172 vai 173cm jos on 172,5cm

Anonyymi-ap

Mut on mitattu kolme kertaa tasan 172,5 cm pituiseksi terveydentarkastuksissa.

Yhden kerran kuitenkin olen ollut 171,8 cm.

27

137

Vastaukset 27

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Aika tarkka olet. Itse olen 188cm ja sentin tarkkuus riittäkööt.

>Simiti<

• Anonyymi00010

😍😍😍💋💋💋💋hyvä pituus onko leveät hartiat

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

😍😍😍💋💋💋💋hyvä pituus onko leveät hartiat

Ne on kuin ladon ovet. Kaikista ovista joudun menemään sivuttain.

>Simiti<

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ne on kuin ladon ovet. Kaikista ovista joudun menemään sivuttain.

>Simiti<

😍😍😍😍😍🤍🤍🤍🤍🤍🤍

• Anonyymi00002

Pointti tässä avauksessa oli että onko 172 vai 173 totuudenmukaisempi ilmoittaa deittiprofiiliin tässä tapauksessa kun puolikkaita sinne ei pysty ilmoittamaan. enkä halua alkaa liioittelemaan pituuttani.

• Eikös tämä asia ole jo käsitelty moneen kertaan. Ilmoitat sinne tasan 180 cm. Ei sinua kukaan tule mittaamaan.

• Anonyymi00018
        scrg kirjoitti:

Eikös tämä asia ole jo käsitelty moneen kertaan. Ilmoitat sinne tasan 180 cm. Ei sinua kukaan tule mittaamaan.

Minä en valehtele. Haluan olla aina rehellinen joten vaihtoehdot on 172 ja 173

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Minä en valehtele. Haluan olla aina rehellinen joten vaihtoehdot on 172 ja 173

Siinä tapauksessa luulen että jos ilmoitat aamupäivällä niin 173 ja jos iltapäivällä niin 172. Ihmiset menevät kasaan päivän aikana painovoiman takia enemmän kuin laajenevat lämmön nousun vuoksi.

• Anonyymi00003

Se tuottaa varmaan lapsenmielisille paljon iloa ja paikallaan. Itse kun käyn, kysyvät vain pituuden eivätkä välitä käytää aikaansa siihen.

• Anonyymi00004

Ole jo hiljaa 😂

• Anonyymi00008

Kysyinkö mä sulta jotai?

• Anonyymi00006

xD joo

• Anonyymi00007

Esitin kysymyksen?

• Anonyymi00009

Onko se nyt niin tarkkaa? Pitääkö olla millilleen pituus. Eiks riitä vähän sinne päin. Ota keskiarvo noist.

• Anonyymi00011

Ei ole niin tarkkaa vaan sentin tarkkuus riittää

• Anonyymi00012

Sulla on sentään onneksi vielä pieni tuo ongelma. Sanopa mikä minun pituuteni mahtaa olla, kun on mitattu 163 senttiseksi, 165 senttiseksi ja 166 senttiseksi. Kaikki sen jälkeen, kun pituuskasvuni on jo loppunut.

• Anonyymi00016

Voimme olla suht varmoja, että en ole.

• Anonyymi00017

Pituus riippuu vähän siitä, miten se koetaan. Tietysti pituus on mitattuna tietty senttimäärä, mutta se miten pitkältä joku ihminen vaikuttaa, on aivan eri asia.

Minulla on esim eräs tuttu mies, joka on 186 cm pitkä eli voisi sanoa pitkäksi mieheksi. Hän on kuitenkin todella hoikka, ehkä n 70kg, jolloin hän tuntuu pituuttaan pienemmältä.

Pituus on siis vain yksi ulottuvuus eikä sitä tarvitsisi niin tiukkaan tuijottaa, kuin moni tuntuu tuijottavan. Sentti sinne tänne, kuka niitä jaksaa liikaa tuijottaa.

Aletheias

• Anonyymi00019

Käyttäisitkö juuri sinä muuten 172 vai 173 senttiä jos leikitään että siut ois mitattu 3x 172,5 senttiseksi ja kerran 171,8 senttiseksi?

Mielenkiinnosta

• Anonyymi00021

Mulla olis idea! Sähän voisit treffi-ilmoitukessa mainita pituudeksi 171-173 ja että tykkäät jaarittelu pituudestasi. Laita myös harrastuksiin pituudesta jaarittelu.

Ajatettele jos löytäisi toisen samanlaisen jaarittelijan. Voisitte jo treffeille keskustella, oletko nyt oikeasti 171 vai peräti 173. Naisella voisi olla myös oma jaarittelu intohimona vaikka shoppailu jos nyt ei kuitenkaan takapuolensa leveydestä.

• Anonyymi00022

171cm voi pois sulkea.

Pituus on 172 tai 173cm

Ei 171 tai 174cm

• Anonyymi00027
        Anonyymi00022 kirjoitti:

171cm voi pois sulkea.

Pituus on 172 tai 173cm

Ei 171 tai 174cm

Tuo kannattaa mainita myös siellä treffeillä. Kirjoita heti paperille muistiin, niin ei lopu treffeillä jaarittelut kesken! Jaarittelija naaras valitsee koiraan jaarittelun määrän perusteella.

• Kirjoitat siihen, että virallisesti kääpiö.

• Anonyymi00023

Kääpiö on satuolento ja muutenkin se on puhuttaessa alle 140-150cm pituisista ihmisistä.

+170cm on kylläkin ihan täysin normaali miehen pituus ja maailmanlaajuisesti miehen keskipituus.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kääpiö on satuolento ja muutenkin se on puhuttaessa alle 140-150cm pituisista ihmisistä.

170cm on kylläkin ihan täysin normaali miehen pituus ja maailmanlaajuisesti miehen keskipituus.

Jos haluaa pidemmän mittaustuloksen, niin kannattaa mitata pituus aina juuri herätessä yöunilta koska ruumis (vartalo)... ruumis venyy nukkuessa, sitten päivän mittaan painuu kasaan, lyhenee.

Kyllä tämä on totta, kuin edesmennyt rotta, ruumis pitenee.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Jos haluaa pidemmän mittaustuloksen, niin kannattaa mitata pituus aina juuri herätessä yöunilta koska ruumis (vartalo)... ruumis venyy nukkuessa, sitten päivän mittaan painuu kasaan, lyhenee.

Kyllä tämä on totta, kuin edesmennyt rotta, ruumis pitenee.

Tuo 172,5 on mitattu muuten keskipäivällä ja iltapäivän alusta.

• Anonyymi00023 kirjoitti:

170cm on kylläkin ihan täysin normaali miehen pituus ja maailmanlaajuisesti miehen keskipituus.

Mutta mieti. Sitten sinun ei tarvitsisi miettiä, että olet 171,2 vai 171,3 cm pitkä. Voisit vain todeta kaikille reteästi, että olet virallisesti kääpiö.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      392
      1476
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      798
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      38
      737
    4. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      29
      684
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      52
      652
    6. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      635
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      383
      609
    8. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      543
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      88
      527
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      21
      474
    Aihe