Kinkypositiivisessa saunaillassa.
https://tapahtumat.pirha.fi/fi-FI/page/6a0db35c2a1c300007227eec?fbclid=IwdGRjcASl4OtjbGNrBKXg5WV4dG4DYWVtAjExAHNydGMGYXBwX2lkDDM1MDY4NTUzMTcyOAABHkI2Ok6iV9cW1Xgzj7377SU5FNpRK80WlxDcGxfI1E_OILmvIMJLO6VXtHF5_aem_5dj2_RBwomRJvDvVMvphHw
Penetratorsin jengi oli Pirhan ja Tampereen kaupungin
6
109
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Mitenkä jollain hyvinvointialueella on oikeus ilmoitella tommoisista tapahtumakalenterissaan
- Anonyymi00002
Oliko kivaa?
Järjestäjähän näytti oleva Rsykery
-keinovaginamies-Tällaista se just on, kun kirjoitin kaikin puolin asiallisen vastauksen mutta ylläpidon ahdasmieliset persujuntit poistivat sen sääntöjen vastaisena. Ne varmaan ajattelee kaikkea negatiivista mun separatistivalinnasta ja siitä että olen ollut yksin laivareissulla.
No yritetään uudestaan ja todetaan että oli kivaa aisurien vaimojen seurassa.bicky_royal kirjoitti:
Tällaista se just on, kun kirjoitin kaikin puolin asiallisen vastauksen mutta ylläpidon ahdasmieliset persujuntit poistivat sen sääntöjen vastaisena. Ne varmaan ajattelee kaikkea negatiivista mun separatistivalinnasta ja siitä että olen ollut yksin laivareissulla.
No yritetään uudestaan ja todetaan että oli kivaa aisurien vaimojen seurassa.Oli se komia näky kun saavuit paikalle oikein keulivalla Silveradolla 🙂🙂🙂 Lavalla olevista kaiuttimista raikasi Bomfunk MC's:n Freestyler ja joka nurkassa olevat Bilsteinin coilit tulee tarpeeseen kun karvainen arse nousee ja laskee ylös alas yön varjoissa🙂🙂🙂
Olit siis homostelemassa?
Mä en ollut siellä niinkään seksuaalivähemmistöjen edustajana vaan sukupuolivähemmistön. Mä kun olen kyborgi jonka penislihasvarrella kahvakuulat nousee ylös alas Impivaaran uimahallin salilla 😊😊😊
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1662646- 801127
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2371015- 121986
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä82858- 87707
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun104618Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50566- 38552
- 36508