Onks naiset ostanu

Ittelleen soman t-paidan. Tai hyvin voin kysyy myös miehiltä ootteko ostaneet puolisollenne soman tpaidan, sellasen rapu adidaksen.

Ja jos on käyny niin ikävästi ettei naisella oo sitä omaa rakasta puolisoo. Niin vaan toi rapu adidas nyt juhanuksena päälle, niin varmasti löytyy.

36

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Olipa mystinen kysymys. Mikä on rapu 🦀 adidas T-paita? Ei löytynyt edes netistä etsimällä.

      • Anonyymi00002

        Kohta horoskooppimerkki rapu juhlii. Eikö?
        Vilma
        Ostin salia varten vaaleanpunaisen väljän t-paidan, sellaisen Peppa Pig -värisen.
        Ei siin oo rapuu. Kultaa on.


      • Anonyymi00002 kirjoitti:

        Kohta horoskooppimerkki rapu juhlii. Eikö?
        Vilma
        Ostin salia varten vaaleanpunaisen väljän t-paidan, sellaisen Peppa Pig -värisen.
        Ei siin oo rapuu. Kultaa on.

        Sulleki vois sopii. Selässä se punanen rapu. Isolla ravulla.


      • Täälä ku ei saa mainostaa, niin ei voi kertää, mutta on niin ku yksinoikeudella.


      • Adidas orginals sarjaa, naisten mallisto.

        Ota etukirjaimet

        Jussi

        Daavid


      • Anonyymi00019
        JeroP kirjoitti:

        Adidas orginals sarjaa, naisten mallisto.

        Ota etukirjaimet

        Jussi

        Daavid

        Ravun syömiseen meni into, kun oltiin ravustettu ja sitten saksiaan heilutteleva rapu laitettiin kiehuvaan veteen, niin se oli shit siinä.
        Vilma
        Rapuihniset ovat kummallisia. Omanlaisensa ethos.


    • Anonyymi00003

      Että mitä? Mikä on rapu adidas t paita?
      Minulla ei sellaista ole eikä tule, Adidas on väärä merkki.

      • Miks se on väärä? Eiks riitä että on soma. Ainoo sääntö on, ettei nike ja adidas saa olla yht aikaa!


      • Anonyymi00008
        JeroP kirjoitti:

        Miks se on väärä? Eiks riitä että on soma. Ainoo sääntö on, ettei nike ja adidas saa olla yht aikaa!

        Just noi merkkisäännöt ovat typeriä. Kaikkia vaatteita tulee voida käyttää keskenään.

        xLiner


      • Anonyymi00008 kirjoitti:

        Just noi merkkisäännöt ovat typeriä. Kaikkia vaatteita tulee voida käyttää keskenään.

        xLiner

        Vaatesäännöt on rikottavaksi. Tallinnan tai Viipurin tai ehkä molempien torilta sai verkkareita, jotka oli sekä Adidasta ja Nikeä samaan aikaan - molemmat logot löytyi.


      • JeroP kirjoitti:

        Miks se on väärä? Eiks riitä että on soma. Ainoo sääntö on, ettei nike ja adidas saa olla yht aikaa!

        Adidas ei tee minulle sopivia kenkiä ja siksi en käytä mitään sen brändin vaatteita muutenkaan. Sen sijaan minulla on ollut jotain Tiger tekstillä varustettuja kuteita, kun tossujakin on samalta firmalta. Tiedän ettei tuossa oikein ole mitään kunnon logiikkaa.


      • Anonyymi00014
        scrg kirjoitti:

        Vaatesäännöt on rikottavaksi. Tallinnan tai Viipurin tai ehkä molempien torilta sai verkkareita, jotka oli sekä Adidasta ja Nikeä samaan aikaan - molemmat logot löytyi.

        Tuollaisen paidan voisin hankkia 😂

        xLiner


    • Anonyymi00004

      En taatusti pistä sellaista paitaa päälleni koskaan, koska en halua enää yhtäkään miestä elämääni koskaan!

      • No se pointti tässä onki. Et kuvitellaan ittemme hyvännäköseks. En mäkään ny oikeesti luule, että mä tällä lintu nikellä naisen saan. Mutta toivossa on kato hyvä elää. Mulla on monen merkkistä paitaa ja vaatetta, tilanteen mukaan.


    • Anonyymi00005

      Aika turhaa olisi ainakaan minulle ostella tuollaista. En nimittäin ikinä pukisi sitä päälleni.

      • Miksi et halua olla soma?


      • Anonyymi00006
        JeroP kirjoitti:

        Miksi et halua olla soma?

        Sekin on totta, että "soma" on yksi viimeisiä adjektiiveja, jotka haluaisin itseeni yhdistettävän. En tosin pidä tuota paitaa yhtään somana, joten tuo ei sinällään olisi ongelma. Monta muuta asiaa tuossa onkon sitten minun makuuni totaalisesti pielessä. Lähtien vaikka nyt siitä, että se on adidasta, jota en kuuna kullan valkeana pukisi päälleni.


    • Anonyymi00007

      Merkkivaatteet ovat vähän... kiusallisia? Niissä maksaa vain merkistä. Laatu on taattua kiinan pskaa. Urheillessa tärkeintä on mallin sopiminen omalle kropalle. Ei vaatteen merkki.

      No, nykyään urheiluvaatemerkit tekevät vaatteita myös sohvaperunoille. Kaikilla mallistoilla ei ole tarkoituskaan urheilla.

      Yleisesti en pidä vaatteista, joista näkyy selvästi valmistajan merkki. Jotkut Addun verkkarit tekevät tässä poikkeuksen raitoineen.

      Kuuklasin tuon paidan. Voisi kelvata yöpaidaksi, mikäli siinä olevat kuvat eivät ole kovia ja kumisia. Muuten aika hirveä loimi 😄

      xLiner

      • Juu, kyllä mä tiedän että ne on erittäin epäeettisiä. Mä kun tosta kiinailmiöstä oon niin paljon saarnannu. Mutta mä oon jollakin tapaa koukussa niihin. Tennareita ja vaatteita on tullu jo ostettua yli 30 vuoden ajan. Eikä niillä oo saavuttanu mitään.

        Ei mulla sentäs niin pitkälle oo menny, kun joillakin, että tennareita on kotona hyllyssä, eikä niitä koskaan käytetä.


      • Anonyymi00012
        JeroP kirjoitti:

        Juu, kyllä mä tiedän että ne on erittäin epäeettisiä. Mä kun tosta kiinailmiöstä oon niin paljon saarnannu. Mutta mä oon jollakin tapaa koukussa niihin. Tennareita ja vaatteita on tullu jo ostettua yli 30 vuoden ajan. Eikä niillä oo saavuttanu mitään.

        Ei mulla sentäs niin pitkälle oo menny, kun joillakin, että tennareita on kotona hyllyssä, eikä niitä koskaan käytetä.

        Saavuttanut? Et kai vaan vieläkin yritä vetää naisia puoleesi merkkivaatteilla? Ei toimi, kuten olet saanut jo todeta. Olisi fiksua luopua toimimattomasta keinosta.

        Ihminen voi olla viehättävä vaikka kurahaalareissa. Toisen kohtaamisen, läsnäolon, huomioimisen taito. Ei pelkkä ulkokuori.

        xLiner


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Saavuttanut? Et kai vaan vieläkin yritä vetää naisia puoleesi merkkivaatteilla? Ei toimi, kuten olet saanut jo todeta. Olisi fiksua luopua toimimattomasta keinosta.

        Ihminen voi olla viehättävä vaikka kurahaalareissa. Toisen kohtaamisen, läsnäolon, huomioimisen taito. Ei pelkkä ulkokuori.

        xLiner

        Sanoisin, että monelle merkkivaatteet ovat jopa mahdollisuuksia huonontava vaihtoehto. Jollei täytä muita kriteerejä, joita merkkivaatteita arvostavilla yleensä on, niin merkkivaatetus ei auta. Sellaiset, jotka taas eivät välitä vaatteiden merkistä, vetävät toisen päällä olevista merkkivaatteista helposti väärän mielikuvan. He helposti olettavat merkkivaatteisiin pukeutuvan olevan sitä sorttia, jonka kriteereitä he itse eivät täyttäisi. Merkkivaatteet ovat melkein väistämättä aina kannanotto, vaikkei sitä niin tarkoittaisi.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Sanoisin, että monelle merkkivaatteet ovat jopa mahdollisuuksia huonontava vaihtoehto. Jollei täytä muita kriteerejä, joita merkkivaatteita arvostavilla yleensä on, niin merkkivaatetus ei auta. Sellaiset, jotka taas eivät välitä vaatteiden merkistä, vetävät toisen päällä olevista merkkivaatteista helposti väärän mielikuvan. He helposti olettavat merkkivaatteisiin pukeutuvan olevan sitä sorttia, jonka kriteereitä he itse eivät täyttäisi. Merkkivaatteet ovat melkein väistämättä aina kannanotto, vaikkei sitä niin tarkoittaisi.

        Merkeillä prassailua pidetään myös pinnallisena. Eihän nuo addut ja niket kovin kalliita edes ole, että ei niillä ainakaan vaurautta osoiteta. Perusmassaa - ei siinäkään mitään vikaa ole. Nykyajan tuulipukuja.

        xLiner


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Merkeillä prassailua pidetään myös pinnallisena. Eihän nuo addut ja niket kovin kalliita edes ole, että ei niillä ainakaan vaurautta osoiteta. Perusmassaa - ei siinäkään mitään vikaa ole. Nykyajan tuulipukuja.

        xLiner

        Eiväthän oikeasti vauraat käytä mitään merkkivaatteita, joissa olisi logoja ja vastaavia.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Eiväthän oikeasti vauraat käytä mitään merkkivaatteita, joissa olisi logoja ja vastaavia.

        Niinpä. Köyhälistön rimpuilua 😜

        xLiner


    • Anonyymi00009

      Miksi rapu? Katsoin kuvia. Onko se joku erityinen juttu nyt?

      • Anonyymi00010

        Jos se kannustaa keittelemään eläviä ja tuntevia eliöitä elävältä?

        xLiner


      • En tiiä onks siinä kuvan taustalla jotain. Se vaan jotenki herättää rakkauden tunteita.


      • Anonyymi00011
        JeroP kirjoitti:

        En tiiä onks siinä kuvan taustalla jotain. Se vaan jotenki herättää rakkauden tunteita.

        Siinä on taustalla se laulu se rapurapurapurapurallaa.
        Vilma


    • Anonyymi00013

      On rapukuvioisia Adidaksia useampia :)

    • Mää haluaisin seuraavaksi ihan perinteisen Leviksen t-paidan, eli sellaisen valkoisen, jossa on se punainen Leviksen logo. Jussi oli ja meni, tänään vedän päälle kukkamekon ja suuntaan yöelämään. 😊

      • Juu, muistan niitä näky sillon 90 luvulla paljon.


      • JeroP kirjoitti:

        Juu, muistan niitä näky sillon 90 luvulla paljon.

        Joo, niitä peruja se taitaa olla. :)


    • Anonyymi00016

      Mitä somaa tuossa paidassa on (täytyi katsoa netistä)?

      En ole ostanut, olen allerginen sekä ravuille että Adidakselle.

      Ainoa paita minkä kukaan mies on ikinä ostanut minulle yllätyslahjaksi, on Michael Monroe Nenäpäivän paita. Se oli ihana, napakymppi, lempparipaitani (lähinnä kotona hääriessä)

      - Sheena

      • Juu ymmärrän. Nää suuret urheilumerkit on aika epäeettisiä.


    • Anonyymi00018

      Valkoinen T-paita hyvä, viileä ja ruskettava heijastamalla auringonvaloa naamallekin jos on valkonaama.

      Ei kannata ostaa mitään, voi vain ottaa.

      Josta tuli mieleen eräskin monista peleistä joissa oikealla rahalla voi ostaa leikkirahaa tai kuvaesineitä peliin itselle... niin joku Governor of Poker 3... yhtenä vuorokautena (eilen monikertaistin leikki polettini noin 400000 -> 3,5 miljoonaan polettiin pelissä)

      Tuossa pelissä siis pääseer uusiin paikkoihin pelaamaan joissa korkeampi pääsymaksu.

      • Pääsymaksu?

        Ja sitten joku virtuaalinen portsari sielä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe