Luuletteko todella että uskon

Anonyymi-ap

Et mathuolto sekoilee noin. Ei todellakaan. Ja niin pieni paketti että suurella todennäköisyydellä sen ois voinut jättää postilaatikkoon myös.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Jaa no eivät gubbe ole sentään huimausaineita yrittäneet tilailla ulkomailta sinun omalla oikealla puhelinnumerolla? Mikäli näin tekisi ei kannatttais ainakaan tuuletella kainaloita öyhöttäen tuliko jo Suomeen? Ei tullut, tulliin itse ilmoitettu, en minä halua hollannin pakettia

      • Anonyymi00002

        Nimittäin aika kiitettävästi ilmeisesti pöhinöissä mitä sattuu kirjoittelevat on ihan itse laulaneet tänne kaikennäköistä voimaantumisen merkeissä tjn. Säälittävää seurattavaa ollut hardy boys


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Nimittäin aika kiitettävästi ilmeisesti pöhinöissä mitä sattuu kirjoittelevat on ihan itse laulaneet tänne kaikennäköistä voimaantumisen merkeissä tjn. Säälittävää seurattavaa ollut hardy boys

        Ja hei siihen henkilön omaan henkilökohtaiseen huoneis..tarkoitan puhelinnumeroon tulee ihan niitä lähetystietoja. Ens kertaan sitten


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Ja hei siihen henkilön omaan henkilökohtaiseen huoneis..tarkoitan puhelinnumeroon tulee ihan niitä lähetystietoja. Ens kertaan sitten

        Ja kun eihän se tulli ns asiakkaalle kerro mitä huijauslähetykselle tapahtuu ja miksi. Luulen, että tuli rajan yli Vantaan terminaaliin ja sieltä osattiin odottaa


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Ja kun eihän se tulli ns asiakkaalle kerro mitä huijauslähetykselle tapahtuu ja miksi. Luulen, että tuli rajan yli Vantaan terminaaliin ja sieltä osattiin odottaa

        Onko sinulla yksityinen numero tuntematon numero muu mikä? Kyllä alun ois hyvä olla nollakakkonen ollakseen vastaamisen wörtti


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Onko sinulla yksityinen numero tuntematon numero muu mikä? Kyllä alun ois hyvä olla nollakakkonen ollakseen vastaamisen wörtti

        Kun kerran oikein superprofessionaalinen IT- mies on asettanut tekniikan kuitenkn niinkin tärkeän asian takia kun suomikakkosen kommenttien lavastaminen ”laitteelle” eli nk ip-scammi. Ei mennä siihen mikä saa bipolaariset reppanat kuvittelemaan sellaista ylipäätään todistusaineistoksi tmv


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Kun kerran oikein superprofessionaalinen IT- mies on asettanut tekniikan kuitenkn niinkin tärkeän asian takia kun suomikakkosen kommenttien lavastaminen ”laitteelle” eli nk ip-scammi. Ei mennä siihen mikä saa bipolaariset reppanat kuvittelemaan sellaista ylipäätään todistusaineistoksi tmv

        SIM korttiin tarvitsee näköjään kyitenkin kosketuksen maanisesta parhaimmillaan 30 kpl per päivä pilarien rinkuttelusta päätellen


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        SIM korttiin tarvitsee näköjään kyitenkin kosketuksen maanisesta parhaimmillaan 30 kpl per päivä pilarien rinkuttelusta päätellen

        Kuka vosu toisten imeitietoja muuten myy?


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Ja hei siihen henkilön omaan henkilökohtaiseen huoneis..tarkoitan puhelinnumeroon tulee ihan niitä lähetystietoja. Ens kertaan sitten

        Jos kerran omalla puhelinnumerolla tilaa ja aikoo maahantuora ja eikä siinäkään pivotoinnissa ehkä edes vielä ksikki niin on selvä homma sitten, kauas on kantanut valeet ja miksi niinkin kauas kysyn vaan. Saanen lie vastauksen jos en ihan tähän niin muuten moneen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe