Nainen saa aina haluamansa

Anonyymi-ap

Eikö se ole ihan fine, että vanhan ja ryppyinen nainen voi saada puolisokseen köyhän nuoren ja komean miehen ja puolestaan vanha varakas mies voi saada itselleen nuoren ja kauniin naisen? Ei siinä mitään ihmeellistä ole! Nainen saa kuitenkin aina sitä mitä haluaa!

16

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

      Tuon takia parisuhteet ei vaan näytä kestävän, koska nainen tuijottaa aina miehen ulkonäköä ja on valmis jopa antamaan asioita anteeksi, kunhan mies on komea. Se kostautuu parisuhteessa sitten myöhemmin ja nainen jää yksin pienten lasten kanssa.

      • Anonyymi00005
        UUSI

        Pakko se on vaan jossain vaiheessa heittää se vanha ukko pois 🤷‍♀️ ja ottaa nuorempi ori. On elämä elämisen arvoista nääks. En halua alkaa ilmaiseksi palvelijaksi enkä hoitaa kärttystä ilkeää miestä kun se on JO valmiiksi kymmenise vuotta vanhempi. Juu EI


      • Anonyymi00009
        UUSI

        Höpönhöpö lapsen järjenjuoksulla taas.


      • Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Höpönhöpö lapsen järjenjuoksulla taas.

        Olen juuri viisikymppinen. Mieti nyt en tuhlaa loppua elämääni vanhaan vihaiseen mieheen jolla ei ole kuin rahapussi. Mene sinä juoksemaan sen asioille. Minä en aio enää.


      • Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Pakko se on vaan jossain vaiheessa heittää se vanha ukko pois 🤷‍♀️ ja ottaa nuorempi ori. On elämä elämisen arvoista nääks. En halua alkaa ilmaiseksi palvelijaksi enkä hoitaa kärttystä ilkeää miestä kun se on JO valmiiksi kymmenise vuotta vanhempi. Juu EI

        Vanha ja viisas aina hyväntuulinen Martti huomaa 10v nuoremman Marttansa käyneen ilkeäksi ja pahansuovaksi, kaukaa viisaana miehenä Martti ottaa ja korvaa marttansa Mairella joka on 20v nuorempi ja he elävät onnellisena Martin elämän loppuun asti 🌹🌞
        -sivusta


    • Anonyymi00002
      UUSI

      Komea mies saattaa pyörittää huumekauppaa tai lukuisia naisia. Nainen sanoo ei haittaa, koska kyseessä on niin komea mies. Nainen ajattelee ja toivoo miehen muuttuvan, mutta mies ei muutu.

      • Anonyymi00003
        UUSI

        Onko jokin erityinen syy juontaa muiden elämää?


      • Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Onko jokin erityinen syy juontaa muiden elämää?

        Se on epätoivonen arvailija😁 jäänyt ilman jotain vissiin


      • Anonyymi00010
        UUSI

        Nää on näitä 17 vuotiaan parrattoman lapsen selontekoa aikuisten maailmasta😂😂😂


      • Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Se on epätoivonen arvailija😁 jäänyt ilman jotain vissiin

        No siltä todella vaikuttaa. Niin ja sille epätoivoiselle arvailijalle tiedoksi, että taidan olla ainoa joka hänet hyväksyy sellaisena kuin on. Veikkaanpa vahvasti, että olet itse koittanut häntä muuttaa. Katsos kun ihmisiä ei voi muuttaa. He joko ymmärtävät itse muuttua tai heidät pitää hyväksyä sellaisena kuin ovat.


      • Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Nää on näitä 17 vuotiaan parrattoman lapsen selontekoa aikuisten maailmasta😂😂😂

        No ei kyllä ole mutta niinhän sinä tietenkin toivot. Jostain syystä.


    • Anonyymi00004
      UUSI

      En ees oo ryppyinen. Aika pinnallinen näkökulma sulla. Joitain yhteyksiä ei vain voi selittää.

    • Anonyymi00007
      UUSI

      Ei nainen saa halutessaan kuin munaa korkeintaan sitäkin saavat harvoin siltä keneltä itse haluavat useimmin joutuvat niihin epätoivosiin runkkareihin tyytymään kun ulkonäön ja rahan perässä juoksevat

      • Anonyymi00008
        UUSI

        Eli siis r unkkarit ovat komeita ja rikkaita? 😀


    • Anonyymi00011
      UUSI

      Pinnalisii ootte👋 sen huomaa. Enkä ihmettele jos elämässänne juuri nuo asiat mättää!

      • Anonyymi00015
        UUSI

        Siis HÄ???? Ei meillä mikään mätä? Ei olla valitettu mitään. Itsehän tän alotit


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe