Ja syötkö usein viikolla kalaa kanaa possua nautaa lammasta eli mistä lihoista tykkäät eniten
Nainen mitä syöt mieluiten
14
91
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kaikki menee. 😁
- Anonyymi00002
Mä syön suden lihaa ja juon maitua! t. mies
Nyt oon aika monena päivänä syönyt toisen aterian kevyempänä. Puoli purkkia tonnikalaa ja 1 pss pakasterehuja.
- Anonyymi00003
Eikös tuo ole jo liian kevyttä mistä saat energiaa
Anonyymi00003 kirjoitti:
Eikös tuo ole jo liian kevyttä mistä saat energiaa
Ei se ole, kun katson tuota omaa vyötäröä. 😁
- Anonyymi00004
Mu5tasydän kirjoitti:
Ei se ole, kun katson tuota omaa vyötäröä. 😁
Kyllä se on kevyttä ja vyötärösi on sopiva lähetä vyötäröstäsi kuva tänne
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyllä se on kevyttä ja vyötärösi on sopiva lähetä vyötäröstäsi kuva tänne
😂
- Anonyymi00006
Silloin tällöin entresöteetä.
Vilma - Anonyymi00007
En yleensä syö muita lihoja kuin kanaa ja kalaa. Toisinaan menee myös kankkuna.
- Anonyymi00008
En tykkää lihasta lainkaan, syön vain kalaa noista vaihtoehdoista. Tänään on ruokalistalla ollut pinaattilettuja kasvisten kera ja toisena ateriana tonnikalasalaatti. Nillä jaksaa tämän hellepäivän 🌞
Aletheias - Anonyymi00009
Söisin ihan mitä vaan jos sitä eteen kannettais, muuten joutuu vähän valkkaamaan.
- Anonyymi00010
Syön etupäässä valitsemiani kasvisproteiineja. Lemppariliharuoka on lihapullat (naudan jauheliha), joita en todellakaan usein viikolla nauti.
- Sheena - Anonyymi00011
Lihapuolesta eniten broilerin jauhelihaa joskus kalaakin.
- Anonyymi00012
Kaikki nuo lihat muuten tasapuolisesti mutta lammasta vain sesonkina ja joskus saan vielä peuraa lahjaksi. Olen kohtuullistanut että syön keskimäärin 80 gr/vrk yhtä sorttia kerrallaan ja päivässä.
Ostan maustamattomana ja käsittelemättöminä kaiken lihan. Viime jouluna päätin etten enää osta kinkkua, on minulle liian laitetun makuinen ja liikaa suolaa.
Herkkua on kyllä joskus grillattu kanankoipi sekä torilla grillistä ostettu gabanossi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911350
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85852
- 51758
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51750Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä312601Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7585- 53584