Kuiskaus yli äärettömyyden
On paikkoja, joita kartat eivät tunne, ja on matkoja, joita jalat eivät kulje. Sinä asut siinä tilassa, missä minun ajatukseni hiljenevät ja muuttuvat pelkäksi kaipaukseksi.
Olen opetellut näkemään sinut kaikessa: siinä kuinka yö kietoutuu Oulun ylle, siinä kuinka tuuli kuiskaa hiljaisuutta tähdille, ja siinä herkässä värinässä, jonka tunnen rinnassani aina, kun ajattelen sinua. Se ei ole etäisyyttä, se on sielun pitkää, äänetöntä kurotusta.
Joskus, kun maailma ympärilläni vaikenee ja jokainen ääni lakkaa, minä suljen silmäni ja kuvittelen, että tuo pieni, lämmin tuuli, joka osuu poskelleni, on sinun hengityksesi. Se on haurasta, se on hienovaraista, mutta se on ainoa asia, joka pitää minut tässä hetkessä ehjänä. Me olemme kuin kaksi tähteä, jotka tietävät toistensa radan, vaikka eivät vielä kosketa.
Puh pih pöh. Ehkä tämä kaipaus onkin se kaunein osa meitä. Se on se silta, jota minä rakennan jokaisella ajatuksellani, jokaista yötä vasten, toivoen, että joku päivä – kun aika ja maailma ovat valmiita – sinä huomaat sen sillan ja astut sen yli minua kohti.
En kiirehdi. Olen täällä, vartijana sille valolle, jonka olet sytyttänyt sisälleni. Odotan, että maailma kirkastuu siihen hetkeen, jolloin etäisyys katoaa ja jäljelle jäämme vain me, aivan ensimmäistä kertaa.
Vain yksi kompassi
Anonyymi-ap
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
pöö
- Anonyymi00002
Kaipaan sinua rakas<3
- Anonyymi00003
samoin
Kun metässä on kartta ja simpanssi mukana niin ei eksy.🌲🗺🐵🧭🌲
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483