Tappio Rydmanille

Anonyymi-ap

304

1057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Persut pettää kansan ja pettää hallituksenkin.

      • Anonyymi00090

        Ei Rydman noin vain luovuta.
        Antaas kattoo, miten lopulta käy?


      • Anonyymi00097
        Anonyymi00090 kirjoitti:

        Ei Rydman noin vain luovuta.
        Antaas kattoo, miten lopulta käy?

        Rydman aloitti tempauksellaan henkilökohtaisen vaalikampanjoinnin? Aika ennenkuulumatonta, että yksittäinen ministeri alkaa kaksinkamppailuun itse pääministerin kanssa. Ja etenkin kun hallituksen enemmistö seisoo pääministerin tukena.


      • Anonyymi00102
        Anonyymi00097 kirjoitti:

        Rydman aloitti tempauksellaan henkilökohtaisen vaalikampanjoinnin? Aika ennenkuulumatonta, että yksittäinen ministeri alkaa kaksinkamppailuun itse pääministerin kanssa. Ja etenkin kun hallituksen enemmistö seisoo pääministerin tukena.

        Täysin omia vaalikampanjointeja käyvät ,teatteria omille äänestäjille.Rydman näytti että oon mä vaan niin kova ja suulas että uskallan vastustaa pääministeriä ja siitähän persu kannattajat tykkää.Media komppaa joka asiassa.


      • Anonyymi00120
        Anonyymi00097 kirjoitti:

        Rydman aloitti tempauksellaan henkilökohtaisen vaalikampanjoinnin? Aika ennenkuulumatonta, että yksittäinen ministeri alkaa kaksinkamppailuun itse pääministerin kanssa. Ja etenkin kun hallituksen enemmistö seisoo pääministerin tukena.

        Mikä on täysin rikkaiden puolella ja olevinaan niin hemmetin fiksu.


      • Anonyymi00136
        Anonyymi00120 kirjoitti:

        Mikä on täysin rikkaiden puolella ja olevinaan niin hemmetin fiksu.

        Siis Orpo


      • Anonyymi00138
        Anonyymi00120 kirjoitti:

        Mikä on täysin rikkaiden puolella ja olevinaan niin hemmetin fiksu.

        Kokoomukse edustaja sanoi " ei tässä asiassa tule mitään muutoksia ja lähinnä Rydmanin käsikirjoituksella ollaan menossa jatkoon "


      • Anonyymi00153

        RKP, kokoomus ja vassarit ei anna leikata järjestörälssiltä ja poliitikkojen suojatyöpaikoista, ei yleltä, ei kehitysavusta, ei laittomilta siirtolaisilta jne. Tämä johtaa siihen, IMF sanelee kohta leikkaukset sosiaaliturvasta, eläkkeistä ja julkisen puolen palkoista, kuten Kreikalle kävi. Vasemmistolaiset lyö tavallaan itseään vasaralla päähän, Suomi ei vaan voi velkaantua järkyttävää vauhtia ikuisesti.


      • Anonyymi00169

        Aate ei enää ole kansan tahto vaan valituksi tulleiden henkilöiden oma tahto.


      • Anonyymi00172
        Anonyymi00136 kirjoitti:

        Siis Orpo

        Orpana.


      • Anonyymi00175
        Anonyymi00102 kirjoitti:

        Täysin omia vaalikampanjointeja käyvät ,teatteria omille äänestäjille.Rydman näytti että oon mä vaan niin kova ja suulas että uskallan vastustaa pääministeriä ja siitähän persu kannattajat tykkää.Media komppaa joka asiassa.

        "Täysin omia vaalikampanjointeja käyvät"

        Eiköös tämä nyt ole ihan eri kastin "oma vaalikampanja" kun edellisen hallituksen erään ministerin hllituksen viimeisinä päivinä antama YLIMÄÄRÄINEN LAPSILISÄ!!!??
        Tahtoo oppositiolta UNOHTUA nämä OMAT SEKOILUT!!!!!!


      • Anonyymi00212
        UUSI
        Anonyymi00153 kirjoitti:

        RKP, kokoomus ja vassarit ei anna leikata järjestörälssiltä ja poliitikkojen suojatyöpaikoista, ei yleltä, ei kehitysavusta, ei laittomilta siirtolaisilta jne. Tämä johtaa siihen, IMF sanelee kohta leikkaukset sosiaaliturvasta, eläkkeistä ja julkisen puolen palkoista, kuten Kreikalle kävi. Vasemmistolaiset lyö tavallaan itseään vasaralla päähän, Suomi ei vaan voi velkaantua järkyttävää vauhtia ikuisesti.

        stm budjetti pon 0,3 % valtion budjetista. Ryydman tekee ideologista politiikkaa leikatessaan itselleen sopivista paikoista. Ihan sama vaikka lentää lapsi pesuveden mukana kartanolle, kunhan mulkku saa toteuttaa demonisointiaan. Sairas psykopaatti jolla ei minkäänlaista omaatuntoa, kuten ei muuten muillakaan persuilla Purra etunenässä... Empatia ei kuulu politiikkaan sanoi hän ja tappoi köyhän ://///


      • Anonyymi00218
        UUSI
        Anonyymi00136 kirjoitti:

        Siis Orpo

        Orpolla on piika, jonka nimi on Riikka.


      • Anonyymi00229
        UUSI
        Anonyymi00090 kirjoitti:

        Ei Rydman noin vain luovuta.
        Antaas kattoo, miten lopulta käy?

        Veneen tappisen Rydmannin silmät kiiiluu heroiinista.


      • Anonyymi00230
        UUSI
        Anonyymi00229 kirjoitti:

        Veneen tappisen Rydmannin silmät kiiiluu heroiinista.

        Orpo on hukkunut suureen limaiseen ameebaan jo.


      • Anonyymi00231
        UUSI
        Anonyymi00230 kirjoitti:

        Orpo on hukkunut suureen limaiseen ameebaan jo.

        Se on Orpon oma hallitus.


      • Anonyymi00233
        UUSI
        Anonyymi00231 kirjoitti:

        Se on Orpon oma hallitus.

        Piika Riikka se puhkuu raivoa mutta ei saa sentin senttiä itse enää..orpo on lopun loppu.. hallitus on paskottu kermaleivos...


      • Anonyymi00234
        UUSI
        Anonyymi00233 kirjoitti:

        Piika Riikka se puhkuu raivoa mutta ei saa sentin senttiä itse enää..orpo on lopun loppu.. hallitus on paskottu kermaleivos...

        Ottakaa hallituksen liksat veke ja eropaperit käsittelyyn.


      • Anonyymi00267
        UUSI

        Mites tämä asia on "kansan pettämistä"?


      • Anonyymi00269
        UUSI
        Anonyymi00229 kirjoitti:

        Veneen tappisen Rydmannin silmät kiiiluu heroiinista.

        Turhaa löpinää taas kerran. Wille hoitaa homman.


      • Anonyymi00328
        UUSI
        Anonyymi00234 kirjoitti:

        Ottakaa hallituksen liksat veke ja eropaperit käsittelyyn.

        Hallitus on välittölmästi lopetettava ja siirryttävä toimitusministeristöön ennen uuden hallituksen nimittmistä mieluiten max nopeasti ja ripeästi


      • Anonyymi00336
        UUSI
        Anonyymi00090 kirjoitti:

        Ei Rydman noin vain luovuta.
        Antaas kattoo, miten lopulta käy?

        Kyllä luovuutta se tyhmä jos ei luovutta katuu.


      • Anonyymi00342
        UUSI
        Anonyymi00097 kirjoitti:

        Rydman aloitti tempauksellaan henkilökohtaisen vaalikampanjoinnin? Aika ennenkuulumatonta, että yksittäinen ministeri alkaa kaksinkamppailuun itse pääministerin kanssa. Ja etenkin kun hallituksen enemmistö seisoo pääministerin tukena.

        Katotaas kumpi voittaa, syksyllä uusi hallitus!


      • Anonyymi00343
        UUSI
        Anonyymi00120 kirjoitti:

        Mikä on täysin rikkaiden puolella ja olevinaan niin hemmetin fiksu.

        Yhtä pässi ku orpo ja marttinen!


      • Anonyymi00344
        UUSI
        Anonyymi00212 kirjoitti:

        stm budjetti pon 0,3 % valtion budjetista. Ryydman tekee ideologista politiikkaa leikatessaan itselleen sopivista paikoista. Ihan sama vaikka lentää lapsi pesuveden mukana kartanolle, kunhan mulkku saa toteuttaa demonisointiaan. Sairas psykopaatti jolla ei minkäänlaista omaatuntoa, kuten ei muuten muillakaan persuilla Purra etunenässä... Empatia ei kuulu politiikkaan sanoi hän ja tappoi köyhän ://///

        JOKOS USKOTTE!


      • Anonyymi00345
        UUSI
        Anonyymi00230 kirjoitti:

        Orpo on hukkunut suureen limaiseen ameebaan jo.

        Ku löytyis JÄTTILÄIS-AMEEBA joka nielasis koko hallituksen!


    • Anonyymi00002

      Tsunami vesilasissa. Persut heittäytyivät hallituksen sisäiseksi oppositioksi.

      • Anonyymi00012

        Ai vastustamalla sitä, ettei hallitus leikkaa sovitusti järjestöiltä? Sinun täytyy olla Soinin kannattaja kun olet noin yksinkertainen?


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Ai vastustamalla sitä, ettei hallitus leikkaa sovitusti järjestöiltä? Sinun täytyy olla Soinin kannattaja kun olet noin yksinkertainen?

        Ketkäs ne uhkasivatkaan äänestää pääministerin esitystä vastaan? Soinilaisetko?

        Niin että kukahan se yksinkertainen olikaan?

        Minä en ole minkään sortin persu.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Ai vastustamalla sitä, ettei hallitus leikkaa sovitusti järjestöiltä? Sinun täytyy olla Soinin kannattaja kun olet noin yksinkertainen?

        Soini ei ole yksinkertainen, toisin kuin laskutaidoton pupujussi tai saksikäsi-riikkuli.

        Soini on populisti mutta sentään johdonmukainen.

        Pupujussi ja saksikäsi-riikkuli muuttaa aina mieltään, jos on vaarana, että heidät leimataan hinttifoobikoksi, rasistiksi, EU-vastaiseksi, tms. Pupujussin mielestä ihmisen etninen tausta ei vaikuta mitenkään siihen, voiko olla suomalainen. Saksikäsi-riikkulin mielestä Suomeen saa tulla vaikka miljoonia muhamettilaisia, jos elättävät itse itsensä eivätkä riko lakeja, eli saksikäsi-riikkulin ja pupujussin mielestä kantaväestö saa muuttua vähemmistöksi Suomessa.

        Tosiasia on, että ihmisen pitää olla aika yksinkertainen, jos kuvittelee perussuomalaisten olevan maahanmuuttoa vastaan ja kantaväestön puolesta.


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Ketkäs ne uhkasivatkaan äänestää pääministerin esitystä vastaan? Soinilaisetko?

        Niin että kukahan se yksinkertainen olikaan?

        Minä en ole minkään sortin persu.

        Ei hallitus niin toimi, että pääministerin esitykset on pakko aina hyväksyä.
        Pääministeriltä toki äärimmäisen huonoa politiikkaa, jos edes ei saa omaa hallitusta esityksensä kannalle.


      • Anonyymi00096
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Ai vastustamalla sitä, ettei hallitus leikkaa sovitusti järjestöiltä? Sinun täytyy olla Soinin kannattaja kun olet noin yksinkertainen?

        Ai ai, kun persua korpeaa...


      • Anonyymi00103
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Ai vastustamalla sitä, ettei hallitus leikkaa sovitusti järjestöiltä? Sinun täytyy olla Soinin kannattaja kun olet noin yksinkertainen?

        Ja sinä vielä typerämpi Persujen kannattaja.


      • Anonyymi00012 kirjoitti:

        Ai vastustamalla sitä, ettei hallitus leikkaa sovitusti järjestöiltä? Sinun täytyy olla Soinin kannattaja kun olet noin yksinkertainen?

        Ei hallituksessa sisällä vastustettu sitä, että leikataan sovitusti järjestöiltä. Kokoomus ja RKP haluavat, että leikataan sovitusti eikä vain ministeri Rydman asettamilla kriteereillä. Nämä kriteerithän jo sinällään ohjaavat sit, mitkä järjestöt katsovat mahdolliseksi hakea avustuksia. Orpo esittää nyt, että jo kriteerit määritellään yhteisesti eikä yhden ministerin pään sisällä.


      • Anonyymi00140
        mielipidepankki kirjoitti:

        Ei hallituksessa sisällä vastustettu sitä, että leikataan sovitusti järjestöiltä. Kokoomus ja RKP haluavat, että leikataan sovitusti eikä vain ministeri Rydman asettamilla kriteereillä. Nämä kriteerithän jo sinällään ohjaavat sit, mitkä järjestöt katsovat mahdolliseksi hakea avustuksia. Orpo esittää nyt, että jo kriteerit määritellään yhteisesti eikä yhden ministerin pään sisällä.

        Tuosta leikkauksesta ei hyvää seuraa.

        Kokkareet ja persut kuvittelee että Suomi säästää siinä jotain. Tosiasiassa heidän agendana on se että monikansalliset terveysyritykset tulevat tänne ja tuhoavat viimeisetkin suomalaiset hoitotahot jotka ovat oikeasti saaneet aikaan jotain.

        OIkeistopuolueet ovat olleet osa suomalaista hallintoa jo vuodesta 2007 lähtien ja pelkkää sutta ja sekundaa ovat saaneet aikaiseksi yhteiskunnan kannalta katsottuna, samaan aikaan kuin monikansalliset yhtiöt, niin vesi, sähkö kuin terveysyhtiötkin ovat taputtaneet käsiään yhteen kun oikeisto on myynyt kansallista omaisuutta ja rahantekokoneita heille.

        Järhestöt ovat olleet se joka on pitänyt suomalaisten terveydenhuoltoa yllä sen jälkeen kun oikeisto vaati että terveydenhuolto tulee kilpailuttaa ja yhtiöt täytyy päästää hoitamaan rikkaita.

        Aivan kuten silloin ennustettiin, se hyödyttää vain rikkaita ja sen sijaan köyhille tulee sellaiset ajat että terveyskekusten ”ilmainen” hoito muuttuu erittäin kalliiksi, niin kalliiksi ettei hoitoon halua mennä! Jo nyt, viidentoista vuoden ajan n ollut tilanne se että vanhuksissa on ollut osa joka on joutunut valitsemaan mitkä lääkärin määräämät lääkkeet voi ostaa.

        Ja mitä tekee tämä hallitus, nostaa omavastuuosuuksia!

        Oikeisto ei ole saanut missään päin maailmaa mitään yhteiskuntaa hyödyttäviä rakenteita aikaiseksi. Sen sijaan, he ovat tuhonneet niitä rakenteita joilla on pidetty yhteiskuntaa pystyssä!


      • Anonyymi00176
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Ketkäs ne uhkasivatkaan äänestää pääministerin esitystä vastaan? Soinilaisetko?

        Niin että kukahan se yksinkertainen olikaan?

        Minä en ole minkään sortin persu.

        "Minä en ole minkään sortin persu."

        ONNEKSI!!!!!


      • Anonyymi00197
        Anonyymi00140 kirjoitti:

        Tuosta leikkauksesta ei hyvää seuraa.

        Kokkareet ja persut kuvittelee että Suomi säästää siinä jotain. Tosiasiassa heidän agendana on se että monikansalliset terveysyritykset tulevat tänne ja tuhoavat viimeisetkin suomalaiset hoitotahot jotka ovat oikeasti saaneet aikaan jotain.

        OIkeistopuolueet ovat olleet osa suomalaista hallintoa jo vuodesta 2007 lähtien ja pelkkää sutta ja sekundaa ovat saaneet aikaiseksi yhteiskunnan kannalta katsottuna, samaan aikaan kuin monikansalliset yhtiöt, niin vesi, sähkö kuin terveysyhtiötkin ovat taputtaneet käsiään yhteen kun oikeisto on myynyt kansallista omaisuutta ja rahantekokoneita heille.

        Järhestöt ovat olleet se joka on pitänyt suomalaisten terveydenhuoltoa yllä sen jälkeen kun oikeisto vaati että terveydenhuolto tulee kilpailuttaa ja yhtiöt täytyy päästää hoitamaan rikkaita.

        Aivan kuten silloin ennustettiin, se hyödyttää vain rikkaita ja sen sijaan köyhille tulee sellaiset ajat että terveyskekusten ”ilmainen” hoito muuttuu erittäin kalliiksi, niin kalliiksi ettei hoitoon halua mennä! Jo nyt, viidentoista vuoden ajan n ollut tilanne se että vanhuksissa on ollut osa joka on joutunut valitsemaan mitkä lääkärin määräämät lääkkeet voi ostaa.

        Ja mitä tekee tämä hallitus, nostaa omavastuuosuuksia!

        Oikeisto ei ole saanut missään päin maailmaa mitään yhteiskuntaa hyödyttäviä rakenteita aikaiseksi. Sen sijaan, he ovat tuhonneet niitä rakenteita joilla on pidetty yhteiskuntaa pystyssä!

        Pitäsköhän ihmisten ruvelta ottamaan vastuuta omasta elämästään, eikä koko ajan vain ruikuttaa lisää tuki , tukien perään. Miten edes on kanttia kerjätä!!! HÄVETKÄÄ , jos edes sen osaatte poloiset !!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi00223
        UUSI
        Anonyymi00197 kirjoitti:

        Pitäsköhän ihmisten ruvelta ottamaan vastuuta omasta elämästään, eikä koko ajan vain ruikuttaa lisää tuki , tukien perään. Miten edes on kanttia kerjätä!!! HÄVETKÄÄ , jos edes sen osaatte poloiset !!!!!!!!!!!!!!

        Juuri näin. Kun on tarve parantaa maailmaa, niin kaivetaan myös omaa kuvetta ensin. Työ on turhaa kuitenkin.


      • Anonyymi00226
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Ei hallitus niin toimi, että pääministerin esitykset on pakko aina hyväksyä.
        Pääministeriltä toki äärimmäisen huonoa politiikkaa, jos edes ei saa omaa hallitusta esityksensä kannalle.

        Älkää nyt hemmetissä kaatako hallitusta tässä vaiheessa! Ei ole kenenkään etu jos hallitus kaatuu nyt.Jäitä hattuun ! Haloo!


      • Anonyymi00270
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Soini ei ole yksinkertainen, toisin kuin laskutaidoton pupujussi tai saksikäsi-riikkuli.

        Soini on populisti mutta sentään johdonmukainen.

        Pupujussi ja saksikäsi-riikkuli muuttaa aina mieltään, jos on vaarana, että heidät leimataan hinttifoobikoksi, rasistiksi, EU-vastaiseksi, tms. Pupujussin mielestä ihmisen etninen tausta ei vaikuta mitenkään siihen, voiko olla suomalainen. Saksikäsi-riikkulin mielestä Suomeen saa tulla vaikka miljoonia muhamettilaisia, jos elättävät itse itsensä eivätkä riko lakeja, eli saksikäsi-riikkulin ja pupujussin mielestä kantaväestö saa muuttua vähemmistöksi Suomessa.

        Tosiasia on, että ihmisen pitää olla aika yksinkertainen, jos kuvittelee perussuomalaisten olevan maahanmuuttoa vastaan ja kantaväestön puolesta.

        Se kelluu kuin ilmapallo.
        Siis Soini.


      • Anonyymi00308
        UUSI
        Anonyymi00226 kirjoitti:

        Älkää nyt hemmetissä kaatako hallitusta tässä vaiheessa! Ei ole kenenkään etu jos hallitus kaatuu nyt.Jäitä hattuun ! Haloo!

        Nurin vaan. Paska hallitus. Sysipaska,


    • Anonyymi00006

      Persut eivät ymmärrä mitä demokratia tarkoittaa, natseja kun kaikki ovat. Luoja meitä varelkonn persujen fasimilta. He kulkevat natsien jalanjäljissä. Persu pettää aina.

      • Anonyymi00011

        Sattui olemaan persut jotka ne fasisti natsit potki puolueestaan pihalle...


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Sattui olemaan persut jotka ne fasisti natsit potki puolueestaan pihalle...

        Vaikka Halla-aho oli potkivinaan fasisteja ulos persuista, niin se ei tarkoita sitä, että fasismi olisi lähtenyt koko persupuolueesta. Fasistinen politiikka näkyy persuista kuten muistakin aatevelipuolueistaan.

        Fasismin tutkija, professori Jason Stanley:

        "Kun Unkari vie vähemmistöiltä oikeudet perustuslaissa, Puola kieltää rangaistuksen uhalla väittämästä historiankirjoituksessa, että puolalaiset olisivat osallistuneet holokaustiin, tai kun Yhdysvalloissa osavaltiot saavat oikeuden puuttua naisen oikeuksiin päättää omasta ruumiistaan, fasistisen politiikan tunnusmerkit täyttyvät."

        "Fasismille on olennaista voimakas, valehteluun perustuva yhteiskunnan polarisointi ja viholliskuvien luominen kansakunnan sisälle."

        https://politiikasta.fi/kirja-arvio-siita-oikeasta-fasismista/


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Vaikka Halla-aho oli potkivinaan fasisteja ulos persuista, niin se ei tarkoita sitä, että fasismi olisi lähtenyt koko persupuolueesta. Fasistinen politiikka näkyy persuista kuten muistakin aatevelipuolueistaan.

        Fasismin tutkija, professori Jason Stanley:

        "Kun Unkari vie vähemmistöiltä oikeudet perustuslaissa, Puola kieltää rangaistuksen uhalla väittämästä historiankirjoituksessa, että puolalaiset olisivat osallistuneet holokaustiin, tai kun Yhdysvalloissa osavaltiot saavat oikeuden puuttua naisen oikeuksiin päättää omasta ruumiistaan, fasistisen politiikan tunnusmerkit täyttyvät."

        "Fasismille on olennaista voimakas, valehteluun perustuva yhteiskunnan polarisointi ja viholliskuvien luominen kansakunnan sisälle."

        https://politiikasta.fi/kirja-arvio-siita-oikeasta-fasismista/

        Milloin sinä sinimustia fanittava Soinisti ymmärrät miten naurettavaa se on, että sinä foliohattu heilutat vuoden jokaisena päivänä natsikorttia persujen suuntaan jotka ne puolueestaan pihalle potki? Poistaen muiden viestit joissa niille persuista pihalle potkituille rotuopin julistajille auotaan päätä mitä sinä et tietenkään salli sinimustien kannattajana.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Milloin sinä sinimustia fanittava Soinisti ymmärrät miten naurettavaa se on, että sinä foliohattu heilutat vuoden jokaisena päivänä natsikorttia persujen suuntaan jotka ne puolueestaan pihalle potki? Poistaen muiden viestit joissa niille persuista pihalle potkituille rotuopin julistajille auotaan päätä mitä sinä et tietenkään salli sinimustien kannattajana.

        "Fasismille on olennaista voimakas, valehteluun perustuva yhteiskunnan polarisointi ja viholliskuvien luominen kansakunnan sisälle."

        Täysin perussuomalaista politiikkaa kuvastavia asioita?


      • Anonyymi00038

        Olet väärässä. Hallapersut ovat ennemminkin Mussolinin alkuperäisillä linjoilla. Sinimustaliike on se puolue, joka on Hitlerin linjoilla.


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        "Fasismille on olennaista voimakas, valehteluun perustuva yhteiskunnan polarisointi ja viholliskuvien luominen kansakunnan sisälle."

        Täysin perussuomalaista politiikkaa kuvastavia asioita?

        "Fasismille on olennaista voimakas, valehteluun perustuva yhteiskunnan polarisointi ja viholliskuvien luominen kansakunnan sisälle."

        Tuohan kuvastaa nykyisin kaikkia puolueita.


      • Anonyymi00098
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        "Fasismille on olennaista voimakas, valehteluun perustuva yhteiskunnan polarisointi ja viholliskuvien luominen kansakunnan sisälle."

        Tuohan kuvastaa nykyisin kaikkia puolueita.

        Sorruitko kenties paskapuheeseen ja yhteismitallistavaan tasapuolisuusharhan luomiseen?

        "Paskapuhe

        Paskapuhe (bullshit) on filosofi Harry Frankfurtin tunnettua määritelmää mukaillen puhetta, jossa ei välitetä totuudesta eikä valheesta. Sen tarkoitus on hämärtää totuuden ja valheen rajaa, jotta puhuja voi ajaa omia tavoitteitaan. (Ks. myös strateginen viestintä.)"

        "Tasapuolisuusharha

        Toimittajat pyrkivät usein tasapainottamaan uutissisältöä eri näkökulmilla, jottei ainoastaan yhden osapuolen näkemys pääse esille julkisuudessa (ks. puolueettomuusihanne). Asiantuntijoita voidaan käyttää myös mediassa esitettyjen näkökulmien tukena. Tasapuolisuusharha syntyy, kun hyvinkin erilaiset näkemykset esitetään julkisessa keskustelussa rinnakkain ja keskenään verrannollisessa asemassa, ikään kuin kilpailevina mielipiteinä asiasta. Tällöin esimerkiksi asiantuntijatiedon merkitys vesittyy ja on vaikeampaa määrittää, mikä on tieteellinen konsensus tietystä aiheesta."

        https://netn.fi/artikkelit/oikeistoradikaalien-vaikuttamisstrategioiden-abc/

        Eihän se yhden valehteleminen tunnu enää niin pahalta, jos väittää että kaikki muutkin valehtelevat? Kuinkas se todellisuus, kun annat ymmärtää, että kaikki muutkin puolueet olisivat fasistisia, että fasismi on antisosialistinen äärioikeistoaate? Miten väitteesi muka toimii muiden puolueiden kohdilla?


      • Anonyymi00203
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        "Fasismille on olennaista voimakas, valehteluun perustuva yhteiskunnan polarisointi ja viholliskuvien luominen kansakunnan sisälle."

        Täysin perussuomalaista politiikkaa kuvastavia asioita?

        Nämä saarnaajat eivät tiedä mitään fasisteista ,niillä on ihan erilaiset otteet.


      • Anonyymi00239
        UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Olet väärässä. Hallapersut ovat ennemminkin Mussolinin alkuperäisillä linjoilla. Sinimustaliike on se puolue, joka on Hitlerin linjoilla.

        Mussolini oli fasismin luoja ja Hitler periaatteessa hänen kisällipoikansa.


      • Anonyymi00273
        UUSI

        Vai että kaikki persut ovat natseja?
        Tällä logiikalla kaikki vihreät ovat queerejä, samoin vassarit ja demarit ovat dementikkoja.


      • Anonyymi00310
        UUSI
        Anonyymi00273 kirjoitti:

        Vai että kaikki persut ovat natseja?
        Tällä logiikalla kaikki vihreät ovat queerejä, samoin vassarit ja demarit ovat dementikkoja.

        Persu lähti yhteismitallistamaan, kun ei löydy kykyä kuin valehteluun?


    • Anonyymi00008

      Hehehehe... Orpo jyrähti Willelle!

      • Anonyymi00010

        Ja tiedätkö mitä persujen kannatukselle käy homoja kivittävä ap kun kokoomus ja RKP ei anna Rydmanin koskea sateenkaariväen rahoihin? Niimpä niin, se kasvaa...Hehehehe


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Ja tiedätkö mitä persujen kannatukselle käy homoja kivittävä ap kun kokoomus ja RKP ei anna Rydmanin koskea sateenkaariväen rahoihin? Niimpä niin, se kasvaa...Hehehehe

        Pikemminkin kuihtuu kuin luumu rusinaksi.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Pikemminkin kuihtuu kuin luumu rusinaksi.

        Rusinapuolue persut. Vai onko rusinan sijasta paskanmarja?


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Rusinapuolue persut. Vai onko rusinan sijasta paskanmarja?

        Suoraan sanottuna iso tunkio.


      • Anonyymi00183
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Ja tiedätkö mitä persujen kannatukselle käy homoja kivittävä ap kun kokoomus ja RKP ei anna Rydmanin koskea sateenkaariväen rahoihin? Niimpä niin, se kasvaa...Hehehehe

        Ei tuumaakaan periksi. Mädättäjiltä, mädännäisiltä joka centti pois, poltetaan rahat vaikka roviolla.


      • Anonyymi00236
        UUSI

        Levittää kamaansa ympäriinsä... Purra ainakin ottaa.....


      • Anonyymi00238
        UUSI
        Anonyymi00236 kirjoitti:

        Levittää kamaansa ympäriinsä... Purra ainakin ottaa.....

        Orpo on lauhkea lammas.


      • Anonyymi00240
        UUSI
        Anonyymi00238 kirjoitti:

        Orpo on lauhkea lammas.

        Ei edes sokea ELISA.. KUIN HALLITUSKAAN SAA TV KANAVIA NÄKYVIIN...


      • Anonyymi00242
        UUSI
        Anonyymi00240 kirjoitti:

        Ei edes sokea ELISA.. KUIN HALLITUSKAAN SAA TV KANAVIA NÄKYVIIN...

        Orpo osti prosentin äppi toimiston mutta se ei toimi..


      • Anonyymi00243
        UUSI
        Anonyymi00242 kirjoitti:

        Orpo osti prosentin äppi toimiston mutta se ei toimi..

        Purra osti kärpäslakan mutta se ei tli.i.....tä...


      • Anonyymi00248
        UUSI

        Kellä on rankkaa?


      • Anonyymi00251
        UUSI
        Anonyymi00248 kirjoitti:

        Kellä on rankkaa?

        Älkää peljätkö , viinaa kotiin 80 prosenttista.


      • Anonyymi00253
        UUSI
        Anonyymi00251 kirjoitti:

        Älkää peljätkö , viinaa kotiin 80 prosenttista.

        Terveisin vittulan väen petteriikka orpo...et haha hallitus..


      • Anonyymi00254
        UUSI
        Anonyymi00253 kirjoitti:

        Terveisin vittulan väen petteriikka orpo...et haha hallitus..

        Niin kulemma..surman pistäisi koti ovelle.


      • Anonyymi00255
        UUSI
        Anonyymi00254 kirjoitti:

        Niin kulemma..surman pistäisi koti ovelle.

        Tänne vaan , lekalla vastaan otetaan..


      • Anonyymi00256
        UUSI
        Anonyymi00243 kirjoitti:

        Purra osti kärpäslakan mutta se ei tli.i.....tä...

        Ai massia tilitä ?


      • Anonyymi00275
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Suoraan sanottuna iso tunkio.

        Ap jaksaa jauhaa. Ap voisi käydä lannoittamassa peltoja.


      • Anonyymi00312
        UUSI
        Anonyymi00275 kirjoitti:

        Ap jaksaa jauhaa. Ap voisi käydä lannoittamassa peltoja.

        Mihin tahansa persu koskeekin, se muuttuu 💩:ksi.


    • Anonyymi00013

      ”Avustuskriteerit on jo päätetty, ne ovat voimassa eivätkä ne tule muuttumaan. Kriteerit eivät kuitenkaan sinänsä ole vielä avustuspäätöksiä, vaan ainoastaan valmistelua ohjaavia periaatteita”

      Kopio Rydmanin sanomisista kysymyksen kuuluessä mitä sinä et edellisessä ymmärrä ap?

      • Anonyymi00014

        on ollut huvittavaa seurattavaa kuinka rydman on ollut yleisen kivityksen kohteena vaikka hän on kertonut toistuvasti ettei avustuskriteerit ole kuin avustuskriteerejä hallituksen YHDESSÄ päättäessä mistä leikataan ja mistä ei. 😏


      • Anonyymi00016

        ”Ministeri Rydmanin esittämistä Stea-avustusten kriteereistä ei ole hallituksessa sopua.

        Ministeri ei voi edistää asiaa ilman hallituksen hyväksyntää.

        Siksi vien asian valtioneuvoston istuntoon käsiteltäväksi. Säästöihin on sitouduttu ja ne toteutetaan yhdessä”, pääministeri kirjoitti.''


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        on ollut huvittavaa seurattavaa kuinka rydman on ollut yleisen kivityksen kohteena vaikka hän on kertonut toistuvasti ettei avustuskriteerit ole kuin avustuskriteerejä hallituksen YHDESSÄ päättäessä mistä leikataan ja mistä ei. 😏

        Samaa idiotismia kuin toimittajan yrittäessä saada Kiurulta 6 kertaa vastauksen kysymykseen mikä niissä avustuskriteereissä on ongelmana saamatta vastausta.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        on ollut huvittavaa seurattavaa kuinka rydman on ollut yleisen kivityksen kohteena vaikka hän on kertonut toistuvasti ettei avustuskriteerit ole kuin avustuskriteerejä hallituksen YHDESSÄ päättäessä mistä leikataan ja mistä ei. 😏

        "– Itse avustuskriteerit on päätetty ja ne ovat voimassa, eivätkä tule muuttumaan, Rydman sanoo.

        Rydman muistuttaa, että avustuskriteerit eivät ole vielä varsinaisia avustuspäätöksiä.

        – Poliittisesti on mahdollista päättää näiden avustuskriteerien periaatteista poikkeavalla tavalla, mikäli hallitusryhmillä tällaiseen halukkuutta on."

        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f856f4d1-9c67-4958-b18e-aaa759d27469

        Toistetaan:

        "– Poliittisesti on mahdollista päättää näiden avustuskriteerien periaatteista poikkeavalla tavalla, mikäli hallitusryhmillä tällaiseen halukkuutta on."


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        "– Itse avustuskriteerit on päätetty ja ne ovat voimassa, eivätkä tule muuttumaan, Rydman sanoo.

        Rydman muistuttaa, että avustuskriteerit eivät ole vielä varsinaisia avustuspäätöksiä.

        – Poliittisesti on mahdollista päättää näiden avustuskriteerien periaatteista poikkeavalla tavalla, mikäli hallitusryhmillä tällaiseen halukkuutta on."

        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f856f4d1-9c67-4958-b18e-aaa759d27469

        Toistetaan:

        "– Poliittisesti on mahdollista päättää näiden avustuskriteerien periaatteista poikkeavalla tavalla, mikäli hallitusryhmillä tällaiseen halukkuutta on."

        Ja Orpo laski alleen pelosta että sateenkaariväki suuttuu vassareiden tehdessä välikysymyksen Rydmanista joka kertoi että avustuskriteereillä ei ole vtunkaan merkitystä jos hallituksen enemmistö niin päättää. Ilman että yksikään toimittaja olisi ymmärtänyt mitä Rydman sanoi. Sen enempää kuin Orpokaan. 😂😂


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        "– Itse avustuskriteerit on päätetty ja ne ovat voimassa, eivätkä tule muuttumaan, Rydman sanoo.

        Rydman muistuttaa, että avustuskriteerit eivät ole vielä varsinaisia avustuspäätöksiä.

        – Poliittisesti on mahdollista päättää näiden avustuskriteerien periaatteista poikkeavalla tavalla, mikäli hallitusryhmillä tällaiseen halukkuutta on."

        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f856f4d1-9c67-4958-b18e-aaa759d27469

        Toistetaan:

        "– Poliittisesti on mahdollista päättää näiden avustuskriteerien periaatteista poikkeavalla tavalla, mikäli hallitusryhmillä tällaiseen halukkuutta on."

        Työministeri Marttinen....

        ”Monipuoluehallituksessa, jonka ministerinä itsekin toimin, on aivan normaali periaate, että kaikista asioista neuvotellaan muiden hallitusryhmien kanssa. Nyt tässä tapauksessa ministeri (sosiaali- ja terveysministeri Wille Rydman) ei ole toiminut näin, vaan on ilmoittanut, että hän on tehnyt ehdotuksen eikä suostu myöskään käymään neuvonpitoa.”

        ”Se ei ole myöskään aivan normaali toimintatapa”, Marttinen lisäsi.

        Marttisen mukaan asian poikkeuksellisuudesta kertoo myös pääministeri Petteri Orpon (kok) linja. Orpo ilmoitti maanantaina viestipalvelu X:ssä, että hän vie avustusten kriteerit ratkaistavaksi koko hallituksen kesken.


      • Anonyymi00026

        Oliko sinulla tenho jotain asiaakin?


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Työministeri Marttinen....

        ”Monipuoluehallituksessa, jonka ministerinä itsekin toimin, on aivan normaali periaate, että kaikista asioista neuvotellaan muiden hallitusryhmien kanssa. Nyt tässä tapauksessa ministeri (sosiaali- ja terveysministeri Wille Rydman) ei ole toiminut näin, vaan on ilmoittanut, että hän on tehnyt ehdotuksen eikä suostu myöskään käymään neuvonpitoa.”

        ”Se ei ole myöskään aivan normaali toimintatapa”, Marttinen lisäsi.

        Marttisen mukaan asian poikkeuksellisuudesta kertoo myös pääministeri Petteri Orpon (kok) linja. Orpo ilmoitti maanantaina viestipalvelu X:ssä, että hän vie avustusten kriteerit ratkaistavaksi koko hallituksen kesken.

        Siinä toinen tohelo Rydmanin kertoessa jo aikoja sitten kuinka hallituksen enemmistö voi halutessaan pyyhkiä p..rseensä avustuskriteereillä päättäessään mitkä järjestöt joutuu leikkausten kohteiksi ja mitkä ei. Mikä v..ttu siinä ei mene perille?


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Työministeri Marttinen....

        ”Monipuoluehallituksessa, jonka ministerinä itsekin toimin, on aivan normaali periaate, että kaikista asioista neuvotellaan muiden hallitusryhmien kanssa. Nyt tässä tapauksessa ministeri (sosiaali- ja terveysministeri Wille Rydman) ei ole toiminut näin, vaan on ilmoittanut, että hän on tehnyt ehdotuksen eikä suostu myöskään käymään neuvonpitoa.”

        ”Se ei ole myöskään aivan normaali toimintatapa”, Marttinen lisäsi.

        Marttisen mukaan asian poikkeuksellisuudesta kertoo myös pääministeri Petteri Orpon (kok) linja. Orpo ilmoitti maanantaina viestipalvelu X:ssä, että hän vie avustusten kriteerit ratkaistavaksi koko hallituksen kesken.

        Työministeri Marttinen - tuo suuri intellektuelli - tarkoittaa, että aina on ollut hallitus se, jossa on päätetty kaikkien ministeriöiden jakamat kaikki järjestöavustukset... Sektoriministeri ei Marttisen mukaan avustuksista ole päättänyt :D

        Kokoomus - valehtelijoiden kerho


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Samaa idiotismia kuin toimittajan yrittäessä saada Kiurulta 6 kertaa vastauksen kysymykseen mikä niissä avustuskriteereissä on ongelmana saamatta vastausta.

        Ongelma on esim. demareille se, että puolueen hillotolppa (Sosten päääsihteerin paikka) on uhattuna.

        Riittää käydä läpi noiden järjestöjen johtohenkilöiden poliittinen tausta, niin tietää, miltä järjestöiltä "ei missään tapauksessa saa leikata"


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Ja Orpo laski alleen pelosta että sateenkaariväki suuttuu vassareiden tehdessä välikysymyksen Rydmanista joka kertoi että avustuskriteereillä ei ole vtunkaan merkitystä jos hallituksen enemmistö niin päättää. Ilman että yksikään toimittaja olisi ymmärtänyt mitä Rydman sanoi. Sen enempää kuin Orpokaan. 😂😂

        "Ilman että yksikään toimittaja olisi ymmärtänyt mitä Rydman sanoi. Sen enempää kuin Orpokaan. "

        Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ammentaa...


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        "Ilman että yksikään toimittaja olisi ymmärtänyt mitä Rydman sanoi. Sen enempää kuin Orpokaan. "

        Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ammentaa...

        Samaa sarjaa kuin A studion typerät kysymykset kokoomuksen typerälle kumileimasimelle hallituksen leikkauksista kotiuttaminen sen aiheena. Ilman että viimeisenä mainittu sai sanottua kuinka sillä Suomen kotiuttamispolitiikalla on aikaansaatu lähinnä se, ettei esim. 20 vuotta maassa ollut mamu osaa Suomea. Koska on saanut 20 tulkin palvelut ilmaiseksi ilman tarvetta opiskella Suomen kieltä.


      • Anonyymi00099
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Työministeri Marttinen - tuo suuri intellektuelli - tarkoittaa, että aina on ollut hallitus se, jossa on päätetty kaikkien ministeriöiden jakamat kaikki järjestöavustukset... Sektoriministeri ei Marttisen mukaan avustuksista ole päättänyt :D

        Kokoomus - valehtelijoiden kerho

        Nytkö persut ovat aloittaneet kokoomuslaisten maalittamisen?


      • Anonyymi00014 kirjoitti:

        on ollut huvittavaa seurattavaa kuinka rydman on ollut yleisen kivityksen kohteena vaikka hän on kertonut toistuvasti ettei avustuskriteerit ole kuin avustuskriteerejä hallituksen YHDESSÄ päättäessä mistä leikataan ja mistä ei. 😏

        Tämä on Rydmanilta joko täysin ymmärtämätöntä tekstiä tai sitten yritys huijata tahallaan. Avustuskriteerit ohjaavat luonnollisesti avusten hakemista jo hakuvaiheessa. Eivät sellaiset järjestöt hae hae avustuksia, jos ne eivät täytä Rydmanin asettamia kriteereja. Hallitus ei tule jakamaan avustuksia sellaisille järjestöille, jotka eivät avustuksia hae. Rydman suorittaa siis kriteereillän jo hakijoiden karsintaa. Jos asia olisi niin, ettei halukriteereillä ole mitään merkitystä, niin mihin niitä silloin edes tarvitaan. Rydman luulee, että kaikki muut ovat tyhmiä eivätkä näe tämän hukauksen läpi. Adlercreutz on hallituksen fiksuimpia ministereitä ja ymmärtää tämän.


      • Anonyymi00020 kirjoitti:

        "– Itse avustuskriteerit on päätetty ja ne ovat voimassa, eivätkä tule muuttumaan, Rydman sanoo.

        Rydman muistuttaa, että avustuskriteerit eivät ole vielä varsinaisia avustuspäätöksiä.

        – Poliittisesti on mahdollista päättää näiden avustuskriteerien periaatteista poikkeavalla tavalla, mikäli hallitusryhmillä tällaiseen halukkuutta on."

        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f856f4d1-9c67-4958-b18e-aaa759d27469

        Toistetaan:

        "– Poliittisesti on mahdollista päättää näiden avustuskriteerien periaatteista poikkeavalla tavalla, mikäli hallitusryhmillä tällaiseen halukkuutta on."

        Ei se ole mahdollista. Jos järjestöt lukevat nämä Rydmanin asettamat uudet kriteerit ja katsovat, etteivät ne tule saamaan niiden perusteella avustuksia, ne jättävät hakematta avustusta. Tälla tavoin se Rydman-kriteeri toimii. Hänelle epämieluiset järjestöt pyritään karsimaan hakijoista pois jo hakuvaiheessa.


      • Anonyymi00021 kirjoitti:

        Ja Orpo laski alleen pelosta että sateenkaariväki suuttuu vassareiden tehdessä välikysymyksen Rydmanista joka kertoi että avustuskriteereillä ei ole vtunkaan merkitystä jos hallituksen enemmistö niin päättää. Ilman että yksikään toimittaja olisi ymmärtänyt mitä Rydman sanoi. Sen enempää kuin Orpokaan. 😂😂

        Mietipä sitä, miksi Rydman laatii tällaisia uusia kriteereja, jos niillä e ole merkitystä. Kyllä niillä on. Jos järjestö ei täytä kriteerejä, se ei ei turhaa hakemusta. Hallitus ei ala omin päätöksin poimimaan mukaan yhtäkään sellaista järjestöä, joka ei näihin kriteereihin tutustuttuaan hae avustusta.

        Joku tarkoitushan Rydmanille oli näitä kriteereja sorvatessa. Vai onko sitten niin, että Rydman vain puuhastelee asiota, joilla ei ole mitään merkitystä ja nostaa tällaisesta jonninjoutavasta näpertelystä suuren tilin ministeripalkkana.


      • Anonyymi00027 kirjoitti:

        Siinä toinen tohelo Rydmanin kertoessa jo aikoja sitten kuinka hallituksen enemmistö voi halutessaan pyyhkiä p..rseensä avustuskriteereillä päättäessään mitkä järjestöt joutuu leikkausten kohteiksi ja mitkä ei. Mikä v..ttu siinä ei mene perille?

        Rydman vain valehtelee ja sinä höperö uskot hänen satujaan. Hallitus ei voi myöntää mitään avustuksia sellaisille järjestöille, jotka eivät hae avustuksia. Hakuprosessia ohjaavat nimenomaan nämä kriteerit. On sama kuin luuiisit, että nassiodonnaista työttömyysturvaa voi kriteereistä huolimatta saada kuka tahansa ja ettei niillä ole mitään väliä.

        Rydman tuntee persut. Hän viljelee näitä satujaan nimenomaan tälle kuulijakunnalle, joka edelleen uskoo satuihin.


      • Anonyymi00041 kirjoitti:

        Työministeri Marttinen - tuo suuri intellektuelli - tarkoittaa, että aina on ollut hallitus se, jossa on päätetty kaikkien ministeriöiden jakamat kaikki järjestöavustukset... Sektoriministeri ei Marttisen mukaan avustuksista ole päättänyt :D

        Kokoomus - valehtelijoiden kerho

        Ei päätä. Avustuksia ei myönnetä yhdelläkään järjestölle, joka päättää olla hakematta avustuksia, kun se ei täytä kriteerejä.


      • Anonyymi00044 kirjoitti:

        Ongelma on esim. demareille se, että puolueen hillotolppa (Sosten päääsihteerin paikka) on uhattuna.

        Riittää käydä läpi noiden järjestöjen johtohenkilöiden poliittinen tausta, niin tietää, miltä järjestöiltä "ei missään tapauksessa saa leikata"

        Onko siis niin, että Kokoomus ja RKP ovat hallituksessa puolustamassa demareita? Aika mielikuvituksellinen tämä väitteesi, tai eksoottinen kuten Rydman kuvailee Adlercreutzin muitakin esityksiä kuin tämänkertainen.


      • Anonyymi00142
        mielipidepankki kirjoitti:

        Tämä on Rydmanilta joko täysin ymmärtämätöntä tekstiä tai sitten yritys huijata tahallaan. Avustuskriteerit ohjaavat luonnollisesti avusten hakemista jo hakuvaiheessa. Eivät sellaiset järjestöt hae hae avustuksia, jos ne eivät täytä Rydmanin asettamia kriteereja. Hallitus ei tule jakamaan avustuksia sellaisille järjestöille, jotka eivät avustuksia hae. Rydman suorittaa siis kriteereillän jo hakijoiden karsintaa. Jos asia olisi niin, ettei halukriteereillä ole mitään merkitystä, niin mihin niitä silloin edes tarvitaan. Rydman luulee, että kaikki muut ovat tyhmiä eivätkä näe tämän hukauksen läpi. Adlercreutz on hallituksen fiksuimpia ministereitä ja ymmärtää tämän.

        Höpön löpön. Adlercreutz on huonoin opetusministeri ikinä. Islamin opetus tunnustuksellisena hänen aikanaan. Opetushallitus tulee lakkauttaa ja Adlercreutz kotiin nukkumaan.


      • Anonyymi00166
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        on ollut huvittavaa seurattavaa kuinka rydman on ollut yleisen kivityksen kohteena vaikka hän on kertonut toistuvasti ettei avustuskriteerit ole kuin avustuskriteerejä hallituksen YHDESSÄ päättäessä mistä leikataan ja mistä ei. 😏

        Eli avustus kriteereihin on saatu tuoduksi persujen oma kanta siihen mikä järjestö työssä olennaista. Hallitus sitten yhdessä vesittää persujen ideaaliratkaisun.


      • Anonyymi00221
        UUSI
        mielipidepankki kirjoitti:

        Mietipä sitä, miksi Rydman laatii tällaisia uusia kriteereja, jos niillä e ole merkitystä. Kyllä niillä on. Jos järjestö ei täytä kriteerejä, se ei ei turhaa hakemusta. Hallitus ei ala omin päätöksin poimimaan mukaan yhtäkään sellaista järjestöä, joka ei näihin kriteereihin tutustuttuaan hae avustusta.

        Joku tarkoitushan Rydmanille oli näitä kriteereja sorvatessa. Vai onko sitten niin, että Rydman vain puuhastelee asiota, joilla ei ole mitään merkitystä ja nostaa tällaisesta jonninjoutavasta näpertelystä suuren tilin ministeripalkkana.

        Tienaa palkkansa , turhat miljoonat pois tuhlareilta.


      • Anonyymi00222
        UUSI
        mielipidepankki kirjoitti:

        Tämä on Rydmanilta joko täysin ymmärtämätöntä tekstiä tai sitten yritys huijata tahallaan. Avustuskriteerit ohjaavat luonnollisesti avusten hakemista jo hakuvaiheessa. Eivät sellaiset järjestöt hae hae avustuksia, jos ne eivät täytä Rydmanin asettamia kriteereja. Hallitus ei tule jakamaan avustuksia sellaisille järjestöille, jotka eivät avustuksia hae. Rydman suorittaa siis kriteereillän jo hakijoiden karsintaa. Jos asia olisi niin, ettei halukriteereillä ole mitään merkitystä, niin mihin niitä silloin edes tarvitaan. Rydman luulee, että kaikki muut ovat tyhmiä eivätkä näe tämän hukauksen läpi. Adlercreutz on hallituksen fiksuimpia ministereitä ja ymmärtää tämän.

        Jos köyhiä kiusataan on ihan oikein että järjestöiltä viedään enemmänkin.


      • Anonyymi00258
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        on ollut huvittavaa seurattavaa kuinka rydman on ollut yleisen kivityksen kohteena vaikka hän on kertonut toistuvasti ettei avustuskriteerit ole kuin avustuskriteerejä hallituksen YHDESSÄ päättäessä mistä leikataan ja mistä ei. 😏

        Leikataan Rydmannista.


      • Anonyymi00259
        UUSI
        Anonyymi00258 kirjoitti:

        Leikataan Rydmannista.

        Ale tappia leikkaan.


      • Anonyymi00260
        UUSI
        Anonyymi00259 kirjoitti:

        Ale tappia leikkaan.

        Purran voikukka liha leikkuri tarttee lihaa.


      • Anonyymi00261
        UUSI
        Anonyymi00260 kirjoitti:

        Purran voikukka liha leikkuri tarttee lihaa.

        Kohta mylly valmiina.


      • Anonyymi00262
        UUSI
        Anonyymi00261 kirjoitti:

        Kohta mylly valmiina.

        Syksyllä joku viikko.


      • Anonyymi00263
        UUSI
        Anonyymi00262 kirjoitti:

        Syksyllä joku viikko.

        Siiheen mennessä riiheen.


      • Anonyymi00264
        UUSI
        Anonyymi00263 kirjoitti:

        Siiheen mennessä riiheen.

        Vot voi potkut.


      • Anonyymi00265
        UUSI
        Anonyymi00264 kirjoitti:

        Vot voi potkut.

        Toivot kuolee.


      • Anonyymi00266
        UUSI
        Anonyymi00265 kirjoitti:

        Toivot kuolee.

        Junat ei kulje.raitsikka pettää..


      • Anonyymi00268
        UUSI
        Anonyymi00266 kirjoitti:

        Junat ei kulje.raitsikka pettää..

        Leikatkaa tämä hallitus poikki.


    • Anonyymi00043

      UKK oli viisas mies:
      "Älkää ikinä päästäkö kokoomusta valtaan Suomessa, koska muuten ne tuhoavat koko Suomen"

      • Anonyymi00054

        Niin suuri itänaapurin nuolija ettei keskusta uskaltanut ottaa puolueena edes kantaa pitäisikö Suomen liittyä Natoon. Siirtäen kekkoslovakiassa ikänsä eläneinä vastuun muille todeten tyytyvänsä ratkaisuun mihin muut päätyvät. Ja kun se muiden kanta oli myönteinen aloittivat naurettavan jahdin Väyrynen sen kohteen ryssäkortib heilutteluineen asianomaista kohtaan. Huomion pois viemiseksi siitä, ettei keskusta venäjän pelossaan uskaltanut ottaa kantaa Natoon liittymisen suhteen kuin vasta sen jälkeen kun kaikki muut oli sille vihreää valoa näyttänyt.


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Niin suuri itänaapurin nuolija ettei keskusta uskaltanut ottaa puolueena edes kantaa pitäisikö Suomen liittyä Natoon. Siirtäen kekkoslovakiassa ikänsä eläneinä vastuun muille todeten tyytyvänsä ratkaisuun mihin muut päätyvät. Ja kun se muiden kanta oli myönteinen aloittivat naurettavan jahdin Väyrynen sen kohteen ryssäkortib heilutteluineen asianomaista kohtaan. Huomion pois viemiseksi siitä, ettei keskusta venäjän pelossaan uskaltanut ottaa kantaa Natoon liittymisen suhteen kuin vasta sen jälkeen kun kaikki muut oli sille vihreää valoa näyttänyt.

        "Kommentti: Perussuomalaiset hyppäsi Putinin kelkkaan – jopa Karjalan menetys näyttäytyy hyvänä asiana"

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005632649.html

        Unohtuiko?


      • Anonyymi00083

        Voitko näyttää vihdoinkin sen kohdan missä se kielletään?


      • Anonyymi00084

        Ja sinä joka kerta menet näihin trollien ansoihin. Miksi teitä persuja on niin helppo viedä kuin pässiä narussa?


    • Anonyymi00050

      Järjestöjen johdosa on kokoomuslaisia. Eihän se käy kokoomuslaisille,
      että valtion tukemien järjestöjen johtohenkilöitten palkkakatoksi
      tulisi 75000 euroa vuodessa, kun tukia leikattaisiin.

      • Anonyymi00053

        Mikä viha persuilla on kansalaisille hyödyllisiä järjestöjä kohtaan? Sairasta touhua.


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Mikä viha persuilla on kansalaisille hyödyllisiä järjestöjä kohtaan? Sairasta touhua.

        Joko sinä homoja kivittävä Soinisti olet nahka-asusi rasvannut että pääset sitä esittelemään pride marssiin kokoomuksen ja RKP:n estäessä Rydmania viemästä varoja pride marssilta?


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

        Joko sinä homoja kivittävä Soinisti olet nahka-asusi rasvannut että pääset sitä esittelemään pride marssiin kokoomuksen ja RKP:n estäessä Rydmania viemästä varoja pride marssilta?

        Sinä et kyllä todellakaan käy täysillä.


      • Anonyymi00070
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        Sinä et kyllä todellakaan käy täysillä.

        Niinkö meinaat pride marssien leikkauksia vastustava homojen kivittäjä Soinisti?


      • Anonyymi00085
        Anonyymi00070 kirjoitti:

        Niinkö meinaat pride marssien leikkauksia vastustava homojen kivittäjä Soinisti?

        Ja näin hienosti tulit vielä ihan itse todistamaan tuon väitteen. Et taida olla mikään penaalin terävin kynä, vaan taidat olla persu?


      • Anonyymi00131
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Mikä viha persuilla on kansalaisille hyödyllisiä järjestöjä kohtaan? Sairasta touhua.

        Mitä hyötyä muka punavihreistä on suomalaisille, vastustavat vaan kaikkea järkevää ja ovat jakamassa varoja taivaan tuulii n


      • Anonyymi00241
        UUSI
        Anonyymi00131 kirjoitti:

        Mitä hyötyä muka punavihreistä on suomalaisille, vastustavat vaan kaikkea järkevää ja ovat jakamassa varoja taivaan tuulii n

        Radikaalioikeistolaista haihattelua havaittavissa.


    • Anonyymi00064
    • Anonyymi00080

      RYDMAN PÄÄTTÄÄ. KOKOOMUS TOTTELEE.
      JA POIS.

      • Anonyymi00100

        Melkoista persun kukkoilua, HOH HOH HOO!!!!


      • Anonyymi00271
        UUSI
        Anonyymi00100 kirjoitti:

        Melkoista persun kukkoilua, HOH HOH HOO!!!!

        Pillu Rydman veneen tappi...heroiini päissään.runkkaa hallitusta.


      • Anonyymi00272
        UUSI
        Anonyymi00271 kirjoitti:

        Pillu Rydman veneen tappi...heroiini päissään.runkkaa hallitusta.

        Hou hou hou ho!


      • Anonyymi00274
        UUSI
        Anonyymi00272 kirjoitti:

        Hou hou hou ho!

        Rumat sanat kauhistavat.


      • Anonyymi00276
        UUSI
        Anonyymi00274 kirjoitti:

        Rumat sanat kauhistavat.

        Eiköhän se veneen tappi ole liikaa veneessäkin.. terveisin ORPO PURRA RUNKKARIT.


      • Anonyymi00278
        UUSI
        Anonyymi00276 kirjoitti:

        Eiköhän se veneen tappi ole liikaa veneessäkin.. terveisin ORPO PURRA RUNKKARIT.

        Rata ei leikkaa enää hengiltä .. mitä sitä sitten pitäisi tehdä? T. Petteriikka surma hallitus


      • Anonyymi00279
        UUSI
        Anonyymi00278 kirjoitti:

        Rata ei leikkaa enää hengiltä .. mitä sitä sitten pitäisi tehdä? T. Petteriikka surma hallitus

        Miten pitäisi kääntää nämä äidinkielen opettajatkin .....Purran opit ..ovat ...fyrkat veks. !


      • Anonyymi00280
        UUSI
        Anonyymi00279 kirjoitti:

        Miten pitäisi kääntää nämä äidinkielen opettajatkin .....Purran opit ..ovat ...fyrkat veks. !

        Manit .. hatsit .. puolet pois..


      • Anonyymi00281
        UUSI
        Anonyymi00280 kirjoitti:

        Manit .. hatsit .. puolet pois..

        Puolet pois ja kuolet pois.


      • Anonyymi00282
        UUSI
        Anonyymi00281 kirjoitti:

        Puolet pois ja kuolet pois.

        Hehh hhehhee sitten syksyllä jostain viikon lopustakaan en voi sanoa...vielä.


      • Anonyymi00283
        UUSI
        Anonyymi00276 kirjoitti:

        Eiköhän se veneen tappi ole liikaa veneessäkin.. terveisin ORPO PURRA RUNKKARIT.

        Rydman ? Minkä veneen? Silmät kiiluu , runkku haisee.. olet ruutana.. purra se sua dikkistää..


      • Anonyymi00284
        UUSI
        Anonyymi00282 kirjoitti:

        Hehh hhehhee sitten syksyllä jostain viikon lopustakaan en voi sanoa...vielä.

        Viikot venyy , venyy hallitus..ai .kkä venyy ............


      • Anonyymi00295
        UUSI
        Anonyymi00272 kirjoitti:

        Hou hou hou ho!

        Missä pukki?


      • Anonyymi00297
        UUSI
        Anonyymi00284 kirjoitti:

        Viikot venyy , venyy hallitus..ai .kkä venyy ............

        Kuukaudet venyy ja venyy hallitus?? Mikä venyttäää? Teille fyrkkaa , teidän tyh.yys?


    • Anonyymi00087

      Tänäänkin esikuvamme Aatun nimipäivänä olemme Orvon esitystä vastaan!!!

    • Anonyymi00088

      Populistipuolueet eivät koskaan voi olla hallituksessa koko kautta. - se on aina ihan selvää. Nyt persut hakevat tekosyytä, miksi hallituksesta pitää lähteä pois.

    • Anonyymi00089

      Ville ei horju, hän on luja kuin kallio. Rydman toimii kuin mitä laivat ennen oli eli rautaa.

      • Anonyymi00091

        Laivat oli ennen puuta, kuten Villen nuppi.


      • Anonyymi00286
        UUSI

        WILLE on ameeba isolla Riikalla.


      • Anonyymi00287
        UUSI
        Anonyymi00286 kirjoitti:

        WILLE on ameeba isolla Riikalla.

        Limaa velloo riikalle


      • Anonyymi00288
        UUSI
        Anonyymi00287 kirjoitti:

        Limaa velloo riikalle

        Orpo on hukannut veneenkin


      • Anonyymi00291
        UUSI
        Anonyymi00288 kirjoitti:

        Orpo on hukannut veneenkin

        Laituri uppoo


      • Anonyymi00292
        UUSI
        Anonyymi00291 kirjoitti:

        Laituri uppoo

        Orpo ei ole vitsi.


      • Anonyymi00293
        UUSI
        Anonyymi00292 kirjoitti:

        Orpo ei ole vitsi.

        Mitäs se on saanutkaan aikaansa? Vaikee sannoo?


      • Anonyymi00294
        UUSI
        Anonyymi00293 kirjoitti:

        Mitäs se on saanutkaan aikaansa? Vaikee sannoo?

        Et ole äidinkielen aikaan saama.


      • Anonyymi00298
        UUSI
        Anonyymi00294 kirjoitti:

        Et ole äidinkielen aikaan saama.

        Iso anders on.


      • Anonyymi00299
        UUSI
        Anonyymi00298 kirjoitti:

        Iso anders on.

        Haussa loma?


      • Anonyymi00300
        UUSI
        Anonyymi00299 kirjoitti:

        Haussa loma?

        Ai taas?


    • Anonyymi00093

      kaikki kokoomukselle myönteiset päätökset avataan uudelleen käsittelyyn 🤣🤣🤣

    • Anonyymi00094

      Kohta alkaa persuilla suuri joukko uhriutuminen : ) Purran ja Rantasen teko itkut julkisuudessa eivät tule olemaan mitään tulevaan verratessa. Ja kiiluvasilmäiset tollot tulevat ulvomaan kun persuja kohdellaan niin väärin. Kannatus saattaa hivenen nousta, mutta sillä ei ole väliä koska tulevissa hallituksissa ei tulla persuja enää näkemään. Ovat jo osoittautuneet niin hankaliksi kanssahallitsijoiksi.

    • Anonyymi00095

      Pikku-ukko yrittiä potkia yli aisan.

      Ministeri Wille Rydman esitti uudet kriteerit ilman hallituksen hyväksyntää.

    • Anonyymi00101

      Täysin turhaa pelleilyä ja toistensa nokittelua.Omille äänestäjille kumpikin puolue esittää kesäteatteria ja media lähtee mukaan.

    • Anonyymi00104

      Rydman on kyllä erinomaisen oikeassa,perkaa vaan kaikki huu haa tarpeettomat avustukset, ihmisten on itsekkin oltava toimeliaita

      • Anonyymi00105

        Persufasismia.


      • Anonyymi00122

        Totta. Voitaisiin vaikka aloittaa persu puoleen tuista. Mihin he sitä tarvitsevat?


    • Anonyymi00106

      Tärkeintä persuille oli näyttää äänestäjilleen kuinka kova puolue se on.Tätä teatteria saa nähä ja kuulla vuosi.

    • Anonyymi00107

      No tähän teatteriin tulee jatkoa,Villen esitykseen tulee varmaan pilkun siirto ja hups esitys joka kelpaa kaikilla menee hallituksessa läpi karvoineen kaikkine.Persu ja kokkare äänestäjät taputtavat käsiään omilleen ,kuinka kovia ne ovatkaan.

    • Anonyymi00108

      Suurts komiikkaa tarjolla ketjussa vihervasemmiston tolloilta. Eivät edes tajua, mitä tuollainen Kokoomuksesta kertoo. Eivät halunneet katkaista oman puolueensa hillotolppia - ja ovat taas kerran valmiita tekemään itsensä naurettaviksi. Kunhan äänestäjät vaan tajuaisivat asian - Kokoomus on todellinen pellepuolue.

      • Anonyymi00123

        Itke persu itse. Eihän teistä muuhun ole. Miksi te persut olette niin kovia haukkumaan ja herjaamaan suomalaisia?


      • Anonyymi00184
        Anonyymi00123 kirjoitti:

        Itke persu itse. Eihän teistä muuhun ole. Miksi te persut olette niin kovia haukkumaan ja herjaamaan suomalaisia?

        Niin, ja sitten jos saisi jotain vihdoinkin aiheeseen - tuo paskan ruiskiminen on tuttua, muuhun et pysty.


    • Anonyymi00111

      SDP pride puolue.

      • Anonyymi00132

        Niin on persutkin, mutta reipaasti brutaalimmalla tavalla vaan.


      • Anonyymi00244
        UUSI
        Anonyymi00132 kirjoitti:

        Niin on persutkin, mutta reipaasti brutaalimmalla tavalla vaan.

        Tom of Finlandeja.


    • Anonyymi00112

      Silloin kun ollaan hallituksessa, toimitaan hallitusohjelman mukaisesti. Ei sooloilla,, jos niin tehdään silloin ei tulevaisuudessa löydy hallituskumppaneita. Persuista ei pääministeripuoluetta, se vaatisi työväenluokan kääntymistä uusfasisteiksi. Ei ole Suomessa mahdollista. Ei Kokoomuskaan siinä onnistunut, vaikka rahaa käyttävät eniten. Persut eivät ole myöskään valmiita poliittisen vastuunkantoon. Eli vaalit hävitään jos tehdään politiikkaa , jota ei kannateta. Tämän Persut haluavat välttää valehtelemalla ja trollaamalla esim. Youtubessa.

      • Anonyymi00113

        Tuntuu olevan, niin kokoomukselle kuin osalle saivartelijoillekin, hukassa se mitä itseasiassa Rydman teki. Juuri sen mitä hallitusohjelmassa on määritelty.


      • Anonyymi00116
        Anonyymi00113 kirjoitti:

        Tuntuu olevan, niin kokoomukselle kuin osalle saivartelijoillekin, hukassa se mitä itseasiassa Rydman teki. Juuri sen mitä hallitusohjelmassa on määritelty.

        Vain perussuomalaisten omasta mielestä vaan ei hallituskumppaneiden mielestä.


    • Anonyymi00114

      Kyllä Wille sai, ja Perussuomalaiset. Nyt joutuu Kokoomus myöntämään, etteivät haluakaan muuttaa mitään, koska he ovat täyttäneet paikkoja noissa turhissa järjestöissä ja säätiöissä joilta tukia on lähdössä. Tulee olemaan mielenkiintoista seurata Kokooumuksen rimpuilua asian tiimoilta.

      • Anonyymi00117

        Persutko yksinvaltiaina sanelevat, mikä on turhaa ja mikä ei ole turhaa?


    • Anonyymi00115

      Rydman on pieni mies,jolla suuret puheet.
      Vanha sanonta tyhjät tynnyrit kolisee eniten sopii tähänkin henkilöön,

    • Anonyymi00118

      Rydman sai eduskunnan luottamuksen ja miksi ei saisi,koska hän on oikealla asialla, ideologiset avustukset pitää lopettaa,säästyy veronmaksajien rahoja, rohkea ministeri.

      • Anonyymi00121

        Oletpa yksinkertainen? Eivät ne oikeiston hyväksymät avustukset puolueettomia ole? Persujen trollaus mennyt perille kun luulet niin? esim. Suomalaisuuden liitto ei tarvitsi saada avustuksia. Kun sen toiminta täysin puolueellista ja sitä käytetään rasistisiin tarkoituksiin?


      • Anonyymi00161

        Alle 50% kansanedustajista luottaa Rydmaniin. Ei mikään kaksinen mandaatti.


      • Anonyymi00200
        Anonyymi00161 kirjoitti:

        Alle 50% kansanedustajista luottaa Rydmaniin. Ei mikään kaksinen mandaatti.

        On tällä palstalla kyllä yksinkertaisia ihmisiä kirjoittamassa, kun eivät edes sitä tajua, kenen rahoista nämä tuet yleensä maksestaan. Ei tarvi yhtään ihmetellä miksi vasemmistolla ja sdp:llä on kannattajia. YMMÄRRYS HOI, ÄLY ÄLÄ JÄTÄ !


      • Anonyymi00246
        UUSI
        Anonyymi00200 kirjoitti:

        On tällä palstalla kyllä yksinkertaisia ihmisiä kirjoittamassa, kun eivät edes sitä tajua, kenen rahoista nämä tuet yleensä maksestaan. Ei tarvi yhtään ihmetellä miksi vasemmistolla ja sdp:llä on kannattajia. YMMÄRRYS HOI, ÄLY ÄLÄ JÄTÄ !

        Huutaa Kelapersu, jolla itselllään ei ole sitä rahaa, mutta pelkää mamun vievän oman fattarahansa :)))


    • Anonyymi00119

      Seuravaan hallituksen pitää sopeuttaa 10 miljardilla eli käytännössä siis 3 miljardilla, niin kuin nykyinen hallituskin teki. Tulee olemaan helppoa. Yli puoli miljardia säästetään jo sillä, että otetaan golfiin menevät valtion tukiaiset pois.

    • Anonyymi00124

      Dunja:
      Sofian valinta ei pitänyt.

    • Anonyymi00125

      Persut sai taas tilaisuuden uhriutua ja sekös on persuille nannaa.

      • Anonyymi00126

      • Anonyymi00127
        Anonyymi00126 kirjoitti:

        Historia toistaa itseään.....

        https://www.suomenmaa.fi/jaakko-maki-petaja/perussuomalaisen-korppusodan-lopputulos/

        Lainaus linkin takaa:

        "Orpon hallitus on jälleen ajautunut omaan sisäiseen itse keitettyyn kriisiinsä ja jopa hallituspulaan.

        Sopan keittäjänä on jälleen ollut perussuomalaiset ja heidän kellokkaansa.

        Perinteisesti perussuomalaisten aatteellisena edeltäjänä on nähty Veikko Vennamo ja Suomen maaseudun puolue.

        Näin ei kuitenkaan ole.

        Käytännöllis-poliittisesti katsottuna perussuomalaiset onkin enemmän kommunistien kätilöimän ja johtaman Suomen Kansan Demokraattisen liiton (SKDL) perillinen.

        Kun SKDL vuonna 1966 pitkän oppositiotaipaleen jälkeen nousi hallitusvastuuseen, niin samalla hallitusten sisäinen ryhti ja kyky hoitaa isänmaan asioita romahti.

        Hupeneva kannatus johti kommunistit jatkuvan oireilun ja hallitusten sisäisen hajottamisen tielle. Oli niin sanottua korppusotaa ja EEC:n vastustamista.

        Lopullisesti puolue muuttui hallituskelvottomaksi ja -kyvöttömäksi, kun se ollessan Kalevi Sorsan III hallituksessa ryhtyi eduskunnassa vastustamaan hallituksen ajamia puolustushankintoja."

        HAH HAH HAA !!!!!!!!!!!!!!! Khihihihiiiii.........


    • Anonyymi00128

      Persupyrkyrille tuli seinä vastaan.

    • Anonyymi00129

      Kisa ei ole vielä käyty ????

      • Anonyymi00130

        Viimeistään perjantaina Orpo ja Rydman poseeraavat lehtien kansissa.

        Ollaan taas parhaita kavereita, eihän mitään kärhämää edes ollut.
        Ja jos olikin, se oli Marinin hallituksen aiheuttama.


      • Anonyymi00133

      • Anonyymi00135
        Anonyymi00133 kirjoitti:

        Yksi kahina on tapeltu, mutta taistelu jatkuu, Rydman ei ole vahvoilla.

        https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012097553.html

        Rydman voidaan tarpeen tullen ohittaa ja uutena esittelijänä toimisi joko virkamies tai Kokoomuksen sosiaaliturvaministeri. Wille voisi vaikka keittää kahvia.


      • Anonyymi00137
        Anonyymi00135 kirjoitti:

        Rydman voidaan tarpeen tullen ohittaa ja uutena esittelijänä toimisi joko virkamies tai Kokoomuksen sosiaaliturvaministeri. Wille voisi vaikka keittää kahvia.

        Ei Wille osaa keittää kahvia. Teinitytöt eivät pidä kahvista.


      • Anonyymi00301
        UUSI
        Anonyymi00130 kirjoitti:

        Viimeistään perjantaina Orpo ja Rydman poseeraavat lehtien kansissa.

        Ollaan taas parhaita kavereita, eihän mitään kärhämää edes ollut.
        Ja jos olikin, se oli Marinin hallituksen aiheuttama.

        Syksyn lehtien, MARIN ON JO SILLOIN TAHITILLA.


      • Anonyymi00303
        UUSI
        Anonyymi00301 kirjoitti:

        Syksyn lehtien, MARIN ON JO SILLOIN TAHITILLA.

        Pullaperse poijaat ne ossaa painia syksyn lehtien kanssa.


    • Anonyymi00139

      Jos Wille on mies Wille kaataa hallituksen eikä pikkutyttöjä.

      • Anonyymi00141

        Olisiko oikea paikka Helsingin kekusvankila eikä valtioneuvoston linna?


      • Anonyymi00195

        Vittu olet sinä lapsellinen - ja huutelet tuollaisia, ilman todisteita. Aika lapsllista, mutta rikosoikeudellisesti tietystikin aika "urheata".


      • Anonyymi00304
        UUSI

        Kuka kaataa WILLEN?


      • Anonyymi00305
        UUSI
        Anonyymi00141 kirjoitti:

        Olisiko oikea paikka Helsingin kekusvankila eikä valtioneuvoston linna?

        Kaatopaikka.


      • Anonyymi00306
        UUSI
        Anonyymi00305 kirjoitti:

        Kaatopaikka.

        Vanki mieli sairaala?


      • Anonyymi00307
        UUSI
        Anonyymi00306 kirjoitti:

        Vanki mieli sairaala?

        Manit pois?


      • Anonyymi00318
        UUSI
        Anonyymi00195 kirjoitti:

        Vittu olet sinä lapsellinen - ja huutelet tuollaisia, ilman todisteita. Aika lapsllista, mutta rikosoikeudellisesti tietystikin aika "urheata".

        Eikös sulla ole huumorintajua ?


    • Anonyymi00143

      Onneksi ei kuitenkaan voi yksin päättää, eikös me vielä olla demokratia.
      Taitaa olla liian isoissa saappaissa ja kuvitella itsestään liikoja.

      • Anonyymi00144

        Aatun ihailija.


      • Anonyymi00145

        Rydmanin ego on isompi kuin koko.


      • Anonyymi00146
        Anonyymi00145 kirjoitti:

        Rydmanin ego on isompi kuin koko.

        Ainakin isompi kuin naistenkiusaamiskalu.


      • Anonyymi00309
        UUSI
        Anonyymi00145 kirjoitti:

        Rydmanin ego on isompi kuin koko.

        Juopotteellee pontikka viinaa ja syö voikkukkia kuten kaikki Purran persut.


      • Anonyymi00311
        UUSI
        Anonyymi00309 kirjoitti:

        Juopotteellee pontikka viinaa ja syö voikkukkia kuten kaikki Purran persut.

        Purra myy sitä. voikkukkaviinaa .


      • Anonyymi00312
        UUSI
        Anonyymi00311 kirjoitti:

        Purra myy sitä. voikkukkaviinaa .

        Alkoa kotiovelle.


      • Anonyymi00314
        UUSI
        Anonyymi00312 kirjoitti:

        Alkoa kotiovelle.

        Myrkkyä vai ?


      • Anonyymi00315
        UUSI
        Anonyymi00314 kirjoitti:

        Myrkkyä vai ?

        Prossista ei tietoakaan. Älä osta kuolemaasi.


      • Anonyymi00317
        UUSI
        Anonyymi00315 kirjoitti:

        Prossista ei tietoakaan. Älä osta kuolemaasi.

        Mikä nälkä ?


    • Anonyymi00147

      Eikö siellä ole muuta tekemistä kuin riidellä, haastaa riitaa ja puhua puuta heinää. Missä on se asioiden yhdessä hoitaminen. Tämän hallituksen vuodet ovat olleet yhtä sekasortoa. Syytettäiskös taas edellistä hallitusta, jossain riehuvaa sotaa, rahapulaa, ed. sukupolvia, jotka vielä tarvitsevat hoitoa, työntekijöitä tai työttömiä jne. Missä on lupaukset, jotka annettiin ennen vaaleja. Luottamus on mennyt. Nyt on korkein aika lunastaa ne aikuisen oikeasti, hoitaa suomalaisten asiat kuntoon ja lopettaa se riitely ja torailu. Johan Suomelle nauraa naurismaan aidatkin.

    • Anonyymi00148

      Koko ajan lööpeissä ja ohjelmissa tuo rydman...

    • Anonyymi00150

      Hyvä Wille Rydman, hyvä persut!

      Eipä tule tunninjunaakaan!

      Nastarenkaita ohi pakotteiden Venäjälle myyvä hurri pitäisi panna turkinhihaan ja nussia uudelleen, niin vois tulla mies!

      Orpollakaan ei ole munaa, puolankalainen saa olla puutteessa. On se orpo.

    • Anonyymi00151

      Täydellinen nöyryytys Rydmanille.

      • Anonyymi00152

        Jos sinulla ap liikkuisi päässä muutakin kuin silmät, sinä ymmärtäisit minkälaisen vaalitempun Rydman onnistui juuri tekemään siinä myös onnistuen. En edes kerro miten se sen teki mikä on sinulle ap ihan oikein koska olet siitä jo kymmeniä avauksia kirjoittanut ilman mitään hajua mistä siinä oli kyse.


      • Anonyymi00157
        Anonyymi00152 kirjoitti:

        Jos sinulla ap liikkuisi päässä muutakin kuin silmät, sinä ymmärtäisit minkälaisen vaalitempun Rydman onnistui juuri tekemään siinä myös onnistuen. En edes kerro miten se sen teki mikä on sinulle ap ihan oikein koska olet siitä jo kymmeniä avauksia kirjoittanut ilman mitään hajua mistä siinä oli kyse.

        Ja Soinikin oli RKP:tta potkimassa hallituksesta pihalle kun Rydman temppunsa teki. Minkä takia RKP tyhjää äänesti.


      • Anonyymi00179
        Anonyymi00157 kirjoitti:

        Ja Soinikin oli RKP:tta potkimassa hallituksesta pihalle kun Rydman temppunsa teki. Minkä takia RKP tyhjää äänesti.

        Asioista jotain ymmärtävät suorastaan ihaili mitem hyvin Rydman tempussaan onnistui.


      • Anonyymi00180
        Anonyymi00179 kirjoitti:

        Asioista jotain ymmärtävät suorastaan ihaili mitem hyvin Rydman tempussaan onnistui.

        jos olisi vienyt arviointikriteerinsä hallituksen hyväksyttäväksi hall.kumppanien punakynät olisivat käyneet kuumina. Mikä tapahtuu myöhemmin Orpon ja kumpp. puuttuessa peliin Rydmanin ja persujen päästessä syyftämään edellisiä siitä, että ne esti avustusten viemisen esim. Prideltä. Kuten myös monelta muulta järjestöltä joissa on suojatyöpaikoissaan kokoomuslaisia jne.


      • Anonyymi00181
        Anonyymi00180 kirjoitti:

        jos olisi vienyt arviointikriteerinsä hallituksen hyväksyttäväksi hall.kumppanien punakynät olisivat käyneet kuumina. Mikä tapahtuu myöhemmin Orpon ja kumpp. puuttuessa peliin Rydmanin ja persujen päästessä syyftämään edellisiä siitä, että ne esti avustusten viemisen esim. Prideltä. Kuten myös monelta muulta järjestöltä joissa on suojatyöpaikoissaan kokoomuslaisia jne.

        Poliittiseen ohjaukseen vetosi mm. RKP joka tulee syyllistymään siihen itse, kun järjestöleikkauksia tehdään myöhemmin. Sateenkaariväen, mamujen jne. saadessa massinsa jatkossakin ja sekös persuja naurattaa vaalien alla.


      • Anonyymi00319
        UUSI

        Orpolla lähti mopo käsistä.. hissi ei nouse ylös asti.


    • Anonyymi00154

      Orpo näytti Rydmanille kaapin paikan.

      • Anonyymi00160

        Ja RKP 💪🏼


      • Anonyymi00320
        UUSI

        Tuliko se ulos itse sieltä?


      • Anonyymi00321
        UUSI
        Anonyymi00320 kirjoitti:

        Tuliko se ulos itse sieltä?

        Ja rantarutsalainen myös.


    • Anonyymi00156

      Dunja:
      Taas demareitten vastainen kommentti.

      • Anonyymi00159

        Persujen halvan venäläisen tekoälyn logiikka on "hintansa väärti".


      • Anonyymi00323
        UUSI
        Anonyymi00159 kirjoitti:

        Persujen halvan venäläisen tekoälyn logiikka on "hintansa väärti".

        Kone jakaa lääkkeet ortsi purtsin faijalle.


    • Anonyymi00158

      Rydman toimii ja munattomat sitten vaan täällä nillittää!

      • Anonyymi00162

        Anonyymi00155
        2026-06-23 23:50:20

        Anonyymi00152 kirjoitti:
        Jos sinulla ap liikkuisi päässä muutakin kuin silmät, sinä ymmärtäisit minkälaisen vaalitempun Rydman onnistui juuri tekemään siinä myös onnistuen. En edes kerro miten se sen teki mikä on sinulle ap ihan oikein koska olet siitä jo kymmeniä avauksia kirjoittanut ilman mitään hajua mistä siinä oli kyse.

        Lue lisää
        vuoronperään ylistää Rydmania ja haukkuu alimpaan helvettiin riippuen minkä ap:n sivupersoonan vuoro on huutaa pää punaisena. Kaava minkä toistaa vuoden jokaisena päivänä jokaisessa viestiketjussa niiden aiheista riippumatta.


      • Anonyymi00163

        Rydmanilta voidaan ottaa tikkari pois, jos hallituksen enemmistö niin haluaa. Pääministeri voi siirtää asian esittelyn virkamiehelle tai sitten siirtää Rydmanilta tehtäviä sosiaaliturvaministerin tontille, jolloin sosiaaliturvaministeri toimisi esittelijänä.

        Kokoomus kuohii siis tarvittaessa Rydmanin.


      • Anonyymi00165

        Persujen halpa venäläinen tekoäly toimii "loistavasti". Logiikka on kuin vanhan Zilin moottori, joka pyörii vastapäivään.


      • Anonyymi00186
        Anonyymi00163 kirjoitti:

        Rydmanilta voidaan ottaa tikkari pois, jos hallituksen enemmistö niin haluaa. Pääministeri voi siirtää asian esittelyn virkamiehelle tai sitten siirtää Rydmanilta tehtäviä sosiaaliturvaministerin tontille, jolloin sosiaaliturvaministeri toimisi esittelijänä.

        Kokoomus kuohii siis tarvittaessa Rydmanin.

        Miten voi ihminen olla noin pihalla? Kokoomuksen, KD:n ja RKP:n kävellessä juuri Rydmanin kaivamaan kuoppaan. Siksi virne korvissa infotilaisuudessa. Mieti ap ihan rauhassa minkä takia...


      • Anonyymi00220
        UUSI

        Juuri näin. Härski rahanjako ja tuloerojen kasvattaminen ei lopu edes maailmanlopun odotushuoneessa, johon ahneet johtajat meitä johtavat. Helvetti ei pelota mutta sillä pitää pelotella tyhmiä ja köyhiä. Tämän maailman Putinit ja Trumpit rohkaisee meidän pikkunilkkejä ...! Rydman on vihattu mies nyt. Rehellinen ei saa yösijaa , suomalainen sananlasku.


      • Anonyymi00250
        UUSI
        Anonyymi00186 kirjoitti:

        Miten voi ihminen olla noin pihalla? Kokoomuksen, KD:n ja RKP:n kävellessä juuri Rydmanin kaivamaan kuoppaan. Siksi virne korvissa infotilaisuudessa. Mieti ap ihan rauhassa minkä takia...

        Rydman kaivelee lähinnä itselleen kuoppaa.


      • Anonyymi00325
        UUSI

        Rydman on sosiaalinen jakaa lehtiin karttaansa..hou hou ho.namupalat.


      • Anonyymi00327
        UUSI
        Anonyymi00325 kirjoitti:

        Rydman on sosiaalinen jakaa lehtiin karttaansa..hou hou ho.namupalat.

        Katsotaan seuraavat jaksot.. tästä tulee jännää ja mielenkiintoista....


      • Anonyymi00330
        UUSI
        Anonyymi00325 kirjoitti:

        Rydman on sosiaalinen jakaa lehtiin karttaansa..hou hou ho.namupalat.

        Rydma n turpoo liitoksistaan..se veneen tappi.


      • Anonyymi00331
        UUSI
        Anonyymi00330 kirjoitti:

        Rydma n turpoo liitoksistaan..se veneen tappi.

        Purra vääntää sitten loppu on Orpo Purrallakin.heh heh hee.


      • Anonyymi00332
        UUSI
        Anonyymi00331 kirjoitti:

        Purra vääntää sitten loppu on Orpo Purrallakin.heh heh hee.

        Missä suomi makaa?


      • Anonyymi00333
        UUSI
        Anonyymi00332 kirjoitti:

        Missä suomi makaa?

        Lehti vai kivi kasassa?


    • Anonyymi00170

      Kristillisdemokraatit tukivat Setan ja Priden rahoituksen jatkumista muuttumattomana
      Hallituksessa äänestettiin tänään STEA-rahojen kriteereistä. Aiemmin Rydman oli linjannut, että avustuksissa ei enää painotettaisi ideologiaan perustuvaa työtä vaan nimenomaisesti terveyden edistämiseen keskittyvää työtä.
      Tämä olisi vähentänyt ideologisten Setan ja Priden rahoitusta. Median tietojen mukaan vain perussuomalaiset seisoivat Rydmanin esityksen takana. Tämä tarkoittaa, että kristillisdemokraatit olivat kokoomuksen ja rkp:n kannalla suojelemassa Setan ja Priden kaltaisten ideologiaan nojaavien organisaatioiden veronmaksajilta saamaa rahoitusta.
      Että sellaista

      • Anonyymi00177

        Onhan se kivaa kun Sanna Antikainen kiirjoittaa sinulle mielipiteen.

        Sanasta sanaan kopioitu Instagramista :)))))


      • Anonyymi00207
        UUSI

        Heh :))) Ottaahan se koville kärähtää kopioinnista :)))))))))))


      • Anonyymi00247
        UUSI
        Anonyymi00207 kirjoitti:

        Heh :))) Ottaahan se koville kärähtää kopioinnista :)))))))))))

        Eikös hän voi olla SA ihan itse?


    • Anonyymi00173

      Vuoden päästä tämänkin "kähinän" jälkipuinteja spekuloidessa asia tulee esille uudestaan. Kyllä kansa muistaa, sanoi vuosikymmeniä sitten Veikko Vennamo ja oikeassa oli. Nyt muistetaan keskusteluissa "Välimereen upotetut rahat" koronan ajoilta.

    • Anonyymi00174

      "Tappio Rydmanille"

      Eiköhän kyseessä ole lähempänä TAPPIO Suomalaiselle veronmaksaja-Duunarille!!!! jonka vähäisisä verovaroja jaetaan vähän turhaan moneen paikkaan.

    • Anonyymi00182

      Tämä ns. oikeistohallitus haluaa suojella poliittisia suojatyöpaikkoja.
      Kokoomus ja RKP tulipunaisia kommonistipuolueita kumpikin.

      • Anonyymi00185

        Oppositiopuolueiden yhtyessä kuoroon sotien persuja vastaan kokoomuksen jne. tavalla ettei mene aateveljiltä ja -sisarilta suojatyöpaikat alta eri järjestöissä joihin on siivottu valtava määrä ex kansanedustajia kesksutasta jne.


    • Anonyymi00187

      P*ervo mädännäisiltä joka centti pois. Rahat poltettakoon vaikka roviolla, kokkona lasten ja nuorten iloksi.

    • Anonyymi00188

      Hieno juttu itteekin nauratti koko asia ,,, asia on kuitenkin niin , olisi hyvä tarkistaa koko järjestöjen hallinto eikö vähän sama juttu ollut kaikilla kun raha hiipuu ja karsitaan tuottamattomia virkoja pois tai annettujen rahojen määrää ,,, HYVÄ HYDMAN VIITTA PUUTUU TÄLTÄ SANKARLITA.

    • Anonyymi00190

      Hallitus on päättänyt leikata sote-järjestöjen avustuksista noin kolmanneksen ensi vuonna.

      eli sotelta ei leikata mitään vaan niiden ympärillä pyöriviltä loispummikerjäys järjestöiltä.

      • Anonyymi00252
        UUSI

        Loisimis-teema on fasistinen.

        "Fasismille on olennaista voimakas, valehteluun perustuva yhteiskunnan polarisointi ja viholliskuvien luominen kansakunnan sisälle: joukossamme on tämän ajattelun mukaan kunnon ihmisiä ja eri tavalla omia vapauksia ottavia loisijoita. Menneisyydessä asiat olivat paremmin: miehen, naisen ja perheen paikka määritelty ja ”ikiaikainen”, mutta globalisaatio ja vääränlainen yksilöllistyminen ja yksilönvapaus ovat uhka näille perinteisille arvoille."

        https://politiikasta.fi/kirja-arvio-siita-oikeasta-fasismista/


    • Anonyymi00191

      No ei kyllä ollut tappio Rydmanille, eikä Perussuomalaisille. Kyllä nyt rykäisi muu hallitus omaan polvaansa ja osoitti, etteivät halua luopua hillotolpistaan.

    • Anonyymi00192

      No nyt meni taas kerran aloittajalla hiukan kiville, lähinnä kai siksi ettwi ymmärtänyt koko asiasta mitään, kuten ei Orpokaan.

    • Anonyymi00193

      Kokoomus nostaa veroja. Kepu leikkaa maataloudesta. Persut huutaa mamua + leikkaa työllistymisestä. Olisiko aika antaa kenkää näille?

    • Anonyymi00194

      kyllähän hyvinvointi alueiden panostukseen pitää saaada lisää mania eihän tämä muuuten pyöri ,, olemme antaneet ja ottaneet mania joka puolelta muutenkin kauhoneet liika ,,Nyt vois olla hyvä asia alkaa rauhottua ja kattelee ympääriinsä ,, olemme yrittäneet olla mukana joka asiassa eikä välttämättä niissä ole mitään järkeä voipi vaikka osua omaan nilkkaan jokunen asia.

    • Anonyymi00196

      Dunja:
      Vasemmisto-opositio jatkaa kirjoitusten politisointia.

    • Anonyymi00198

      Ei. Se tappio tuli vain sinulle ja yrität tulla tänne helpottamaan elämän tuskaasi...kertomalla, että tappio tuli Rydmanille. Rydman kyllä tiesi, miten asiat ovat ja eikä mitään edes odottanutkaan. Voit mennä pyyhkimään kyyneleesi.

      • Anonyymi00206
        UUSI

      • Anonyymi00335
        UUSI

    • Anonyymi00199

      Kyllä ensin tulee leikata kansanedustajien edusita niitähän on valtavasti ja mitä ne maksaa veronmaksajille.

      Järjestöt tukee auttaa vammaisia, vanhuksia, varattomia ja MLL jne ovat mielestäni auttaneet suomalisia lapsiperheitä.

      Nyt kansanedustajilla on asunto, auto, lento, taxi ja muita etuja ties kuinka paljon. Ostavat asuntoeduilla sijoituasuntoja ja saavat sopuetumiseläkkeitä ja voivat käydä työssä. Hallituksista saavat rahaa Kela ja eri laisi muita palkkioita.

      Rydman on kiusaaja ja haluaa kiusata sekä on hyvin epävakaa henkilö, ei sovi päätöksentekoon. Käyttää valtaa väärin, kuten Rantanen ja heidät tulee saad aulos politiiaksta kun tekevät kiusaa ja haluavat kostaa.

      Onneksi persuja ie ole paljon päätöksenteossa ja Purrakin hyvin noviisi, joka tuhosi suomen. Ei jatkoon, ei ääniä. Emme tarviytse epäterveitä noviiseja.

    • Anonyymi00201

      Hallitus on päättänyt leikata sote-järjestöjen avustuksista noin kolmanneksen ensi vuonna.

      ja hyvä niin.

    • Anonyymi00202

      "Persut eivät ymmärrä mitä demokratia tarkoittaa, natseja kun kaikki ovat. Luoja meitä varelkonn persujen fasimilta. He kulkevat natsien jalanjäljissä. Persu pettää aina."

      ----

      Sulla on historin tietämykset ja ymmärrykset sekaisin kuin sekopäinen seinäkello.

      Sun pitää mennä kipin kapin takaisin kouluun opiskelemaan historiaa oikeista natseista, kun olet jostain Suomalaiselta trollifoorumilta saanut päähäsi väittää ja liioitella Perussuomalaisia natseiksi.

      • Anonyymi00205

        Perussuomalaisten politiikka täyttää fasistisen ajattelun kriteerit. Fasismin tutkija, Yalen yliopiston professori Jason Stanley:

        "Fasismille on olennaista voimakas, valehteluun perustuva yhteiskunnan polarisointi ja viholliskuvien luominen kansakunnan sisälle."

        https://politiikasta.fi/kirja-arvio-siita-oikeasta-fasismista/


    • Anonyymi00208
      UUSI

      Nyt pikku-Napoleonia pännii niin paljon, että kuuluisa alentuva hymyilykin muuttui irvistykseksi. En pidä Orpostakaan, mutta kerrankin se lapanen sai pakerrettua kieltävän sanasen. Persut ovat tottuneet Purran myötä, että kaikki tehdään oman pään mukaan, mutta nyt Rydis pissi kintuilleen.

    • Anonyymi00209
      UUSI

      Purra oli kiukkuisena, naama kiilsi tavallistakin enemmän ja silmät leiskui mesimäyrän raivoa, kun puolusteli pikkumiestä.

      • Anonyymi00210
        UUSI

        Purra otti tappion henkilökohtaisena loukkauksena, koska Orpo ei ole kieltäytynyt Purran typerimmistäkään ratkaisuista.


    • Anonyymi00211
      UUSI

      Rydmanni ulos hallituksesta!

    • Anonyymi00215
      UUSI

      Pieni mies, suuret puheet. Vai voiko tuota nappulaa mieheksi sanoa?

    • Anonyymi00216
      UUSI
      • Anonyymi00217
        UUSI

        Rydman....tulee mieleen ihmisen keho.

        Kun ruumista luotiin tahtoivat kaikki ruumiinosat tulla päälliköksi.

        Aivot sanoivat: Koska se olen minä, joka kontrolloin kaikkia osia ja ajattelen kaikkien puolesta, pitää minun oleman päällikkö.

        Jalat sanoivat: Koska minä kannan ihmistä sinne, minne hän tahtoo ja toteutan ohjeet jotka aivoista tulevat, siis me jalat haluamme olla päällikkö.

        Silmät sanoivat: Koska me valvomme, ettei mitään tapahdu teille ja varoitamme teitä vaaran uhatessa, niin me haluamme päälliköksi.

        Ja samoin jatkoivat kädet, sydän ja keuhkot - kaikilla sama vaatimus tulla valituksi päälliköksi.

        Lopuksi pyysi persereikä, että hänet valittaisiin päälliköksi.
        Kaikki ruumiinosat nauroivat ja pitivät ajatusta täysin järjettömänä, perseestä päällikkö?

        Persereikä tuli hyvin vihaiseksi. Meni umpeen, mökötti ja kieltäytyi ylipäätänsä toimimasta.

        Tämän seurauksena aivot saivat kuumetta, silmät alkoivat karsastaa, jalat tulivat heikoiksi ja kädet roikkuivat velttoina. Ja sydämen ja keuhkojen oli vaikeaa jatkaa toimintaansa. Lopuksi vetosivat kaikki ruumiinosat anovasti aivoihin, että perseenreiästä tehtäisiin kuitenkin päällikkö.

        Ja näin tapahtui ja kaikki ruumiinosat voivat taas jatkaa työnsä suorittamista sillä aikaa, kun persereikä vain leikkii päällikköä ja tuottaa ison joukon paskaa.

        Tarinan opetus: Tullaksesi päälliköksi sinun ei tarvitse olla nero...riittää kun olet ihan tavallinen, yksinkertainen perseenreikä.


    • Anonyymi00219
      UUSI

      Järjestöt ei jonota leipää . Orpo&Purra huolestuu näistä , ennenkaikkea Aatelicreutz ja Essayah järkyttävää köyhien sortoa oikeistopopulistihallitukselta.Hävetkää!

    • Anonyymi00225
      UUSI

      jos oikein muistan essayah oli tämä henkilö joka halusin nimenomaan laittaa ansiosidonnaisen työttömyys korvauksen semmoiseksi mitä tämä nyt on ,, taitaapa olla ihan oikeassa porkukassa mukana ,,,

    • Anonyymi00227
      UUSI

      Olettako ihmiset huomanneet että aina kun Persu on A Studiossa niin saa aina viimeisen puheenvuoron,niin tänäänki.OnkA Studiosta tullu Persuja suosiva ,ainakin siltä näyttää.

      • Anonyymi00340
        UUSI

        Ollaan kyllä huomattu! Ihmettelin viimeksi eilen, että " Jaahas, persu sai taas mahdollisuuden sanoa viimeinen lause". Sehän on joko persulla tai kokoomuslaisella. Toimittajat vois toimia tasapuolisesti, mutta ei: "Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat". Eihän näin kai ole sovittu ennakkoon, eihän Suomessa ole korruptiota, eihän?


    • Anonyymi00228
      UUSI

      sano muuten hyvin asiaa ,, oli hyvä että sai viimeisen puheenvuoron,,

    • Anonyymi00232
      UUSI
    • Anonyymi00237
      UUSI

      Professori Juho Saaren mukaan ministeri Wille Rydmanin hyvä perustavoite järjestökentän rahoitusleikkauksissa romuttuu hänen muiden kriteeriensä takia. Saari kertoo, kuinka Rydmanin kohutut kriteerit todellisuudessa vaikuttavat. "Jos poistamme järjestelmästä näiden toimijoiden roolin, lopputulema on kaoottinen", Saari sanoo. Hän esittelee myös mallin, jossa "hillotolppien määrä olennaisesti vähentyisi".

    • Anonyymi00249
      UUSI

      Persut häviää tämän pelin. Orpo vääntää RKP:n kanssa voiton Villestä. Järjestöjen rahoitus tuplataan ja erityisesti rikkaiden Ruotsinkielisten järjestöjen. Siinä persut sylkevät sappea kun RKP:n äänestäjät saavat järjestöiltään ilmaiset lomamatkat ja asuntojen kunnostuksen samaan aikaan kun persujen fazistiset järjestöt MPK ym. toiminta riisutaan avustuksista kokonaan.

    • Anonyymi00257
      UUSI

      Ville on oikeassa. Ville tekee hyvää työtä suomen hyväksi. Hyvä ville!

    • Anonyymi00277
      UUSI

      Asioista mitään käsittämättömän ja ylimielisen ja ideologisesti rahaeliittiin kuuluvan on helppo leikata niiltä, joita ei tunne yhtään. Ei Willen lähipiirissä ole kettää jolla olis fyffestä pulaa. Ja palveluita saa aina kun jaksaa maksaa!
      Jos jotain vilunkia on ollutkin aikoinaan, kun oli kokoomuksen jäsen, asiasta ei nostettu syytettä, koska rikos oli vanhentunut. Potkittiin vaan puolueesta pois. Kokoomuspamput eivät halunneet tekojen aikana yläkouluikäisten tyttäriensä joutuvan todistamaan ja tahraamaan maineensa.
      Niinhän se olis menny. Wille olis puolustatunut, että 15 vuotias näytti viattomalta koulutytöltä, mutta oli meikannut ja keikisteli, niin että teki mieli juottaa viinaa ja haukkua huoraksi! Ei Wille asialle mitään voinut, likkojen vika!

    • Anonyymi00289
      UUSI

      Ei hyvältä näytä persujen touhut. Suomen kansa muistaa.

      • Anonyymi00316
        UUSI

        Halla-ahon ja Purran tivoli ei kuuluisi arvokasta eduskuntaamme pilaamaan.


    • Anonyymi00322
      UUSI

      Hei JYKYN JYTKYN JYTKYN HEIIII!

    • Anonyymi00334
      UUSI

      Persujen sekoilu hallituksessa saa onneksi lopun ensi keväänä.
      Persuilla on kaksi todellisuutta, toinen on valehtelu eikä toinenkaan
      ole totta. Riita ja kohu on aina saatava aikaiseksi, sillä nousee
      pöljien kannatus.

      • Anonyymi00337
        UUSI

        Petospersuilu ei enää pure suomalaisiin. Joihinkin ajattelukyvyttömiin, omaan jalkaan sahaaviin tolloihin vielä puree, mutta onneksi määrä on kutistumassa, kun jotkut ovat oppineet ja oppivat tämän asian kantapäänsä kautta.


    • Anonyymi00339
      UUSI

      Ryytimiäs näyttää hjallituksen pikkutytöille villenmunat !

    Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      829
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      62
      746
    4. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      502
    Aihe