Näin se maine kasvaa .... .
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012095475.html
Näin se maine kasvaa
9
457
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Kunnia meni, mutta maine kasvoi niinkuin entisellä piikatytöllä kun a.u. lapsen sai.
- Anonyymi00002
Iät ja ajat kausitöitä on tehety koko kauden jaksamisen rajoille eikä kukhan valittanu, mettätöitäkin tehhiin valon mukkaan. Nuin teki aitosuomalainen. Persuista ja mamuloista ei tiä.
- Anonyymi00003
Aito suomalainen on pitänyt varmasti huolen et on saanut palkkaa myös. Tuo touho on jo pahempi entä suomalainen marjapisnes.
- Anonyymi00004
Enontekiö matkailukunta, kyllä hävettää.
- Anonyymi00005
Tehkää ittekki jotaki
- Anonyymi00006
Riikka Purran sanoin: MENKÄÄ TÖIHIN !
- Anonyymi00007
Aivan oikein.
- Anonyymi00008
Hyvä että tähän puututaan. Tuohan on suorastaan sama kun orjatyö. Miten yrittäjä kehtaa toimia noin!
- Anonyymi00009
Voi lahopuupäät ,eihän tuota peliä voi jatkua,sehän on aivan tosi härskiä toimintaa.
Nyt on kyse niistä ihmisistä koirista puhumattakaan.Härskiä on toiminta ja elänrääkkäystä myös. Eikö virkavalta puutu ollenkaan moiseen hulluuteen.Rahan ahneus ja hullunkilltosilmissä ..maantielle kilometrimittariksi olis sopivampi homma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6491414- 1131349
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta198919Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.327865Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä230805- 58723
Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht232677Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175671Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88630Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21581