Kysyit miksi en kirjoita sinulle niitä ihania ja niitä rage viestejä. Mitkään ilkeät tai vihaiset viestit eivät ole olleet minulta missään vaiheessa. Ne ovat maalitusta. En ole täällä niin paljon, että ehtisin niitä korjailla enkä edes jaksa välittää. Oletan että oon sulle jo niin tuttu, että tiiät etten siedä mitään draamaan enkä siksi myöskään kirjoita mitään räiskyvää.
Meillä on hyvä keskusteluyhteys kasvotusten ja toivon, että voisimme vieläkin avoimemmin keskustella näistä kaikista jutuista ja kyllä olemme todella paljon nytkin edistyneet siinä. Oon siit sulle kiitollinen ja arvostan. Viime näkeminen oli tosi ihana ja tänäänkin mietin sitä söpöä pusua siin ovella.
Ne kauniit asiat sanon nykyään lähinnä vain kasvotusten kunhan saan suunvuoron sun ihanalta söpöltä höpötykseltä. Pidän nää sun mustasukkaiset palstanaiset mahdollisimman vähällä tiedolla siitä mitä kaikkea irl yhteytemme sisältää. Nyt kun kirjoitan tän sulle niin varmasti taas minuna tulee tänne kaikkea sontaa. Muistathan, että mä kerron sulle kaiken suoraan ja avoimesti kasvotusten kunhan vaan kysyt. Huomasit varmaan viimeksikin, vastasin kiperiin kysymyksiisi hyvin avoimesti.
Ois ihana jutella sun kans ja nukahtaa sun kainaloon sit ku nähää…ehkä jo pian:*
Vaalea nainen vastaa
Anonyymi-ap
1
54
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hauska
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483