Nyt on Suvannon tieasiat viimein oikealla tolalla. Vasemmiston suuri poika Janne Uusitalo on keksinyt keinon jolla Suvannon ja Kohkosen tiestä tehdään kunnan rahoilla bulevardi. Kunta hoitaa rahoituksen, teettää kunnon tien ja piki päälle. Kehtaa siinä Janne körötellä viitostielle ja Sodikseen.
Nevski Prospekt Suvanto Kokkonen
10
402
Vastaukset
- Anonyymi00002
Voi sitä sosialismin surullista aatetta. Kädet sina toisen taskussa. Voi Janne. Sosialismin aika oli jo eikä palaa. Kaivakaa vain kuvetta. Kuntaa ei kannata kusettaa.
- Anonyymi00003
Onko sulla kaira karahtanu kiviin ja pahasti? Mistä helestä tämmösiä katkeria kirjoittajia sikiää?? Lueppa oikeen itekkin mitä suollat tulemaan!
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Onko sulla kaira karahtanu kiviin ja pahasti? Mistä helestä tämmösiä katkeria kirjoittajia sikiää?? Lueppa oikeen itekkin mitä suollat tulemaan!
Nyt en ummarrra. Janne Uusitalo on rakennuslautakunnan puheenjohtaja. Katsoin juuri youtubesta hänen puhetta. Eikö nyt maanomistajat hoida metsäautotien kunnostuksen. Kokoa Uusitalo maanomistajat yhteen jos olet itse maanomistaja. Hoitakaa itse tienne. Ei siihen meidän kuntaa voi pakottaa. Turha yrittää sohua taas muita jotka ihan syyttömiä. Aloitus toki kuulosti hauskalta. Siinä
sosialisti saa siipeensä. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Nyt en ummarrra. Janne Uusitalo on rakennuslautakunnan puheenjohtaja. Katsoin juuri youtubesta hänen puhetta. Eikö nyt maanomistajat hoida metsäautotien kunnostuksen. Kokoa Uusitalo maanomistajat yhteen jos olet itse maanomistaja. Hoitakaa itse tienne. Ei siihen meidän kuntaa voi pakottaa. Turha yrittää sohua taas muita jotka ihan syyttömiä. Aloitus toki kuulosti hauskalta. Siinä
sosialisti saa siipeensä.Äläkä ajele yksityisteillä sitten !
- Anonyymi00004
Valtuustosta kajahtivat vanhat tutut sosialistien äänet.
- Anonyymi00007
Vasurilla on aina kädet yhteiskunnan taskussa.
- Anonyymi00008
Minun maalle ette valtatietä tee. Sano mitä sanot vasemmiston äijä Uusitalo mitä haluat. Älytön esitys. Vielä mies rakennuslautakunnan puheenjohtaja.
- Anonyymi00009
Sullako on oikeen maata??
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sullako on oikeen maata??
No, jänkäähän tuo suurimmaksi osaksi on, mutta maata se on tienvieren jänkäkin
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
No, jänkäähän tuo suurimmaksi osaksi on, mutta maata se on tienvieren jänkäkin
Sitten ymmärrän. Jänkälle on kallista tehdä tietä. Jovain kannattaa vastustaa ja ilkeillä mahdollisimman paljon. Hyvä mieli kertyy jängän omistajalle
Mutta hei jos kaivokset tulee,niin ne kyllä pilaa jänkäsi,joten ei huolta huomisesta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381