Tämähän on totta

Anonyymi-ap

YLEN uutisissa luki näin ”
– Siivot, suomalaiset pidot muuttuvat kehitysmaalaiseksi, sikalaksi ja verilöylyksi. Siksi väestönvaihto sapettaa minua ja perussuomalaisia, Keskisarja sanoi.”

Tämähän on totta ja hän oli tuo vielä ilmoittanut televisio ohjelmassa.

Tämä on niin FB:tä ja kaikki ovat Yhdenvertaisuuslain mukaan kunniallisia META:N RAPPIO PORNO TÄHTI SOMETTAJIA.

FB kunnialliset ovat itse valinneet oman KULTAISEN TIE!

Hyvää mainosta, kun rajalle kylttejä joissa lukee

FINLAND BLIGHT OF PORNLAND

Opaste kyltti jossa lukee —> BÄNG BUSS, BÄNG TRAIN OR MAY BE BÄNG FLIGHT FROM HELSINKI TO IVALO BÄNG BÄNG HOTELL!

Ei tarvittu, kuin yksi kunniaton Holo ja nuorin täytti 18vuotta!
Minun lapset ovat niin älykkäitä, että HE EIVÄT EDES HALUA TEHDÄ LAPSIA TÄHÄN MAAILMAAN, koska SUOMEEN TULEE IKÄ-RAJA K-18.

Minun lapset hoki aina K-18 ja minä sanoin heille, että : Onko pakko tulla siihen jos minä oon tupakalla ja tää on K 18 juttuja.

Kahvin keitto meillä K-6 ja kunniaton Holo fiksuna sanoin, kun he sanovat : MIKSI AINA MINÄ?
Minä sanoin, että : Siksi, koska sinut on tehty sitä varten ja SINÄ YMMÄRRÄT VIELÄ JOKU PÄIVÄ MIKSI SE KAHVINKEITTO OLI SINUN TÄRKEIN TEHTÄVÄ JONKA MINÄ ÄITINÄ ANNOIN.

Minulle ei tarvinnut sanoa, koska minähän tein muutenkin.
Enoni sanoi serkku-pojalleni, että : SIKSI KOSKA SINUT ON TEHTY SITÄ VARTEN.

13

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Olin hakemassa tietoa yhdestä toisesta aiheesta ja kyseinen uutinen tuli sitä kautta esille.

      FB kunnialliset eivät voi olla TYÖTTÖMIÄ EIVÄTKÄ TYÖKYVYTTÖMYYSELÄKKEELLÄ, mutta tuo on ollut FB KUNNIALLISTEN TEHTÄVÄ HOITAA EIKÄ MINUN!

      He hoitaa jotka KUNNIAA OVAT VAATINEET ja kyllä somettamalla tienaa median tietojen mukaan 7000-8000 euroa.
      Somettaminen onnistuu puhumalla myös.

      Jos on kuuro, sokea, mykkä sekä kädetön ja jalaton niin silloin on mahdollista saada HENKILÖKOHTAINEN AVUSTAJA käyttöön!

      Minun kunniattoman Holon ei tarvi onneksi alkaa SOMETTAMAAN.

      Hoivakotien asukkaat ovat myös olleet SOMESSA töissä kokoajan ja heillä on kaikilla PALKKA SAATAVIA.

      Ei minusta ole kiva olla inhottava, mutta FB KUNNIALLISET HALUAVAT, että minä olen niin he saavat olla KILTTEJÄ JA REILUJA KAIKKIA KOHTAAN.

      • Anonyymi00002

        Onneksi sain sentään nukuttua ja tämäkin Perussuomalaisten Keskisarjan asia aukes uudelleen!

        Homo Vigelius ja Bergbom ovat niin hyvin oppineita penikoita jotka eivät edes SAA EDES PASKAHOUSUT SOME KUNNIALLISIA työttömiä töihin ja pois työkyvyttömyyseläkkeeltä!

        Demareiden Nasima Razmyar on yks samanlainen räkyttäjä joka EI SAA EDES PAKOLAISIA TÖIHIN SINNE SOMEEN VAIKKA HEKIN OVAT SOME KUNNIALLISIA!

        Suomen kansa on KELAN TUILLA SAATANA ROSVOILLE PUHELIMETKIN OSTANUT niin PÄÄSEVÄT PATALAISKAT TÖIHIN NIILLÄ VITUN PUHELIMILLAAN!

        FB kunnialliset on kyllä SUOMEN SYÖPÄ JA KUPPA JOIDEN HOITAMINEN MAKSAA BILJOONIA!

        Saahan heitä KUNNIOITTAA JA VANKILASSA PYÖRIÄ LOPUN IKÄÄNSÄ KUNNIAN LOUKKAUS VANKINA JA ODOTELLA KOSKAHAN NE SOME KUNNIALLISET OVAT KAIKKI PÄÄSSEET TÖIHIN!

        Nössykkä KONSTA ARVELIN KOVANA ÄIJÄNÄ EI MUUTA OSAA NIIN VITTUILEE POLIISIEN EDUSTAJANA MINULLE HOLOLLE, KOSKA MIEHET VETELIS HÄNTÄ TURPAAN JOS HÄN SAMALLA TAVALLA VITTUILIS HEILLE!

        Arvelin on mies joka näyttää 20vuotiaalta ilman viiksiä ja häntä harmittaa, koska hän ei pääse sinne Susanna Penttilän BÄNG-BUSSIIN!

        Kyllä se Konsta Arvelin voi haastaa minut HOLOT HÄNEN KUNNIAN LOUKKAUKSESTA KÄRÄJILLE SUOMI24 KIRJOITUKSISTA!
        Kyllä minä KUNNIATON HOLO SUOMI 100 vuotta VANHEMPANA PANOSTAJANA ILOISIN MIELIN ANNAN KUNNIAA JOTEN TERVETULOA IVALOON JA MUISTA KANSSA, ETTÄ TEET ITSESTÄSI SUPER KUNNIALLISEN, KOSKA MINÄ KUNNIATON HOLO OLEN JO TOTTUNUT OLEMAAN SUOMEN PASKIN IHMINEN!

        Parempi, että Suomen alkuperäiskansana eli SUOMALAISENA TURJAKE NAISENA SEKÄ ÄITINÄ NÖYRRYN PEDOFIILIEN, RAISKAAJIEN, RYÖSTÄJIEN SEKÄ MURHAAJIEN EDESSÄ NIIN FB KUNNIALLISTEN EI TARVI OLLA YHTEISKUNNAN POHJASAKKAA VAAN MINÄ OLEN!

        Minähän olin vielä YH-ÄITIKIN jossain vaiheessa elämää!


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Onneksi sain sentään nukuttua ja tämäkin Perussuomalaisten Keskisarjan asia aukes uudelleen!

        Homo Vigelius ja Bergbom ovat niin hyvin oppineita penikoita jotka eivät edes SAA EDES PASKAHOUSUT SOME KUNNIALLISIA työttömiä töihin ja pois työkyvyttömyyseläkkeeltä!

        Demareiden Nasima Razmyar on yks samanlainen räkyttäjä joka EI SAA EDES PAKOLAISIA TÖIHIN SINNE SOMEEN VAIKKA HEKIN OVAT SOME KUNNIALLISIA!

        Suomen kansa on KELAN TUILLA SAATANA ROSVOILLE PUHELIMETKIN OSTANUT niin PÄÄSEVÄT PATALAISKAT TÖIHIN NIILLÄ VITUN PUHELIMILLAAN!

        FB kunnialliset on kyllä SUOMEN SYÖPÄ JA KUPPA JOIDEN HOITAMINEN MAKSAA BILJOONIA!

        Saahan heitä KUNNIOITTAA JA VANKILASSA PYÖRIÄ LOPUN IKÄÄNSÄ KUNNIAN LOUKKAUS VANKINA JA ODOTELLA KOSKAHAN NE SOME KUNNIALLISET OVAT KAIKKI PÄÄSSEET TÖIHIN!

        Nössykkä KONSTA ARVELIN KOVANA ÄIJÄNÄ EI MUUTA OSAA NIIN VITTUILEE POLIISIEN EDUSTAJANA MINULLE HOLOLLE, KOSKA MIEHET VETELIS HÄNTÄ TURPAAN JOS HÄN SAMALLA TAVALLA VITTUILIS HEILLE!

        Arvelin on mies joka näyttää 20vuotiaalta ilman viiksiä ja häntä harmittaa, koska hän ei pääse sinne Susanna Penttilän BÄNG-BUSSIIN!

        Kyllä se Konsta Arvelin voi haastaa minut HOLOT HÄNEN KUNNIAN LOUKKAUKSESTA KÄRÄJILLE SUOMI24 KIRJOITUKSISTA!
        Kyllä minä KUNNIATON HOLO SUOMI 100 vuotta VANHEMPANA PANOSTAJANA ILOISIN MIELIN ANNAN KUNNIAA JOTEN TERVETULOA IVALOON JA MUISTA KANSSA, ETTÄ TEET ITSESTÄSI SUPER KUNNIALLISEN, KOSKA MINÄ KUNNIATON HOLO OLEN JO TOTTUNUT OLEMAAN SUOMEN PASKIN IHMINEN!

        Parempi, että Suomen alkuperäiskansana eli SUOMALAISENA TURJAKE NAISENA SEKÄ ÄITINÄ NÖYRRYN PEDOFIILIEN, RAISKAAJIEN, RYÖSTÄJIEN SEKÄ MURHAAJIEN EDESSÄ NIIN FB KUNNIALLISTEN EI TARVI OLLA YHTEISKUNNAN POHJASAKKAA VAAN MINÄ OLEN!

        Minähän olin vielä YH-ÄITIKIN jossain vaiheessa elämää!

        Lisään vielä tähän sinulle KONSTA ARVELIN, että laita siihen RIKOSILMOITUKSEEN myös, että minä aiheutin pahennusta äsken eli 19.6.2026 noin kello 12.30-13.30 ja menen jatkamaan, kun saan BENSAA lisää!

        Minä Holo tietenkin leikkaan nurmikkoa ja minulla on FB:stä voittama KUOLIAAKSI NAURATTAJIEN T-PAITA PÄÄLLÄ ja kuva vähän kärsinyt, mutta onhan tämä jo yli 10vuotta ollut jo käytössä joten kuvahan luonnollisesti kuluu käytössä!

        Minulla on jalassa TOKMANNIN 3 euron mustat SORTSIT vaikka olisin kyllä saanut ne 10euron KUKKA SORTSIT, mutta en halunnut niitä!

        Tietenkin plussana päälle PORNON VIHREÄT LATEKSI HAI SIE SAAPPAAT!

        En jaksanut laittaa hiuksia niin laitoin vain klipsillä hiukset kiinni, koska MIEHENI HOLO tykkää siitä, kun HÄNEN OMALLA VAIMOLLA ON TODELLA PERSOONALLINEN KOTI-LOOKKI JA EI MEIDÄN KOTIPIHA OLE MIKÄÄN JULKINEN PIHA VAAN KYSEESSÄ ON YKSITYISALUE!

        Se on TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS JO KATSOA MINUA KUNNIATONTA HOLOA, mutta FB KUNNIALLISILLA KÖYHILLÄ TULEE ITKU KOSKA EI HEILLÄ OLE VARA MAKSAA KORVAUKSIA!

        Joka kerta on ollut noin 10 asiakasta ainakin kaupassa, kun minä olen käynyt.
        Joka kerta he ovat jääneet noin 400 000euroa velkaa!

        Tuo on syy miksi minä kunniaton Holo olen pyrkinyt käymään VAIN KERRAN KUUKAUDESSA KAUPASSA, koska se on kunnian loukkaus KATSOA MINUA, mutta EI MINUA VOI PAKOTTAA OLEMAAN KOTONA 4 SEINÄN SISÄLLÄ ERISTYKSESSÄ!


      • Anonyymi00006

        Nyt Konsta Arvelin olen saanut ruohon leikattua loppuun.
        2 naapuria lähti evakkoon ja MOLEMMAT oli miehiä ja heillä oli BÄNG FARMARI-AUTOT!
        Demarin vuokra-asuntoon tulivat BÄNG-BUSSILLA ainakin isä ja poika en nähny äitiä, mutta minä yritän kattoa, että oliko äiti tai NAINEN myös BÄNG-BUSSISSA!

        2 isoa kolausta kuulu niin ENSIMMÄINEN oli sen kuolleen koiran VESIKUPPI! Just sen minkä joku vei BÄNG-BUSSILLA sinne Lagerin BÄNG-HOTELLIIN josta annettiin TAPPO-TUOMIO KAIKILLE KYLÄN KOIRILLE, koska YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN KUULUU TOIMIA NIIN!
        Ei ollut MINUN KUNNIATTOMAN HOLON KOIRA!

        Toinen kolaus oli kivi jonka nostin PUUHUN!

        Demari talon vuokralainen oli KÄRTYSEN NÄKÖINEN MIES.
        Mie ensin katoin, että oli MIEHENI HOLO joka MUSTASUKKASENA TULI TUOHON NAAPURIIN KYTTÄÄMÄÄN MINUA!
        Saattohan se tietenkin olla, ku oli niin HAMPPARIN NÄKÖNEN kunnon SUOMALAINEN TURJAKE MIES, mutta oli varmaan tämä uusi KESÄINEN ASU!

        Tietenkin katoin peilistä, että TURSUAAKO VARMASTI LÄSKIT, kun minä lähden OMAN MIEHENI HOLON KUNNIATTOMANA VAIMONA EDUSTAMAAN MEITÄ TUOHON PIHALLE!

        USKON, ETTÄ ONNISTUIN 1000% VARMUUDELLA OLEMAAN KUNNON TÖRKY KUNNIATON JA VELJENI OLI SENTÄÄN AVUSTAJANA,
        Minun vanhemmat SPONSSAVIT SORTSIT VAI ONKO NÄMÄ SHORTTIS, mutta nämä saattaa kyllä olla oikeesti myös VANHOJEN MUMMOJEN LAHKEELLISET ALUSHOUSUT, mutta minulla on omat näiden alla!

        Ehkä siellä KUNNIA KÄRÄJILLÄ SAADAAN SEKIN ASIA SELVITETTYÄ, että OLIKO MINULLA KUNNIATTOMALLA HOLOLLA :
        1. Sortsit/Shortsit
        2. Pitkä lahkeiset naisten ALUSHOUSUT
        Jalassa, kun perjantaina 19.6.2026 kello noin 12.30- 16.00 pyörin tuossa pihalla PORNON VIHREISSÄ LATEKSI HAI SIE SAAPPAISSA!


      • Anonyymi00009

        Konsta Arvelin äiti oli muka jättänyt lapsetkin isälleen, kun hän oli muka lähtenyt UUDEN KÖRMYNSÄ mukaan!

        Mieheni Holo lähti minun perään, koska en minä jättänyt lapsiani vaan lapset otettiin pois.
        Syy oli varmaan se, että me oltais mieheni Holon kanssa PERUSTAA OMA PERHE ja isät olisivat hoitaneet omat lapsensa!

        Lapset eivät suostuneet niin minä päätin, että ehkä on taas parempi, että MINÄ LÄHDEN TAAS!

        Ei isät heitä hoitaneet vaan minun äitini ja nuoremmat 2 ovat itse huolehtineet itsestään!


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Konsta Arvelin äiti oli muka jättänyt lapsetkin isälleen, kun hän oli muka lähtenyt UUDEN KÖRMYNSÄ mukaan!

        Mieheni Holo lähti minun perään, koska en minä jättänyt lapsiani vaan lapset otettiin pois.
        Syy oli varmaan se, että me oltais mieheni Holon kanssa PERUSTAA OMA PERHE ja isät olisivat hoitaneet omat lapsensa!

        Lapset eivät suostuneet niin minä päätin, että ehkä on taas parempi, että MINÄ LÄHDEN TAAS!

        Ei isät heitä hoitaneet vaan minun äitini ja nuoremmat 2 ovat itse huolehtineet itsestään!

        Toinen minun näistä nuoremmista lapsista oli paikalla, kun minua lähdettiin viemään vankilaan.

        Vanhempi konstaapeli Titta Rasmus ei suostunut edes POLIISINA TULEMAAN SISÄLLE JA KERTOMAAN MINUN LAPSELLENI, VANHEMMILLENI SEKÄ MIEHELLENI SYYTÄ MIKSI MINUT ON PIDÄTETTY, MITÄ MINÄ OLEN TEHNYT JA MIKSI MINUN PITÄÄ MENNÄ FB:N KÄYTTÄJÄNÄ MENNÄ VANKILAAN VAIKKA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN HÄN SEKÄ KAIKKI TOISET FB KÄYTTÄJÄT OVAT YHTÄ SYYLLISIÄ!

        Vanha sanonta on, että PORUKASSA TYHMYYS TIIVISTYY!

        Konsta Arvelin alkaa vaan TÖIHIN, mutta minä olen edelleen SUOMEN ALKUPERÄISKANSAA ELI SUOMALAINEN TURJAKE NAINEN JA KAIKISTA KAUNEINKIN!
        Olen UNIVERSIUMIN KAUNEINTA NAISTAKIN KAUNIIMPI, KOSKA OLEN YKSIN SUOMALAINEN KAUNIS TURJAKE NAINEN JA MIEHENI ON KOMEIN!


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Toinen minun näistä nuoremmista lapsista oli paikalla, kun minua lähdettiin viemään vankilaan.

        Vanhempi konstaapeli Titta Rasmus ei suostunut edes POLIISINA TULEMAAN SISÄLLE JA KERTOMAAN MINUN LAPSELLENI, VANHEMMILLENI SEKÄ MIEHELLENI SYYTÄ MIKSI MINUT ON PIDÄTETTY, MITÄ MINÄ OLEN TEHNYT JA MIKSI MINUN PITÄÄ MENNÄ FB:N KÄYTTÄJÄNÄ MENNÄ VANKILAAN VAIKKA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN HÄN SEKÄ KAIKKI TOISET FB KÄYTTÄJÄT OVAT YHTÄ SYYLLISIÄ!

        Vanha sanonta on, että PORUKASSA TYHMYYS TIIVISTYY!

        Konsta Arvelin alkaa vaan TÖIHIN, mutta minä olen edelleen SUOMEN ALKUPERÄISKANSAA ELI SUOMALAINEN TURJAKE NAINEN JA KAIKISTA KAUNEINKIN!
        Olen UNIVERSIUMIN KAUNEINTA NAISTAKIN KAUNIIMPI, KOSKA OLEN YKSIN SUOMALAINEN KAUNIS TURJAKE NAINEN JA MIEHENI ON KOMEIN!

        Vai meinaako Konsta Arveliini, että minä asun lopu ikääni VANHEMPIENI NURKISSA TYÖTTÖMÄNÄ?

        Äitis on HUORA joten voit puolustaa häntäkin ja MINÄ HOLO KYLLÄ ANNAN KUNNIAA TUOLLAISILLE ÄIDEILLE JA ISILLE JOTKA OVAT KUNNIALLISIA HUORIA JA HEIDÄN LAPSET OVAT KUNNIALLISIA ÄPÄRIÄ!

        Kyllä tässä on niin paljon kunnioiden loukkausta tullut, että VANKILASTA SAA AINAKIN KÄMPÄN JA PÄÄSEN ERISTYSSELLIIN!
        Ei minua voi laittaa toisten vankien kanssa samalla osastolle, koska se ei ole mikään rangaistus vaan se on ILOTALO jossa vartijoiden kanssa saa pitää hauskaa!

        Minä saan sentään itse päättä kuka on minun VARTIJA!
        Minähän sentään olen alkanut kävelemään ja saan KÄVELYMATTONI vankilaan jos haluan!

        Kyllä se sinne POLIISI-AUTOON mahtuu, koska minä saan käydä KOTONA ENSIN HAKEMASSA VAATTEITA SEKÄ MUUTA MITÄ VANKILASSA TARVIN!


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Vai meinaako Konsta Arveliini, että minä asun lopu ikääni VANHEMPIENI NURKISSA TYÖTTÖMÄNÄ?

        Äitis on HUORA joten voit puolustaa häntäkin ja MINÄ HOLO KYLLÄ ANNAN KUNNIAA TUOLLAISILLE ÄIDEILLE JA ISILLE JOTKA OVAT KUNNIALLISIA HUORIA JA HEIDÄN LAPSET OVAT KUNNIALLISIA ÄPÄRIÄ!

        Kyllä tässä on niin paljon kunnioiden loukkausta tullut, että VANKILASTA SAA AINAKIN KÄMPÄN JA PÄÄSEN ERISTYSSELLIIN!
        Ei minua voi laittaa toisten vankien kanssa samalla osastolle, koska se ei ole mikään rangaistus vaan se on ILOTALO jossa vartijoiden kanssa saa pitää hauskaa!

        Minä saan sentään itse päättä kuka on minun VARTIJA!
        Minähän sentään olen alkanut kävelemään ja saan KÄVELYMATTONI vankilaan jos haluan!

        Kyllä se sinne POLIISI-AUTOON mahtuu, koska minä saan käydä KOTONA ENSIN HAKEMASSA VAATTEITA SEKÄ MUUTA MITÄ VANKILASSA TARVIN!

        Näin muuten taas, että vilahti teksti ” LISÄ LAITETTA EI TUETA.”
        Joten painoin sitä ” OK” kohtaa niin se katos!

        Konsta Arvelinko on sitä mieltä, että HÄN SUOJELEE VIELÄ KUNNIATONTA HOLOA EIKÄ EDES POLIISI TARKASTAJANA NÄE TARPEELLISEKSI VAATIA KUNNIOITUSTA!

        HÄNESTÄ VIELÄ LUKEE NÄIN ” Poliisitarkastaja Konsta Arvelin työskentelee Poliisihallituksessa operatiivisena lakimiehenä. Hänen tehtäviinsä kuuluvat poliisitoiminnan oikeudellisten asioiden lisäksi poliisin virka-aputoiminnan ohjaaminen. ”

        Mies on noin KORKEASSA VIRASSA JA EI YMMÄRRÄ, että HÄN EDUSTAA SENTÄÄN SUOMEN POLIISEJA JA HÄN TEKEE KAIKISTA POLIISEISTA SEKÄ RAJAVARTIJOISTA TYÖTTÖMIÄ!

        Koko SUOMEN TURVALLISUUS ON VAARASSA JA SUOMESTA KATOAA RAJATKIN KOKONAAN!

        Oliko KONSTA ARVELININ URALLA NOUSUN TARKOITUS LIITTÄÄ SUOMI TAKAISIN VENÄJÄÄN!?

        Nyt kyllä helevetin KURITON PENIKKA ALAT TÖIHIN!
        Arveliinin pojat olis kyllä pitänyt ottaa HUOSTAAN KAIKKI, kun heidän vanhemmat erosivat!
        Inarin kunnan SUOJATTEJA oikein ja opetettu toimimaan SUOMEN VALTIOTA VASTAAN!

        Kyllä minä menen VANKILAAN, koska minä EN TUOLLAISIA IHMISIÄ KUNNIOITA, mutta KUNNIAA KYLLÄ ANNAN!


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Näin muuten taas, että vilahti teksti ” LISÄ LAITETTA EI TUETA.”
        Joten painoin sitä ” OK” kohtaa niin se katos!

        Konsta Arvelinko on sitä mieltä, että HÄN SUOJELEE VIELÄ KUNNIATONTA HOLOA EIKÄ EDES POLIISI TARKASTAJANA NÄE TARPEELLISEKSI VAATIA KUNNIOITUSTA!

        HÄNESTÄ VIELÄ LUKEE NÄIN ” Poliisitarkastaja Konsta Arvelin työskentelee Poliisihallituksessa operatiivisena lakimiehenä. Hänen tehtäviinsä kuuluvat poliisitoiminnan oikeudellisten asioiden lisäksi poliisin virka-aputoiminnan ohjaaminen. ”

        Mies on noin KORKEASSA VIRASSA JA EI YMMÄRRÄ, että HÄN EDUSTAA SENTÄÄN SUOMEN POLIISEJA JA HÄN TEKEE KAIKISTA POLIISEISTA SEKÄ RAJAVARTIJOISTA TYÖTTÖMIÄ!

        Koko SUOMEN TURVALLISUUS ON VAARASSA JA SUOMESTA KATOAA RAJATKIN KOKONAAN!

        Oliko KONSTA ARVELININ URALLA NOUSUN TARKOITUS LIITTÄÄ SUOMI TAKAISIN VENÄJÄÄN!?

        Nyt kyllä helevetin KURITON PENIKKA ALAT TÖIHIN!
        Arveliinin pojat olis kyllä pitänyt ottaa HUOSTAAN KAIKKI, kun heidän vanhemmat erosivat!
        Inarin kunnan SUOJATTEJA oikein ja opetettu toimimaan SUOMEN VALTIOTA VASTAAN!

        Kyllä minä menen VANKILAAN, koska minä EN TUOLLAISIA IHMISIÄ KUNNIOITA, mutta KUNNIAA KYLLÄ ANNAN!

        Konsta Arvelin sen verran vielä, että FB kunnialliset alkoholistit ovat sentään sinun kavereita ei minun.

        Lauri Petteri Kiviniemi tais olla sinun KOULUKAVERIKIN ja hän vain tappoi koska hänen kaverinsa EI SUOSTUNUT olemaan KOTONAAN!

        Kyllähän tuon huomaa, että koulukaverit pitää toistensa puolia niin, kuin TYÖKAVERITKIN!


      • Anonyymi00015

        Konsta Arvelin niin KYLLÄ MINÄ JOUDUIN niitä PALKKOJA PESULASSA LASKEMAAN SEKÄ MAKSAMAAN VAIKKA MINÄ SANOIN MONESTI, että : Näille ei kuulu LAIN MUKAAN MAKSAA PALKKAA, koska TUNTILAPUTKIN ON SEN NÄKÖISIÄ NIIN, kuin 3 vuotiaat LAPSET OLIS KIRJOITTANEET!

        Minä olisin sentään saanut joka LAPUSTA 5000 euroa kunnian loukkaus korvauksia ja KAIKKI OLIS JÄÄNEET VELKAA MINULLE joka kuukausi!


      • Anonyymi00017

        Konsta Arvelin hoidat kanssa ITSE ja ET TEETÄ TÖITÄS TAAS TOISILLE niin, kuin SINULLA ON TAPANA TYÖNANTAJASI, TYÖKAVEREIDEN SEKÄ KAVEREIDESI EDUSTAJANA!

        Minä kunniaton PASKA HOLO KYLLÄ ARVOSTAN SEKÄ KUNNIOITAN, kun KERRANKIN ANNAT KUNNIAA SEKÄ ARVOSTUSTA KAIKILLE KAVEREILLESI!

        Minä sovin OMAN MIEHENI HOLON KANSSA, että MINÄ KUNNIOITAN HÄNTÄ JA LOUKKAAN SINUN SEKÄ KAVEREIDESI KUNNIAA!


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Konsta Arvelin hoidat kanssa ITSE ja ET TEETÄ TÖITÄS TAAS TOISILLE niin, kuin SINULLA ON TAPANA TYÖNANTAJASI, TYÖKAVEREIDEN SEKÄ KAVEREIDESI EDUSTAJANA!

        Minä kunniaton PASKA HOLO KYLLÄ ARVOSTAN SEKÄ KUNNIOITAN, kun KERRANKIN ANNAT KUNNIAA SEKÄ ARVOSTUSTA KAIKILLE KAVEREILLESI!

        Minä sovin OMAN MIEHENI HOLON KANSSA, että MINÄ KUNNIOITAN HÄNTÄ JA LOUKKAAN SINUN SEKÄ KAVEREIDESI KUNNIAA!

        Konsta Arvelin ajattele miten REILU minä sentään olen sinun entisenä ESIMIEHENÄ, PALKANLASKIJANA SEKÄ VIELÄ PALKAN MAKSAJANA!

        Minä olen sentään SUOMI 100 VUOTTA VANHEMPI PANOSTAJA JOKA SENTÄÄN ANNAN SUOSIOLLA SINULLE SEKÄ SINUN KAIKILLE KAVEREILLE KUNNIAA JA MINUA EDES HAITTAA VAIKKA HE OVAT RIKOLLISIA TAI VENÄLÄISIÄ EIKÄ HAITTAA EDES VAIKKA HE OVAT PAKOLAISIA JOTKA OVAT JÄTTÄNEET PERHEENSÄ , SUKUNSA JA KAVERINSA TAPETTAVAKSI OMAAN KOTIMAAHAN.

        Minä ja mieheni halutaan vain ANTAA KUNNIAA, koska meillä ei ole mitään muuta ANNETTAVAA!

        Joten Konsta Arvelin olisit edes KERRAN MIES!

        Kyllä minustakin olis niin mukava tavata entinen alainen näiden vuosien jälkeen ja OIKEIN HIENO VIRKAPUKU PÄÄLLÄ SEKÄ LAKKI PÄÄSSÄ niin minä näen, että HALUANKO MINÄ MIEHENI HOLON YLENEVÄN URALLAAN VAI LOPETTAVAN URAN SEKÄ ALKAVAN ELÄMÄNI AL BANDYKSI NIIN MINÄ VOIN OLLA HÄNEN PEGGY!
        AL BANDY OLI SENTÄÄN KENKÄKAUPPIAS…


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Konsta Arvelin ajattele miten REILU minä sentään olen sinun entisenä ESIMIEHENÄ, PALKANLASKIJANA SEKÄ VIELÄ PALKAN MAKSAJANA!

        Minä olen sentään SUOMI 100 VUOTTA VANHEMPI PANOSTAJA JOKA SENTÄÄN ANNAN SUOSIOLLA SINULLE SEKÄ SINUN KAIKILLE KAVEREILLE KUNNIAA JA MINUA EDES HAITTAA VAIKKA HE OVAT RIKOLLISIA TAI VENÄLÄISIÄ EIKÄ HAITTAA EDES VAIKKA HE OVAT PAKOLAISIA JOTKA OVAT JÄTTÄNEET PERHEENSÄ , SUKUNSA JA KAVERINSA TAPETTAVAKSI OMAAN KOTIMAAHAN.

        Minä ja mieheni halutaan vain ANTAA KUNNIAA, koska meillä ei ole mitään muuta ANNETTAVAA!

        Joten Konsta Arvelin olisit edes KERRAN MIES!

        Kyllä minustakin olis niin mukava tavata entinen alainen näiden vuosien jälkeen ja OIKEIN HIENO VIRKAPUKU PÄÄLLÄ SEKÄ LAKKI PÄÄSSÄ niin minä näen, että HALUANKO MINÄ MIEHENI HOLON YLENEVÄN URALLAAN VAI LOPETTAVAN URAN SEKÄ ALKAVAN ELÄMÄNI AL BANDYKSI NIIN MINÄ VOIN OLLA HÄNEN PEGGY!
        AL BANDY OLI SENTÄÄN KENKÄKAUPPIAS…

        Konsta Arvelin sinun täytyy myös ajatella Presidentti Stubbia joka edustaa suomalaisia MIEHIÄ sekä hänen vaimoaan joka edustaa kaikkia suomalaisia naisia jotka ovat kaikki yhdenvertaisuuslain mukaan venäläisiä!

        Minä kunniaton Holo en ole, koska minä jäin yksin suomalaiseksi turjake naiseksi ja mieheni omaksi vaimoksi.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe