Nostaako orgasmi testosteronitasoja? Tälläisen väitteen kuulin.
Orgasmi?
46
1682
Vastaukset
- quistis
hemetisti nostaa...Ja on siinä muutakin...;o)
- Pastori
tämähän nyt alkoi jostakin syystä kiinnostaa. Seuraan täällä opetusta; harmi ettei tuu videolta,,:))
- quistis
Pastori kirjoitti:
tämähän nyt alkoi jostakin syystä kiinnostaa. Seuraan täällä opetusta; harmi ettei tuu videolta,,:))
laskeutui saarnastuoliltaan....Voihan se ola et opetus käy hänen sydämelleen...Olen kuullut sellaisestakin et näin olis jäänyt viimeiseksi aktiksi...Antaa nyt antaaksi...Ateriaksi...monelle miehelle...liian ahnas..siis rasvainen ruoka...
- Pastori
quistis kirjoitti:
laskeutui saarnastuoliltaan....Voihan se ola et opetus käy hänen sydämelleen...Olen kuullut sellaisestakin et näin olis jäänyt viimeiseksi aktiksi...Antaa nyt antaaksi...Ateriaksi...monelle miehelle...liian ahnas..siis rasvainen ruoka...
takia oliskin turvallista seurailla täällä himassa opetusta esim. just videolta. Voipi se aito tilanne jo ollakkin liian rankka toimitus, kun on noita paineita muutenkin liikaa; siis veren-!..=))
- Mistä tiedät?
Pastori kirjoitti:
takia oliskin turvallista seurailla täällä himassa opetusta esim. just videolta. Voipi se aito tilanne jo ollakkin liian rankka toimitus, kun on noita paineita muutenkin liikaa; siis veren-!..=))
Mistä tiedät että nostaa, oletko varma?
- quistis
Pastori kirjoitti:
olla liikaa....Valitse nyt tarkoin opetusfilmisi..Suositelen sinulle...Ihan vain piirrettyjä sellaisia...Ja ilman ääntä ja mustavalkoisena..;o)
- quistis
Mistä tiedät? kirjoitti:
Mistä tiedät että nostaa, oletko varma?
ihan kaiken..On pakko-opiskellut alaa...Mihinkäs hyvä hoitaja ei ole valmis;o)))
- Pastori
quistis kirjoitti:
olla liikaa....Valitse nyt tarkoin opetusfilmisi..Suositelen sinulle...Ihan vain piirrettyjä sellaisia...Ja ilman ääntä ja mustavalkoisena..;o)
kylläkään kotioloissa katsele tämän alan videoita lainkaan, mutta ajattelin että jos nyt Huuhaan oppitunnin olisi jotenkin saanut videoitua. No jos kuitenkin tyydyn tähän kirjalliseen materiaaliin.
Saapas nähdä kuinka syvälliseksi tää tästä muuttuukaan,,:)) - quistis
Pastori kirjoitti:
kylläkään kotioloissa katsele tämän alan videoita lainkaan, mutta ajattelin että jos nyt Huuhaan oppitunnin olisi jotenkin saanut videoitua. No jos kuitenkin tyydyn tähän kirjalliseen materiaaliin.
Saapas nähdä kuinka syvälliseksi tää tästä muuttuukaan,,:))Tarkoitan et haluatko syventää tätä keskutelua??
Voihan ,kun on hommat viel ihan kesken..Mut pastori on hyvä ja laittaa parastaan....Mä välil käyn tirkistelemässä:o/ - Pastori
quistis kirjoitti:
Tarkoitan et haluatko syventää tätä keskutelua??
Voihan ,kun on hommat viel ihan kesken..Mut pastori on hyvä ja laittaa parastaan....Mä välil käyn tirkistelemässä:o/tonne alemmaksi jostakin syystä, ehkä pitäis enemmän harjoitella tän foorumin käyttöä.
- quistis
Pastori kirjoitti:
tonne alemmaksi jostakin syystä, ehkä pitäis enemmän harjoitella tän foorumin käyttöä.
Olen juuri menossa tonne maastoon ja harjoituskumppania..Ei kun apumisetä pyykin kuivumaan ripustamisessa tarvitsisin...Katsastan samalla sopivaa kuusenalustaa;o))
- Pastori
quistis kirjoitti:
Olen juuri menossa tonne maastoon ja harjoituskumppania..Ei kun apumisetä pyykin kuivumaan ripustamisessa tarvitsisin...Katsastan samalla sopivaa kuusenalustaa;o))
pitäisi kai olla jonkinlaista mättään poikasta...siinä se tavara niinku kikottaa paremmin...olen vaan kuullu kun isot pojat kertoo,,,
- quistis
Pastori kirjoitti:
pitäisi kai olla jonkinlaista mättään poikasta...siinä se tavara niinku kikottaa paremmin...olen vaan kuullu kun isot pojat kertoo,,,
Tääl kaikki lähikuuset ihan melkein kalliolla...Ei mättään mätästä...Oletko varma et käsitit oikein isojen poikien jutut:o/ Jospas se kovalla kuitenkin sileen nautinnolisempaa;o)))
- Pastori
quistis kirjoitti:
Tääl kaikki lähikuuset ihan melkein kalliolla...Ei mättään mätästä...Oletko varma et käsitit oikein isojen poikien jutut:o/ Jospas se kovalla kuitenkin sileen nautinnolisempaa;o)))
se niinkin olla et oon ymmärtäny joiltakin osin asiat vikaan, mutt kuitenkin ne kävyt kai tarttis haravoida pois ettei mene vaikka johonkin takaosastoon vahingossa,,:))
- quistis
Pastori kirjoitti:
se niinkin olla et oon ymmärtäny joiltakin osin asiat vikaan, mutt kuitenkin ne kävyt kai tarttis haravoida pois ettei mene vaikka johonkin takaosastoon vahingossa,,:))
jos kovin pimeetä..erehdyksessä väärä käpy...Voihan..:o)))
- Pastori
quistis kirjoitti:
jos kovin pimeetä..erehdyksessä väärä käpy...Voihan..:o)))
kaikki on varmaan mahd näissäkin asioissa...mutta nyt pitää mennä työn touhuun mukaan että organismeja odotellessa saadaan jotakin näkyvää aikaan,,,:))
- quistis
Pastori kirjoitti:
kaikki on varmaan mahd näissäkin asioissa...mutta nyt pitää mennä työn touhuun mukaan että organismeja odotellessa saadaan jotakin näkyvää aikaan,,,:))
hommiin...;o)))
on sellainen... vie ylös korkeuksiin tähtitaivaalle..... tai jotain....;)))
- quistis
tajun,orjuuttaa,kiusaa,naurattaa,itkettää...Miks sitä tahtoo vaan:o(
- Tri M.
Se on raketti,joka vie tähtitaivaalle..
Mitäs sille yläkerran tytölle mahtaa kuulua? quistis kirjoitti:
tajun,orjuuttaa,kiusaa,naurattaa,itkettää...Miks sitä tahtoo vaan:o(
höh.... orgasmi poikottiin.... hmmmmm.... ei sentään..... :)))))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
höh.... orgasmi poikottiin.... hmmmmm.... ei sentään..... :)))))))
Sehän on ihan holtiton olotila...;o)))
Tri M. kirjoitti:
Se on raketti,joka vie tähtitaivaalle..
Mitäs sille yläkerran tytölle mahtaa kuulua?sitten.... lähti jonnekin... oli kuulemma huudellut... mutta mie mitään taas kuullut...:)) kyllä varmaan kotiutuu... iltaan mennessä...:))
quistis kirjoitti:
Sehän on ihan holtiton olotila...;o)))
holtiton... mut kiva olotila... kuis sun päivä...? onks luuta kunnossa...:))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
holtiton... mut kiva olotila... kuis sun päivä...? onks luuta kunnossa...:))
valmiina ja kunnossa..hurjiin suorituksiin...;o) Näin aiheesa pysyäkseni;o)
quistis kirjoitti:
valmiina ja kunnossa..hurjiin suorituksiin...;o) Näin aiheesa pysyäkseni;o)
koska sehän olis karmeeta jos luuta ei kunnossa olis.... jestas kauheeta kuvitella että poikki vaikka olis männy.....;))
mun luuta teräskunnossa.....;)- quistis
BBrunetti kirjoitti:
koska sehän olis karmeeta jos luuta ei kunnossa olis.... jestas kauheeta kuvitella että poikki vaikka olis männy.....;))
mun luuta teräskunnossa.....;)olla...Hui..Jos ei luutaa olisikaan..Pois noi pelottavat ajatukset meistä...Hus,hus..;o)
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
mun luuta teräskunnossa.....;)olla...Hui..Jos ei luutaa olisikaan..Pois noi pelottavat ajatukset meistä...Hus,hus..;o)
- Tri M.
BBrunetti kirjoitti:
sitten.... lähti jonnekin... oli kuulemma huudellut... mutta mie mitään taas kuullut...:)) kyllä varmaan kotiutuu... iltaan mennessä...:))
jos lykästäis.. Heippa Sinulle ja hyviä or..
... orkestraatioita! :=) quistis kirjoitti:
olla...Hui..Jos ei luutaa olisikaan..Pois noi pelottavat ajatukset meistä...Hus,hus..;o)
että tuplasit..... heh...:))) juu ei ajatella moisia.... tulee vaan paha mieli...:(
Tri M. kirjoitti:
... orkestraatioita! :=)hei hei....:))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
että tuplasit..... heh...:))) juu ei ajatella moisia.... tulee vaan paha mieli...:(
viimeks hyvät vauhdit luudalla....:o)
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
siitä on niin pitkä aika.... ;))))
olis sellaset otolliset tuulet....Voi meitä noita-akkoja:o))) Tää nyt ei kyl yhtään syvennä mitään aihetta...Syynä ehkä se saamattomuus...Kun ei saa mitään aikaiseksi....;o)
quistis kirjoitti:
olis sellaset otolliset tuulet....Voi meitä noita-akkoja:o))) Tää nyt ei kyl yhtään syvennä mitään aihetta...Syynä ehkä se saamattomuus...Kun ei saa mitään aikaiseksi....;o)
on muuten tuli aika kova eli kummasti lentoon pääsis.....hei arskakin näyttäytyyyyyyyy....:)))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
on muuten tuli aika kova eli kummasti lentoon pääsis.....hei arskakin näyttäytyyyyyyyy....:)))
Kuule Arskassa on poveria....;o))
- Pastori
BBrunetti kirjoitti:
hei hei....:))
nyt jo muotoutuu jonkinlainen käsitys ko asiasta. Itse olen kyllä pysynyt aina tajuissani, mutta jospa se onkin ollut joku laimeempi versio ja naarailla se on varmaan erilainen kokemus. Mutta harjoituksiahan voi jatkaa kesän mittaan vaik ihan maastossa,,:))
quistis kirjoitti:
Kuule Arskassa on poveria....;o))
kun tuo typy nyt heräis.... lähtisin sitä arskaa vikitteleen;)))))))
- onjarina
Pastori kirjoitti:
nyt jo muotoutuu jonkinlainen käsitys ko asiasta. Itse olen kyllä pysynyt aina tajuissani, mutta jospa se onkin ollut joku laimeempi versio ja naarailla se on varmaan erilainen kokemus. Mutta harjoituksiahan voi jatkaa kesän mittaan vaik ihan maastossa,,:))
laimee se on sulla ollu jos ei koskaan taju ole karannu. Oiskohan lekurilla jotain apuja tommoseen?
Pastori kirjoitti:
nainen onkin hmm nainen.... mut ku kunnon orkun saa ei välttämättä tajuissaan pysy....;)))
- ????????????????
BBrunetti kirjoitti:
nainen onkin hmm nainen.... mut ku kunnon orkun saa ei välttämättä tajuissaan pysy....;)))
Asiallisia vastauksia ei taida herua?
Heruux heruux? - quistis
???????????????? kirjoitti:
Heruux heruux?Höh ei kelpaa,vaik se on ihan totta...Ajatteles nyt sitä orgasmia...Aikas aggressivinen ja voimakas purkaus...:o))
???????????????? kirjoitti:
Heruux heruux?eikö ole muka asiallisia.... olihan...:)q vastas....:)))
- Pastori
quistis kirjoitti:
Höh ei kelpaa,vaik se on ihan totta...Ajatteles nyt sitä orgasmia...Aikas aggressivinen ja voimakas purkaus...:o))
kyselijä tarkoittaa tilannetta, että testosteronitasot nousisivat niinpaljon, että alkaa parta kasvamaan naisilla ja miehillä tietysti entisestään lisääntyisi kaikki miehiset voimavarat.
Muita mittauksia tässä nyt ei ole mahdollista suorittaa ja kyselijä voisi kääntyä alan ammattihenkilöstön puoleen asiallisempia vastauksia hakiessaan,,,:))) - quistis
Pastori kirjoitti:
kyselijä tarkoittaa tilannetta, että testosteronitasot nousisivat niinpaljon, että alkaa parta kasvamaan naisilla ja miehillä tietysti entisestään lisääntyisi kaikki miehiset voimavarat.
Muita mittauksia tässä nyt ei ole mahdollista suorittaa ja kyselijä voisi kääntyä alan ammattihenkilöstön puoleen asiallisempia vastauksia hakiessaan,,,:)))parasta...Pytää nyt anteeksi epäasiallisia/ammatillisia neuvoja:o(
- Dr.Swan
Tri M. kirjoitti:
... orkestraatioita! :=)BB kertoikin että sulhaseni oli kaivannut minua(miten ihanaa...)No ,heti kun pääsin koneelle aloinkin haravoimaan tuolta aloitusta jonka takaa löytäisin tuon "etsintä ilmoituksen"...Ei yhtään BB:n aloitusta löytynyt,ei myöskään komean tohtorini aloitusta...
Mistä ihmeestä löytäisin nuo hulvattomat,epäkonservatiiviset ystäväni???
TIETENKIN Orgasmi aloituksen uumenista!!!
Ei ollut vaikea arvata :DDD
Sen verran hyvin tiedän mielen liikkeenne!
Senkin irstaat pienet elukat! ;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361260
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34791Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä25521Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29506Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad24500- 22467
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14461