Huomasin vaan tuossa, että Tallink Silja Linen mieshenkilökunta taitaa pääosin olla miehiin päin? Luultavasti kyseisen yhtiön laivoille avoimiin tehtäviin ei edes miehiä palkata, mikäli näin ei olisi. Ovatko sitten kaikessa imelyydessään parempi asiakaspalvelijoita vai mikä on, mutta kyllähän se vähän silmiinpistävää on. Viikkarilla en tällaista trendiä ole huomannut!
Laivayhtiön mieshenkilökunta
10
72
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tiedän kyllä useita viking- siljapaateissa olleita mieskokkeja ja keittiöhenkilöitä jotka on håmåja. Ollut kaveripiireissä.
- Anonyymi00002
Täytyy kyllä allekirjoittaa tämä ja yhtyä mielipiteeseen. Kyllä ne ovat sitten inhoittavia
- Anonyymi00003
Miespuolinen laivahenkilökunta on pääosin buubelssoneja, lukuunottamatta komentosillan väkeä.
- Anonyymi00005
Joo miestarjoilijat ovat persu-hannuja.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Joo miestarjoilijat ovat persu-hannuja.
Miten niin? He ovat puppelströmmejä.
- Anonyymi00004
Mitä he***in väliä sillä on? Aloituksesi on epäasiallinen ja syrjivä.
- Anonyymi00007
No onhan sillä nyt väliä kun suurin osa asiakkaistakin on niin sanottuja normaaleja. Sitten jos muuten toiminta on tuollaista luonnotonta
Jokaisen seksuaalinen suuntaus on asia, jota toisin suuntautuneen ei tule arvioida, paitsi jos teot ovat rikollisia.
- Anonyymi00008
Pitää muistaa, että vielä hetki sitten kyseinen toiminta oli laitonta ja rikollista, josta rangaistiin ankarasti. Tätä seikkaa ei noin vain voi sivuuttaa!
Anonyymi00008 kirjoitti:
Pitää muistaa, että vielä hetki sitten kyseinen toiminta oli laitonta ja rikollista, josta rangaistiin ankarasti. Tätä seikkaa ei noin vain voi sivuuttaa!
Homoseksuaalisuuden, johon aloitus viittaa, rangaistavuus alkoi v. 1894 ja säädettiin sallituksi v. 1971. Oli rangaistava 77 ja sallittu 55 vuotta.
Ennen homoseksuaalisuuden kieltämistä lailla jo kirkko piti sitä raskaana syntinä.
55 vuotta laillista aikaa, ei kaikkien mielestä ole 'vielä hetki sitten'.
Itse olen niin umpihetero, että kauhistaa edes ajatus yhdynnästä naisen kanssa, jolla on vielä edellisen miehen spermaa emättimessään, mutta pidän heteroina niitäkin, joilla ei ole muuta kuin nautinto päästä 'liukkaille', jos siihen ei liity varsinaisia homotoimia.
Vaikka olenkin umpihetero, pidän kuitenkin luovuttomana ihmisoikeutena kaikkia seksuaalisia suuntauksia, joissa ei tehdä pahaa toiselle. Toivon, että kaikki osaisivat tehdä eron omien tunteittensa ja ihmisoikeuksien välillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901466- 541023
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että382857- 155843
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55719
- 51668
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622