Lidlistä kävin ostamassa tarjouksesta Bon Gelati XXL jäätelö puikkoja 8kpl/4,50€
Ostin niitä mansikka puikkoja, joissa valkosuklaa kuorrute, ei ollut suklaa kuorrute puikkojäätelöitä, oli mantelisuklaakuorrute jäätelöä, mutten ostanut.
Söin jo kaksi jäätelöpuikkoa kerralla, olisi mennyt vielä helposti pari puikkoa, mut
ei viitti liikaa herkutella, kun pallomaha kasvaa.
Yleensä puikkojäätelö maksaa lähes euron eli suhteellisen edullinen tarjous.
Kaverille kans tuutit 90g on tosi kalliita verrattuna tuohon puikkojäätelötajoukseen,
Tarjouksessa maksaa 2kpl/5€ eli kalliita ovat.
Ostin niitä mansikka puikkoja, joissa valkosuklaa kuorrute, ei ollut suklaa kuorrute puikkojäätelöitä, oli mantelisuklaakuorrute jäätelöä, mutten ostanut.
Söin jo kaksi jäätelöpuikkoa kerralla, olisi mennyt vielä helposti pari puikkoa, mut
ei viitti liikaa herkutella, kun pallomaha kasvaa.
Yleensä puikkojäätelö maksaa lähes euron eli suhteellisen edullinen tarjous.
Kaverille kans tuutit 90g on tosi kalliita verrattuna tuohon puikkojäätelötajoukseen,
Tarjouksessa maksaa 2kpl/5€ eli kalliita ovat.
Vastaukset 20
Vanhimmat
Huhu huhuu up up...ihan nostaakseni tämän ylös kun ei ole tullut näköjään vastauksia!
Mitä (hyvää) olet syönyt tänään?
Kovat on litrahinnat puikkojåätelöille. Itse ostaisin ennemmin niitä tiiliskiviä, joissa myös paljon makuvaihtoehtoja. Puikkojäätelöihin verrattuna puolet halvempaa turruttaa jäätelö nälkää.
No mulla makso jo se softis sen vitosen. Ja oli pelkästää vaniliininen. Kotikunnasta sais sen sekotuksen vaniliini suklaa, mutta siihe tulee 50 senttii vielä lisää. Ja elomessuilla oli myyjä jolla oli päärynä softista, jollasesta en oo kyllä kuulukaan. Vaniliini suklaa ja mansikka on ne maut yleensa. Mutta koneesta tulee aina pelkästään kahta, niissä on siis kolme kahvaa. Keskimäisestä tulee se sekotus.
Jäätelö on kesällä herkullista. Kuningatartuutti on sopivan kokoinen. Auringossa se sulaa juuri oikeaan koostumukseen.
Täällä Valion Pingviini mansikkapuikko. Ostin viikolla ison pakkauksen, 3 eri makua (vanilja, suklaa, mansikka). Nyt näitä riittää. Hyvää! Nam! 🙂
Minä ostin litran trio jäätelön ja söin koko paketin kerralla.
Vähän kun antoi sulaa, niin helposti lusikoi suuhun.
Nyt on ollut useampi kuukausi, etten ole litraa kerralla syönyt, on vähän liian paljon litra jäätelöä kerralla, tulee örvelö olo.
Eilen oli Äijän(koiran) yhdeksänvuotissynttärit. Käytiin nuuskukävelyllä Pispalanharjulla ja sitten näkötornin juurelle. Kioskille oli toistakymmentä ihmistä jonottamassa. Jäi laktoositon vaniljapallo pikarissa siltä erää ostamatta. Ja hinnat tarkistamatta. Muutakin tekemistä oli suunniteltu.
Pirkkalan prismasta sitten lohtuvaniljapikari.
Porkkanalaatikko ja "Kova Nauta" -luu oli hankittu etukäteen.
Mies 65
Kumpi tykkää enemmän porkkanalaatikosta, isäntä vai koira?
Se on muuten hyvää. Harmi kun sitä ei ole aina tarjolla kaikkialla.
-keinovaginamies-
Koira.
Itse en sitä syö.
Totta puhut.
Porkkanalaatikko on useasti "kortilla" kaupoissa. Nyt kylän marketissa oli.
Mutta en kyllä itse sitä ala vääntämään.
Muuten elukka on tarkka porkkanasta. Pitää olla keitetty. Raaka ei käy. Vaikka sitten kyllä vohkii karviaismarjat pensaasta!
Mies 65
Meillä asusteleva pikkukoira tykkää raskastakin porkkanasta kuin hullu puurosta.
Heti tulee keittiöön kun kuulee porkkanaa kuorittavan.
Viime kesänä mulla oli vielä porkkanaakin maassa, kyllä pääsi hyvin koiran suosioon.
-keinovaginamies-
Siis "raakastakin" vai miten tuo kirjoitetaan
raa-asta porkkanasta kirjoita mieluummin: kypsentämättömästä porkkanasta.
raaka uusi peruna maistuu muuten paljon retiisille.
pieni uusi peruna, pikkusormenpään kokoinen small potato.
Tuo käynee tai sitten raa'astakin.
Äijä käy kyllä aina loppukesästä tsekkaamassa kasvimaan. Mitä hyvää on tulossa. Kaivausten jälkeen tulee porkkana naatteineen hampaissa terassille ja katsoo: "Tee tälle jotain!"
Mies 65
kaupasta mene ostamaan smalltoes, small potatoes, pieniä perunoita, miksi nimenomaan pieniä, no koska ovat hyviä syödä raakana ja kuoriakaan ei tartte, jos edes onkaan kuoria hihaan pyyhkäisemällä lähtee kuori pois.
Kai niitä raakanakin syödä voi. Ei ole koskaan tullut mieleen. En kyllä raakaa punajuurtakaan heti ensimmäisenä suuhuni työntäisi.
Porkkana menettelee sitten kyllä raakanakin. Raakanakinkin voi syödä ehkä raakanakin.
Mies 65
Ihan pienet uudet perunat ovat kyllä raakana hyviä.
tarkoitan siispieniä perunoita karkin kokoisia, halkaisi korkeintaan 1,5 senttimetriä on pieni peruna.
Korona -pelin kuulan kokoinen mutta pienempi kuin flipperipallo. Jees.
Mies 65