Tuo on kyllä TÖRKEÄÄ.

Anonyymi-ap

Minä olin tiskaamassa ja katoin ikkunasta niin helevtin TURJAKE MIEHENI HOLO oli lähtenyt naapurin FB KUNNIALLISEN KOIRAA KUSETTAMAAN!
Minä ensin katsoin, että kylläpä naapuri on lihonu leski-miehenä ja hän syö itsensä kyllä hengiltä SYDÄN VIKASENA ihmisenä joka on kuulemma syy miksi hän on jäänyt työkyvyttömyyseläkkeelle aikoinaan.

Ei tietenkään ollu silimälaseja päässä, koska en minä niitä käytä kotona muuta, kun silloin jos pitää nähdä paremmin.

Jäin tietenkin kattomaan, että miten se niin oudosti kävelee tuo naapuri.
Sitte minä huomasin, että eihän se ollukkaan FB KUNNIALLINEN NAAPURI vaan MINUN OMA KUNNIATON PASKA SUOMALAINEN TURJAKE MIEHENI HOLO OLI JOUTUNU FB KUNNIALLISEN NAAPURIN KOIRAA KÄYTTÄMÄÄN KUSELLA!

Voi ristus sentään tuon äijän kanssa ja miten alas se oikein vajoaa!
Totta hän muistaa kerätä FB KUNNIALLISEN KOIRAN KUSET JA PASKAT NIIN IHMISET EI KÄRSITÄ JOTKA EI OLLA FB KUNNIALLISIA!

Ne on käyttäneet sitä välillä tuossa leikki-kentälläkin kusella ja paskalla, koska se koira on kuulemma FB KUNNIALLISEN NAAPURIN LAPSI.
En minä viittiny sanoa, että : Et sinä voi leikkikentälle viedä koiraa kuselle ja paskalle!
En tietenkään voinut koska se koira on hänen lapsi ja käyhän siellä muitakin FB KUNNIALLISIA LASTENSA KANSSA LEIKKIMÄSSÄ JA YKS LAPSI KUSI JA PASKOKIN VIELÄ MINUN OMAN MIEHENI NISKAAN!

Minä päätin, että me ei kyllä lapsia tarvita vaan meille riittää nämä jotka on jo tehty ja he ovat aikuisia.
Heitä pystyy sentään vielä opettamaan tavoille jos he haluavat, mutta EI ME HEITÄ PAKOTTAMAAN ALETA!

Nyt alkaa kyllä menemään nämä Holon hommat ihan mahdottomiksi!
FB KUNNIALLISTEN KANSSA VELJEILY LOPPUU!

Nyt tuli tuohon leikkikentälle FB KUNNIALLISTEN LAPSET LEIKKIMÄÄN ja huutavat iloisesti : TERVE BLÄKKÄRI!

Minä tulin sisälle, koska tuli mieleen, että Holo tietenkin ensin käyny sen koiran eli FB KUNNIALLISEN NAAPURIN LAPSEN KANSSA LEIKKIKENTÄLLÄ LEIKKIMÄSSÄ ENNEN, KUN HE LÄHTIVÄT KÄVELYLLE!

5

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Onneksi sain tuon kävelymaton niin EI TARVI FB KUNNIALLISTEN ELÄINTEN KUSIEN JA PASKOJEN SEASSA KÄVELLÄ!

Heistähän se on niin hienoa, kun eläimet kusee ja paskoo jokien ja järvien jäillekkin ja paskat lilluu vesissä joista ihmiset kalastaa kaloja joita he syö sekä myyvät kauppoihin.

Kyllä kai nuo eläinten paskoilla kasvaneet kalat FB KUNNIALLISILLE JA HEIDÄN HIENOILLE RAVINTOLA ASIAKKAILLE KELPAA!

Kyllähän minäkin kunniaton Holo käyn kaupassa sekä syön kalaa, mutta INARIJÄRVEN KALAA EN SYÖ, koska ne on ELÄINTEN PASKOILLA KASVATETTUJA!

Tämä on vain minun mielipide ja enkä ole edes AINUT INARIN KUNTALAINEN JOKA EI SUOSTU INARIJÄRVEN KALAA SYÖMÄÄN ENNEN, KUIN SELVITETTY ONKO INARIJÄRVEN KALA EDES SYÖMÄ KELPOISTA, KOSKA VENÄJÄLTÄ LENTÄÄ KOKO AJAN SAASTE PASKAA IVALOON JA INARIN KUNTAAN VAIKKA FB KUNNIALLISET VÄITTÄÄ, ETTEI VENÄJÄN SAASTEETKAAN LEVIÄ ILMASTON MUKANA INARIN KUNTAAN VAAN NE JÄÄ VENÄJÄN PUOLELLE JA PUHDAS ILMA TULEE INARIN KUNTAAN!

• Anonyymi00002

Ens viikolla on taas KUNNIATTOMAN HOLON kaupassa käynti päivä.

Minähän voisin tällä kertaa ennakkoon kysyä, että : Olisko FB KUNNIALLISELLA KAUPPIAALLA MAHDOLLISESTI JOTAIN OMIA TARJOUKSIA KUNNIATTOMALLA HOLOLLE, kun TULEN KAUPPAAN OSTOKSILLE.

Voin mainita niistä LITTEISTÄ PERSIKOISTA eli paraguayoista jotka ostin ja ne oli seuraavana iltana homeessa, mutta en kehdannut valittaa siitä, että hävikkiin kuuluvaa ruokaa möit minulle TÄYDELLÄ HINNALLA jota FB KUNNIALLISET SAA ILMAISEKSI RUOKAJAOSTA.
        Laitan, että : KYLLÄ MINÄ YMMÄRRÄN, ETTÄ MINUN PITÄÄ RUUASTA MAKSAA TYÖTTÖMÄNÄ NIIN, KUIN TÖISSÄ KÄYVIEN KOSKA MINÄ EN OLE ASIAKAS JOKA OSTAA ALKOHOLI TUOTTEITA ENKÄ JUOKSE PUHELIMEN KANSSA APPI TARJOUSTEN PERÄSSÄ VAAN OSTAN SILLOIN MITÄ MINÄ HALUAN SYÖDÄ JA ÄITINI HOITAA MUUTEN MEIDÄN RUOKA OSTOKSET, MUTTA MINÄ KÄYN HÄNEN KANSSA KAUPASSA NIIN HÄNEN EI TARVI KANTAA PAINAVIA OSTOKSIA VAAN MINÄ KANNAN!

Voisin samalla kysyä, että : Millähän nuo Inarijärven kalat on ruokittu joita teillä on myynnissä? Kysyisin muuten TORIN kalakauppialta, mutta hän on kuulemma niin VIHAINEN ROSKILLE, että en viitsi edes mennä kysymään koska hän huutaa ympäri kylää sen jälkeen, että : Holon saatana tuli PANOSTAJANA VITTUILEMAAN SUORAAN JA KYSELEMÄÄN, että kenen poron ja koiran paskoilla oot näitä KALOJA KASVATTANUT!?

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ens viikolla on taas KUNNIATTOMAN HOLON kaupassa käynti päivä.

Minähän voisin tällä kertaa ennakkoon kysyä, että : Olisko FB KUNNIALLISELLA KAUPPIAALLA MAHDOLLISESTI JOTAIN OMIA TARJOUKSIA KUNNIATTOMALLA HOLOLLE, kun TULEN KAUPPAAN OSTOKSILLE.

Voin mainita niistä LITTEISTÄ PERSIKOISTA eli paraguayoista jotka ostin ja ne oli seuraavana iltana homeessa, mutta en kehdannut valittaa siitä, että hävikkiin kuuluvaa ruokaa möit minulle TÄYDELLÄ HINNALLA jota FB KUNNIALLISET SAA ILMAISEKSI RUOKAJAOSTA.
        Laitan, että : KYLLÄ MINÄ YMMÄRRÄN, ETTÄ MINUN PITÄÄ RUUASTA MAKSAA TYÖTTÖMÄNÄ NIIN, KUIN TÖISSÄ KÄYVIEN KOSKA MINÄ EN OLE ASIAKAS JOKA OSTAA ALKOHOLI TUOTTEITA ENKÄ JUOKSE PUHELIMEN KANSSA APPI TARJOUSTEN PERÄSSÄ VAAN OSTAN SILLOIN MITÄ MINÄ HALUAN SYÖDÄ JA ÄITINI HOITAA MUUTEN MEIDÄN RUOKA OSTOKSET, MUTTA MINÄ KÄYN HÄNEN KANSSA KAUPASSA NIIN HÄNEN EI TARVI KANTAA PAINAVIA OSTOKSIA VAAN MINÄ KANNAN!

Voisin samalla kysyä, että : Millähän nuo Inarijärven kalat on ruokittu joita teillä on myynnissä? Kysyisin muuten TORIN kalakauppialta, mutta hän on kuulemma niin VIHAINEN ROSKILLE, että en viitsi edes mennä kysymään koska hän huutaa ympäri kylää sen jälkeen, että : Holon saatana tuli PANOSTAJANA VITTUILEMAAN SUORAAN JA KYSELEMÄÄN, että kenen poron ja koiran paskoilla oot näitä KALOJA KASVATTANUT!?

Kauppias voi ilmoittaa minulle sähköpostilla, että KANNATTAAKO MINUN EDES MENNÄ KAUPPAAN VAI AJELENKO SUORAAN SODANKYLÄN LIDLIIN!

Minä kunniaton Holo olen käynyt normaalisti Sodankylän Lidlissä sekä Tokmannilla kaupassa sekä Ruotsissa ICA-MAXISSA, koska FB KUNNIALLISTEN mielestä se oli kunnian loukkaus käydä S ja K marketeissa kaupassa!

ICA ON RUOTSISSA OLLUT JO SILLOIN, KUN MINÄ HOLO OLEN ASUNUT RUOTSISSA!

Bomhusin ICA:sta minä Holo kävin ostamassa ENSIMMÄISELLÄ PALKALLA JONKA SAIN 9 VUOTIAANA LASTENHOIDOSTA.
        Sain 100 kruunua ja ostin niillä omat ensimmäiset piirustusvälineet joilla voitin ENSIMMÄISEN KERRAN RUOTSISSA SUOMI SEURAN PIIRUSTUSKILPAILUN.
        Sain palkinnoksi lisää piirustusvälineitä ja arvostin sitä palkintoa. Innostuin piirtämisestä, mutta innostus loppui koska SISKONI HAJOTTI KAIKKI SILLÄ AIKAA, kun minä olin koulussa.
        Minä sain selekään, koska hän valehteli ja väitti, että minä olin antanut hänelle muka luvan RIKKOA MINUN KALLIIT PIIRUSTUS VÄLINEET!

Ei tuohon aikaan kenenkään vanhemmat ole suostunut ostamaan 100 markalla lapselle piirustusvälineitä varsinkaan jos toinen on ollut 9vuotias joka ymmärtää, että piirustusvälineet on kalliita ja toinen on 6vuotias joka ei ymmärrä, että piirustusvälineet on hänen joka oli niiden eteen tehnyt töitä niin saa piirtää.

Minä piirsin ja olin omassa rauhassa, mutta jos siskoni hajotti kynät niin minä en ollut enään rauhallinen kiltti tyttö vaan minun elämän tehtävä muuttui!
        Minä tulin koulusta ja jos siskoni oli yksin kotona niin hän alko esittämään äitiä ja määrämään mitä minun piti tehdä.
        En tietenkään suostunut, koska minä olin hänen ikäisenä joutunut heräämään itse aamulla kouluun.
        Minä kuulin, kun vanhempien huoneessa soi herätyskello. Minä puin vaatteet päälle ja menin herättämään äitini sanomalla, että : Äiti sinun pitää herätä laittamaan minut kouluun.
        Isä oli tuolloin aamuvuorossa ja isäni herätti minut yleensä aamulla kouluun.
        Söin aamupalaa jos söin, mutta isäni meni takaisin sänkyyn nukkumaan, mutta hän oli opettanut minulle missä kellon viisarit ovat silloin, kun pitää lähteä bussille.
        Silloin, kun äiti oli laittamassa kouluun niin silloin oli eri jutut.
        Äitini osti minulle HERÄTYSKELLON eka luokalla joululahjaksi ja joululomalla opettelin käyttämään herätyskelloa niin osasin herätä kellon soittoon, kun loma loppui.

Silloin, kun me oltiin tultu Espoosta siskoni kanssa joululomalle Ivaloon ja minä laitoin joka aamu herätyskellon soimaan, koska minun piti mennä pankissa käymään, mutta en jaksanutkaan mennä vaan siskoni joutui heräämään.
        Me oltiin sentään minun HUONEESSA NUKKUMASSA joten kyllä minä saan laittaa omassa huoneessa KELLON SOIMAAN VAIKKA KESKELLÄ YÖTÄ JOS SILTÄ TUNTUU!

Minun siskoni elämän tehtävä on ollut SYNTYMÄSTÄ ASTI PALVELLA MINUA EIKÄ VAIKEUTTAA MINUN ELÄMÄÄ!

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kauppias voi ilmoittaa minulle sähköpostilla, että KANNATTAAKO MINUN EDES MENNÄ KAUPPAAN VAI AJELENKO SUORAAN SODANKYLÄN LIDLIIN!

Minä kunniaton Holo olen käynyt normaalisti Sodankylän Lidlissä sekä Tokmannilla kaupassa sekä Ruotsissa ICA-MAXISSA, koska FB KUNNIALLISTEN mielestä se oli kunnian loukkaus käydä S ja K marketeissa kaupassa!

ICA ON RUOTSISSA OLLUT JO SILLOIN, KUN MINÄ HOLO OLEN ASUNUT RUOTSISSA!

Bomhusin ICA:sta minä Holo kävin ostamassa ENSIMMÄISELLÄ PALKALLA JONKA SAIN 9 VUOTIAANA LASTENHOIDOSTA.
        Sain 100 kruunua ja ostin niillä omat ensimmäiset piirustusvälineet joilla voitin ENSIMMÄISEN KERRAN RUOTSISSA SUOMI SEURAN PIIRUSTUSKILPAILUN.
        Sain palkinnoksi lisää piirustusvälineitä ja arvostin sitä palkintoa. Innostuin piirtämisestä, mutta innostus loppui koska SISKONI HAJOTTI KAIKKI SILLÄ AIKAA, kun minä olin koulussa.
        Minä sain selekään, koska hän valehteli ja väitti, että minä olin antanut hänelle muka luvan RIKKOA MINUN KALLIIT PIIRUSTUS VÄLINEET!

Ei tuohon aikaan kenenkään vanhemmat ole suostunut ostamaan 100 markalla lapselle piirustusvälineitä varsinkaan jos toinen on ollut 9vuotias joka ymmärtää, että piirustusvälineet on kalliita ja toinen on 6vuotias joka ei ymmärrä, että piirustusvälineet on hänen joka oli niiden eteen tehnyt töitä niin saa piirtää.

Minä piirsin ja olin omassa rauhassa, mutta jos siskoni hajotti kynät niin minä en ollut enään rauhallinen kiltti tyttö vaan minun elämän tehtävä muuttui!
        Minä tulin koulusta ja jos siskoni oli yksin kotona niin hän alko esittämään äitiä ja määrämään mitä minun piti tehdä.
        En tietenkään suostunut, koska minä olin hänen ikäisenä joutunut heräämään itse aamulla kouluun.
        Minä kuulin, kun vanhempien huoneessa soi herätyskello. Minä puin vaatteet päälle ja menin herättämään äitini sanomalla, että : Äiti sinun pitää herätä laittamaan minut kouluun.
        Isä oli tuolloin aamuvuorossa ja isäni herätti minut yleensä aamulla kouluun.
        Söin aamupalaa jos söin, mutta isäni meni takaisin sänkyyn nukkumaan, mutta hän oli opettanut minulle missä kellon viisarit ovat silloin, kun pitää lähteä bussille.
        Silloin, kun äiti oli laittamassa kouluun niin silloin oli eri jutut.
        Äitini osti minulle HERÄTYSKELLON eka luokalla joululahjaksi ja joululomalla opettelin käyttämään herätyskelloa niin osasin herätä kellon soittoon, kun loma loppui.

Silloin, kun me oltiin tultu Espoosta siskoni kanssa joululomalle Ivaloon ja minä laitoin joka aamu herätyskellon soimaan, koska minun piti mennä pankissa käymään, mutta en jaksanutkaan mennä vaan siskoni joutui heräämään.
        Me oltiin sentään minun HUONEESSA NUKKUMASSA joten kyllä minä saan laittaa omassa huoneessa KELLON SOIMAAN VAIKKA KESKELLÄ YÖTÄ JOS SILTÄ TUNTUU!

Minun siskoni elämän tehtävä on ollut SYNTYMÄSTÄ ASTI PALVELLA MINUA EIKÄ VAIKEUTTAA MINUN ELÄMÄÄ!

Me ollaan mieheni Holon kanssa varattu ICA JA HAGLÖFS KAUPAT IVALOON.

Ne on meidän OMIA KAUPPOJA ja niihin ei FB KUNNIALLISET JA HEIDÄN KAVERIT SEKÄ SUKULAISET SAA TULLA!

Niihin pääsee vain CLUBI-KORTILLA ASIAKKAAKSI, koska ne on MEIDÄN OMIA KAUPPOJA JA ME SAADAAN ITSE PÄÄTTÄÄ KEITÄ ME HALUTAAN MEIDÄN CLUBIIN. ICAN SISÄLLE MAHTUU SENTÄÄN MYÖS LIDL.

FB kunnialliset päättivät, että MINÄ KUNNIATON HOLO EN VOI KÄYDÄ KAUPOISSA JOTKA ON FB KUNNIALLISTEN KAUPPOJA.

Ei sillä ole väliä vaikka FB KUNNIALLISET UNOHTIVAT, ETTÄ EI HE SENTÄÄN TOISTEN YRITYKSIÄ OMISTA VAIKKA HE OVATKIN ASIAKKAITA JOTKA OVAT AINA OIKEASSA SEKÄ TOIMIVAT KUNNIALLISESTI SEKÄ KAIKKIEN EDUN MUKAISESTI.

Hävikki ruokia vain mietin, koska kyllähän nekin joutuu loppu kädessä joku maksamaan.
        Muistin, että minä olin kerran siellä hävikki-ruoka jaossa ja sain arvonnassa valita mitä otan.

Pitäähän minun tietenkin maksaa se maito purkki sekä vaalea Reissumies leipä pussi joka tietenkin kävi mieheni kunnian päälle, koska hän on tumma ja hän ei voi hyväksyä, että MINÄ HÄNEN VAIMONA VALIKOIN VAALEAN REISSUMIEHEN JOS HÄN EI SATU OLEMAAN PAIKALLA VAHTIMASSA!

Tuo oli sama kerta, kun KAIKKI JOTKA OLI TULLEET AUTOILLA HAKEMAAN HÄVIKKI RUOKAA OLIVAT TAPOJENSA MUKAAN JÄTTÄNEET AUTONSA OVEN ETEEN VAIKKA INARIN KUNTA OLI ILMOTTANUT, ETTEI SIIHEN SAA JÄTTÄÄ AUTOJA!
        Syy on se, että piha on niin pieni, ettei sinne mahdu AMBULANSSI EIKÄ PALO-AUTO, koska ilmaisen ruuan perässä kulkevat tukkivat omilla autoillaan PELASTUSTIEN ja meinaako he, että he saavat korvauksena uudet autot jos ambulanssi tai palo-auto kolhii heidän autot!?

Ei minulla ollut autoa vaan minä olin JANIS JOPLININ parkkipaikalle ja ei siinä lukenut, että kyseinen paikka on VARATTU,
        Janis Joplin nimi tulee ÄITINI AURINKO-LASEISTA ja siitä, että hänen nuoruus oli myös JANIS JOPLIN aika kautta eli -60 lukua ja minä olen sentään meidän perheen ainut joka on tehty 1960 luvulla, mutta minä olen SYNTYNYT 1970 luvulla.

Rotuhygienialaki on ollut voimassa viellä tuolloin, mutta minun vanhemmat ja heidän vanhemmat olis kuulunut STERILISOIDA, koska HEILLÄ OLI JO 2 LASTA JOTEN KYLLÄ SE 2 LASTA OLIS IHAN HYVIN RIITTÄNYT HEILLE IHAN HYVIN!

Eihän minulla ole yhtään lasta, koska ainut lapsi joka oli VAIN MINUN LAPSI Inarin kunta päätti OMIA HÄNET.

Kunnanjohtajana oli TIMPERI ja en kyllä hänelle olis vaimoksi suostunut edes lapsen takia sen enempää LAINEEN TONILLEKKAAN!

Kunnanjohtaja Kasurinen on Hallintojohtaja Palolahden mies!

Me HOLOT ollaan VALTION PUOLELLA AINA EI KUNNAN, KOSKA EI INARIN KUNNALTA OLE TULE IKINÄ MITÄÄN APUA VAAN INARIN KUNTA HOITELEE VAIN PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJIEN ASIOITA, KOSKA HE OVAT SAAMELAISIA, KOLTTIA JA MUUALTA TULLEITA RIKOLLISIA SEKÄ PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJIÄ!

FB kunnialliset ovat syyllisiä siihen, että Inarin kunnassa on työkyvyttömyyseläkkeellä ihmisiä jotka ovat TYÖKYKYISIÄ ja HE VOIVAT TEHDÄ TÖITÄ SOMESSA!

Minä en voi tehdä, koska minä loukkaan vain KUNNIOITA!

Kyllä minäkin olen sitä mieltä, että FB KUNNIALLISET EIVÄT OLE EDES VAIVAUTUNEET KOULUTTAMAAN HEITÄ VAAN ANTANEET PUMPATA ELÄKERAHOJA VAIKKA HE OVAT KAIKKI TYÖKYKYISIÄ KUNNIALLISIA SOMETTAJIA!

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Me ollaan mieheni Holon kanssa varattu ICA JA HAGLÖFS KAUPAT IVALOON.

Ne on meidän OMIA KAUPPOJA ja niihin ei FB KUNNIALLISET JA HEIDÄN KAVERIT SEKÄ SUKULAISET SAA TULLA!

Niihin pääsee vain CLUBI-KORTILLA ASIAKKAAKSI, koska ne on MEIDÄN OMIA KAUPPOJA JA ME SAADAAN ITSE PÄÄTTÄÄ KEITÄ ME HALUTAAN MEIDÄN CLUBIIN. ICAN SISÄLLE MAHTUU SENTÄÄN MYÖS LIDL.

FB kunnialliset päättivät, että MINÄ KUNNIATON HOLO EN VOI KÄYDÄ KAUPOISSA JOTKA ON FB KUNNIALLISTEN KAUPPOJA.

Ei sillä ole väliä vaikka FB KUNNIALLISET UNOHTIVAT, ETTÄ EI HE SENTÄÄN TOISTEN YRITYKSIÄ OMISTA VAIKKA HE OVATKIN ASIAKKAITA JOTKA OVAT AINA OIKEASSA SEKÄ TOIMIVAT KUNNIALLISESTI SEKÄ KAIKKIEN EDUN MUKAISESTI.

Hävikki ruokia vain mietin, koska kyllähän nekin joutuu loppu kädessä joku maksamaan.
        Muistin, että minä olin kerran siellä hävikki-ruoka jaossa ja sain arvonnassa valita mitä otan.

Pitäähän minun tietenkin maksaa se maito purkki sekä vaalea Reissumies leipä pussi joka tietenkin kävi mieheni kunnian päälle, koska hän on tumma ja hän ei voi hyväksyä, että MINÄ HÄNEN VAIMONA VALIKOIN VAALEAN REISSUMIEHEN JOS HÄN EI SATU OLEMAAN PAIKALLA VAHTIMASSA!

Tuo oli sama kerta, kun KAIKKI JOTKA OLI TULLEET AUTOILLA HAKEMAAN HÄVIKKI RUOKAA OLIVAT TAPOJENSA MUKAAN JÄTTÄNEET AUTONSA OVEN ETEEN VAIKKA INARIN KUNTA OLI ILMOTTANUT, ETTEI SIIHEN SAA JÄTTÄÄ AUTOJA!
        Syy on se, että piha on niin pieni, ettei sinne mahdu AMBULANSSI EIKÄ PALO-AUTO, koska ilmaisen ruuan perässä kulkevat tukkivat omilla autoillaan PELASTUSTIEN ja meinaako he, että he saavat korvauksena uudet autot jos ambulanssi tai palo-auto kolhii heidän autot!?

Ei minulla ollut autoa vaan minä olin JANIS JOPLININ parkkipaikalle ja ei siinä lukenut, että kyseinen paikka on VARATTU,
        Janis Joplin nimi tulee ÄITINI AURINKO-LASEISTA ja siitä, että hänen nuoruus oli myös JANIS JOPLIN aika kautta eli -60 lukua ja minä olen sentään meidän perheen ainut joka on tehty 1960 luvulla, mutta minä olen SYNTYNYT 1970 luvulla.

Rotuhygienialaki on ollut voimassa viellä tuolloin, mutta minun vanhemmat ja heidän vanhemmat olis kuulunut STERILISOIDA, koska HEILLÄ OLI JO 2 LASTA JOTEN KYLLÄ SE 2 LASTA OLIS IHAN HYVIN RIITTÄNYT HEILLE IHAN HYVIN!

Eihän minulla ole yhtään lasta, koska ainut lapsi joka oli VAIN MINUN LAPSI Inarin kunta päätti OMIA HÄNET.

Kunnanjohtajana oli TIMPERI ja en kyllä hänelle olis vaimoksi suostunut edes lapsen takia sen enempää LAINEEN TONILLEKKAAN!

Kunnanjohtaja Kasurinen on Hallintojohtaja Palolahden mies!

Me HOLOT ollaan VALTION PUOLELLA AINA EI KUNNAN, KOSKA EI INARIN KUNNALTA OLE TULE IKINÄ MITÄÄN APUA VAAN INARIN KUNTA HOITELEE VAIN PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJIEN ASIOITA, KOSKA HE OVAT SAAMELAISIA, KOLTTIA JA MUUALTA TULLEITA RIKOLLISIA SEKÄ PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJIÄ!

FB kunnialliset ovat syyllisiä siihen, että Inarin kunnassa on työkyvyttömyyseläkkeellä ihmisiä jotka ovat TYÖKYKYISIÄ ja HE VOIVAT TEHDÄ TÖITÄ SOMESSA!

Minä en voi tehdä, koska minä loukkaan vain KUNNIOITA!

Kyllä minäkin olen sitä mieltä, että FB KUNNIALLISET EIVÄT OLE EDES VAIVAUTUNEET KOULUTTAMAAN HEITÄ VAAN ANTANEET PUMPATA ELÄKERAHOJA VAIKKA HE OVAT KAIKKI TYÖKYKYISIÄ KUNNIALLISIA SOMETTAJIA!

Nyt pitää laittaa puhelin pois, koska minunhan pitää vielä kipasta ilta lenkki!

Olen tänään sentään jo 30 minuuttia kävellyt 3 km/tunti nopeudella ja tämä on vasta ensimmäinen päivä.

Jos hyvin käy niin KUNNIATON HOLO oppii vielä juoksemaankin, mutta kyllä se minustakin aika oudolta kuulostaa, että minä kunniaton Holo joku päivä lähtisin juoksemaan ja varsinkin jos siinä tulee HIKI sekä menee kampaus pilalle!

Oon sentään jo katsonut uusia muoti tennareita jotka EI OLE HAGLÖFSIT, koska ne ei kestäneet kuin 3-4 vuotta!
        Mustangit on sentään kestäneet jo 5vuotta ja ne ovat vieläkin, kuin uudet!

Kyllä minä sen tiedän, että mieheni Holo ei voi sietää omaa VAIMOAAN joka itsepäisesti kulkee omia polkuja MUSTANGIT JALASSA!

Minullahan on MUSTANGIN BUUTSIT, mutta POLTAN VÄLILLÄ CAMELIA KOSKA CAMEL BUUTSI MIEHIÄ VITUTTAA, KOSKA MUSTANGIN GRILLIKIN ON TYYLIIN IKUINEN, MUTTA CAMELI ASKI KESTÄÄ VAIN HETKEN!

Minä kunniaton Holo en edes maininnut, että MANIFESTOININ TAIKA ON KENGISSÄ!

Marsalkka Mannerheim RAKASTI KAUNIITA NAISIA SEKÄ HEVOSIA.
        Mannerheim elää myös minun GEENEISSÄ. Minä rakastan komeita miehiä ja nopeita AUTOJA joista löytyy hevosvoimaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      179
      1492
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      43
      1071
    3. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      194
      921
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      755
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      680
    6. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      670
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      29
      663
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      663
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      603
    Aihe