Olen kyllästynyt olemaan pieni ja heikko, niin suunnittelen anabolisia steroideja. Tiedän haittavaikutukset, mut onko mitään väliä jos yksin oon kuten tähänkin asti..
190cm ja 75kg
20
70
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oisko punttis ja piffien syöminen sitten kuitenkin parempi vaihtoehto?
- Anonyymi00004
En pysty syömään tarpeeksi.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
En pysty syömään tarpeeksi.
Nopea aineenvaihdunta, olet siis hyvin nuori. Nou worries, ongelmasi ratkeaa itsestään. Tulet kaipaamaan aikoja, kun ongelma oli se että ei pystynyt syömään tarpeeksi, sen sijaan että pitää välttää syömistä liikaa.
Jätä ne steroidit kuitenkin pois, surkastutat kiveksesi siinä leikissä ja kadut myöhemmin. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Nopea aineenvaihdunta, olet siis hyvin nuori. Nou worries, ongelmasi ratkeaa itsestään. Tulet kaipaamaan aikoja, kun ongelma oli se että ei pystynyt syömään tarpeeksi, sen sijaan että pitää välttää syömistä liikaa.
Jätä ne steroidit kuitenkin pois, surkastutat kiveksesi siinä leikissä ja kadut myöhemmin.Joku päivä ratkeaa toivottavasti. Kivekset muutenkin käyttämättömänä olleet jo koko elämän, niin mitä niillä tekee. Kyllä maailmassa miehiä riittää naisille.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Joku päivä ratkeaa toivottavasti. Kivekset muutenkin käyttämättömänä olleet jo koko elämän, niin mitä niillä tekee. Kyllä maailmassa miehiä riittää naisille.
Jaa, nyt ymmärsin tilanteesi. Mutta jätä steroidit kuitenkin, alkuperäisen ongelmasi ratkaisee aika. Jos se nyt on edes ongelma muualla kuin oman pääsi sisällä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jaa, nyt ymmärsin tilanteesi. Mutta jätä steroidit kuitenkin, alkuperäisen ongelmasi ratkaisee aika. Jos se nyt on edes ongelma muualla kuin oman pääsi sisällä.
No ei tämä leuka tunnu paranevan. Ei ikinä.
- Anonyymi00002
Syö ruokaa!
- Anonyymi00005
En pysty
- Anonyymi00003
Kasvuhormoni voisi tulla kyseeseen..
- Anonyymi00006
Ulkomailta katselin tuotteita. Injektio vissiin tehokkain.
- Anonyymi00019
You do you cowboy, can’t get any worse i mean
- Anonyymi00011
Steroidit aiheuttaa sydänlihaksen liikakasvua.
- Anonyymi00012
Sekä sileän lihaksen eli suolisto voi kasvaa.
- Anonyymi00013
Kaloreita saa lisättyä helposti vaikkapa puuroon ruoka öljyllä.
- Anonyymi00014
Aivokapasiteettini ei riitä puuron laittoon.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Aivokapasiteettini ei riitä puuron laittoon.
Kannattaisko ensi laittaa se elämän hallinta kuntoon. Lihasten kasvattamisessa ei ole helppoa tietä. Menee vuosia. Se vaatii määrätietoisuutta ja sitoutumista.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kannattaisko ensi laittaa se elämän hallinta kuntoon. Lihasten kasvattamisessa ei ole helppoa tietä. Menee vuosia. Se vaatii määrätietoisuutta ja sitoutumista.
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Jos et jaksa edes puuroa laittaa miten jaksat salille mennä? 🤦♂️
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jos et jaksa edes puuroa laittaa miten jaksat salille mennä? 🤦♂️
En minä käy salilla. Jotain pöllejä joskus pyörittelen pihalla.
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
No jo sitä kiinnostaa jopa aloittajaäijän monologi raudan nostamisesta ja ravinteista ym. Tämän moskan seastako tällä kertaa etsit naisen sanaa mimbo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2332000- 841218
- 891034
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1131032J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 120809
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa94773- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante123700- 23691