Eikö se ole ihan fine, että vanhan ja ryppyinen nainen voi saada puolisokseen köyhän nuoren ja komean miehen ja puolestaan vanha varakas mies voi saada itselleen nuoren ja kauniin naisen? Ei siinä mitään ihmeellistä ole! Nainen saa kuitenkin aina sitä mitä haluaa!
Nainen saa aina haluamansa
16
113
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tuon takia parisuhteet ei vaan näytä kestävän, koska nainen tuijottaa aina miehen ulkonäköä ja on valmis jopa antamaan asioita anteeksi, kunhan mies on komea. Se kostautuu parisuhteessa sitten myöhemmin ja nainen jää yksin pienten lasten kanssa.
- Anonyymi00005UUSI
Pakko se on vaan jossain vaiheessa heittää se vanha ukko pois 🤷♀️ ja ottaa nuorempi ori. On elämä elämisen arvoista nääks. En halua alkaa ilmaiseksi palvelijaksi enkä hoitaa kärttystä ilkeää miestä kun se on JO valmiiksi kymmenise vuotta vanhempi. Juu EI
- Anonyymi00009UUSI
Höpönhöpö lapsen järjenjuoksulla taas.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Höpönhöpö lapsen järjenjuoksulla taas.
Olen juuri viisikymppinen. Mieti nyt en tuhlaa loppua elämääni vanhaan vihaiseen mieheen jolla ei ole kuin rahapussi. Mene sinä juoksemaan sen asioille. Minä en aio enää.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Pakko se on vaan jossain vaiheessa heittää se vanha ukko pois 🤷♀️ ja ottaa nuorempi ori. On elämä elämisen arvoista nääks. En halua alkaa ilmaiseksi palvelijaksi enkä hoitaa kärttystä ilkeää miestä kun se on JO valmiiksi kymmenise vuotta vanhempi. Juu EI
Vanha ja viisas aina hyväntuulinen Martti huomaa 10v nuoremman Marttansa käyneen ilkeäksi ja pahansuovaksi, kaukaa viisaana miehenä Martti ottaa ja korvaa marttansa Mairella joka on 20v nuorempi ja he elävät onnellisena Martin elämän loppuun asti 🌹🌞
-sivusta
- Anonyymi00002UUSI
Komea mies saattaa pyörittää huumekauppaa tai lukuisia naisia. Nainen sanoo ei haittaa, koska kyseessä on niin komea mies. Nainen ajattelee ja toivoo miehen muuttuvan, mutta mies ei muutu.
- Anonyymi00003UUSI
Onko jokin erityinen syy juontaa muiden elämää?
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Onko jokin erityinen syy juontaa muiden elämää?
Se on epätoivonen arvailija😁 jäänyt ilman jotain vissiin
- Anonyymi00010UUSI
Nää on näitä 17 vuotiaan parrattoman lapsen selontekoa aikuisten maailmasta😂😂😂
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Se on epätoivonen arvailija😁 jäänyt ilman jotain vissiin
No siltä todella vaikuttaa. Niin ja sille epätoivoiselle arvailijalle tiedoksi, että taidan olla ainoa joka hänet hyväksyy sellaisena kuin on. Veikkaanpa vahvasti, että olet itse koittanut häntä muuttaa. Katsos kun ihmisiä ei voi muuttaa. He joko ymmärtävät itse muuttua tai heidät pitää hyväksyä sellaisena kuin ovat.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Nää on näitä 17 vuotiaan parrattoman lapsen selontekoa aikuisten maailmasta😂😂😂
No ei kyllä ole mutta niinhän sinä tietenkin toivot. Jostain syystä.
- Anonyymi00004UUSI
En ees oo ryppyinen. Aika pinnallinen näkökulma sulla. Joitain yhteyksiä ei vain voi selittää.
- Anonyymi00007UUSI
Ei nainen saa halutessaan kuin munaa korkeintaan sitäkin saavat harvoin siltä keneltä itse haluavat useimmin joutuvat niihin epätoivosiin runkkareihin tyytymään kun ulkonäön ja rahan perässä juoksevat
- Anonyymi00008UUSI
Eli siis r unkkarit ovat komeita ja rikkaita? 😀
- Anonyymi00011UUSI
Pinnalisii ootte👋 sen huomaa. Enkä ihmettele jos elämässänne juuri nuo asiat mättää!
- Anonyymi00015UUSI
Siis HÄ???? Ei meillä mikään mätä? Ei olla valitettu mitään. Itsehän tän alotit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550