Sinkkunainen otatko haasteen vastaan eli haaste kuuluu aloitat heti ja etsit ja otat iki oman miehen itsellesi ja otat miehesi viimeistään heinäkuun viimeisenä päivänä eli siihen mennessä olet hankkinut itsellesi iki oman miehen
Sinkkunaisille haaste
11
99
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minäpä aloitankin heti. Haaveilen tässä sängyssä makoillen kylän komeimmasta sinkkumiehestä. Pakit olen tosin jo saanut häneltä, mutta eihän se haaveilua estä. Ehkä hän lopulta vain tajuaa, että minä olen ainoa oikea hänelle ja hän vielä ennen heinäkuun loppua saapuu luokseni valkoisella (hevosvoimia löytyy) ratsullaan. Tämä on mun suunnitelma ja tätä toteutan. Ja niinpä vain minullakin on sitten ihan ikioma mies.
- Anonyymi00004UUSI
Noin huumorintajuinen neiti, eikä kylän komeimmalle sinkkumiehelle kelpaa.
Mikäs siinä miehessä on vialla?
-keinovaginamies- - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Noin huumorintajuinen neiti, eikä kylän komeimmalle sinkkumiehelle kelpaa.
Mikäs siinä miehessä on vialla?
-keinovaginamies-Jaa'a, sitäpä minäkin ihmettelen. Mutta oletus nyt siis on, että hänellä vain nyt kestää vähän pitempään tajuta tämmöisiä tunneasioita, mies kun kuitenkin on. Tuollainen takkuaminen ajatuksenjuoksussa on vielä juuri ja juuri hyväksyttävissä, mutta kyllä tosiaan heinäkuun loppuun mennessä pitäis hänelläkin välähtää.
- Anonyymi00002UUSI
En ota vastaan. Otan sopivan ja hyvän miehen toki, jos sellainen tulee vastaan. Aikataululla ei ole väliä. Kiire ei ole. Eikä mulla nyt kesällä ole aikaa tällaisille.
- Anonyymi00003UUSI
Sinkkumiehet ottakoon tuon haasteen vastaan, jos ovat kiinnostuneita.
- Anonyymi00006UUSI
Onnea ette ole si oppinu että etsimällä ei löydä kun seuraavan pettymyksen
- Anonyymi00007UUSI
Tein tuon jo 35 vuotta sitten, emmä nyt jaksa enää, miehistä ei ole kuin harmia.
- Anonyymi00008UUSI
Katotaan joskus syssymmällä, jos ehtis ja jaksais tollastakin miettiä.
- Anonyymi00009UUSI
Mutta kun minä en osaa kauluspaitaa silittää
- Anonyymi00010UUSI
Ei pysty lupaamaan mitään, kun tässä on vähän kaikenlaista menoa ja meininkiä kesä täynnä, ettei tässä oikein mitään miehiä enää ehdi vokotella. Joudun siis skippaamaan tämän haasteen.
Jos joku hyvä yksilö tuodaan kotiovelle, niin sitten saatan harkita osallistumista.
Aletheias - Anonyymi00011UUSI
En tykkää kiirehtiä ja hosua näis asiois. Hiljaa hyvä tulee aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402