Puoliso on tottakai ykkönen ja puoliso päättää kenen kaveri saa olla! Sitten tulee omat lapset ja sitten sisarrukset ja omat vanhemmat ja sukulaiset ja sitten vasta kaverit, jos enää aikaa jää! Siksi minun kavereilla ei ole enää aikaa minulle! Se on ihan oikein minulle. Mitä en kelpaa kenellekään puolisoksi ja en pääse kihloihin ja avioon ja eikä omia lapsia ole! Olen epäonnistunut täysin elämässäni.
Vastaukset 20
- Anonyymi00002
Puoliso menee kaiken edelle vain lapset ovat puolisoa tärkeämpi! Sitten tulee sisarrukset ja omat vanhemmat ja sitten sukulaiset ja sitten vasta kaverit. Ja lopuksi vasta epäonnistuneet sinkku kaverit, jotka eivät kelpaa ja pääse kihloihin ja avioon!
- Anonyymi00003
joko Pettervan on julaistu nettiin hän
- Anonyymi00004
Pjaskan marjat. Oletko joku trolli koska sun jutut vaan vaikuttaa hiukka häiriintyneen kirjoituksilta.
Minä itse päätän kenen kaveri voin olla vaikka olenkin kihloissa.
Ei minullakaan ole lapsia, elämä vaan ei mene niinkuin suunnittelee. Lapsia olisin toki halunnut mutta vääriä miehiä tapasin elämäni polulla.
En koe että olisin yhtään huono ihminen vaikka en olekaan lisääntynyt.- Anonyymi00006
Miksi haluaisit olla epäonnistuneen kaveri joka on sinkku ja eikä ole lapsia! Puolisosi on tärkein ja hänen tunteita pitää ottaa huomioon. Puolisosi pelkäisi, että minä sinkku ja ilman lapsia varastan sinut häneltä! Turhaan Puolisosi joutuisi minun takia olemaan mustasukkainen!!!
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miksi haluaisit olla epäonnistuneen kaveri joka on sinkku ja eikä ole lapsia! Puolisosi on tärkein ja hänen tunteita pitää ottaa huomioon. Puolisosi pelkäisi, että minä sinkku ja ilman lapsia varastan sinut häneltä! Turhaan Puolisosi joutuisi minun takia olemaan mustasukkainen!!!
Tälleen sivusta totean, että en huolisi noin vainoharhaista ja sairasta puolisoa.
- Anonyymi00005
Mjaa, mulla on ekana omat lapset, sitten puoliso ja vanhemmat. Muut sitten sen mukaan kun kiinnostuksen ansaitsee. Eli aika harva. 😅
J a s u- Anonyymi00007
Mulla on oikeasti niin, että voin tykätä joistain ihmisistä. Mutten osaa kiinnittyä tai sitoutua, pitää korvaamattomana muita kun perhettäni. Tää on sukuvika. Ei tälle itte mitään voi. En ole riippuvainen, enkä halua ollakkaan kuin rakkaistani korkeintaan. Luonnevika.
J a s u - Anonyymi00010
Niin ja jossain kohtaa vanhemmat on puolisoakin tärkeämmät. Puolison voi aina jättää, kun hän hölmöilee liikaa pahasti, vanhempia ei voi. En minä ainakaan. Kai veri on vettä sakeampaa.
J a s u - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Niin ja jossain kohtaa vanhemmat on puolisoakin tärkeämmät. Puolison voi aina jättää, kun hän hölmöilee liikaa pahasti, vanhempia ei voi. En minä ainakaan. Kai veri on vettä sakeampaa.
J a s uItsellä ainakin nuo järjestykset vaihtelee aina tilanteen mukaan. Se läheisistä, jolla on suurin tarve, menee etusijalle ja muut saavat siinä kohtaa väistää. Toisessa tilanteessa sitten toisin päin. Jos joku (vaikka nyt se puoliso) yrittäisi tuollaista kilpailuasetelmaa kehittää ja vaatia erityiskohtelua, niin tuollainen hankaluuksia kehittävä häviäisi nopeasti.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Itsellä ainakin nuo järjestykset vaihtelee aina tilanteen mukaan. Se läheisistä, jolla on suurin tarve, menee etusijalle ja muut saavat siinä kohtaa väistää. Toisessa tilanteessa sitten toisin päin. Jos joku (vaikka nyt se puoliso) yrittäisi tuollaista kilpailuasetelmaa kehittää ja vaatia erityiskohtelua, niin tuollainen hankaluuksia kehittävä häviäisi nopeasti.
Juu, aikalailla noin. Mutta loppuviimeksi tiedostan, etten jätä lapsiani tai vanhempiani mistään hinnasta. Puoliso sen sijaan joutuu vähän yrittämäänkin pitääkseen paikkansa.
J a s u - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Juu, aikalailla noin. Mutta loppuviimeksi tiedostan, etten jätä lapsiani tai vanhempiani mistään hinnasta. Puoliso sen sijaan joutuu vähän yrittämäänkin pitääkseen paikkansa.
J a s uTuossahan vähän haetaan juuri sitä kilpailutilannetta. Kyllä minä voin keksiä myös sellaisia tilanteita, joissa ottaisin etäisyyttä vanhempiini. Äitini ei ole helppo ihminen ja joskus olen etäisyyttä hänen touhujensa takia ottanutkin. Tuskin kokonaan häipyisin, ei hän niin paha ole koskaan ollut, mutta rajoja olen vetänyt. Toivoin, ettei mukuloiden kanssa koskaan sellaista tilannetta tule. Joku päivä lapsetkin kuitenkin ovat aikuisia ja omillaan ja eivät kaikki aikuiset lapset aina helppoja vanhemmilleen ole. Saattaa niitäkin tilanteita joskus eteen tulla, että joutuu heidänkin suhteensa rajoja vetämään, vaikka tietysti toivoo, ettei niin kävisi.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tuossahan vähän haetaan juuri sitä kilpailutilannetta. Kyllä minä voin keksiä myös sellaisia tilanteita, joissa ottaisin etäisyyttä vanhempiini. Äitini ei ole helppo ihminen ja joskus olen etäisyyttä hänen touhujensa takia ottanutkin. Tuskin kokonaan häipyisin, ei hän niin paha ole koskaan ollut, mutta rajoja olen vetänyt. Toivoin, ettei mukuloiden kanssa koskaan sellaista tilannetta tule. Joku päivä lapsetkin kuitenkin ovat aikuisia ja omillaan ja eivät kaikki aikuiset lapset aina helppoja vanhemmilleen ole. Saattaa niitäkin tilanteita joskus eteen tulla, että joutuu heidänkin suhteensa rajoja vetämään, vaikka tietysti toivoo, ettei niin kävisi.
Mulla taas kumpikaan ei aina ole helppo, vanhemmistani ei puolisonikaan tidellakaan. Mutta mun vanhemmat on jo osoittaneet arvonsa, eikä se ole horjunut vuosienkaan saatossa. Puoliso taas voi äkkiäkin heittäytyä niin raskaaksi ettei sitä enää kestä katsella. Vanhempani tunnen läpikotaisin, miestäni en.
J a s u - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mulla taas kumpikaan ei aina ole helppo, vanhemmistani ei puolisonikaan tidellakaan. Mutta mun vanhemmat on jo osoittaneet arvonsa, eikä se ole horjunut vuosienkaan saatossa. Puoliso taas voi äkkiäkin heittäytyä niin raskaaksi ettei sitä enää kestä katsella. Vanhempani tunnen läpikotaisin, miestäni en.
J a s uMulla taitaa perustua asia pitkälti luottoon. Ihmiset jotka tunnen täysin eikä ikinä ole pettäneet luottamustani on aina etulyöntiasema vaikeinakin, kun ihmisellä joka ailahtelee luotettavuuden suhteen, horjuttaa sitä. Puolisot sen herkästi tekee, koettu.
J a s u - Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mulla taitaa perustua asia pitkälti luottoon. Ihmiset jotka tunnen täysin eikä ikinä ole pettäneet luottamustani on aina etulyöntiasema vaikeinakin, kun ihmisellä joka ailahtelee luotettavuuden suhteen, horjuttaa sitä. Puolisot sen herkästi tekee, koettu.
J a s uOon aina, ihan aina valmis jättämään epäluotettavat taakseni, helposti. Kun vaikeatkin ihmiset joihin voin luottaa ei aiheuta samaa, tuosta on päästävä eroon. Nyt meen nukkuu. Raskas päivä oli. 💔
J a s u - Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mulla taitaa perustua asia pitkälti luottoon. Ihmiset jotka tunnen täysin eikä ikinä ole pettäneet luottamustani on aina etulyöntiasema vaikeinakin, kun ihmisellä joka ailahtelee luotettavuuden suhteen, horjuttaa sitä. Puolisot sen herkästi tekee, koettu.
J a s uJos minulla olisi pelkästä luotettavuudesta kiinni, niin silloin puolisoni menisi äitini edelle. Hän kun ei ole tehnyt koskaan mitään, joka rikkoisi luottamukseni. Vaan en mä tosiaan ykskaks häneltäkään ihan ylettömiä sietäisi. Sehän sen luoton sitten jo rikkoisi, jos alkaa yhtäkkiä vaatia mitä sattuu.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Oon aina, ihan aina valmis jättämään epäluotettavat taakseni, helposti. Kun vaikeatkin ihmiset joihin voin luottaa ei aiheuta samaa, tuosta on päästävä eroon. Nyt meen nukkuu. Raskas päivä oli. 💔
J a s uHyvää yötä. Toivottavasti huomenna on parempi.
- Anonyymi00008
Sinkku ja ilman lapsia! Aiheuttaa turhaan puolisolle mustasukkaisuutta!!! Se ei ole oikein. Puoliso on sinut valinnut. Et saa häntä kiusata olemalla epäonnistuneen sinkun ja ilman lapsia olevan kaveri!
- Anonyymi00009
Sinkut ilman lapsia ovat riski parisuhteelle ja turhaan tulee mustasukkaisuutta!!! Puoliso on ykkönen. Sitten lapset!!!..
Viimeisenä tulee sinkku ja ilman lapsia!!!
Kaikki muut ihmiset menee sinkun ja ilman lapsia edelle ystävyydessä ja sukulaissuhteessa!!!! - Anonyymi00013
Puoliso kun alkaa liikaa keulimaan, niin siitä otetaan lomaa.
Kesällä tuollainen kuukausi on aivan sopiva ensi alkuun.
Siinäpä sitten miettii itekseen että kenelle keulisi.
-keinovaginamies- - Anonyymi00018
Lapsia en suosittele hankittavan ellei ne ole ykkösiä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?212094Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko711080- 132928
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.138710- 54636
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv94617Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan93565- 12557
Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v11553- 65551
Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi298536- 42525
Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.40521Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas27492Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota36480- 115466
Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä51447- 58437
- 70435
- 41434