Sen siitä saa kun laittaa tyhmät päät yhteen 😉
How you like me now
21
110
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lopeta vainoaminen ja toisten elämien sabotointi.
- Anonyymi00002
Ai se mitä sä teet? Tee rikosilmoitus
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ai se mitä sä teet? Tee rikosilmoitus
Lopeta manipulointi ja mustamaalaaminen ja omien rikostesi syytäminen toisten niskaan. Olet sairas tapaus.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Lopeta manipulointi ja mustamaalaaminen ja omien rikostesi syytäminen toisten niskaan. Olet sairas tapaus.
Kerrohan yksisarvinen että mitä sinä tällä kertaa sekoilet ja rakentelet änkeämällä tuntemattomien sanailun väliin? Sivusta
- Anonyymi00005
Haluaisitko läskisarvinen avata sitä miksi vastasit tämän aloittajan varsin neutraaliin, josko hieman vihjailemaan avaukseen, mikä ei kuulu sinulle millään tavalla eikä tue tätä naurettavaa lokakampanjaasi millään tavalla?- Toinen Tee
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Lopeta manipulointi ja mustamaalaaminen ja omien rikostesi syytäminen toisten niskaan. Olet sairas tapaus.
Huomaan pelokasta ärhentelyä. Poliisi selvittää ei huolta 😉
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Haluaisitko läskisarvinen avata sitä miksi vastasit tämän aloittajan varsin neutraaliin, josko hieman vihjailemaan avaukseen, mikä ei kuulu sinulle millään tavalla eikä tue tätä naurettavaa lokakampanjaasi millään tavalla?- Toinen Tee
Ps vieläkö nainen kiusaat kyybeleitä teettämällä turhia paperitöitä, sillä myös päivänselvästi maalittavan kansalaisen psykedeeliset sekä turhan aikaiset rikos-ilmoitukset on käsiteltävä näennäisesti samalla pieteetillä mitä relevantit rikos-ilmoitukset. Joko olet saanut sakkoja tai ukaasin sellaisesta viranomaistoiminnan haittaamisen nimissä
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ps vieläkö nainen kiusaat kyybeleitä teettämällä turhia paperitöitä, sillä myös päivänselvästi maalittavan kansalaisen psykedeeliset sekä turhan aikaiset rikos-ilmoitukset on käsiteltävä näennäisesti samalla pieteetillä mitä relevantit rikos-ilmoitukset. Joko olet saanut sakkoja tai ukaasin sellaisesta viranomaistoiminnan haittaamisen nimissä
Panettelun kohde kun ei ikinä varmuudella tule saamaan tietoa tällaisesta jos ja kun ”esitutkinta” lopetetaan ennen kuin alkaakaan. Sellaisen kohteena olisi kuitenkin jopa herkullista päästä lukemaan mitä psykedeelistä tekstiä löytyy
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Panettelun kohde kun ei ikinä varmuudella tule saamaan tietoa tällaisesta jos ja kun ”esitutkinta” lopetetaan ennen kuin alkaakaan. Sellaisen kohteena olisi kuitenkin jopa herkullista päästä lukemaan mitä psykedeelistä tekstiä löytyy
No nyt kun mainitsit niin..... Niillä meriiteillä voisi jo päätyä Interpolin listoille 😀
Aika korkealla eräät on jalustalle laittaneet, samaan aikaan kuitenkin rääkyen pitkin nettiä kuinka nainen ei ole mitään ym. Söpöä, not. - Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
Huomaan pelokasta ärhentelyä. Poliisi selvittää ei huolta 😉
Voi kuule kyllä tämä tapaus on sitäkin yrittänyt moneen kertaan toista naista vastaan mutta ei ole lähtenyt lentoon kuten aiheettomat psykedeeliset huoli-ilmoituksetkaan. Sävy on varmaankin ensinnäkin aika suvereeni ja käskyttävä ja sisältö jotain ihan ugandaa. Et varmaankaan usko, että asia on näin mutta ajattelin mainita
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Voi kuule kyllä tämä tapaus on sitäkin yrittänyt moneen kertaan toista naista vastaan mutta ei ole lähtenyt lentoon kuten aiheettomat psykedeeliset huoli-ilmoituksetkaan. Sävy on varmaankin ensinnäkin aika suvereeni ja käskyttävä ja sisältö jotain ihan ugandaa. Et varmaankaan usko, että asia on näin mutta ajattelin mainita
Se on mitä on 😉 aiheutan nyrpistelyä jatkossakin.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Se on mitä on 😉 aiheutan nyrpistelyä jatkossakin.
No hyvä, tee niin. Mutta sarviskaan joka EI ole palstaäijän hahmo sen typerän emojitunnisteensa kanssa ei kannata tuhlata aikaa. Toki palstaäijä ahkerana ”life swäppääjänä” on imitoinut sitäkin, kuten järjestään kaikkia jotka täällä kirjoittelee. Olet varmaankin itsekin todennut, että jos kirjoitat jonkun ilmaisun se ottaa niitä haltuun ns ja se on omiaan lisäämään sekaannuksia näissä eräissä ylikarismaattisissa kertojissa. Huoh🙄
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
No hyvä, tee niin. Mutta sarviskaan joka EI ole palstaäijän hahmo sen typerän emojitunnisteensa kanssa ei kannata tuhlata aikaa. Toki palstaäijä ahkerana ”life swäppääjänä” on imitoinut sitäkin, kuten järjestään kaikkia jotka täällä kirjoittelee. Olet varmaankin itsekin todennut, että jos kirjoitat jonkun ilmaisun se ottaa niitä haltuun ns ja se on omiaan lisäämään sekaannuksia näissä eräissä ylikarismaattisissa kertojissa. Huoh🙄
En lähde nyt purkamaan asiaa, mutta jos käppänä on seurannut toisten elämää vuosikymmeniä, mahtuu siihen paljon muutakin
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
En lähde nyt purkamaan asiaa, mutta jos käppänä on seurannut toisten elämää vuosikymmeniä, mahtuu siihen paljon muutakin
No tämä on ainakin minulle täysin selvä asia.
- Anonyymi00021
Anonyymi00011 kirjoitti:
No nyt kun mainitsit niin..... Niillä meriiteillä voisi jo päätyä Interpolin listoille 😀
Aika korkealla eräät on jalustalle laittaneet, samaan aikaan kuitenkin rääkyen pitkin nettiä kuinka nainen ei ole mitään ym. Söpöä, not.Joo, tällainen tarve korostaa joko mitättömyyttä tai mielenvikaisuutta tai molempia kuulostaa tutulta. Kuten suhteettomat ristiriitaiset käsitykset yhteyksistä asioiden välillä eihän tässä sentään mitään suoria yhteyksiä ole
- Anonyymi00008
Olisin voinut kirjoittaa itse vähän vastaavan aloituksen. Jollain kommentoimaan kiiruhtaneella hiekat jo pöllysi vaosta
- Anonyymi00009
Jokaisella pöllyää prse juuri nyt, joka on turvautunut ristiretkellään laittomuuteen. Hyvä. Meno kovenee vaan.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jokaisella pöllyää prse juuri nyt, joka on turvautunut ristiretkellään laittomuuteen. Hyvä. Meno kovenee vaan.
Jep, ymmärrän. Tosin tuo yksi mustamaalaava äyästäjä on toistaiseksi lisäkseni ainoa vastaaja ja sen spinnauksen ruotimiseen ei kannata käyttää paukkuja, jos vastassa on enemmänkin ns legioona jonkun omiaan päkättävän ämmän sijaan. Mutta hyvä, tulta munakuskuille
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jep, ymmärrän. Tosin tuo yksi mustamaalaava äyästäjä on toistaiseksi lisäkseni ainoa vastaaja ja sen spinnauksen ruotimiseen ei kannata käyttää paukkuja, jos vastassa on enemmänkin ns legioona jonkun omiaan päkättävän ämmän sijaan. Mutta hyvä, tulta munakuskuille
We are legion. Enkä meinannut omia persooniani, joita on tasan yksi, se että idiooteille leikkii idioottia on lienee ihan validia joskus.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
We are legion. Enkä meinannut omia persooniani, joita on tasan yksi, se että idiooteille leikkii idioottia on lienee ihan validia joskus.
Näinhän se on, eihän niitä muuten saa puhumaan erittäin itsevarmana ohi suunsa. T
- Anonyymi00020
Kiitos muuten eräälle seuraajalleni, alkaa hänkin Teellä. Ja pahoittelut kaikille jotka ovat joutuneet ristituleen, vakavaa hommaa joten aitaa on kaatunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431444
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402