Siitan eräästä laavusta on löytynyt ihmispaska. Museovirasto tutkii asiaa.
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Ketä epäillään rituaali rikoksesta vai onko muuten vain sattunut vahinko.
- Anonyymi00002
Vai onko joku vain halunnut kunnioittaa perinteitä?
- Anonyymi00003
Se olin minä 🙋♂️
- Anonyymi00004
Sabotaasi.
- Anonyymi00005
Sehän saatto olla vaikka Hanhivaaran Antin paska!
Sehän olis pitäny viedä POLIISILLE ENSIN TUTKITTAVAKSI ja sanoa heille laittavat sen KRP:LLE JA SUPO:LLE TUTKITTAVAKSI.
Sen jälkeen sen paskan olis voinut jo laittaa Helsinkiin KIASMAAN näytille ja kirjoittaa siihen, että : TÄMÄ PASKA ON KIERTÄNYT KAIKKI PÖYDÄT JA EI OLE ANTTI HANHIVAARAN PASKA, MUTTA TÄMÄ TAIDETTA.- Anonyymi00006
Minä otin kyllä tästä kuvakaappauksen ja laitan kyllä poliisille sekä ilmotan, että NYT NE SOTKIVAT ANTTI HANHIVAARAN TUTKINNAT LOPULLISESTI!
En varmasti ollut minä kunniaton Holo asialla vaan joku toinen oli löytäny sen paskan ja lähettänyt MUSEOON vaikka se olis pitäny lähettää ensin POLIISILLE TUTKITTAVAKSI! - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minä otin kyllä tästä kuvakaappauksen ja laitan kyllä poliisille sekä ilmotan, että NYT NE SOTKIVAT ANTTI HANHIVAARAN TUTKINNAT LOPULLISESTI!
En varmasti ollut minä kunniaton Holo asialla vaan joku toinen oli löytäny sen paskan ja lähettänyt MUSEOON vaikka se olis pitäny lähettää ensin POLIISILLE TUTKITTAVAKSI!FB kunnialliset nimittäin toimivat noin, että he tekivät minusta KUNNIAN LOUKKAUS RIKOSILMOITUKSIA JA HE JÄIVÄT ITSE PYÖRIMÄÄN RIKOSPAIKALLE!
Kyllä minulla on oikeus tehdä heistä rikosilmoitus, koska HE SYRJIVÄT MINUA JA KÄYVÄT TÖRKEÄSTI MINUN KUNNIAN PÄÄLLE OMALLA TYHMYYDELLÄÄN!
He edustavat FB KUNNIALLISINA KAIKKIA SUOMALAISIA JOTKA OVAT MYÖS FB KÄYTTÄJIÄ, mutta HE EDUSTAVAT OMIA PUOLISOITAAN, LAPSIAAN, LASTENSA ISIÄ SEKÄ SUKUJAAN!
Kavereita ja ystäviä heillä tuskin enään on! - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
FB kunnialliset nimittäin toimivat noin, että he tekivät minusta KUNNIAN LOUKKAUS RIKOSILMOITUKSIA JA HE JÄIVÄT ITSE PYÖRIMÄÄN RIKOSPAIKALLE!
Kyllä minulla on oikeus tehdä heistä rikosilmoitus, koska HE SYRJIVÄT MINUA JA KÄYVÄT TÖRKEÄSTI MINUN KUNNIAN PÄÄLLE OMALLA TYHMYYDELLÄÄN!
He edustavat FB KUNNIALLISINA KAIKKIA SUOMALAISIA JOTKA OVAT MYÖS FB KÄYTTÄJIÄ, mutta HE EDUSTAVAT OMIA PUOLISOITAAN, LAPSIAAN, LASTENSA ISIÄ SEKÄ SUKUJAAN!
Kavereita ja ystäviä heillä tuskin enään on!Antaa heidän viettää kesälomaa niin jaksavat tehdä töitä, koska VANKEUTTA HEIDÄN ON IHAN TURHA OLLA VAILLA.
FB kunnialliset OVAT SUOMEN SUURIMPIA JA KUULUISIMPIA SOMETTAJIA SEKÄ SOME TYÖNANTAJIA JOTEN HE VOIVAT PALKATA KAIKKI TYÖTTÖMÄT TÖIHIN,
Työkyvyttömyyseläkkeetkin voidaan perua, koska EI SOMESSA TÖISSÄ TARVI NYKYSIN EDES SORMIA!
Charlie Chaplin oli sentään jo 1930 luvulla yksi maailman kuuluisin MYKKÄ ELOKUVA TÄHTI! - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Antaa heidän viettää kesälomaa niin jaksavat tehdä töitä, koska VANKEUTTA HEIDÄN ON IHAN TURHA OLLA VAILLA.
FB kunnialliset OVAT SUOMEN SUURIMPIA JA KUULUISIMPIA SOMETTAJIA SEKÄ SOME TYÖNANTAJIA JOTEN HE VOIVAT PALKATA KAIKKI TYÖTTÖMÄT TÖIHIN,
Työkyvyttömyyseläkkeetkin voidaan perua, koska EI SOMESSA TÖISSÄ TARVI NYKYSIN EDES SORMIA!
Charlie Chaplin oli sentään jo 1930 luvulla yksi maailman kuuluisin MYKKÄ ELOKUVA TÄHTI!Persujen Sebastian Tynkkynen, Miko Bergbom ja Joakim Vigelius ovat kaikki tunnettuja SOMETTAVIA KANSANEDUSTAJIA joten he voivat myös alkaa FB KUNNIALLISINA TYÖLLISTÄMÄÄN TYÖTTÖMIÄ JA TYÖKYVYTTÖMYYSELÄKKEELLÄ OLEVIA!
2 noista on homoja ja 1 on sentään hetero mies joten kyllä MIESTEN PITÄÄ OTTAA VASTUUT MYÖS HOMOINA!
- Anonyymi00010
Olisko Tynkkynen vetänyt ruikulit
- Anonyymi00011
Vai semmosen geokätkön joku käyny tekemässä.
- Anonyymi00012
Olikohan sateenkaaren värit
- Anonyymi00013
Vessapaperissa oli lukenut ccp.
- Anonyymi00014
Na ryshiä liikkeellä.
- Anonyymi00015
Minä ja käräjät käytiin tutustumassa tähän outoon jätökseen paikan päällä , ensin pähkäiltiin onko dinosauruksen jätös , tarkemmin tutkittiin ja tultiin siihen tulokseen se on Uros Ahman jätös , Ahman paska jos suoraan sanotaan , se on suippo molemmista päistä ja haisee pahelle
- Anonyymi00016
Onko uskottava tieto. Museo assistentti Hugo Plörö on eri mieltä. Korson yliopisto tutkii ensi kesänä tapauksen.
- Anonyymi00017
Desantin jämät net vakoilee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393998- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei293866- 77748
- 82726
- 74714
- 50655
- 37646
- 45621
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609