Vaalea nainen vastaa

Anonyymi-ap

Kysyit miksi en kirjoita sinulle niitä ihania ja niitä rage viestejä. Mitkään ilkeät tai vihaiset viestit eivät ole olleet minulta missään vaiheessa. Ne ovat maalitusta. En ole täällä niin paljon, että ehtisin niitä korjailla enkä edes jaksa välittää. Oletan että oon sulle jo niin tuttu, että tiiät etten siedä mitään draamaan enkä siksi myöskään kirjoita mitään räiskyvää.
Meillä on hyvä keskusteluyhteys kasvotusten ja toivon, että voisimme vieläkin avoimemmin keskustella näistä kaikista jutuista ja kyllä olemme todella paljon nytkin edistyneet siinä. Oon siit sulle kiitollinen ja arvostan. Viime näkeminen oli tosi ihana ja tänäänkin mietin sitä söpöä pusua siin ovella.

Ne kauniit asiat sanon nykyään lähinnä vain kasvotusten kunhan saan suunvuoron sun ihanalta söpöltä höpötykseltä. Pidän nää sun mustasukkaiset palstanaiset mahdollisimman vähällä tiedolla siitä mitä kaikkea irl yhteytemme sisältää. Nyt kun kirjoitan tän sulle niin varmasti taas minuna tulee tänne kaikkea sontaa. Muistathan, että mä kerron sulle kaiken suoraan ja avoimesti kasvotusten kunhan vaan kysyt. Huomasit varmaan viimeksikin, vastasin kiperiin kysymyksiisi hyvin avoimesti.
Ois ihana jutella sun kans ja nukahtaa sun kainaloon sit ku nähää…ehkä jo pian:*

1

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hauska

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe