Miten nainen reagoi markkinoilla miehen kanssa, kun on ensitreffeillä ja mies sanoo, että mennäänpäs lakritsikojulle.
Sitten ollaan lakritsikojulla ja mies ostaa 50 metrilakua ja sen jälkeen mies laittaa metrilakuvyyhdin naisen kaulalle.
Ilahtuuko nainen miehen eleestä ja ostoksesta vai miten nainen reagoi?
Metrilakua
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Nainen vetää Turkkilaisesta olkikorista esiin puolitoista metrisen pythonin ja asettelee sen nätisti miehen kaulalle. Samalla nainen syö tyytyväisenä metrilakua omalta kaulaltaan. Mitä mies tekee? Voih, mitä hän tekee?
- Anonyymi00002UUSI
Mies nielaisee käärmeen todeten, nam, maukas aamupala
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mies nielaisee käärmeen todeten, nam, maukas aamupala
😅👍
Raaka kärmes ei oikein oo luonasteellinen semmosena. Kyl se ensteks pitäis suolistaa ja si keittää tai paistaa. Sillei ne kuulemmä tekee Kiinassaki. Huva lisuke on hourutettu riisi ja aasialaistyyppinen kastike. Niettä bon appétit!
Mulleiois mitään kärmellounasta vastaan, mut Suomessa kärmettä ei saa tarjota ihmisille, niet emmääkään oo sitä koskaan aterioinu.- Anonyymi00004UUSI
Ankerias voisi näytellä käärmettä?
En ole maistanut muistaakseni. Eikö pätkä mustaa makkaraa muistuta pätkää ankeriasta?
Vilma - Anonyymi00005UUSI
Tuota ei kyllä tulis syötyä 😄
Itsellä ei käärmeitä vastaan muuten mitään ole. Kaksi kyytä olen lenkkitien varressa tälle keväälle tavannut. Olivat asfaltilla lämmittelemässä. Olin vähällä astua päälle. Hieno sahalaitakuvio oli molemmilla. Upea eläin, kunnioitettavan etäisyyden päästä voi ihastella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241468
- 231129
- 1131031
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus314828- 42730
- 59667
- 45653
Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on278648- 63605
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym38565