Ittelleen soman t-paidan. Tai hyvin voin kysyy myös miehiltä ootteko ostaneet puolisollenne soman tpaidan, sellasen rapu adidaksen.
Ja jos on käyny niin ikävästi ettei naisella oo sitä omaa rakasta puolisoo. Niin vaan toi rapu adidas nyt juhanuksena päälle, niin varmasti löytyy.
Onks naiset ostanu
36
182
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olipa mystinen kysymys. Mikä on rapu 🦀 adidas T-paita? Ei löytynyt edes netistä etsimällä.
- Anonyymi00002
Kohta horoskooppimerkki rapu juhlii. Eikö?
Vilma
Ostin salia varten vaaleanpunaisen väljän t-paidan, sellaisen Peppa Pig -värisen.
Ei siin oo rapuu. Kultaa on. Anonyymi00002 kirjoitti:
Kohta horoskooppimerkki rapu juhlii. Eikö?
Vilma
Ostin salia varten vaaleanpunaisen väljän t-paidan, sellaisen Peppa Pig -värisen.
Ei siin oo rapuu. Kultaa on.Sulleki vois sopii. Selässä se punanen rapu. Isolla ravulla.
- Anonyymi00019
JeroP kirjoitti:
Adidas orginals sarjaa, naisten mallisto.
Ota etukirjaimet
Jussi
DaavidRavun syömiseen meni into, kun oltiin ravustettu ja sitten saksiaan heilutteleva rapu laitettiin kiehuvaan veteen, niin se oli shit siinä.
Vilma
Rapuihniset ovat kummallisia. Omanlaisensa ethos.
- Anonyymi00003
Että mitä? Mikä on rapu adidas t paita?
Minulla ei sellaista ole eikä tule, Adidas on väärä merkki.Miks se on väärä? Eiks riitä että on soma. Ainoo sääntö on, ettei nike ja adidas saa olla yht aikaa!
- Anonyymi00008
JeroP kirjoitti:
Miks se on väärä? Eiks riitä että on soma. Ainoo sääntö on, ettei nike ja adidas saa olla yht aikaa!
Just noi merkkisäännöt ovat typeriä. Kaikkia vaatteita tulee voida käyttää keskenään.
xLiner Anonyymi00008 kirjoitti:
Just noi merkkisäännöt ovat typeriä. Kaikkia vaatteita tulee voida käyttää keskenään.
xLinerVaatesäännöt on rikottavaksi. Tallinnan tai Viipurin tai ehkä molempien torilta sai verkkareita, jotka oli sekä Adidasta ja Nikeä samaan aikaan - molemmat logot löytyi.
JeroP kirjoitti:
Miks se on väärä? Eiks riitä että on soma. Ainoo sääntö on, ettei nike ja adidas saa olla yht aikaa!
Adidas ei tee minulle sopivia kenkiä ja siksi en käytä mitään sen brändin vaatteita muutenkaan. Sen sijaan minulla on ollut jotain Tiger tekstillä varustettuja kuteita, kun tossujakin on samalta firmalta. Tiedän ettei tuossa oikein ole mitään kunnon logiikkaa.
- Anonyymi00014
scrg kirjoitti:
Vaatesäännöt on rikottavaksi. Tallinnan tai Viipurin tai ehkä molempien torilta sai verkkareita, jotka oli sekä Adidasta ja Nikeä samaan aikaan - molemmat logot löytyi.
Tuollaisen paidan voisin hankkia 😂
xLiner
- Anonyymi00004
En taatusti pistä sellaista paitaa päälleni koskaan, koska en halua enää yhtäkään miestä elämääni koskaan!
No se pointti tässä onki. Et kuvitellaan ittemme hyvännäköseks. En mäkään ny oikeesti luule, että mä tällä lintu nikellä naisen saan. Mutta toivossa on kato hyvä elää. Mulla on monen merkkistä paitaa ja vaatetta, tilanteen mukaan.
- Anonyymi00005
Aika turhaa olisi ainakaan minulle ostella tuollaista. En nimittäin ikinä pukisi sitä päälleni.
- Anonyymi00006
JeroP kirjoitti:
Miksi et halua olla soma?
Sekin on totta, että "soma" on yksi viimeisiä adjektiiveja, jotka haluaisin itseeni yhdistettävän. En tosin pidä tuota paitaa yhtään somana, joten tuo ei sinällään olisi ongelma. Monta muuta asiaa tuossa onkon sitten minun makuuni totaalisesti pielessä. Lähtien vaikka nyt siitä, että se on adidasta, jota en kuuna kullan valkeana pukisi päälleni.
- Anonyymi00007
Merkkivaatteet ovat vähän... kiusallisia? Niissä maksaa vain merkistä. Laatu on taattua kiinan pskaa. Urheillessa tärkeintä on mallin sopiminen omalle kropalle. Ei vaatteen merkki.
No, nykyään urheiluvaatemerkit tekevät vaatteita myös sohvaperunoille. Kaikilla mallistoilla ei ole tarkoituskaan urheilla.
Yleisesti en pidä vaatteista, joista näkyy selvästi valmistajan merkki. Jotkut Addun verkkarit tekevät tässä poikkeuksen raitoineen.
Kuuklasin tuon paidan. Voisi kelvata yöpaidaksi, mikäli siinä olevat kuvat eivät ole kovia ja kumisia. Muuten aika hirveä loimi 😄
xLinerJuu, kyllä mä tiedän että ne on erittäin epäeettisiä. Mä kun tosta kiinailmiöstä oon niin paljon saarnannu. Mutta mä oon jollakin tapaa koukussa niihin. Tennareita ja vaatteita on tullu jo ostettua yli 30 vuoden ajan. Eikä niillä oo saavuttanu mitään.
Ei mulla sentäs niin pitkälle oo menny, kun joillakin, että tennareita on kotona hyllyssä, eikä niitä koskaan käytetä.- Anonyymi00012
JeroP kirjoitti:
Juu, kyllä mä tiedän että ne on erittäin epäeettisiä. Mä kun tosta kiinailmiöstä oon niin paljon saarnannu. Mutta mä oon jollakin tapaa koukussa niihin. Tennareita ja vaatteita on tullu jo ostettua yli 30 vuoden ajan. Eikä niillä oo saavuttanu mitään.
Ei mulla sentäs niin pitkälle oo menny, kun joillakin, että tennareita on kotona hyllyssä, eikä niitä koskaan käytetä.Saavuttanut? Et kai vaan vieläkin yritä vetää naisia puoleesi merkkivaatteilla? Ei toimi, kuten olet saanut jo todeta. Olisi fiksua luopua toimimattomasta keinosta.
Ihminen voi olla viehättävä vaikka kurahaalareissa. Toisen kohtaamisen, läsnäolon, huomioimisen taito. Ei pelkkä ulkokuori.
xLiner - Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Saavuttanut? Et kai vaan vieläkin yritä vetää naisia puoleesi merkkivaatteilla? Ei toimi, kuten olet saanut jo todeta. Olisi fiksua luopua toimimattomasta keinosta.
Ihminen voi olla viehättävä vaikka kurahaalareissa. Toisen kohtaamisen, läsnäolon, huomioimisen taito. Ei pelkkä ulkokuori.
xLinerSanoisin, että monelle merkkivaatteet ovat jopa mahdollisuuksia huonontava vaihtoehto. Jollei täytä muita kriteerejä, joita merkkivaatteita arvostavilla yleensä on, niin merkkivaatetus ei auta. Sellaiset, jotka taas eivät välitä vaatteiden merkistä, vetävät toisen päällä olevista merkkivaatteista helposti väärän mielikuvan. He helposti olettavat merkkivaatteisiin pukeutuvan olevan sitä sorttia, jonka kriteereitä he itse eivät täyttäisi. Merkkivaatteet ovat melkein väistämättä aina kannanotto, vaikkei sitä niin tarkoittaisi.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sanoisin, että monelle merkkivaatteet ovat jopa mahdollisuuksia huonontava vaihtoehto. Jollei täytä muita kriteerejä, joita merkkivaatteita arvostavilla yleensä on, niin merkkivaatetus ei auta. Sellaiset, jotka taas eivät välitä vaatteiden merkistä, vetävät toisen päällä olevista merkkivaatteista helposti väärän mielikuvan. He helposti olettavat merkkivaatteisiin pukeutuvan olevan sitä sorttia, jonka kriteereitä he itse eivät täyttäisi. Merkkivaatteet ovat melkein väistämättä aina kannanotto, vaikkei sitä niin tarkoittaisi.
Merkeillä prassailua pidetään myös pinnallisena. Eihän nuo addut ja niket kovin kalliita edes ole, että ei niillä ainakaan vaurautta osoiteta. Perusmassaa - ei siinäkään mitään vikaa ole. Nykyajan tuulipukuja.
xLiner - Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Merkeillä prassailua pidetään myös pinnallisena. Eihän nuo addut ja niket kovin kalliita edes ole, että ei niillä ainakaan vaurautta osoiteta. Perusmassaa - ei siinäkään mitään vikaa ole. Nykyajan tuulipukuja.
xLinerEiväthän oikeasti vauraat käytä mitään merkkivaatteita, joissa olisi logoja ja vastaavia.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Eiväthän oikeasti vauraat käytä mitään merkkivaatteita, joissa olisi logoja ja vastaavia.
Niinpä. Köyhälistön rimpuilua 😜
xLiner
- Anonyymi00009
Miksi rapu? Katsoin kuvia. Onko se joku erityinen juttu nyt?
- Anonyymi00010
Jos se kannustaa keittelemään eläviä ja tuntevia eliöitä elävältä?
xLiner - Anonyymi00011
JeroP kirjoitti:
En tiiä onks siinä kuvan taustalla jotain. Se vaan jotenki herättää rakkauden tunteita.
Siinä on taustalla se laulu se rapurapurapurapurallaa.
Vilma
- Anonyymi00013
On rapukuvioisia Adidaksia useampia :)
Mää haluaisin seuraavaksi ihan perinteisen Leviksen t-paidan, eli sellaisen valkoisen, jossa on se punainen Leviksen logo. Jussi oli ja meni, tänään vedän päälle kukkamekon ja suuntaan yöelämään. 😊
JeroP kirjoitti:
Juu, muistan niitä näky sillon 90 luvulla paljon.
Joo, niitä peruja se taitaa olla. :)
- Anonyymi00016
Mitä somaa tuossa paidassa on (täytyi katsoa netistä)?
En ole ostanut, olen allerginen sekä ravuille että Adidakselle.
Ainoa paita minkä kukaan mies on ikinä ostanut minulle yllätyslahjaksi, on Michael Monroe Nenäpäivän paita. Se oli ihana, napakymppi, lempparipaitani (lähinnä kotona hääriessä)
- Sheena - Anonyymi00018
Valkoinen T-paita hyvä, viileä ja ruskettava heijastamalla auringonvaloa naamallekin jos on valkonaama.
Ei kannata ostaa mitään, voi vain ottaa.
Josta tuli mieleen eräskin monista peleistä joissa oikealla rahalla voi ostaa leikkirahaa tai kuvaesineitä peliin itselle... niin joku Governor of Poker 3... yhtenä vuorokautena (eilen monikertaistin leikki polettini noin 400000 -> 3,5 miljoonaan polettiin pelissä)
Tuossa pelissä siis pääseer uusiin paikkoihin pelaamaan joissa korkeampi pääsymaksu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592