAVASTI PÄÄSTY SAMAISEN KAVERIN TAKSILLA JOTEN ME MENTIIN HÄNEN VENEELLÄ!

Kyllä me yleensä oltiin hänen taksilla liikkeellä ja kerran valehdeltiin, että me oltiin Inarista lähetty Inkooseen krapula kaljalle, koska me oltiin kuultu, että INKOOSSA ON HYVÄÄ KRAPULA KALJAA!
        Kyllä hänkin ihan varmasti valehteli joka väitti olevansa Siilinjärveltä Pöljän kylän naapurista tai sitten se on TOTTA, että INKOOSSA ON SUOMEN PARASTA KRAPULA KALJAA!

Raaseporissa, kun asuin niin minähän olin tuolloin siskoni nuoremman pojan NINJA-TÄTI ja minun oma nuorempi poika FANITTI äitiään, koska minä olin hänen mielestä NÄLKÄPELIN KATNISS EVERDEEN ELI Jennifer Lawrencen näköinen.
        Yks serkku kutsui Britney Spearsin näköiseksi.

Jossain vaiheessa olin Angelina Jolien näköinen ja sanoin, että : Minulla ja Angelina Joliella on sama GEENI VIRHE TODETTU eli kyllähän me ollaan hänen kanssa saman näköisiä, mutta minun elämäni Brad Pitt ei ole vielä ilmestyny joten jään häntä odottamaan!

Angelina Jolien ja Brad Pitt ovat eronneet joten kyllä kai se BRAD PITT minut HOLOT löytää ilman FB:TÄKIN.
        Hän suunnistaa TUNTEELLA, koska RAKKAUS ON KUULEMMA SOKEA.

Luin yks päivä vielä ns faktoja ja yksi oli, että : JOS IHMISEN KEHO YMMÄRTÄIS, ETTÄ KEHO NÄKEE SILMILLÄ NIIN KEHOSTA TULIS SOKEA.

Minusta tuo oli ÄLYKKÄÄN ihmisen tosi FAKTA TIETOA, kun oltais sokeita.
        Meillä EI OLIS MITÄÄN ONGELMIAKAAN.

Minä laitan minun ja mieheni Holon listalle eli mitä meidän pitää tehdä yhdessä.
        PITÄÄ OLLA PÄIVÄ SOKEANA YHDESSÄ KOTONA.
        LAITETAAN HAASTETTA VÄHÄN ELI MEILLÄ ON SIIVOUS PÄIVÄ!

Jos vaikuttaa hyvältä niin me voidaan olla aina SOKEITA, kun on siivous päivä!
        Lapsia ei kyllä kannata tähän suhteeseen enempää tehdä, koska ei voi keksiä mitään haasteita!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      551
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      216
      500
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      487
    Aihe