VW Porsche teki sen joka tekee sähköauton lataamisen niin vaivattomaksi kuin vain olla voi. Veikkaan, että muut tulevat perässä aika pian omilla versioillaan.
https://www.iltalehti.fi/sahkoautot/a/deb29cd1-36ce-4f07-aa11-79839fc517df
Nyt alkaa autoilu ja lataus olla helppoa.
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Eli pitäisi muka maksaa yli 7 tonnia lisää, jotta saa tuon langattoman latauksen, joka ei toimi yhtään paremmin kuin langallinen lataus. Pikemminkin langaton lataus toimii huonommin. En itse käytä kännykän kanssakaan koskaan langatonta latausta vaikka se olisi kännykkäni kanssa mahdollista, koska langallinen lataus on luotettavampi.
- Anonyymi00002
Eiköhän tuo halpene nopeasti kun muutkin alkavat noitatekemään ja ne tulee joka vakiovarusteeksi tai lisävarusteeksi auton tilauksen yhteydessä.
Jos et usko langattomaan lataukseen, niin olet kovin epäluuloinen, esim. sähköhammasharjoja on ladattu langattomasti reilut 10 vuotta ja Oralin laitteissa ei muuta mahdollisuutta edes ole. Kyllä puhelin lataantuu varmasti, paitsi jos sulla on joku suojakuori joka ei ole suunniteltu latausta varten. Tuo on ihan perus sähköoppia ja tekniikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.561762Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt241382- 991052
- 45790
- 87773
- 28581
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.20579- 31523
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?55503Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30443