Auttakaa!

Anonyymi-ap

Tarvitsisin ulkopuolisten mielipiteitä.

Olen nainen ja seurustelen miehen kanssa. Viimeisen vuoden aikana meidän välille on tullut paljon luottamusongelmia.

Miehellä on yksi naispuolinen ystävä, jonka kanssa hän viettää aikaa. Minulle ei sinänsä ole ongelma, että hänellä on naispuolisia ystäviä, mutta ongelma on se, että hän ei tunnu kertovan tapaamisista rehellisesti. Olen saanut tietää vasta jälkeenpäin tapaamisista ja asioista, joita hän ei ole kertonut tai joista hän on kertonut eri tavalla kuin mitä myöhemmin on käynyt ilmi.

Kun kysyn näistä asioista, hän sanoo usein, ettei kerro kaikkea siksi, että reagoin voimakkaasti ja hän haluaa välttää riitoja. Hänen mukaansa hän ei voi olla minulle täysin rehellinen, koska ahdistun tai suhtaudun tapaamisiin negatiivisesti.

Oma näkemykseni taas on, että juuri asioiden salaaminen ja totuuden muuttuminen jälkikäteen aiheuttavat minulle epävarmuutta ja epäilyksiä. Jos asiat kerrottaisiin suoraan, niistä voisi keskustella siinä hetkessä.

Viime aikoina tilanne on mennyt siihen pisteeseen, että huomaan miettiväni, voinko luottaa siihen mitä minulle kerrotaan. En edes tiedä enää, onko kyseessä normaali ystävyys, luottamuspula vai jotain muuta.

Mitä te ajattelette? Onko ymmärrettävää jättää asioita kertomatta kumppanille, jos pelkää tämän reaktiota? Vai onko rehellisyyden silti oltava parisuhteessa lähtökohta, vaikka keskustelut olisivat välillä vaikeita?

2

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Toi salailu ei ole hyvä asia. Itselläni oli tällainen tilanne edellisessä suhteessa.

• Anonyymi00002
      UUSI

Kumppanille? Herää jo. Ei tuollaista suhdetta ole. Olet valheen unessa. Jos joku on sun kanssa niin ei siihen muita mahdu. Etsi toinen. Käännä selkäsi ja ole itsenäinen itsesi.
      Kaikkea paskaa sitä onkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      98
      1122
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      742
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      634
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      556
    5. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      48
      502
    6. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      500
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      32
      490
    8. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      457
    9. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      451
    10. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      39
      447
    Aihe