kohtaa sensuuria.
Maailma muuttuu oudommaksi.
Vastaukset 15
Niin. Jokainen vuorollaan kohtaa tätä. Ei voi ymmärtää, kun ei ole mitään logiikkaa.
Kielletyn hedelmän paradoksi. Sensuuri on kuin lapselle sanominen: älä ainakaan tuota nappia paina. Se on varmin tapa saada kaikki tuijottamaan juuri siihen suuntaan.
Sensuurista keskustelu ohjaa huomion toisaalle ja itse asia jää käsittelemättä.
Usein esim. poliitikot käyttävät tätä tekniikkaa.buddy-love kirjoitti:
"kun valtaa on vähän, sitä käytetään paljon"
ja se saattaa selittää sensuurin logiikkaa.Oma ärsytyskynnys ylittyy heti, kun palstalla sensuroidaan ja poistetaan täysin asiallisia ketjuja ja vastauksia. Tuollaisessa sensuroinnissa ei ole mitään järkeä.
Kyllä minä mieleni pahoitan! Joka kerta!
Kriittinen satiiri: "Valta ei aina korruptoi. Joskus se vain paljastaa, kuinka pöljä joku on aina ollut."
- Anonyymi00001
Mihin huumoriketju katosi?
Pyydä palautusta.
Olisin kommentoinut sitä, kun litistit muovailuvahaa äitisi mankelilla, mikä on mielestäni varsin kekseliästä lapselta.
Pastakoneesta olisi tullut suikaleita.
Entä puolijäinen piparitaikina? Oitis tasainen muoteille.
VilmaPoistojen paratiisiin tuli lähtö, kovin monelle käy täällä näin ennen aikojaan. Otan osaa suruunne
Minua oli kyllä kielletty käyttämästä sitä ja moneen kertaa, sillä sormet olivat kuulemma vaarassa.
(minulla on aina ollut vaikeuksia ymmärtää kieltoja, jotka eivät ole tarpeellisia (kiellettiin myös syömästä astianpesujauhetta... ikäänkuin olisin edes harkinnut sellaista))
(((sain myös kemianasarjan hyvin varhain ja sillä ilmeisesti yritettiin rajata kokeilujani)))- Anonyymi00005
buddy-love kirjoitti:
Minua oli kyllä kielletty käyttämästä sitä ja moneen kertaa, sillä sormet olivat kuulemma vaarassa.
(minulla on aina ollut vaikeuksia ymmärtää kieltoja, jotka eivät ole tarpeellisia (kiellettiin myös syömästä astianpesujauhetta... ikäänkuin olisin edes harkinnut sellaista))
(((sain myös kemianasarjan hyvin varhain ja sillä ilmeisesti yritettiin rajata kokeilujani)))Astianpesuaine?
Halusitko kuplia kun avaat suusi? Aivastat? Niistät?
Vilma Anonyymi00005 kirjoitti:
Astianpesuaine?
Halusitko kuplia kun avaat suusi? Aivastat? Niistät?
VilmaSiihen aikaan lehdissä luki, miten joku pikkulapsi oli kuollut kun oli syönyt astianpesukoneen aineita, joten tietysti heti epäiltiin, että meilläkin voisi käydä niin.
(en huomannut täsmentää, että kyse oli tosiaan konetiskiaineesta)- Anonyymi00006
buddy-love kirjoitti:
Siihen aikaan lehdissä luki, miten joku pikkulapsi oli kuollut kun oli syönyt astianpesukoneen aineita, joten tietysti heti epäiltiin, että meilläkin voisi käydä niin.
(en huomannut täsmentää, että kyse oli tosiaan konetiskiaineesta)Se on aika styrkkaa tuo konepesuainekin.
Televisiosta olen seurannut, että ulkomailla, jos käsitiskataan, niin ei huuhdotaan kunnolla astioita.
Jäämiähän voi kertyä.
Vilma
- Anonyymi00002
Feminismi hajoaa käsiin jos sen vikoja päästään käsittelemään reilusti, ilman sensuuria.
Niin, vikoja päässä tulisi käsitellä erikseen hajoavien ruumiinosien osastolla
(sori, iski sisäinen pakko 🤭)- Anonyymi00003
Ex-Lukka kirjoitti:
Niin, vikoja päässä tulisi käsitellä erikseen hajoavien ruumiinosien osastolla
(sori, iski sisäinen pakko 🤭)Ja kummassa päässä. Eihän tältäkään heitolta välttynyt.
Vilma
Juup, olisiko trumpin hengenheimolaiset vallassa täälläkin eli mielivallan edustajat 😁.
Tai sitten se vakio kesäharjoittelija on taas päästetty vallankahvaan, se karvainen joka tykkää kiipeillä puissa ja on vähäpuheinen. Banaanipalkattu jonka lukutaitoakin on tullut toisinaan epäiltyä 😄- Anonyymi00004
Pitääkö muiden yli kävellä? Sauruksia?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1632566- 801107
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2361007- 121986
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä75829- 82684
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun100608Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50566- 38542
- 36508