Miten ennen saunottiin

Anonyymi-ap

Miten ennen saunottiin

16

148

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Naitiin saunassa ilman vagisani ja paljaallam

• Anonyymi00002

Saunottiin pääasiassa alasti.

• Anonyymi00003

Minä kunniaton Holo tiedän ja ottaen huomioon vielä sen, että myös POHOJALAASIA EMÄNTIÄ!

Vaimot kylvettää meillä miehiään.
      Ensin pitää löytää MIES ja tuohan minulla on jo ja hän itse vielä halusi!

Mieheltä ensin katajalla pehmitetään selkänahka ja sen jälkeen aletaan KUPPAAMAAN niin saadaan PAHA VERI ELI HENKI MIEHELTÄ POIS!

En ole tehnyt koskaan, mutta kuppaus aiheesta olen kyllä lukenut.
      Sitähän saa tehdä laillisesti, kun käy koulutuksen.

Kotona saa tehdä ilman lupia ja ei tarvi edes käydä koulutusta!

Eihän siihen tarvi, kun YHDEN KAHELIN MIEHEN JOKA SUOSTUU KAIKKEEN MITÄ MINÄ KUNNIATON HOLO SAAN PÄÄHÄNI JA SANOA, että : Mie tässä luin tämmöstä aihetta ja miehän voisin kokeilla tätä sinulla eli onko tällä semmosia terveys vaikutteita mitä ne väittää!

• Anonyymi00006

Olin näköjään unohtanut laittaa, että ennen vanhaan naiset nosti tissit olkapäälle niin he saivat pestä saunassa tissien alta ihon.

En tietenkään muistanu, koska minulla on vain C-kuppi koko käytössä.

FB kunniallisten mielestä POLIISIEN OMILLA VAIMOILLA PITÄÄ OLLA VÄHINTÄÄN D-KUPPI KOKO.
        Pitää olla muutenkin edustava eli minun pitää ainakin mennä kauneus-salonkiin.
        Kyllä Koltta Poliisi Holonkin vaimo joutaa sen verran nöyrtyä kolttana, että turjakkeen kanssa lähtee KAUNISTAUTUMAAN!
        Meidän molempien suvut on sentään PETSAMOSTA ja kyllä koltista tuli myös turjakkeita jotka meni suomalaisten kanssa yhteen ja tekivät lapsia!

Heidän on pakko olla KOLTTIA siihen asti, että meistä tulee Justuksen kanssa virallisia TURJAKKEITA!

Koltta Holohan kävi vaimonsa kanssa leikittämässä heidän tyttöä tuossa leikkikentällä.
        Minähän kerroin hänelle, että venäläiset on rakentaneet kerrostaloja Petsamossa koltansaamelaisten hautojen päälle.
        Ei VENÄLÄISET MAKSA IKINÄ KORVAUKSIA MEILLE JOIDEN SUVUT POISTETTIIN PETSAMOSTA, KUN SUOMI LUOVUTTI ALUEEN.

Venäläiset ovat Inarin kunnassa paremmassa asemassa, kuin me ja he saavat syrjiä meitä suoraan.

Me ollaan oma RYHMÄ joiden molemmat suvut oli asuneet Petsamossa.
        Meitä syrjitään suoraan ja meillä on OIKEUS LOUKATA TOISTEMME KUNNIOITA!

Juopot koltat loukkaa meidän kaikkien kunniaa, mutta HEITÄ TUETAAN JA MINUA KUNNIATONTA HOLOA KURITETAAN, koska MINÄ LOUKKASIN JUOPPOJEN KUNNIAA!

Kyllä näille FB kunniallisillekin ALKOHOLI MAISTUU JOIDEN KUNNIOITA LOUKKASIN.

Minä olen tupakoitsija EN ALKOHOLISTI!

Ei juoppojen tarvi polttaa tupakkaa tai käyttää nuuskaa, koska EN MINÄKÄÄN JUO ALKOHOLIA!

• Anonyymi00004

Kaikkee mitä maasta keksi koota, porontaljan kiviseinän ulkopuolelle, kivirakoihinsammalta, jäkhällää, savea, , talvella jos saa kaavittua suosotkua joka titysti jääty, talvella yleisesti helpompi tehtyä kesän seinää ylläpitää ei tarvinu enää poron taljoja lumi peitti, saunsn lämpo kostutti lumen sulamaan ja veden jäätyyn kun sanominen loppu. Hankalinta oli kekdiä miten kivet lämmittää jos - kun ei ollut kiuasta, puitakaan ei silloin niin vain tethty helposti kuivumaan. Niillä joilla oli mahdollisuus pysyä paikalla tietysti jostain mökkiinsä saiva hirret, aivan pohjoisessa taitaa olla Nuorgam - Utsjoki tien varressa yksi sen ajan ihme hirsitalo (välimaa) että mist aikoinaan löysivät niin paksut hirret?

• Anonyymi00005

Yrjöämällä toistemme päälle, se kivasti lämmittää tunnelmaa

• Anonyymi00007

Ennen ainakin sauna lämmitettiin ensin.

• Anonyymi00009

Savusaunassa ennen saunottiin...

• Anonyymi00010

Sitten piiskattiin raivoavasti vihdalla, jotku ehkä kuppasi, harvat tissutteli kun sellaista harvemmin oli täällä pohjoise. Sanass lämpimää jos talvella oli, tuvassa, kotassa taas tuskallisen kylmää.

• Anonyymi00011

saunassa pestiin vehkeet.

• Anonyymi00012

Yleensä löylykauhassa.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Yleensä löylykauhassa.

Joo, siinä oli hyvä pestä korvuskyrpä

• Anonyymi00014

joo kalavehveet

• Anonyymi00015

ei mitenkään kun ei ollut saunoja .

• Anonyymi00016
        UUSI

Kesällä varmaan tehtiin ideoiden mukaan?

Lapissa saattaapi olla vähän savea

Olettaisi montusta alkavan, kivet ladotaan montun reunoille kohtaan johonki ladoten kivet joiden päälle oikein iso halkastu ohut kivilaatta. Niitä paljon erityisesti pohjoisessa Norjan puolella, ei tietoo lytyykö Suomesta niin helposti.

Hyvinki voi olla tehneet useammista laattakivistä, ladoten niitä pokittain ja pystyyn? Lopulta pohjimmaksi tulipesä. Mahdollisesti oikein pitkät kapiat kivilaatat savulle, jäkälää tai sammalta että menisi savut ulos. Kun kivi kuumenee savu kulkee. Pälimmäiseen pöytämäiseen kiveen sopivia kiviä. Noilla menetelmillä tuskin sai kovia löylyjä, lämmintä kyllä riitti kunhan kiviin kohdistui vähäistä vettä kerrallaan.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kesällä varmaan tehtiin ideoiden mukaan?

Lapissa saattaapi olla vähän savea

Olettaisi montusta alkavan, kivet ladotaan montun reunoille kohtaan johonki ladoten kivet joiden päälle oikein iso halkastu ohut kivilaatta. Niitä paljon erityisesti pohjoisessa Norjan puolella, ei tietoo lytyykö Suomesta niin helposti.

Hyvinki voi olla tehneet useammista laattakivistä, ladoten niitä pokittain ja pystyyn? Lopulta pohjimmaksi tulipesä. Mahdollisesti oikein pitkät kapiat kivilaatat savulle, jäkälää tai sammalta että menisi savut ulos. Kun kivi kuumenee savu kulkee. Pälimmäiseen pöytämäiseen kiveen sopivia kiviä. Noilla menetelmillä tuskin sai kovia löylyjä, lämmintä kyllä riitti kunhan kiviin kohdistui vähäistä vettä kerrallaan.

Saattoipa olla ensin ruuan lämmitys, lihan kypsennys, kivet siinä kuumenivat enempi. Lopuksi saunominen jolloin lihat tirisivät kiehuvassa löyly vedessä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1546
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1052
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      957
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      374
      956
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      177
      914
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      94
      831
    7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      64
      623
    8. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      612
    9. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      588
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      165
      584
    Aihe