Kävinpä eilen, 23.6. Kittilän hautausmaalla etsimässä sekkuni hautaa. Aikani haahuiltuani yksi ilmeisesti kesätyöntekijä kysyi, löytyykö. Pahalta näyttää, sanoin, ja kerroin, että pitänee kysyä kirkkoherranvirastosta, alue kun on tosi laaja. Tästäpä ilmoitti, että hän voi kysyä. Ja kysyi sekä johdatti haudalle.
Olipa uskomattoman ystävällinen teko, minähän suorastaan rakastuin tähän tyttöön! Ei varmaan olisi tapahtunut täällä etelämmässä.
Muutenkin olen havainnut, että ne harvat ihmiset, joita ole Kittilässä tavannut, ovat poikkeuksellisen ystävällisiä.
Vielä kiitokset serkkuni Kaijan haudalle opastaneelle nuorelle naiselle ja hyvää jatkoa tulevaan elämään. Minä olen jo loppusuoralla, 3 vuotta vanhempi kuin jo kuollut serkkuni. Hyvä muisto jäi!
Uskomtonta!
10
253
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Kiitokset Sinulle näin kittiläläisenä 'alkuasukkaana' haluan välittää. Ompa kiva kuulla, että joku arvostaa meidän kittiläläisten elämänkatsomusta, myös suhtaumistamme alati kasvavaan turistipaljouteen...
- Anonyymi00002
Kyllä kylällä vielä kunnioitetaan. Toista son Levillä heroiiniporukan kanssa.
- Anonyymi00011
Kyllä kylällä vielä kunnioitetaan. Toista son Levillä heroiiniporukan kanssa.
Ihme porukassa pyörit.
- Anonyymi00003
Hetkinen ei siellä ole ketää kesä työntekijää , juttelit kummituksen kanssa
- Anonyymi00004
Oli siellä useampiakin eikä olleet kummituksen näköisiäkään, päinvastoin!
- Anonyymi00006
Ku oot lähtenyt hautuumaalta pois nii kyl oot saanut räkäsyt ja haukut etelän tyyppi se kertoo todellisuuden mitä Kittiläläiset ajattelevat ulkopaikkakuntalaisista ja varsinkin eteläläisistä.
- Anonyymi00007
Puhut vain omista ajatuksistasi, jotka ovat vain ja ainoastaan sinun päästä lähtösiä. Kyllä me Kittiläläiset arvostamme olkopaikkakunnalta tulevia. Eihän täällä olisi mitään kehitystä tapahtunut, jos ei varallisuutta olisi kuljetettu tänne turistien tuomana. "Turistit tulkaa tuppukylään tänne, rahat tuokaa ja rikkaat ystävänne......".
- Anonyymi00008
Onhan joka paikkakunnalla omat paskahousunsa, joten et ole mikään poikkeus.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Onhan joka paikkakunnalla omat paskahousunsa, joten et ole mikään poikkeus.
Älä unohda käydä pesulla housuinesi.... Saastutat muuten hajullasi lähiympäristösi.
- Anonyymi00010
siinäpäs huume hullut hautuumaalla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501118
- 109977
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki52701Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen34689- 65601
Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.6601- 65584
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää48569Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle23551- 59518