Nevski Prospekt Suvanto Kokkonen

Anonyymi-ap

Nyt on Suvannon tieasiat viimein oikealla tolalla. Vasemmiston suuri poika Janne Uusitalo on keksinyt keinon jolla Suvannon ja Kohkosen tiestä tehdään kunnan rahoilla bulevardi. Kunta hoitaa rahoituksen, teettää kunnon tien ja piki päälle. Kehtaa siinä Janne körötellä viitostielle ja Sodikseen.

10

402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Voi sitä sosialismin surullista aatetta. Kädet sina toisen taskussa. Voi Janne. Sosialismin aika oli jo eikä palaa. Kaivakaa vain kuvetta. Kuntaa ei kannata kusettaa.

• Anonyymi00003

Onko sulla kaira karahtanu kiviin ja pahasti? Mistä helestä tämmösiä katkeria kirjoittajia sikiää?? Lueppa oikeen itekkin mitä suollat tulemaan!

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Onko sulla kaira karahtanu kiviin ja pahasti? Mistä helestä tämmösiä katkeria kirjoittajia sikiää?? Lueppa oikeen itekkin mitä suollat tulemaan!

Nyt en ummarrra. Janne Uusitalo on rakennuslautakunnan puheenjohtaja. Katsoin juuri youtubesta hänen puhetta. Eikö nyt maanomistajat hoida metsäautotien kunnostuksen. Kokoa Uusitalo maanomistajat yhteen jos olet itse maanomistaja. Hoitakaa itse tienne. Ei siihen meidän kuntaa voi pakottaa. Turha yrittää sohua taas muita jotka ihan syyttömiä. Aloitus toki kuulosti hauskalta. Siinä
        sosialisti saa siipeensä.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Nyt en ummarrra. Janne Uusitalo on rakennuslautakunnan puheenjohtaja. Katsoin juuri youtubesta hänen puhetta. Eikö nyt maanomistajat hoida metsäautotien kunnostuksen. Kokoa Uusitalo maanomistajat yhteen jos olet itse maanomistaja. Hoitakaa itse tienne. Ei siihen meidän kuntaa voi pakottaa. Turha yrittää sohua taas muita jotka ihan syyttömiä. Aloitus toki kuulosti hauskalta. Siinä
        sosialisti saa siipeensä.

Äläkä ajele yksityisteillä sitten !

• Anonyymi00004

Valtuustosta kajahtivat vanhat tutut sosialistien äänet.

• Anonyymi00007

Vasurilla on aina kädet yhteiskunnan taskussa.

• Anonyymi00008

Minun maalle ette valtatietä tee. Sano mitä sanot vasemmiston äijä Uusitalo mitä haluat. Älytön esitys. Vielä mies rakennuslautakunnan puheenjohtaja.

• Anonyymi00009

Sullako on oikeen maata??

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Sullako on oikeen maata??

No, jänkäähän tuo suurimmaksi osaksi on, mutta maata se on tienvieren jänkäkin

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

No, jänkäähän tuo suurimmaksi osaksi on, mutta maata se on tienvieren jänkäkin

Sitten ymmärrän. Jänkälle on kallista tehdä tietä. Jovain kannattaa vastustaa ja ilkeillä mahdollisimman paljon. Hyvä mieli kertyy jängän omistajalle
        Mutta hei jos kaivokset tulee,niin ne kyllä pilaa jänkäsi,joten ei huolta huomisesta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe