1 jäätelö kahvit 2 karkkipussi 3 suklaa 4 hedelmä koktail vai 5 jokin muu niin mikä
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Tikkari 🦪
- Anonyymi00002
Kaupan vai miehen
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kaupan vai miehen
Neheim irakkit.
- Anonyymi00004
Kesän ensimmäinen jäätelö on vielä nauttimatta, joten jäätelö maistuisi juuri nyt 😊
Aletheias - Anonyymi00005
Nyt piristäisi jalkahieronta, on pohkeet kipeät.
Juomisten puolesta tykkään juoda jääpalojen kanssa vettä. Jääpalakone on hyvä keksintö kesällä. Vesi maistuu hyvälle jäisenä.
-Thinksy - Anonyymi00006
Niska- ja hartiahieronta olis bueno.
- Anonyymi00007
Hedelmäcoctail ja tummasuklaa, kiitos!
- Anonyymi00008
Hän ja hali 🩷🤗💚
- Anonyymi00009
Tänään oli henkisesti raskas päivä. Jouduin sanomaan eräälle, että hän ei pääse yhteen tärkeään harrastusreissuun, koska minulla ei ole rahaa maksaa hänen osuuttaan isälleen.
Olen yrittänyt säästää monessa asiassa, mutta vuokra on maksettava ja sinne uppoaa ne rahat.
Puhumattakaan siitä, että en tiedä millä elän seuraavan kuukauden, kun sain laskut maksettua (onneksi kuitenkin).
Kaipa se pitää luottaa, että asiat järjestyy, mutta tosissaan sai hokea itselleen mantraa ja tehdä hengitysharjoituksia. Oli muutama muukin asia, jotka sai sykkeen nousemaan.
Mulle riitti se hengittäminen, venytteleminen ja lämmin suihku. En kaipaa nyt muuta kuin hyvät yöunet. Kiitos, että sain avautua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän46892Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14763Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl488761- 45672
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE164503- 44470