Olen kolmekymppinen mies ja työpaikallani on toinen nuori mies, joka flirttailee kanssani rohkeammin kuin kukaan nainen uskaltaisi työpaikallani tehdä. Miten hänet voisi torjua nätisti niin, etten pahoita hänen mieltään? Hän on muuten aivan mukava tyyppi, mutta kun tämä ei ole minun juttuni.
Kiitos etukäteen.
Miten naiset torjuttu miehen kauniisti?
10
85
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Luulisi miehen tietävän paremmin miten mies haluaa tulla torjutuksi.
- Anonyymi00002
Minä näytän häirikölle seuraavan kerran molempia keskisormia, jós hän ei niiden merkitystä ymmärrä, niin seuraavaksi sanon muutaman valitun sanan, niin eiköhän mene perille!
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minä näytän häirikölle seuraavan kerran molempia keskisormia, jós hän ei niiden merkitystä ymmärrä, niin seuraavaksi sanon muutaman valitun sanan, niin eiköhän mene perille!
Jos se on sinusta tapa, joka tuntuu miehestä hyvältä, niin täytyykin kokeilla tuota seuraavan kerran. Kiitos vinkistä.
- Anonyymi00004
Sanoppas sille että menee homoilemaan jonkun muun kanssa.
- Anonyymi00007
Senkin voin sanoa!
- Anonyymi00005
Jatka olemalla perusystävällinen ja helpoinhan se olisi tietenkin torjua jos hän sanoisi jotain.
- Anonyymi00006
Et hakeudu itse hänen seuraansa, et katso pitkään silmiin, vastaat henkilökohtaisiin keskusteluihin asiallisesti tai et ollenkaan, jos ne käydään ryhmässä ja puhut ohimennen jostakin naisesta (ex, hottis kuntosalilaitteita tai jossakin muualla).
- Anonyymi00008
Tämä normaalisti tehoaa laakista: "Rakastan sinua niin kovasti, että haluan lapsen kanssasi, kenenkään ei tarvitse saada tietää.".
- Anonyymi00009
Vaikuta oikein kiinnostuneelta niin että hän kyllästyy
- Anonyymi00010
Sano nätisti että homoilu ei ole sinun juttusi. Tykkäät naisista. Yksinkertaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.108878En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo91623- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520