Jaa-a, taitaa Parteylla ja Hakimilla silmukka alkaa kiristymään kaulan ympärillä. Tai mistä minä tiedän onko ne laatineet suostumussopimukset vai ei. Voi olla rahankalasteluakin niiltä miljonääreiltä. Rahalla ne joka tapauksessa maksaa itsensä vapaiksi, olivat ne sitten syyllisiä tai eivät.
Suostumussopimus oli käytössä myös Suomen armeijan henkilöstöön kuuluvalla miehestä naiseksi operoivalla tekijällä. Se ei kumminkaan toiminut sillä siten että se ois päässyt vastuusta omiin tekoihinsa. Ehkä se oli lieventävä asianhaara kun tuomioita langetettiin.
Sitä ennen saksalainen vastine oli laatinut uhrinsa kanssa vähintäänkin sanallisen suostumussopimuksen. Tosiaan, yks hyvä lisäsyy olla palaamatta ressuihin ;). -💊-.
Suostumussopimus
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Homma menee helposti siten että ensin mennään käräjille ja tuomio langetetaan. Sen jälkeen syyllinen valittaa hovissa jolloin tuomio joko lievenee tai syyllinen todetaan syyttömäksi. Kyllä! Näin raadollisessa maailmassa me elämme 😈. Ei syytetyllä ees pitäis olla *hmisoikeutta valittaa tuomiostaan vaan uhrilla pitäis vaan olla se oikeus. -💊-.
- Anonyymi00002UUSI
Henkeen tai terveyteen kohdistuvissa ri-koksissa siis. Jos vaikka varastat valtiolta niin tuomiot ehdottomasti minimiin nykyisestä ja tällöin valitusoikeus ehdottomasti syytetylle. Niin, ja kaikki v-muurarit pitäis lakaista veks kaikenlaisista tuomari-, asianajaja-, ja poliisivoimista, samoin politiikasta. Ne on korruptoituneita ja osaamattomia tumpeloita. Netistä voi yrittää ettiä jäsenlistat. -💊-.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Henkeen tai terveyteen kohdistuvissa ri-koksissa siis. Jos vaikka varastat valtiolta niin tuomiot ehdottomasti minimiin nykyisestä ja tällöin valitusoikeus ehdottomasti syytetylle. Niin, ja kaikki v-muurarit pitäis lakaista veks kaikenlaisista tuomari-, asianajaja-, ja poliisivoimista, samoin politiikasta. Ne on korruptoituneita ja osaamattomia tumpeloita. Netistä voi yrittää ettiä jäsenlistat. -💊-.
Itse asiassa, broidini luokalla kun oli muitakin oppilaita niin mulle selvisi jälkikäteen että peräti parin oppilaan faijat kuuluivat e.m. organisaatioon. Toinen asusteli hieman etäämmällä enkä osaa sanoa siitä juuri mitään mutta toinen eleli lähistöllä ja sen voin sanoa että se on (yhä elossa) varsinainen hyypiö. Eli kyllä näitä hunsvotteja riittää siellä sun täällä. -💊-.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671