Mut on mitattu kolme kertaa tasan 172,5 cm pituiseksi terveydentarkastuksissa.
Yhden kerran kuitenkin olen ollut 171,8 cm.
172 vai 173cm jos on 172,5cm
27
132
Vastaukset
- Anonyymi00001
Aika tarkka olet. Itse olen 188cm ja sentin tarkkuus riittäkööt.
>Simiti<- Anonyymi00010
😍😍😍💋💋💋💋hyvä pituus onko leveät hartiat
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
😍😍😍💋💋💋💋hyvä pituus onko leveät hartiat
Ne on kuin ladon ovet. Kaikista ovista joudun menemään sivuttain.
>Simiti< - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ne on kuin ladon ovet. Kaikista ovista joudun menemään sivuttain.
>Simiti<😍😍😍😍😍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
- Anonyymi00002
Pointti tässä avauksessa oli että onko 172 vai 173 totuudenmukaisempi ilmoittaa deittiprofiiliin tässä tapauksessa kun puolikkaita sinne ei pysty ilmoittamaan. enkä halua alkaa liioittelemaan pituuttani.
Eikös tämä asia ole jo käsitelty moneen kertaan. Ilmoitat sinne tasan 180 cm. Ei sinua kukaan tule mittaamaan.
- Anonyymi00018
scrg kirjoitti:
Eikös tämä asia ole jo käsitelty moneen kertaan. Ilmoitat sinne tasan 180 cm. Ei sinua kukaan tule mittaamaan.
Minä en valehtele. Haluan olla aina rehellinen joten vaihtoehdot on 172 ja 173
Anonyymi00018 kirjoitti:
Minä en valehtele. Haluan olla aina rehellinen joten vaihtoehdot on 172 ja 173
Siinä tapauksessa luulen että jos ilmoitat aamupäivällä niin 173 ja jos iltapäivällä niin 172. Ihmiset menevät kasaan päivän aikana painovoiman takia enemmän kuin laajenevat lämmön nousun vuoksi.
- Anonyymi00003
Se tuottaa varmaan lapsenmielisille paljon iloa ja paikallaan. Itse kun käyn, kysyvät vain pituuden eivätkä välitä käytää aikaansa siihen.
- Anonyymi00004
Ole jo hiljaa 😂
- Anonyymi00008
Kysyinkö mä sulta jotai?
- Anonyymi00006
xD joo
- Anonyymi00007
Esitin kysymyksen?
- Anonyymi00009
Onko se nyt niin tarkkaa? Pitääkö olla millilleen pituus. Eiks riitä vähän sinne päin. Ota keskiarvo noist.
- Anonyymi00011
Ei ole niin tarkkaa vaan sentin tarkkuus riittää
- Anonyymi00012
Sulla on sentään onneksi vielä pieni tuo ongelma. Sanopa mikä minun pituuteni mahtaa olla, kun on mitattu 163 senttiseksi, 165 senttiseksi ja 166 senttiseksi. Kaikki sen jälkeen, kun pituuskasvuni on jo loppunut.
- Anonyymi00016
Voimme olla suht varmoja, että en ole.
- Anonyymi00017
Pituus riippuu vähän siitä, miten se koetaan. Tietysti pituus on mitattuna tietty senttimäärä, mutta se miten pitkältä joku ihminen vaikuttaa, on aivan eri asia.
Minulla on esim eräs tuttu mies, joka on 186 cm pitkä eli voisi sanoa pitkäksi mieheksi. Hän on kuitenkin todella hoikka, ehkä n 70kg, jolloin hän tuntuu pituuttaan pienemmältä.
Pituus on siis vain yksi ulottuvuus eikä sitä tarvitsisi niin tiukkaan tuijottaa, kuin moni tuntuu tuijottavan. Sentti sinne tänne, kuka niitä jaksaa liikaa tuijottaa.
Aletheias- Anonyymi00019
Käyttäisitkö juuri sinä muuten 172 vai 173 senttiä jos leikitään että siut ois mitattu 3x 172,5 senttiseksi ja kerran 171,8 senttiseksi?
Mielenkiinnosta
- Anonyymi00021
Mulla olis idea! Sähän voisit treffi-ilmoitukessa mainita pituudeksi 171-173 ja että tykkäät jaarittelu pituudestasi. Laita myös harrastuksiin pituudesta jaarittelu.
Ajatettele jos löytäisi toisen samanlaisen jaarittelijan. Voisitte jo treffeille keskustella, oletko nyt oikeasti 171 vai peräti 173. Naisella voisi olla myös oma jaarittelu intohimona vaikka shoppailu jos nyt ei kuitenkaan takapuolensa leveydestä.- Anonyymi00022
171cm voi pois sulkea.
Pituus on 172 tai 173cm
Ei 171 tai 174cm - Anonyymi00027
Anonyymi00022 kirjoitti:
171cm voi pois sulkea.
Pituus on 172 tai 173cm
Ei 171 tai 174cmTuo kannattaa mainita myös siellä treffeillä. Kirjoita heti paperille muistiin, niin ei lopu treffeillä jaarittelut kesken! Jaarittelija naaras valitsee koiraan jaarittelun määrän perusteella.
Kirjoitat siihen, että virallisesti kääpiö.
- Anonyymi00023
Kääpiö on satuolento ja muutenkin se on puhuttaessa alle 140-150cm pituisista ihmisistä.
+170cm on kylläkin ihan täysin normaali miehen pituus ja maailmanlaajuisesti miehen keskipituus. - Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kääpiö on satuolento ja muutenkin se on puhuttaessa alle 140-150cm pituisista ihmisistä.
170cm on kylläkin ihan täysin normaali miehen pituus ja maailmanlaajuisesti miehen keskipituus.Jos haluaa pidemmän mittaustuloksen, niin kannattaa mitata pituus aina juuri herätessä yöunilta koska ruumis (vartalo)... ruumis venyy nukkuessa, sitten päivän mittaan painuu kasaan, lyhenee.
Kyllä tämä on totta, kuin edesmennyt rotta, ruumis pitenee. - Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Jos haluaa pidemmän mittaustuloksen, niin kannattaa mitata pituus aina juuri herätessä yöunilta koska ruumis (vartalo)... ruumis venyy nukkuessa, sitten päivän mittaan painuu kasaan, lyhenee.
Kyllä tämä on totta, kuin edesmennyt rotta, ruumis pitenee.Tuo 172,5 on mitattu muuten keskipäivällä ja iltapäivän alusta.
Anonyymi00023 kirjoitti:
170cm on kylläkin ihan täysin normaali miehen pituus ja maailmanlaajuisesti miehen keskipituus.Mutta mieti. Sitten sinun ei tarvitsisi miettiä, että olet 171,2 vai 171,3 cm pitkä. Voisit vain todeta kaikille reteästi, että olet virallisesti kääpiö.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?741410Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,13957Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79882Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.90818Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51704- 53654
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv45605Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs47603Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot134598Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.50564