Minä en titä oleko saami. Mistä saa tietää. Olen tullut somaliasta 20 vuootta sitten. Nyt aion asettua inariin.
Tänä on kamalaa
17
173
Vastaukset
- Anonyymi00001
Polta jokunen kissa elävältä. Olet silloin äänioikeutettu.
- Anonyymi00002
Kiddoista löytyy
- Anonyymi00004
Juu ja paskannahousuihin, Niin hyvä tulee. Oikea haju ratkaisee.
- Anonyymi00006
Osta poronvasa ja syötä se pedoille tai ajata auton alle. Vakuutuskorvauksella saat ostettua kymmenen vasaa ja siitä se omaisuuden karttuminen lähtee.
- Anonyymi00010
4 syrjintää tullu yheltä SOMALILTA joka haluaa muuttaa Inariin ja minun pitää suomalaisen turjake mieheni kanssa muuttaa Inarin kunnasta pois!
- Anonyymi00012
Kyllä olet aivan oikea ja ehta saamilaine. Sinula ja samilaisila on sama kultuuri. Kaiki saamilaisit voi muutaa soomalii ja soomalit muutaa saamiin. Sama kieli. Samat puheet ja kultuuri puheisa. sama totuus puheisa molemila.
- Anonyymi00013
Ihon väri sama
- Anonyymi00014
Osta hiacen sen Toyotan. Ja riukuakan otat vielä. Koitan saada sääret kieroiksi.
- Anonyymi00015
Joikaamiseen kannattaa myös satsata.
- Anonyymi00016
Noitarumpua pitää tomistella 👹
- Anonyymi00017
Ja juoda pirkka olutta
- Anonyymi00018
Pyllä olet. Jos sinulla olisi suomalainen isä ja saamelainen äiti olisit muuli.
- Anonyymi00019
Muuten olet vain mulli.
- Anonyymi00020
Olipas typerä provo!
- Anonyymi00021
Mikä muuli. Jeesus ratsasti aasilla ja oli viisas mies.
- Anonyymi00023UUSI
Jo vain sano Aassllaakka. Na se vain niin etthä pkyllhä kelpaat.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431444
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402