https://kemijarvi.oncloudos.com/cgi/DREQUEST.PHP?page=meetingitem&id=20261698-17
Savukoski ja Nivala ne jaksaa vastustaa valtuuston päätöstä, eivät millään niele demokraattista päätöksen tekoa. Toimivat kuin Venäjällä autoritäärisesti. Muistakaa uurnilla ketkä itsevaltiuden kannattajia.
Vastoin valtuuston päätöstä.
16
339
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Tosi ikävää, että Massaliikkeen entinen johtaja jää häviölle äänestyksissä. Kateus vie kalatkin vedestä. Onneksi Pumppu-voimalat tulee ja sitä ei voi valittajat estää!
- Anonyymi00002
Ruokamo ja Kotilaine?
Mitä ne tekee hallituksessa?
Älytöntä.....- Anonyymi00003
Ruokamolla on ilmeisti herranpelko, on sanottu että se on viisauden alku, tuskin tässä tapauksessa.
Vasemmistliitto on taas ollut jo pitkään Heikin talutusnuorassa. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ruokamolla on ilmeisti herranpelko, on sanottu että se on viisauden alku, tuskin tässä tapauksessa.
Vasemmistliitto on taas ollut jo pitkään Heikin talutusnuorassa.Tyhjää äänestävät on väärässä paikassa kun kantaa ei uskalleta ilmaista!
- Anonyymi00005
Miksi nainen on niin tyytymätön vaikka kolme miestä tekivät parhaansa?!? Kiittämättömyys on maailman palkka.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f06a3dfb-4776-4ebe-836d-031295c66bf0 - Anonyymi00006
Eikös tuossa "demokratia" juuri toiminut?
Mitä ihmettä itket?- Anonyymi00007
Demokratia on enemmistön diktatuuria.
- Anonyymi00008
Jos toimii vastoin valtuuston lainmukaista päätöstä se ei ole demokratian kunnioittamista. Että näin.
- Anonyymi00009
kun on laiton päätös kuis sitten?
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
kun on laiton päätös kuis sitten?
Jatkettiin kokousta eikä siinä ollut mitään laitonta. Ainoa laiton oli kun kokouksen ensimmäisellä jaksolla tumpelot kävelivät vassujen perässä ulos kuin pienen talon porsaat.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jatkettiin kokousta eikä siinä ollut mitään laitonta. Ainoa laiton oli kun kokouksen ensimmäisellä jaksolla tumpelot kävelivät vassujen perässä ulos kuin pienen talon porsaat.
12 Possua ...Seurasivat akitaattoria ..Että kokoomuslaisetki ja saarnamiehetkii..ja tynkä kepu tietysti..
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
kokousta ei jatkettu koska sillä ei ollut päätäntävaltaa!
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
12 Possua ...Seurasivat akitaattoria ..Että kokoomuslaisetki ja saarnamiehetkii..ja tynkä kepu tietysti..
Akitaattori - mikä se sellainen oikein on?
- Anonyymi00014
Valtio ottakoon holhoukseen koko kunnan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511269Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215798En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58772Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä29760- 64752
- 139716
- 45641
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss60571