Miksi miehistä

Anonyymi-ap

Tulee pikkupoikia kun puhutaan jalkapallosta?

26

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miehet pysyvät nuorekkaina !

• Anonyymi00004
        UUSI

Ja komistuu ☝️. Mäpä oon nähäny joka pelin kisoissa. Englanti EI kuulu turnauksen parhaimpiin joukkueisiin. Vaikka Meksikolla on kotikenttä nii silti se on pelannut paremmin kuin oisin olettanut. Belgia on pian alkavassa pelissä altavastaaja mutta afrikkalaisjengit ei oikein pärjää jatkopeleissä, paitsi Marokko. Senegalin Mane on myös huonompi kuin aikaisemmin. Saa nähdä onko niiden molarikin yhä loukkaantunut. -💊-.

• Anonyymi00002
      UUSI

Ei kaikista, mun isä ja puoliso esim. inhoaa jalista eikä jääkiekkokaan maita. Lähinnä vituttaa kun joutuu kattelee niitä.

J a s u

• Anonyymi00003
        UUSI

Enkä määkään jaksasi mitään tyyppiä, joka sekoo jostain pelistä kuten jalis tai jääkiekko. Menus hermo äkkiä tyyppiin.

J a s u

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Enkä määkään jaksasi mitään tyyppiä, joka sekoo jostain pelistä kuten jalis tai jääkiekko. Menus hermo äkkiä tyyppiin.

J a s u

Meinaa tosin kyrsiä jo sekin, kun mies osti 1200cc moottoripyörän, mikä on kiva, mutta kun jauhaa siitä. Joo joo jaaha aha vai niin. Mees nyt ajelee siitä höpinän sijaan.

Älä jauha, aja.

J a s u

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Meinaa tosin kyrsiä jo sekin, kun mies osti 1200cc moottoripyörän, mikä on kiva, mutta kun jauhaa siitä. Joo joo jaaha aha vai niin. Mees nyt ajelee siitä höpinän sijaan.

Älä jauha, aja.

J a s u

2 vuotta vanha moottoripyörä, onhan siinä kaikki herkut ja vakaimet ja muut, mutta mitä siitä puhuminen lämmittää, kun ajaakin voi. Ymmärrän lässyttämisen jos vasta haaveilee.

J a s u

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

2 vuotta vanha moottoripyörä, onhan siinä kaikki herkut ja vakaimet ja muut, mutta mitä siitä puhuminen lämmittää, kun ajaakin voi. Ymmärrän lässyttämisen jos vasta haaveilee.

J a s u

Joo,
        Just noin.

Nyt kahvaa vääntämään vaan.

Oletko jo yllyttänyt sitä keulimaan? Vois päästä lopullisesti koko ukosta :))

-keinovaginamies-

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Joo,
        Just noin.

Nyt kahvaa vääntämään vaan.

Oletko jo yllyttänyt sitä keulimaan? Vois päästä lopullisesti koko ukosta :))

-keinovaginamies-

Ei Triumphilla mitään hurjaa tehdä. Vääntökone. 😅

Mua vaan tympäsee höpöttäminen, kun voi vaan mennä ja tehdäkin. Ihmiset höpöttää ihan liikaa sen sijaan että tekisi.

J a s u

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ei Triumphilla mitään hurjaa tehdä. Vääntökone. 😅

Mua vaan tympäsee höpöttäminen, kun voi vaan mennä ja tehdäkin. Ihmiset höpöttää ihan liikaa sen sijaan että tekisi.

J a s u

Minusta on tullu vanha ja kyllästynyt. Kyllästynyt ainaiseen pölinään, mielummin tekee eikä höpise. Erakkomaisuus pahenee vissiin? 😂

J a s u

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Minusta on tullu vanha ja kyllästynyt. Kyllästynyt ainaiseen pölinään, mielummin tekee eikä höpise. Erakkomaisuus pahenee vissiin? 😂

J a s u

Joo,
        Minäkin myin päristimen pois jo.
        Aivan tontti- ja traktoriukko nykyään.

-keinovaginamies-

• UUSI

Ehkä jossakin maalla, kun tarvii näytellä, että on kiinnostunu siitä, mistä muutkin. Kaupunkioloissa voi ihan hyvin olla kiinnostumatta jostakin urheilumuodosta, tai ei urheilusta ollenkaan, ja sanoa sen ihan suoraan.

Potkupallo ei kiinnosta kaupungeissa kuin pientä porukkaa.

• Anonyymi00007
        UUSI

Ei kyllä maallakaan. Maalla on muuta tekemistä yllin kyllin, kun kytätä pelejä. 🥴

J a s u

• Anonyymi00006
      UUSI

Noh, urheilun seuraaminen saattaa tuoda joistain ihmisistä esiin vähän hassuja piirteitä. Minä jätän pelejä katsomatta usein sen takia, kun alan jännittämään niin paljon, etten meinaa penkissä pysyä kun eläydyn niin vahvasti.

Aletheias

• Anonyymi00008
      UUSI

Näkyykö nämä kisat jossain ilmaiskanavalla?

Voisiko joku kertoa minullekin koska finaali. Voisin jopa harkita katsovani. Tai vähän riippuu ketä siellä pelaa.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00011
        UUSI

Finaali on 19.7 ja näkyy Yle TV2:lla. Ja tietenkin se kannattaa katsoa!

Veikkaan, että Ranska ainakin on toinen finaalissa pelaavista ehkä Argentiinaa tai Espanjaa vastaan 🤔 Norjakin on vielä mukana 💪

Aletheias

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Finaali on 19.7 ja näkyy Yle TV2:lla. Ja tietenkin se kannattaa katsoa!

Veikkaan, että Ranska ainakin on toinen finaalissa pelaavista ehkä Argentiinaa tai Espanjaa vastaan 🤔 Norjakin on vielä mukana 💪

Aletheias

Kiitos. Sinä olet aina niin ystävällinen.
        Näitähän veivataan näköjään kauan.

Mömmöm lätkässä en katsonut yhtään peliä, mutta jalkapallo on sentään kerran neljässä vuodessa vaan.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00015
        UUSI

Ylellä näkyy puolet peleistä ja jos antennilla katsot, niin mtv:llä sitten osa.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ylellä näkyy puolet peleistä ja jos antennilla katsot, niin mtv:llä sitten osa.

Jostain nettitelkkarista se on kaiveltava. Ei ole ollut oikeaa telkkaria yli kymmeneen vuoteen.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kiitos. Sinä olet aina niin ystävällinen.
        Näitähän veivataan näköjään kauan.

Mömmöm lätkässä en katsonut yhtään peliä, mutta jalkapallo on sentään kerran neljässä vuodessa vaan.

-keinovaginamies-

Ole hyvä 😊 Kyseessä isoimmat MM-kisat koskaan, 48 maata mukana, joten pelejä on valtavasti. Ehtii vielä hyvin mukaan ja nythän ne jännimmät pelit vasta alkaa 🤗

Aletheias

• Anonyymi00012
      UUSI

pallossa niin jännittävä taito-joukkue on Kolumbia..

• Anonyymi00014
      UUSI

Keistä miehistä? Itse en tunne yhtään tuollaista miestä. Näitä menossa olevia kisoja ja aiemmin jääkiekkoakin katsottiin minä ja muksu. Miestäni ei kiinnosta.

• Anonyymi00018
        UUSI

Juuri niin, ei voisi vähempää kiinnostaa.

Sellaisen ihmisen elämä, jolle jalkapallon, tai jääkiekon seuraaminen on tärkeää, täytyy olla tylsää.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Juuri niin, ei voisi vähempää kiinnostaa.

Sellaisen ihmisen elämä, jolle jalkapallon, tai jääkiekon seuraaminen on tärkeää, täytyy olla tylsää.

Voihan noita katsoa ihan viihdykkeenäkin, ilman että sen tarvitsee olla erityisen tärkeää. Varsinkin nämä jalkapallopelit ovat nyt tulleet sellaisiin aikoihin, ettei silloin hirveästi muuta ole ollut. No ne aamuyön pelit on sitten jätetty katsomatta.

• UUSI

Tuosta palaakin muistiini tilanne ala-asteajaltani, eli ottelu naapurikylän koulua vastaan, jonka hävisimme siksi, että se naapurikoulun opettaja toimi tuomarina ja hänen säännöillään palloa ei saanut potkaista kengän kärjellä, vaan ainoastaan sen sivuilla.
      Jatkuvasti tuli vihellyksiä kärkipotkuista, eikä meille edes ollut kerrottu tuosta erikoissäännöstä.
      Itse olin maalissa (luokan toiseksi pienimpänä ja se maali oli ihan normaalikokoinen).

(olen koulukokemusteni perusteella joukkuelajivastainen, enkä seuraa muutakaan urheilua koskaan)

((typerin laji on jääkiekko, sekä pelaajana että varsinkin katsojana))

• UUSI
    • Anonyymi00023
      UUSI

Eikä tule mitään pikkupoikia vaan oman kehonsa löytäviä fyysisiä miesoletettuja toisin kuin naisista. Naisfutaajista tulee pikkupoikia aloittaessaan potkupallon skulaamisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      86
      1839
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      18
      1147
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      99
      1135
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      992
    5. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      154
      869
    6. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      93
      859
    7. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      54
      771
    8. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      764
    9. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      56
      719
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      694
    Aihe