Et mathuolto sekoilee noin. Ei todellakaan. Ja niin pieni paketti että suurella todennäköisyydellä sen ois voinut jättää postilaatikkoon myös.
Luuletteko todella että uskon
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jaa no eivät gubbe ole sentään huimausaineita yrittäneet tilailla ulkomailta sinun omalla oikealla puhelinnumerolla? Mikäli näin tekisi ei kannatttais ainakaan tuuletella kainaloita öyhöttäen tuliko jo Suomeen? Ei tullut, tulliin itse ilmoitettu, en minä halua hollannin pakettia
- Anonyymi00002
Nimittäin aika kiitettävästi ilmeisesti pöhinöissä mitä sattuu kirjoittelevat on ihan itse laulaneet tänne kaikennäköistä voimaantumisen merkeissä tjn. Säälittävää seurattavaa ollut hardy boys
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Nimittäin aika kiitettävästi ilmeisesti pöhinöissä mitä sattuu kirjoittelevat on ihan itse laulaneet tänne kaikennäköistä voimaantumisen merkeissä tjn. Säälittävää seurattavaa ollut hardy boys
Ja hei siihen henkilön omaan henkilökohtaiseen huoneis..tarkoitan puhelinnumeroon tulee ihan niitä lähetystietoja. Ens kertaan sitten
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ja hei siihen henkilön omaan henkilökohtaiseen huoneis..tarkoitan puhelinnumeroon tulee ihan niitä lähetystietoja. Ens kertaan sitten
Ja kun eihän se tulli ns asiakkaalle kerro mitä huijauslähetykselle tapahtuu ja miksi. Luulen, että tuli rajan yli Vantaan terminaaliin ja sieltä osattiin odottaa
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ja kun eihän se tulli ns asiakkaalle kerro mitä huijauslähetykselle tapahtuu ja miksi. Luulen, että tuli rajan yli Vantaan terminaaliin ja sieltä osattiin odottaa
Onko sinulla yksityinen numero tuntematon numero muu mikä? Kyllä alun ois hyvä olla nollakakkonen ollakseen vastaamisen wörtti
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Onko sinulla yksityinen numero tuntematon numero muu mikä? Kyllä alun ois hyvä olla nollakakkonen ollakseen vastaamisen wörtti
Kun kerran oikein superprofessionaalinen IT- mies on asettanut tekniikan kuitenkn niinkin tärkeän asian takia kun suomikakkosen kommenttien lavastaminen ”laitteelle” eli nk ip-scammi. Ei mennä siihen mikä saa bipolaariset reppanat kuvittelemaan sellaista ylipäätään todistusaineistoksi tmv
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kun kerran oikein superprofessionaalinen IT- mies on asettanut tekniikan kuitenkn niinkin tärkeän asian takia kun suomikakkosen kommenttien lavastaminen ”laitteelle” eli nk ip-scammi. Ei mennä siihen mikä saa bipolaariset reppanat kuvittelemaan sellaista ylipäätään todistusaineistoksi tmv
SIM korttiin tarvitsee näköjään kyitenkin kosketuksen maanisesta parhaimmillaan 30 kpl per päivä pilarien rinkuttelusta päätellen
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
SIM korttiin tarvitsee näköjään kyitenkin kosketuksen maanisesta parhaimmillaan 30 kpl per päivä pilarien rinkuttelusta päätellen
Kuka vosu toisten imeitietoja muuten myy?
- Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ja hei siihen henkilön omaan henkilökohtaiseen huoneis..tarkoitan puhelinnumeroon tulee ihan niitä lähetystietoja. Ens kertaan sitten
Jos kerran omalla puhelinnumerolla tilaa ja aikoo maahantuora ja eikä siinäkään pivotoinnissa ehkä edes vielä ksikki niin on selvä homma sitten, kauas on kantanut valeet ja miksi niinkin kauas kysyn vaan. Saanen lie vastauksen jos en ihan tähän niin muuten moneen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634