paistetaanko se paistinpannulla? 🤔
Miten valmistetaan pannupitsa?
8
71
Vastaukset
- Anonyymi00001
No en kuule tiedä 😡 mene kysymään jostain kokkipalstalta!
- Anonyymi00002
Kyllä täällä joku voi tietää asiasta!! ☝️
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kyllä täällä joku voi tietää asiasta!! ☝️
Nii voi! Ihme änkyrä tuo yks vastaaja.
- Anonyymi00004
Vastatkaa kysymykseen!!
- Anonyymi00005
luulen että hyvin kohonnut kuin pullataikina ja miedolla lämmöllä öljytyllä paistin pannulla rasvatulla.
No nyt alkoi satamaan lun....ööh...vettä. ajattelin jo lunta. - Anonyymi00006
Joo ja parit muurinpohjaletut samalla
Villi veikkaus: Kakki pizzan ainekset ja täytteet voideltuun uunivuokaan (kai tuossakin joku järkevä järjestys täytyy olla? EOS). Uuni 225C. paista n.20-30 min.
Vaikka minähän en mistään mitään tiedä, koska en ole hellapoliisi, kuitenkin tuon valmistaminen menee jokseenkin noin.
Itse en ole tehnyt, mutta minua taitavammat kotikokit ovat. Olen seurannut vierestä ja hyvää tulee. 😊🍕Muistaakseni alunperin pannupitsat tehtiin kuten muutkin pitsat, pl. taikina, mutta pohja asetettiin matalahkoon valurautapannuun ja sitten uuniin. Mikäli muistan oikein, luultavasti en, niin pohjaa ensin esipaistettiiin lyhyesti ja sitten kun se oli kohonnut, runtattiin täytteet päälle ja takaisin uuniin.
Mutta veikkaisin, että googletin löytää sinulle hyvinkin seikkaperäisen selostuksen pannupitsan syntyvaiheista ja valmistustavoista, toisin kuin minun muistikuvani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381