Kiuru sen ylen aamulähetyksessä kertoi.
Haluavat antaa suomalaisten verorahat nimenomaan niille järjestöille, joilla on jo rahaa niin paljon, että eivät tarvitse tukirahaa.
Setan tai somalinaisten tukeminen taas asettaa suomalaiset eriarvoiseen asemaan. Ei homous voi alunperinkään olla mikään tuen tarve. Homoja ei enää nykylain mukaan pidetä sairaina. Vrt vaikka diabetes.
Myöskään näitä järjestöjä, jotka tukevat VAIN ulkomaalaisia, ei pidä tukea verovaroin, Lähi-idästä tulleiden naisten tukeminen tässä taloustilanteessa on epätasa-arvon lietsomista. Entiset poliitikot taas eivät tarvitse mitään suojatyöpaikkoja. He voivat hakea poliitikon uransa jälkeen normisti töitä, kuten muutkin kansalaiset.
Kiuru ei pystynyt vastaamaan miksi vastustaa Rydmanin tekemiä kriteereiden tiukennuksia. Ei ilmeisesti ymmärrä itsekään.
SDP on kyllä täynnä täysin käsittämätöntä porukkaa. Keskittyvät sokeina vastustamaan kaikkea, lukematta. Se onkin suurin ongelma SDPllä, eivät viitsi tehdä sitä työtä, mihin heidät on valittu. Menevät kuin alkoholisoitunut sotealan työntekijä suojatyöpaikassaan.
Sen sijaan eivät ymmärrä, että Rydman tekee työtään. Ehkä se onkin se suurin syy ymmärtämättömyyteen SDPn taholta.
Sdp haluaa jakaa suomalaisten rahat rikkaille järjestöille
20
51
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Eurokin noille tuholaisjärjestöille on tosiaan euro liikaa.
- Anonyymi00002
Mutta persu pettää aina.
- Anonyymi00006
Niinhän se äitiskin teki, oletko aivan varma kuka faijasi on?
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sama ku sulla.
- Anonyymi00012
Keskusta. Se on keskusta, joka pettää aina.
- Anonyymi00015
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei ainakaan persu 🤣
- Anonyymi00003
Älä viitti persuilla heti aamulla.
- Anonyymi00007
O-ho, yksi vihervassari ollut jo noin aikaisin hereillä. Ettekös te yleensä makaa iltapäivään asti sängyssä ja sitten netille skrollailemaan loppupäiväksi.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
O-ho, yksi vihervassari ollut jo noin aikaisin hereillä. Ettekös te yleensä makaa iltapäivään asti sängyssä ja sitten netille skrollailemaan loppupäiväksi.
Persu heräsi yllättävän aikaisin.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Persu heräsi yllättävän aikaisin.
Joo. Piti mennä töihin.
- Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
Joo. Piti mennä töihin.
No voi vali vali, että oikein piti mennä. Moni ei saa mennä vaikka haluaisi, kiitos orpon hallitukselle siitä.
- Anonyymi00005
Sosialismi on aivotoiminnan vakava sairaus.
Aspiriini ei auta.- Anonyymi00011
Niin on, joten miksi oikeisto on niin innokas harjoittamaan verososialismia ja oikeistososialismia yritystukien muodossa?
- Anonyymi00021
💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩
PERSU
BULLSHIT
CERTIFIED
💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩
- Anonyymi00008
Kyllä Vigelius vei vanhaa Ruutanaa. Ei oltu edes Lahnankudulla..
- Anonyymi00014
Mutta persu taas pettää aina. Ihan aina.
- Anonyymi00016
Siltä se voi tuntua sosiaalipummisra. Koetahan jaksaa. Ryyppy murheeseen vai onko se nykyään 👍🏼
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Siltä se voi tuntua sosiaalipummisra. Koetahan jaksaa. Ryyppy murheeseen vai onko se nykyään 👍🏼
Persu tietää mikä murheeseen sopii.
- Anonyymi00017
Eihän Krista Kiuru, entinen ministeri, ymmärtänyt edes yksinkertaisia kysymyksiä, eikä omaa alkeellisintakaan kykyä keskusteluun. Puhui koko toistuvast eri aiheesta kuin mitä häneltä ja ihan liian pitkiä puheenvuoroja. Sitten vielä äänitarkkailia vaiensi toimittajan mikrofonin, että Kiuru saisi rauhassa pitää monologiaan keskustelun aiheen vierestä.
Kiuru osoitti täydellisen tietämättömyytensä taas kerran. Ei tarvitse ihmetellä miksi hänen, Petteri "Lama" Nurmen ja muiden demareiden kätiöimä sote-ratkaisu on niin tajuttoman huono.- Anonyymi00019
Eli vähän kuin persujen Keskisarja, joka puhuu mitä sattuun koko ajan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25848Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää67837- 160818
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.104784Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27738Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192660- 22602
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks38592- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78500Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12475- 39475
- 57465
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu111465- 73461
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 54438
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437