Olen usein lukenut mediasta julkkiksesta otsikolla tyyliin -SUURI SURU KOHTASI,,,Ja kun alan lukeen,kyse on koiran kuolemasta...
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Niin? Ihmisten kuolemat ei minua sureta, koiran kyllä. Onhan ne nyt paljon parempia.
- Anonyymi00002
Koira on ihmisen paras ystävä.
Monen köyhän ja yksinäisen ihmisen ystävä on lemmikki. Kuten koira. Eikö slummeissa saisi edes eläinten ystäviä olla? - Anonyymi00003
Ihminen on luomakunnan herra.
- Anonyymi00004
Jatkan:Tuo tosiasia ei silti tarkota että ihminen väheksyy vähääkään muuta elämää,eläimiä esim.
- Anonyymi00005
Julkisuuden kipeät pikkujulkkikset ilmoittaa roskalehdille jokaisen pikku risahduksen elämästään. Sairaudet, kuolemat, lasten saannin, syömisensä, kauppareissunsa ja sen jatkuvan pyörityksen mitä tulee parinvaihtoon.
Ymmärrän, että koira ja muukin kotieläin on tärkeä ja perheenjäsen, se vain pitää tuoda esille, kun juuri minun suruni on suurin ja koskettavin. Niin itsekeskeinen on tämä aika. Kaikella mahdollisella ratsastetaan julkisuudessa, esimerkkinä nämä "valtakunnan lesket", juttua riittää, riittää ja riittää, ihan kuin olisivat maailman ainoat läheisen menettäneet.
Samaa mieltä, jotain rajaa.....- Anonyymi00006
Ja elämäänsä sisältöä hamuava Idiootti , yrittää saada aikansa kulumaan näitten julkisuus hakuistwn toilailuista ym. kirjoittamalla tämänkin palstan sivuille,
- Anonyymi00007
Pidä sinä epäonnistuja TURPASI UMMESSA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931008- 102895
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei295891- 77758
- 77731
- 82726
- 50665
- 37656
- 45641
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38619