Presidentti vaati miehiä suojelemaan Suomessa NAISIA!
Täällä ei mitään NAISIA SUOJATA, koska Suomen alkuperäiskansaakaan eli SUOMALAISIAKAAN EI OLE SUOJATTU!
Kuvitteleeko ISO HERRA PRESIDENTTI STUBB, että tässä niin, kuin huvikseen ollaan alettu SUOMEN ALKUPERÄISKANSAKSI ELI SUOMALAISIKSI TURJAKKEIKSI!?
Somalaillekin on enemmän IHMISOIKEUKSIA SUOMESSA mitä meillä SUOMALAISILLA TURJAKKEILLA!
Somalit on sentään AFRIKAN ALKUPERÄISKANSAA EIKÄ SUOMEN JOTEN PAINUKAA AFRIKKAAN HOITAMAAN NIITÄ NAISTEN OIKEUKSIA!
Me ollaan sentään SUOMALAISTEN IHMISOIKEUKSIEN PUOLUSTAJIA SUOMESSA!
Ei ollut vaihtoehtoja, kun alkaa SUOMALAISEKSI TURJAKKEEKSI.
Suomessa ALKUPERÄISKANSAA ELI SUOMALAISIA TURJAKKEITA PITÄÄ KUNNIOITTAA IHMISINÄ SAMALLA TAVALLA, KUIN PERUSSA INKOJA!
Ei tämä mitään tähtitiedettä ole johon pitää käydä kaiken maailman PROFFESORI KOULUTUKSIA ja tullaan Suomeen Presidentiksi ja ei olla edes perillä SUOMEN ASIOISTA!
Ministerinäkin lähti ovet paukkuen menemään, koska HÄNEN VAIMONSA ENGLANTILAINEN eli yhdenvertainen ihan LAIN mukaan SOMALIEN KANSSA!
Selekään me suomalaiset turjakkeet saadaan joka tapauksessa, koska he puolustaa SOMALEITA SUOMESSA!
Olihan ikävä uutinen
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kaikkia pitää suojella, arabiukoilta. Muslimit ei kunnoita mitään tai ketään kristillistä henkilöä.
- Anonyymi00002UUSI
Lisään, että meistä suomalaista turjakkeista ole mukava kun somalit hyökkäsivät Suomeen kaikkien maiden kanssa ja meidän pitää hyväksyä taas ja vielä maksaa!
Kyllä tätä maata on niin PALJON jo maksettu, että velatkin on muuttuneet saataviksi!
Minä olen sentään suomalainen turjake nainen ja mieheni kyllä yrittää PARHAANSA MUKAAN SUOJELLA MINUA.
Minä pysyn kiltisti kotona niin TURVALLISUUS hoituu sillä!- Anonyymi00003UUSI
Lisään, että Presidentti Stubb vittuili Vappuna suoraan kansalle, että : Miltä se tuntuis jos Presidentti joutuis vankilaan?
Onko hän omasta mielestään ANSAINNUT päästä Suomessa vielä vankilaankin?
Mies joka on puhaltanut varmaan MILJARDEJA MAAILMAN TUULIIN SUOMEN KANSAN RAHOJA!
Ei hän sentään mikään SUOMEN KEISARI OLE JOKA OMISTAA KAIKKI VALTION VARAT!
Vois yhtä hyvin asua Hotelli Helgassa, koska on aika kallista ylläpitää PRESIDENTIN VIRKA-ASUNTOA JOSSA HÄN EI EDES VIIHDY VAAN MATKUSTELEE YMPÄRI MAAILMAA VAIMONSA KANSSA JOKA EI OLE EDES SUOMALAINEN!
Hän on itse tehnyt oman päätöksen eli lähteekö hän Presidenttinä ehdokkaaksi!
Minulle ilmoitettiin, että : Kansa äänestää Suomessa kaikkia paskoja!
Minä päätin tuon jälkeen, että nyt on parempi mennä KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILAAN JA LOPETTAA ÄÄNESTÄMINEN!
Vankilassa sanoin, että : Äänestäkää Sebastian Tynkkystä niin, ette ainakaan syyllisty homojen syrjintään!
Tynkkynen pääsi EU:hun edustamaan, koska vankilassa sana kiertää nopeaa varsinkin jos joku nainen ilmoittaa, että : Äänestäkää Tynkkystä niin, ette syyllisty HOMOJEN syrjintään!
- Anonyymi00004UUSI
Me kaikki ollaan intiaanien jälkeläisiä Skandinaviassa. Pohjoita jälkeläisistä intiaaneja on suojeltava.Perusytan Skandinavian intiaanien suojelu puolueen SIlp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446