Hallitusta kiittäminen

Anonyymi-ap

Bensan pumppuhinnat odotetaan laskevan 1,60 € kesälomakauden aikana. Öljyn markkinahinta jo iranin sotaa edeltävillä hinnoilla.
Tuskin vasemmistoa luukuunottamatta tiedämme, ja olemme hyvillämme Putinin sotakassan hiipuvan. Vasemmiston haukkuma Trump on tähän vaikuttanut eniten, tietenkin toverit eri mieltä, mitä me keskustassa olemme, saamme puinti aikaan säiliöt täyttää maatiloilla, jopa 1,20-1,30 € litrahintaan. Se on talvi polttoöljyä, vähän kallimpana talvenkin käyttöön. Riippuen säiliöiden koosta.

21

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

      1,85 e litra meni bensassa nyt puhki, oli 1,846 e. Sannan vihreässä siirtymässä oli 2,50 e litra.

      • Anonyymi00005
        UUSI

        Sannan aikana bensa hinta nousi silloisen PS:n parhaan ystävän Venäjän hyökätessä Ukrainaan ja oli korkeimmillaan 2.20e/l mutta melko pian kun havaittiin sodan pysyvän paikallisella tasolla, laski alas ollen sitten halvimmillaan 1,5e/l.

        Sannalla ei ollut mitään tekemistä asian kanssa paitsi tietenkin persutrollin mielestä


      • Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Sannan aikana bensa hinta nousi silloisen PS:n parhaan ystävän Venäjän hyökätessä Ukrainaan ja oli korkeimmillaan 2.20e/l mutta melko pian kun havaittiin sodan pysyvän paikallisella tasolla, laski alas ollen sitten halvimmillaan 1,5e/l.

        Sannalla ei ollut mitään tekemistä asian kanssa paitsi tietenkin persutrollin mielestä

        2,50 oli, diesel 2,55,iesti kävi. Tiedän kun piti Sanna öljyä tankata.
        Turha sitä muutella. Onneksi Sana enää eikä Pride SDP.


      • Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Sannan aikana bensa hinta nousi silloisen PS:n parhaan ystävän Venäjän hyökätessä Ukrainaan ja oli korkeimmillaan 2.20e/l mutta melko pian kun havaittiin sodan pysyvän paikallisella tasolla, laski alas ollen sitten halvimmillaan 1,5e/l.

        Sannalla ei ollut mitään tekemistä asian kanssa paitsi tietenkin persutrollin mielestä

        Oli oli, kun vihreitten kanssa teki vihreän sirtymä hinnat se oli perseestä. Sitä vouhottivat kuin se pelastaa maailman. Nyt panisivat veroja lisää jotta hinta pysyisi 2,50.


      • Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        2,50 oli, diesel 2,55,iesti kävi. Tiedän kun piti Sanna öljyä tankata.
        Turha sitä muutella. Onneksi Sana enää eikä Pride SDP.

        Miksi sinä valehtelet?

        Nuo asiat on helppoa tarkistaa tilastokeskuksesta.

        Totuus on tämä:
        Vuosien 2019-2023 (Marinin hallitus). Oli bensan (95) keskihinta 1,74€/l.
        Vuosien 2023-2025 (Orpon hallitus). Oli bensan (95) keskihinta 1,85€/l.


      • Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Miksi sinä valehtelet?

        Nuo asiat on helppoa tarkistaa tilastokeskuksesta.

        Totuus on tämä:
        Vuosien 2019-2023 (Marinin hallitus). Oli bensan (95) keskihinta 1,74€/l.
        Vuosien 2023-2025 (Orpon hallitus). Oli bensan (95) keskihinta 1,85€/l.

        https://yle.fi/a/3-11710093 tuo on v.2020 jolloin Marin PM 95-bensa 1,20/l

        "Bensiinin hinta nousi Suomessa merkittävästi vuoden 2021 aikana. Vuoden alussa (tammi-helmikuussa) 95E10-bensiini maksoi keskimäärin noin 1,48–1,55 euroa litralta. Vuoden edetessä talouden elpyminen ja öljyn maailmanmarkkinahintojen nousu nostivat hintoja. "

        Sinä kirjoitat: "2,50 oli, diesel 2,55,iesti kävi. Tiedän kun piti Sanna öljyä tankata.
        Turha sitä muutella. Onneksi Sana enää eikä Pride SDP."

        Siis 2022 on ainoa vuosi jossa Marinin hallituksen aikana bensa nousi huippulukemiin ja se johtui vain ja ainoastaan siitä, että Venäjä hyökkäsi helmikuussa 2022 Ukrainaan. Se ei siis johtunut mistään mitä Marin teki tai jätti tekemättä. Onko niin, että sinä et muista vai onko niin, että tuon 2019-2023 aikana kävit kerran tankkaamassa huhtikuussa 2022 jolloin polttoaineiden hinnat olivat kovimmillaan?


    • Anonyymi00002
      UUSI

      Kiitos kuuluu kylläkin tasavallan presidentille. Hyvillä suhteillaan presidentti Trumpiin hän pääsi antamaan ohjeet, joilla Hormuzinsalmi saatiin auki.

      • UUSI

        🤣🤣😂🤣😂😂😂🤣


    • Anonyymi00003
      UUSI

      Oikeastaan kukaan muu kuin sinä ei odota pumppuhintojen laskevan tuolle tasolle. Bensiinin hinnan ennustetaan laskevan lievästi loppukesän ja syksyn aikana, jolloin perusbensiinin (95E) keskihinnan odotetaan asettuvan noin 1,90 euron tuntumaan litralta. Kehitys riippuu ennen kaikkea kansainvälisen öljymarkkinan tilanteesta ja Lähi-idän kriisin ratkeamisesta.

      • Anonyymi00007
        UUSI

        Höpö. 1,60 tulee piankin, nyt halvin jo alle1,85. Ottaa huomioon että mukana halltuksen alennus, jota lpasikin..Ei enää hinnan nostajia demareita eikä vihreitä hallitukseen.


      • Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Höpö. 1,60 tulee piankin, nyt halvin jo alle1,85. Ottaa huomioon että mukana halltuksen alennus, jota lpasikin..Ei enää hinnan nostajia demareita eikä vihreitä hallitukseen.

        Sinä persu-inttäjä joka siis kävit kerran tankkaamassa kallista öljyä v.2022 intät uudelleen täysin vastoin ennusteita.

        Suomessa ei kuitenkaan hallitus päätä polttonesteiden hinnoista vaan ne perustuvat maailmatalouden suhdanteisiin ja nyt kun sota Hormuzin salmen ympärillä ei vieläkään ole täysin selkeästi päättynyt ja Iran pitää salmen hallinnassaan ja suljettuna tarkoittaa se, että polttonesteiden hinnat eivät yleisesti tulee laskemaan.

        Tässä tämän päivän halvimmat bensiinin hinnat
        https://www.tankille.fi/suomi/

        Sinä taidat olla se sama joka vuodesta toiseen povaa keskustalle 26% äänisaalista vaaleista.


    • UUSI

      Trumpin aloittama sota sai polttoaineiden hinnat jyrkkään nousuun. Sitten kun Trump huomasi tämän, hän alkoi tulla järkiinsä ja pyrki lopettamaan sodan. Toistaiseksi aselepo on toiminut kohtuullisesti ja polttoaineiden hinta kääntynyt laskuun. Trump sai aikaa Hormuzin salmen sulkemisen ja hänen antautumisensa Iranille aukaisi taas salmeen. Rauhansopimukseen päästään, ellei Trump tai Israel töppää.

      Suomma summarum: Trump sai antautumisrauhallaan avatuksi Hormuzin salmen, joka suljettiin Trmpin hyökkäyssodan vuoksi. USAlle tuli sodasta paljon kustannuksia. Varsinaiset sotakulut olivat kymmeniä miljardeja ja nyt sitten tulee päälle vahingonkorvauskulut, joiden taso lienee 300 miljardia dollaria. Lisäksi USAn talous on kärsinyt ja juuri jukaistujen lukujen mukaan inflaatio on noussut 4,1 prosenttiin. Se taas luo paineita korkojen nostolle. Trump tulee erittäin kalliiksi niin omalle maalleen kuin muillekin. Sitä saa mitä tilaa, kun täyshöperö valittiin presidentiksi.

      • Anonyymi00012
        UUSI

        Telille vasemmisssa ina USA vi. Sinäkään et halua käsitää miten Puin loi lonkeoita öljyntuonto alueet simätikkuna, iran Ha, Hizbollah, Huthit, muitkin, heiä asistla järjetyssielläkin muuttuii maailman öljyalueilla. Ukraiina laittoi stopin meidän kaikkien hyväksi. Te vasemmistolaiset olette olleet tumassa Venäjää näiden avustajiensa kautta.
        Kyllä USA tiedutelu nämä Venäjän aikeet tiesi, Kun Ukrainan olisi saanut muutamassa viikossa.
        Haukkutte USAa meidän pelastusrengasta. Olette osin Venäläisiä se paistaa läpi.


      • Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Telille vasemmisssa ina USA vi. Sinäkään et halua käsitää miten Puin loi lonkeoita öljyntuonto alueet simätikkuna, iran Ha, Hizbollah, Huthit, muitkin, heiä asistla järjetyssielläkin muuttuii maailman öljyalueilla. Ukraiina laittoi stopin meidän kaikkien hyväksi. Te vasemmistolaiset olette olleet tumassa Venäjää näiden avustajiensa kautta.
        Kyllä USA tiedutelu nämä Venäjän aikeet tiesi, Kun Ukrainan olisi saanut muutamassa viikossa.
        Haukkutte USAa meidän pelastusrengasta. Olette osin Venäläisiä se paistaa läpi.

        Kännykällä mökillä kirjitin, tulee virheitä nopeasti kijoittaen, jos ei yksinkertaisimmat saa selvää. Muuta ei tänään. Lähdemme vieraitten kanssa mökkisaunaan, naiset jo kävi.


      • Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Kännykällä mökillä kirjitin, tulee virheitä nopeasti kijoittaen, jos ei yksinkertaisimmat saa selvää. Muuta ei tänään. Lähdemme vieraitten kanssa mökkisaunaan, naiset jo kävi.

        " Lähdemme vieraitten kanssa mökkisaunaan, naiset jo kävi."

        Suomennan pankkomajurin höpötyksen.

        Tarkoittaa siis, että " sisko ja äiti kävi tuomassa ruokaa niin mentiin sen jälkeen poikien kanssa saunaan pitämään poikien kivaa"


      • UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Telille vasemmisssa ina USA vi. Sinäkään et halua käsitää miten Puin loi lonkeoita öljyntuonto alueet simätikkuna, iran Ha, Hizbollah, Huthit, muitkin, heiä asistla järjetyssielläkin muuttuii maailman öljyalueilla. Ukraiina laittoi stopin meidän kaikkien hyväksi. Te vasemmistolaiset olette olleet tumassa Venäjää näiden avustajiensa kautta.
        Kyllä USA tiedutelu nämä Venäjän aikeet tiesi, Kun Ukrainan olisi saanut muutamassa viikossa.
        Haukkutte USAa meidän pelastusrengasta. Olette osin Venäläisiä se paistaa läpi.

        USA ei ole laittanut mitään stoppia. USA on harjoittanut öljyimperialismia Lähi-idässä paljon ennen NL/Venäjän tuloa alueelle. Yhdysvalloilla ja Iso-Britannialla oli öljy-yrityksiä Lähi-idässä eri puolilla. Näin oli mm. Iranissa, missä maan demokraattinen hallitus aikoi kansallistaa öljyä. Sitä USA ja kumppanit eivät hyäksyneet vaan kaatoivat Iranin laillisen hallituksen ja perustivat tilalle shaahin johtaman nukkehalliituksen. NL osallistui arabimaiden aseistamiseen ja kouluttamiseen vuodesta 1955 lähtien, mutta ei tuonut asevoimiaan alueelle kuin oikestaan vasta 2010-luvulla Syyriaan. Ainoa valtio, missä NL:lla oli aseellisia joukkoja oli sosialismiin kääntynyt Etelä-Jemen, joka ei ollut erityisen merkityksellinen valtio. Yhdysvallat on käyttänyt asevoimiaan alueella paljon aiemmin ja enemmän kuin Venäjä.

        Sinulla on yksisilmäinen käsitys näiden kahden suurvallan hyvyydestä ja pahuudesta. Kun asiaa tarkastelee neutraalisti, ymmärtää, että ne molemmat ovat enemmän tai vähemmän roistovaltioita, jotka molemmat harjoittavat imperialismia eli muiden valtioiden ja alueiden riistämistä omalla tavallaan. Ukrainassakin Trump on puhunut avun hintana Ukrainan luonnonvarojen siirtämisenä USAn haltuun. Sama tapahtui nyt Iranissa, mutta kärsittyään tappion Iranissa Trump lopetti nämä puheensa. Kolmas suurvalta eli Kiina tunkeutuu muihin maihin hienovaraisemmin. Se avustaa niitä eri tavoin ja pyrkii sillä tavoin saamaan ne riipuvaiseksi itsestään. Senkään aikeet eivät ole vilpittömiä.

        USA ei ole meidän pelastusrengas, enää. Trump muutti sen pelin. Bidenin USA oli vielä se pelastusrengas, mutta sitten Trump puhkaisi renkaan. Nyt ollaan tilanteessa, missä Trump uhkaa hyökätä EU-maahan, uhkailee eri EU-maita vuoronperään milloin mistäkin. Haukuista ovat saaneet osansa ainakin Ranska, Saksa, Espanja, Italia, Tanska ja EUn ulkopuolelta Iso-Britannia ja Norja sekä Ukraina. Ainoa valtio, mitä Trump tuki oli Orbanin johtama Unkari. Se kertoo paljon tilanteesta. Palaako USA pelastusrenkaaksemme Trumpin jälkeen, sitä emme tiedä. Toivottavasti palaa. Trump on hullu, joka saa aikaan pelkästään anarkiaa eri puolilla maailmaa sekä omassa maassaan.


      • Anonyymi00015
        UUSI
        mielipidepankki kirjoitti:

        USA ei ole laittanut mitään stoppia. USA on harjoittanut öljyimperialismia Lähi-idässä paljon ennen NL/Venäjän tuloa alueelle. Yhdysvalloilla ja Iso-Britannialla oli öljy-yrityksiä Lähi-idässä eri puolilla. Näin oli mm. Iranissa, missä maan demokraattinen hallitus aikoi kansallistaa öljyä. Sitä USA ja kumppanit eivät hyäksyneet vaan kaatoivat Iranin laillisen hallituksen ja perustivat tilalle shaahin johtaman nukkehalliituksen. NL osallistui arabimaiden aseistamiseen ja kouluttamiseen vuodesta 1955 lähtien, mutta ei tuonut asevoimiaan alueelle kuin oikestaan vasta 2010-luvulla Syyriaan. Ainoa valtio, missä NL:lla oli aseellisia joukkoja oli sosialismiin kääntynyt Etelä-Jemen, joka ei ollut erityisen merkityksellinen valtio. Yhdysvallat on käyttänyt asevoimiaan alueella paljon aiemmin ja enemmän kuin Venäjä.

        Sinulla on yksisilmäinen käsitys näiden kahden suurvallan hyvyydestä ja pahuudesta. Kun asiaa tarkastelee neutraalisti, ymmärtää, että ne molemmat ovat enemmän tai vähemmän roistovaltioita, jotka molemmat harjoittavat imperialismia eli muiden valtioiden ja alueiden riistämistä omalla tavallaan. Ukrainassakin Trump on puhunut avun hintana Ukrainan luonnonvarojen siirtämisenä USAn haltuun. Sama tapahtui nyt Iranissa, mutta kärsittyään tappion Iranissa Trump lopetti nämä puheensa. Kolmas suurvalta eli Kiina tunkeutuu muihin maihin hienovaraisemmin. Se avustaa niitä eri tavoin ja pyrkii sillä tavoin saamaan ne riipuvaiseksi itsestään. Senkään aikeet eivät ole vilpittömiä.

        USA ei ole meidän pelastusrengas, enää. Trump muutti sen pelin. Bidenin USA oli vielä se pelastusrengas, mutta sitten Trump puhkaisi renkaan. Nyt ollaan tilanteessa, missä Trump uhkaa hyökätä EU-maahan, uhkailee eri EU-maita vuoronperään milloin mistäkin. Haukuista ovat saaneet osansa ainakin Ranska, Saksa, Espanja, Italia, Tanska ja EUn ulkopuolelta Iso-Britannia ja Norja sekä Ukraina. Ainoa valtio, mitä Trump tuki oli Orbanin johtama Unkari. Se kertoo paljon tilanteesta. Palaako USA pelastusrenkaaksemme Trumpin jälkeen, sitä emme tiedä. Toivottavasti palaa. Trump on hullu, joka saa aikaan pelkästään anarkiaa eri puolilla maailmaa sekä omassa maassaan.

        Nyt valehtelet MPP. Venäläiset haukkuu Trumppia, kuin tekin äärivasmmistossa. Putin etunenässä, Trump tukee Ukrainaa kehuen sen osaamista. .hyökkäysta, moittii Venäjää ja Putinia sodasta jota ei olisi tarvinnut tulla. Silta Krimille on nyt poikki, Ukrainan erikoisjoukot kävi toistamiseen parsimassa.


      • Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Nyt valehtelet MPP. Venäläiset haukkuu Trumppia, kuin tekin äärivasmmistossa. Putin etunenässä, Trump tukee Ukrainaa kehuen sen osaamista. .hyökkäysta, moittii Venäjää ja Putinia sodasta jota ei olisi tarvinnut tulla. Silta Krimille on nyt poikki, Ukrainan erikoisjoukot kävi toistamiseen parsimassa.

        Et ole tainnut seurata asioita mikä ei ole ihme koska kirjoituksesi on kuin apukoululaisella. Vastaa siis seuraavaan. Onko vai eikö Trump ole tehnyt seuraavaa?

        Ilmoittanut julkisuudessa haluavansa tehdä naapurimaastaan Kanadasta USA::n osavaltion?

        Ilmoittanut julkisuudessa haluavansa ottaa NATO-kumppani Tanskalta sen hallinnoiman Grönlannin haltuunsa?


      • Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Nyt valehtelet MPP. Venäläiset haukkuu Trumppia, kuin tekin äärivasmmistossa. Putin etunenässä, Trump tukee Ukrainaa kehuen sen osaamista. .hyökkäysta, moittii Venäjää ja Putinia sodasta jota ei olisi tarvinnut tulla. Silta Krimille on nyt poikki, Ukrainan erikoisjoukot kävi toistamiseen parsimassa.

        Ukrainaa ei auta sen kehuminen. Aseellista tukea Ukraina tarvitsisi.

        Eivätkä nuo Trumpin suunnitelmat vallata Kanada ja Grönlanti anna hänestä yhtään myönteisempää kuvaa.


      • UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Nyt valehtelet MPP. Venäläiset haukkuu Trumppia, kuin tekin äärivasmmistossa. Putin etunenässä, Trump tukee Ukrainaa kehuen sen osaamista. .hyökkäysta, moittii Venäjää ja Putinia sodasta jota ei olisi tarvinnut tulla. Silta Krimille on nyt poikki, Ukrainan erikoisjoukot kävi toistamiseen parsimassa.

        Trump on haukkunut Zelenskyn lyttyyn sanomalla tätä epäkunnioittavaksi ja presiidentiksi, joka ajaa maailmaa kolmanteen maailmansotaan. Trump on vetänyt sotilaallisen tuen Ukrainalta pois. Biden oli se, joka vielä tukea antoi. putlerille Trump levittelee pitkiä punaisia mattoja astua ja kehuu tätä joka käänteessä.

        Ukraina taistelee nyt eurooppalaisten liittolaisten avulla. Trumpin USAta Ukrainan menestys ei kiinnosta tippaakaan. Trumpilla ei ole mennyt sukset ristiin minkään äärioikeiston kanssa vaan koko läntisen Euroopan ja USAn liberaalin demokratiaa kunnioittavan väestön kanssa. Sekoitat pahemman kerran asiassa USAn ja sen nykyisen hallinnon. Trumpin hallinto ei ole koko USAn näkemys, onneksi. Ehkä asiat muuttuvat parempaa sitten, kun Trumpista päästään eroon. Trump ja hänen hännystelijänsä ovat se suuri ongelma, ei USAn valtio sinällään. Olet sokea, jos ei näe miten järkyttävästi ja vihamielisesti Trump ja häne laikeiijansa Vance ja Hegseth kohtelevat eurooppalaisia liittolaisiaan.


      • Anonyymi00018
        UUSI
        mielipidepankki kirjoitti:

        Trump on haukkunut Zelenskyn lyttyyn sanomalla tätä epäkunnioittavaksi ja presiidentiksi, joka ajaa maailmaa kolmanteen maailmansotaan. Trump on vetänyt sotilaallisen tuen Ukrainalta pois. Biden oli se, joka vielä tukea antoi. putlerille Trump levittelee pitkiä punaisia mattoja astua ja kehuu tätä joka käänteessä.

        Ukraina taistelee nyt eurooppalaisten liittolaisten avulla. Trumpin USAta Ukrainan menestys ei kiinnosta tippaakaan. Trumpilla ei ole mennyt sukset ristiin minkään äärioikeiston kanssa vaan koko läntisen Euroopan ja USAn liberaalin demokratiaa kunnioittavan väestön kanssa. Sekoitat pahemman kerran asiassa USAn ja sen nykyisen hallinnon. Trumpin hallinto ei ole koko USAn näkemys, onneksi. Ehkä asiat muuttuvat parempaa sitten, kun Trumpista päästään eroon. Trump ja hänen hännystelijänsä ovat se suuri ongelma, ei USAn valtio sinällään. Olet sokea, jos ei näe miten järkyttävästi ja vihamielisesti Trump ja häne laikeiijansa Vance ja Hegseth kohtelevat eurooppalaisia liittolaisiaan.

        On sinulla karmea tuo USA ja Trump viha, todella karmea. Mutta sosialistille niin tyypillisesti, et sitä reppana itse tajua.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe