Jossain kehuttiin noita Wilson Raptor mini ämyreitä. Noh mokomat olivat sitten valkoisena tarjouksessa 70€/pari eli puoleen hintaan, koska silloin kukaan ei halunnut valkoisia ämyreitä. Minulle sopi vastavärinä hyvin tummaan 70-luvun sisustukseen.
Hintaansa nähden hirmu hyvä ääni, vaikka parempiakin olen kuullut. Onhan minulla ollut myös genelec 1032 jättiämyrytkin.
Kuitenkin rakensin äänennopeuteen perustuvan 12" putkibasson ämyreiden tueksi. Elementiksi tuli kakssikelainen basso jossa Fr 16 Hz. Monacor merkkinen. 103db/W
>Simiti<
Mitkä ämyrit teillä on?
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tv ssä on youtube ja hyvin kuuluu ja puhelin ja autossa pioneer
- Anonyymi00002UUSI
Juuri näin. Keittiössä minulla om akkukäyttöinen pikkuradio. Siitä minä aamupuuroa ja kahvia uuttaessani kuuntelen ylesuomea.
Persuthan vihaa keskikaljan ohella yleä, vaikka hän on ollut ylen ohjelmissa asiantuntijanakin.
Sairas on huumetukka keskikalja, eikä parane koskaan.
>Simiti<
- Anonyymi00003UUSI
minulla toimii kannettava tv käytössä ja sieltä nyt tulee mitä vain valitsee, välillä radiota myös jos ei katsottavaa
pöytäkoneella kattelen
kummoisia kaiuttimia ei ole mutta yhdet paremmat kuulokkeet ostin kun oli todella hyvä tarjous gigantissa 50e jotain 150e marshall kuulokkeet jotka toimii langattomasti tai johdolla- Anonyymi00004UUSI
No nyt! Marshall ei todellakaan taida olla huono valinta. Johan hintakin kertoo.
Toki jotkut sekaisin menneet laittaa talon, auton,.vaimon ja lapsetkin menemään, kunhan saa paremmat kaiutinjohdot. 🐖💨
>Simiti<
- Anonyymi00005UUSI
Pienet Wharfedalet, tosin niistä ei kuulu mitään kun niihin ei mene johtoja. Musiikkia kuuntelen ainoastaan pöytäkoneen ääressä juutuupista Sennheiserin kuulokkeet päässä, tai no kuuluu tuolta Järviraadiosta jotain "kääkätystä" joka aina auki.
Ja ulkona musiikista vastaa Philips GoGear Raga MP3-soitin ja Yamaha EPH-20-nappikuulokkeet. Ainoa oikea hifisti palstalla taitaa olla Gattino, ei ole vain hetkeen näkynyt. Puukorvana minulle riittää KEF C7, edessä sansui putkivahvistin johon kytketty DAC parannetulla äänipiirillä. Musahan tulee raakana tietsikalta.
Pelkkä budjettiharrastelija siis :)
Myös eräs toinen joka käyttää gradienteja kuulemani musiikin perusteella pelkkänä sisustuselementtinä, häntäkään ei ole hetkeen näkynyt 🌞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483