Timo Soini - "Ovi on tuossa RKP"

Anonyymi-ap

Perussuomalaisten pitkäaikainen puheenjohtaja ja politiikan asiantuntija sivaltaa taas tiukkaa timanttista tekstiä plokissaan.

"ahdas kielipuolue RKP ei hallitukseemme tule. Eikä tullut." - Timo Soini 2015

"Perussuomalaiset on nyt saanut käytännön oppia koko hallituskauden ajan viiden prosentin puolueen grandisioteetista. "
- Timo Soini

"Minun aikanani moinen pelleily ei olisi ollut mahdollista. Peli olisi ollut tänään iltapäivällä poikki."
- Timo Soini

"RKP istuu hallituksessa kuin paska Junttilan tuvan seinässä. Sellaista kynnystä ei olekaan, johon RKP kompastuu."
- Timo Soini

Kansan syvät äänet, heikomman ja pienemmän puolella. Yli 40 000 ääntä on kansan vahva mandaatti.

38

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      isä-Timo ei nöyristele RKP:lle kuten purrapersut.

      • Anonyymi00002

        Orpon olis pitänyt näyttää Johtajuutta ja näyttää RKP:lle kaapin paikka .
        - mutta Ei mitään tapahtunut - ?


      • Anonyymi00003

        Idioottimainen kommentti noloine paidankääntöineen 50:n avauksen jälkeen joissa sinä Soinia isäksi kutsuva ap ylistät RKP:ta tempustaan Rydman sen kohteena.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Orpon olis pitänyt näyttää Johtajuutta ja näyttää RKP:lle kaapin paikka .
        - mutta Ei mitään tapahtunut - ?

        Orpo ymmärsi minkälaista vaalitemppua Rydman on tekemässä toimien ihan fiksusti kuten myös RKP. Mikä ei edellisiä auta yhtään Rydmanin voittaessa jo keissin edellisten sopivasti vaalien alla varmistaessa että esim. saatenkaariväki ja mamut saa avustuksensa jatkossakin. Kokoomuslaisten jne. saadessa pitää h..lvetin hyväpalkkaiset suojatyöpaikkansa ihan turhissa järjestöissä. Naurettavimmillaan lobbarijärjestöissä joiden ainoa tehtävä on lobata itselleen rahaa valtiolta. Monen edellisenkaltaisen ylet jne. marssittessa otsikoihin "asiantuntijoina" ampumaan alas leikkaukset jotka olisivat kohdistuneet heihin itseensä. Persujen saadessa vaaliteltoilleen loistavaa materiaalia millä kalastella ääniä. Toimittelijoiden kirjoittaessa kuinka hall.kumppanit jyräsi Rydmanin niiden astuessa em:n mainitun heille kaivamaan kuoppaan.


      • Anonyymi00005

        Pihalla kuin lumiukko.


      • Anonyymi00006

        Kerro ap miksi Soini puolustaa Rydmania RKP:n sijaan joka toimi oikein? Ja missä v..tun välissä PS muka nöyristeli RKP:tä??


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Orpon olis pitänyt näyttää Johtajuutta ja näyttää RKP:lle kaapin paikka .
        - mutta Ei mitään tapahtunut - ?

        RKP juuri varmisti ettei se ole ihan heti uudestaan oikeistohallituksessa missä persut tulevat olemaan jatkossa jokaisella kerralla.


      • Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Orpon olis pitänyt näyttää Johtajuutta ja näyttää RKP:lle kaapin paikka .
        - mutta Ei mitään tapahtunut - ?

        Orpo toimi fiksusti hyppimättä seinille RKP:n tavalla. Orpon suhtautuessa Rydmanin vaalitempaukseen kuten siihen tulee suhtautua RKP:lla mopon karatessa käsistä ihan kunnolla. Hallituskumppanipuolueen ministeriä vastaan kun ei äänestetä tyhjää opposition välikysymyksen kohdalla. Asia missä Soini oli vuodatuksessaan oikeassa.


      • Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Orpo toimi fiksusti hyppimättä seinille RKP:n tavalla. Orpon suhtautuessa Rydmanin vaalitempaukseen kuten siihen tulee suhtautua RKP:lla mopon karatessa käsistä ihan kunnolla. Hallituskumppanipuolueen ministeriä vastaan kun ei äänestetä tyhjää opposition välikysymyksen kohdalla. Asia missä Soini oli vuodatuksessaan oikeassa.

        Soini omaa historian ministerinä jonka perseen tervaamiselta hallituskumppanit pelastaa joka tapauksessa teki hän mitä tahansa. Hyppien nyt seinille kun RKP poikkesi totutusta kaavasta.


      • Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Orpon olis pitänyt näyttää Johtajuutta ja näyttää RKP:lle kaapin paikka .
        - mutta Ei mitään tapahtunut - ?

        Ei Orposta ole johtajaksi on nähty miten surkeasti tämä Orpon hallitus matka on kyntänyt nämä vuodet .Ovat saaneet Suomen kehitysmaan tasolle .Ja mitä vielä saavatkaan aikaan ennen loppuaan.


      • Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Ei Orposta ole johtajaksi on nähty miten surkeasti tämä Orpon hallitus matka on kyntänyt nämä vuodet .Ovat saaneet Suomen kehitysmaan tasolle .Ja mitä vielä saavatkaan aikaan ennen loppuaan.

        Helvetin hyvin vetänyt siinä mielessä että on hallituksen pomona missä on jäsenenä PS ja RKP joiden ei olisi pitänyt olla koskaan mitään asiaa samaan hallitukseen. Vassarimedioiden lyödessä lapanen tms. leimaa otsaan valtaosin syyttä jotta saisi Orpon toimimaan lapasen tavalla.


      • Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Helvetin hyvin vetänyt siinä mielessä että on hallituksen pomona missä on jäsenenä PS ja RKP joiden ei olisi pitänyt olla koskaan mitään asiaa samaan hallitukseen. Vassarimedioiden lyödessä lapanen tms. leimaa otsaan valtaosin syyttä jotta saisi Orpon toimimaan lapasen tavalla.

        Orpohan on täysi lapanen hollitupalaisten persujen suhteen.


      • Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Kerro ap miksi Soini puolustaa Rydmania RKP:n sijaan joka toimi oikein? Ja missä v..tun välissä PS muka nöyristeli RKP:tä??

        Perussuomalaiset läähättävät RKP:n edessä ja tarjoavat peräänsä. Sitten tulee Kokoomus isännän vuoro rankaista takaa.


    • Anonyymi00008

      Tuo sinun Soinin palvonta on edelleen yhtä sairaalla tasolla kuin vihasi Halla-aholaisia kohtaan. Joita ilman Soini ei olisi koskaan saanut salkkuaan..

    • Anonyymi00009

      Timo Soini voisi siivota suutaan. Vastenmielistä, surkeaa ja ala arvoista on hänen kielenkäyttö. Pöyristyttävää, mutta hänhän on perussuomalainen. Eikö heille opeteta alkeellisempiakaan käytöstapoja?

      • Anonyymi00015

        Noin se aina menee Soinia isäksi kutsuva ap. Sinun vuoronperään ylistäessä ja haukkuessa Soinia jonka arvostelua et salli muiden toimesta.


      • Anonyymi00016

        Nytkö sinä ap jo tajusit kuinka palvomasi Soini puolustaa persuja kun noin paitasi kääntyi Soinin suhteen?


      • Anonyymi00024
        UUSI

        Katolliskristillinenkin mies on.


    • Todennäköisesti kriisi tulee ratkeamaan Orpon vaatimukseen. Se on: Joko Rydman eroaa tai hallitus eroaa. Orpon kuppikaan ei kestä sontaa ja nöyytyksiä loputtomiin. Rydman hyökkäys pääministeriä vastaan on julkea ja ennennäkemöton. Juuri kun Orpo oli kertonut, miten kiista ratkaistaan, Rydman tulee ja viittaa naureskellen kintaalla Orpon vaatimuksille ja kertoo RKP:n puheenjohtajan ja ministerit monet puheen ovat eksoottista höpinää. Rydman on megalomaaninen persoona, jonka ylimielisyydelle ei ole mitään rajaa. Nyt hänelle suurella todennäköisyydellä asetetaan ne rajat sitten väkisin. Hallituksen jatko tulee olemaan lopulta Purran käsissä. Hän valitsee joko halllituksessa jatkamisen ilman Rydmania tai sitten hallituskauden päättymisen ja ennenaikaiset vaalit.

      • Anonyymi00013

        Mitähän ne rajat Rydmanille mahtaa olla hänen kertoessa jo aikoja sitten kuinka hallitusryhmät voi halutessaan pyyhkiä p..rseensä arviointikriteereillä tehdessään päätöksiä miltä järjestöiltä massit viedään ja miltä järjestöiltä ei?


      • Anonyymi00014

        Siitä vaan hallitus hajalle tai min. Rydman ulos virastaan sen takia kun hän yritti viedä massit sateenkaativäen ja mamujen järjestöiltä. Ja kerrotko miljoonanikki ap mitä siitä seuraa persujen kannatukselle sopivasti vaalien alla toimittaessa em:lla tavalla? Et taida olla mikään penaalin terävin kynä?


      • Anonyymi00033
        UUSI

        Voi olla myös niin, että persut haastavat muun hallituksen kanssa riitaa voidaksen jättää hallituksen. Kas kun se ensi vuoden valtion budjetti, ja siitä seuraava kannatuksen romahdus ensisestäänkin taitaa olla liikaa persuille ensi kevään ek. vaaleja ajatellen.


    • Anonyymi00010

      Kummallista että yhä pieni ruotsinkielisten puolue saa eniten valtaa hallituksessa.

      • Anonyymi00012

        ai tämä pienpuolue joka joutuu verenmaku suussa kerta toisensa jälkeen painamaan JAA kun eduskunta äänestää persujen mamupolitiikan kiristyksistä? Poislukien tietenkin Biaudee joka olisi pitänyt potkia hallituksesta pihalle jo 3 vuotta sitten. Sen ollessa RKP joka vollottaa kuinka Rydman ei toimi pelisääntöjen mukaan em:n äänestäessä kerta toisensa jälkeen hallitusohjelman kirjauksia vastaan.


    • Anonyymi00011

      Miksei Soinikin olisi vaikuttunut perussuomalaisesta valovoimaisesta Rydmanista. Olihan hän itsekin aikoinaan suorasanainen, tosin aikoinaan hallituksessa ollessaan joutui myötäilemään.

      • Anonyymi00027
        UUSI

        Hallituskumppanit piti huolen monet kerrat ettei Soini menetä salkkuaan esim. naisten oikeuksien polkemisen seurauksena tms. Salkkua jota vastaan möi vastavuoroisesti p..rsettä samoille hallituskumppaneille määrissä että suli kannatus alle 8%:iin. Lopputuloksella missä loikkasi rotan lailla upottamastaan puolueesta ettei menetä salkkuaan sen jälkeen kun kannattajat katosi se p..rseenmyymisen seurauksena Soinin toimesta.


    • Anonyymi00021
      UUSI

      Soinikin on myynyt perseensä ja kääntänyt takkinsa niin monta kertaa että olisi parasta pitää se turpa kiinni.

      • Anonyymi00022
        UUSI

        Meillä periaatteemme, linjamme ja kynnyskysymyksemme.


      • Anonyymi00026
        UUSI

        No mutta, mitenkäs senyt noin meni tunteisiin Soinia isäksi kutsuva ap Soinin puolustaessa vihaamiansa persuja? 🤭


      • Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        No mutta, mitenkäs senyt noin meni tunteisiin Soinia isäksi kutsuva ap Soinin puolustaessa vihaamiansa persuja? 🤭

        Annatko isällesi vielä mlkkua?


    • Anonyymi00032
      UUSI

      Millähän mandaatilla Timo katsoo voivansa osoittaa Rkp:lle ovea ? Eihän kansa antanut hänelle enää mandaatia jatkaa eduskunnassakaan samoin kuin ei muillekaan sinisiksi muuttuneille. Timon touhut olivat kuin peli, missä häviölle joutunut muuttaa kesken pelin sääntöjä voittaakseen.

    • Anonyymi00035
      UUSI

      Soini on niin itseään täynnä vaikka on roskasakkia. Ei uskalla mennä edes ehdolle vaaleissa kun pelkää jäävänsä ilman paikkaa, mutta elää sopeutumisrahalla kuten muutkin surkimukset.

    • Anonyymi00038
      UUSI

      Anonyymi00031
      2026-06-24 11:22:34

      Sensuuri taas ap:n toimesta niin naurettavan lapsellista ettei sille voi kuin nauraa. 🤣🤣

      • Anonyymi00040
        UUSI

        yhden foliohatun mielivallan alaisuudessa olleet kaikki s24 palstat jo vuosia. Huolimatta siitä, että on tehnyt s24 palstoille vain ja ainoastaan vahinkoa.


    • Anonyymi00042
      UUSI

      Persut on, joille pitäisi oven paikka näyttä ja potkia ulos hallituksesta.
      Ne vain hakevat riitaa, rähinää ja kohua. Koko hallituskausi on ollut
      pelleilyä vailla pisaraakaan järkeä.

    • Anonyymi00043
      UUSI

      Soini on paras persu kautta aikain.
      Näyttää herättävon pelkoa myös hallapersuissa tietystä syystä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      748
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      725
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      43
      699
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      106
      652
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      498
    Aihe